Hmm klinkt idd lastigquote:Op maandag 27 juni 2011 17:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Is wel super lastig om in elkaar te mixenecht heel veel verschillende soort muziek
hoog verschil in BPM etc...
Geen idee hoe. Ik beheer de agenda niet, maar gok dat het met de URL moet kunnen. Vertel me alles en ik regel het.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:09 schreef dockx het volgende:
WebHawkjuh, nu jij TS bent kun je vast het rooster wel zo aanpassen dat het niet op maandrooster springt maar op 'week'?
We waren het er vanmiddag al mee eens dat het moest gebeuren. Kan je daarvoor zorgen?
quote:Op maandag 27 juni 2011 17:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nja ik ga het gewoon proberen, anders word je nooit beter
20:00 tot 21:00 zomerhits
quote:Op maandag 27 juni 2011 17:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nja ik ga het gewoon proberen, anders word je nooit beter
20:00 tot 21:00 zomerhits
Volgens mij is na 22.00 nog alles openquote:Op maandag 27 juni 2011 17:14 schreef WebHawkjuh het volgende:
Nog iemand nodig voor een uurtje vanavond? Wil wel een uurtje draaien en slap ouwehoeren.
Hmm, ik had de hoop dat je daar wel inzage in zou hebben..quote:Op maandag 27 juni 2011 17:11 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Geen idee hoe. Ik beheer de agenda niet, maar gok dat het met de URL moet kunnen. Vertel me alles en ik regel het.
quote:Op maandag 27 juni 2011 17:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Pearl Jam klinkt allemaal hetzelfde
Vind ik nietquote:Op maandag 27 juni 2011 17:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Pearl Jam klinkt allemaal hetzelfde
quote:Op maandag 27 juni 2011 17:18 schreef Viro het volgende:
Ik heb mijn playlist voor strakjes klaar staan
Ik zal 't i.i.g. onthouden en doorspelen naar hen die erover gaan.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:15 schreef dockx het volgende:
[..]
Hmm, ik had de hoop dat je daar wel inzage in zou hebben..
Ik speelde gewoon even als reminder, zelf weet ik ook niet hoe dat gefixed dient te worden.
quote:Op maandag 27 juni 2011 17:18 schreef Viro het volgende:
Ik heb mijn playlist voor strakjes klaar staan
Jeuwquote:Op maandag 27 juni 2011 17:18 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik zal 't i.i.g. onthouden en doorspelen naar hen die erover gaan.
Dan zijn alle liedjes van ieder genre hetzelfdequote:Op maandag 27 juni 2011 17:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
matige beat met de zanger die iets van heueheuuuu huuu beeeehh zingt
Ja, zag t staan nadat ik posttequote:
Ah okquote:Op maandag 27 juni 2011 17:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet topic centraal zetten, meestal doe ik daar meteen een nutteloze post bij.
binnen het pearl jam/nirvana genre welquote:Op maandag 27 juni 2011 17:21 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dan zijn alle liedjes van ieder genre hetzelfde
Heyquote:
quote:
quote:
Het meervoud van vinger moet ik invullen.quote:
Ditquote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 17:24 schreef heloef het volgende:
[..]
![]()
[..]
Het meervoud van vinger moet ik invullen.![]()
Nee dat niet moet je eerst een lap tekst lezen en daar een vraag over beantwoorden.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:26 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]![]()
Is dat bij al die vragen die je moet maken zo ?
Ik zit al smeltend klaarquote:Op maandag 27 juni 2011 17:27 schreef Trollscience het volgende:
Ik zeg het nog een keer:
Na dit nummer van REM nog een nummer en dan ben ik weg
Jezus, wat een gedoequote:Op maandag 27 juni 2011 17:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee dat niet moet je eerst een lap tekst lezen en daar een vraag over beantwoorden.
Dankequote:Op maandag 27 juni 2011 17:29 schreef Stiffler1988 het volgende:
Stone Temple Pilots![]()
Lekker gedraaid Troll
Heb je t ook opgevangen in een sweatsuit , jackass style ?quote:Op maandag 27 juni 2011 17:29 schreef Zokunen het volgende:
Als er iemand dorst heeft heb ik nog wel een paar liter zweet over, wat een schijtweer dit.
Eerste wat ik deed toen ik thuis was is een verfrissende douche nemenquote:Op maandag 27 juni 2011 17:29 schreef Zokunen het volgende:
Als er iemand dorst heeft heb ik nog wel een paar liter zweet over, wat een schijtweer dit.
quote:
Ik ookquote:
Kom ally op Hellscream danquote:Op maandag 27 juni 2011 17:36 schreef Viro het volgende:
[..]
donderdag geinstalleerd, maar vandaag pas opgestart. Ben nu een race en class aan het kiezen
en je had zeker niet eens radio 49 opstaan, ik draaide heel leukquote:Op maandag 27 juni 2011 17:41 schreef gewoonfaye het volgende:
Is naatje er nog? ToT is weer weg, en Renske (naatje weet) kwam er ook even bij
Je ging wel hard rond op die stoel van jequote:Op maandag 27 juni 2011 17:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en je had zeker niet eens radio 49 opstaan, ik draaide heel leuk
ik lig in bedquote:Op maandag 27 juni 2011 17:42 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Je ging wel hard rond op die stoel van je
Ik ook nietquote:
ik speel WoW, draai hier en heb een sociaal leven. Dat kan toch nietquote:Op maandag 27 juni 2011 17:42 schreef Viro het volgende:
[..]
ik speel WoW en heb een sociale leven. Dat kan toch niet
We zouden het eigenlijk WoW Radio 49 moeten noemenquote:Op maandag 27 juni 2011 17:43 schreef Zokunen het volgende:
[..]
ik speel WoW, draai hier en heb een sociaal leven. Dat kan toch niet
quote:Op maandag 27 juni 2011 17:44 schreef ValHallen het volgende:
Ik speel geen WoW en heb geen sociaal leven. Dat kan toch niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |