Ik doe verder niet aan sport, dus 't gaat bij mij op de verkeerde plekken zitten. Hoewel ik moet zeggen dat als ik gewoon lig ik mezelf ook te slank vind. Maar als ik sta wil ik een platte buik.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind mezelf toch echt nog steeds te licht met een gewicht van 85kg en een lengte van 1.96m.
Nou, dat doen DIE amerikanen niet, doorgaans leven er zat op wat hier sub-toppers-in-de-sport levenswijze isquote:Op maandag 27 juni 2011 16:46 schreef dotCommunism het volgende:
Gezien de gemiddelde Amerikaan zou ik niet naar hun regels luisteren.
Daar heb je al een probleem natuurlijk. Een beetje fatsoenlijke intensieve beweging is wel een must.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik doe verder niet aan sport, dus 't gaat bij mij op de verkeerde plekken zitten. Hoewel ik moet zeggen dat als ik gewoon lig ik mezelf ook te slank vind. Maar als ik sta wil ik een platte buik.
Yep, mijn polsen e.d. zijn bijvoorbeeld erg dun, maar het bier gaat wel ergens zitten.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar heb je al een probleem natuurlijk. Een beetje fatsoenlijke intensieve beweging is wel een must.
Veel lopen en bewegen helpt ook wel.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar heb je al een probleem natuurlijk. Een beetje fatsoenlijke intensieve beweging is wel een must.
Fixed.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:48 schreef Monolith het volgende:
Oh hij hoogt het topic nr automatisch al op.
Nah, goed eten is het belangrijkste als het puur om omvallen gaat. Sport is wel belangrijk voor andere dingen natuurlijk.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja gewoon een half uurtje lichte / matige inspanning per dag helpt natuurlijk al. Maar daarnaast is het ook niet verkeerd om nog zeker 2 keer per week wat intensiever te bewegen.quote:
Heeft de hyperintelligente dan geen gewichtsproblematiek?quote:Op maandag 27 juni 2011 16:53 schreef Monidique het volgende:
Wel, het blijft een kwestie van energiebalans uiteindelijk.
Dat is als zeggen dat wiskunde uiteindelijk een kwestie van getallen optellen en aftrekken is. Klopt, maar veel en veel te simpel gesteld.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:53 schreef Monidique het volgende:
Wel, het blijft een kwestie van energiebalans uiteindelijk.
Ja eet te veel en je kan omvallen. Eet nog meer en gelijk een tuimelaar val je niet meer omquote:Op maandag 27 juni 2011 16:52 schreef dotCommunism het volgende:
Nah, goed eten is het belangrijkste als het puur om omvallen gaat. Sport is wel belangrijk voor andere dingen natuurlijk.
Gemiddeld minder, ondanks de zwaardere hersenenquote:Op maandag 27 juni 2011 16:55 schreef Reya het volgende:
Heeft de hyperintelligente dan geen gewichtsproblematiek?
Nee, het is niet veel en veel te simpel gesteld, het is een gemakkelijke manier om alles een beetje op orde te houden. Je hebt geen hogere wiskunde nodig voor een simpel sommetje.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:55 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Dat is als zeggen dat wiskunde uiteindelijk een kwestie van getallen optellen en aftrekken is. Klopt, maar veel en veel te simpel gesteld.
Och, wel wat.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:55 schreef Reya het volgende:
[..]
Heeft de hyperintelligente dan geen gewichtsproblematiek?
Arme jongen.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:00 schreef eriksd het volgende:
Ik ben zelden zo moe geweest en ik heb geen reet gedaan.
Je moet met heel veel rekening houden. Alleen mensen die niet snappen hoe het lichaam werkt denken dat het een kwestie van calorieen tellen is.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:00 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee, het is niet veel en veel te simpel gesteld, het is een gemakkelijke manier om alles een beetje op orde te houden. Je hebt geen hogere wiskunde nodig voor een simpel sommetje.
gewicht, hitte, vannacht genoeg geslapen? tekenbeet gehad? en natuurlijk:quote:Op maandag 27 juni 2011 17:00 schreef eriksd het volgende:
Ik ben zelden zo moe geweest en ik heb geen reet gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |