SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
Sshht! Zeg nou nietquote:
Die 5000 aan de oppervlak is nog 'redelijk' te doen, maar net buiten de oppervlak is het al een miljoen+, je zou die 5000 met de juiste apparatuur kunnen overleven, je komt er alleen niet.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:03 schreef clevy het volgende:
[..]
nee daar is het nog wat erger.. maar knappe mens die dit al vast kan houden, laat staan er in gaan baden.
Oh, maar dat zit wel goed hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Ach. Hetzelfd zeggen ze van mensen die een relatie krijgen. Je moet inderdaad iets beter time managen en dan sneuvelen dingen soms ja. Maar 180 graden .... Ik ga echt heel erg hopen dat ik niet 1 van die mensen ben. En bij ouders zijn er ook wel die nog dingen doen met vrienden en niet 24-7 over hun kind kunnen en willen praten. Kan me voorstellen dat als je net ouder bent geworden dat het de hele tijd op je tong ligt en je t er over wil hebben. Beetje als een vent met een nieuwe auto of stbaby die net ranzige seks heeft gehad. Die moeten ook realiseren dat niet iedereen dat continu wil horenquote:Op maandag 27 juni 2011 15:57 schreef MissMSX het volgende: [..] Maar omgekeerd zie je het niet? Ouders die (nagenoeg) hetzelfde blijven? Tuurlijk is het vaak meer organiseren met een kind, maar 180 graden om kan ik me dan weer niet voorstellen.
Ook fijne timing, zo net na het uitbrakkenquote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 16:06 schreef AirwiN het volgende:
Oeh, ik heb respectabele vermeldingen in de verkiezingen.Ik geef de schuld aan anderen. Ik heb het (sorry) niet gecontroleerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De leuke met kinderen, want die zonder kinderen ben je binnen een paar jaar vast weer kwijt, want kinderenquote:Op maandag 27 juni 2011 16:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die 5000 aan de oppervlak is nog 'redelijk' te doen, maar net buiten de oppervlak is het al een miljoen+, je zou die 5000 met de juiste apparatuur kunnen overleven, je komt er alleen niet.
[..]
Oh, maar dat zit wel goed hoor
Steriliseren die hap!quote:Op maandag 27 juni 2011 16:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De leuke met kinderen, want die zonder kinderen ben je binnen een paar jaar vast weer kwijt, want kinderen
quote:Op maandag 27 juni 2011 16:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach. Hetzelfd zeggen ze van mensen die een relatie krijgen. Je moet inderdaad iets beter time managen en dan sneuvelen dingen soms ja. Maar 180 graden .... Ik ga echt heel erg hopen dat ik niet 1 van die mensen ben. En bij ouders zijn er ook wel die nog dingen doen met vrienden en niet 24-7 over hun kind kunnen en willen praten. Kan me voorstellen dat als je net ouder bent geworden dat het de hele tijd op je tong ligt en je t er over wil hebben. Beetje als een vent met een nieuwe auto of stbaby die net ranzige seks heeft gehad. Die moeten ook realiseren dat niet iedereen dat continu wil horen
Pfff, heb het er bij lange na niet altijd overquote:Op maandag 27 juni 2011 16:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach. Hetzelfd zeggen ze van mensen die een relatie krijgen. Je moet inderdaad iets beter time managen en dan sneuvelen dingen soms ja. Maar 180 graden .... Ik ga echt heel erg hopen dat ik niet 1 van die mensen ben. En bij ouders zijn er ook wel die nog dingen doen met vrienden en niet 24-7 over hun kind kunnen en willen praten. Kan me voorstellen dat als je net ouder bent geworden dat het de hele tijd op je tong ligt en je t er over wil hebben. Beetje als een vent met een nieuwe auto of stbaby die net ranzige seks heeft gehad. Die moeten ook realiseren dat niet iedereen dat continu wil horen
en ik heb het vaak maar 1 keer over een 'nieuwe' autoquote:Op maandag 27 juni 2011 16:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Pfff, heb het er bij lange na niet altijd over
Thank the Lordquote:Op maandag 27 juni 2011 16:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Pfff, heb het er bij lange na niet altijd over
Ben jij eigenlijk al verhuisd?quote:Op maandag 27 juni 2011 16:12 schreef rival het volgende:
[..]
en ik heb het vaak maar 1 keer over een 'nieuwe' auto
Zolang ze in de kelder blijven heb je er weinig last van.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:14 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb 5 kinderen, maar je hoort me er nooit over
Ik neem ze wel mee naar de volgende meetquote:Op maandag 27 juni 2011 16:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Zolang ze in de kelder blijven heb je er weinig last van.
Zal een drukke meet worden dan.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik neem ze wel mee naar de volgende meet
Duurt altijd langer dan je vantevoren bedenkt he?quote:Op maandag 27 juni 2011 16:15 schreef rival het volgende:
[..]
nee, ik wilde 1 juli over gaan maar dat zal half juli worden zoiets
sja een stucadoor die een week later begint dan in de planning stond en zelf ben ik ook niet zo vlotquote:Op maandag 27 juni 2011 16:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Duurt altijd langer dan je vantevoren bedenkt he?
Ik roep ook al 2 maanden dat ik eind van de maand over wil.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:19 schreef rival het volgende:
[..]
sja een stucadoor die een week later begint dan in de planning stond en zelf ben ik ook niet zo vlot
het schiet nu wel op.. vandaag is mijn tapijt erin gegaan.... beneden moet ik nog 2 wanden schilderen en dan kan het laminaat erin...quote:Op maandag 27 juni 2011 16:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik roep ook al 2 maanden dat ik eind van de maand over wil.
Maar het schiet niet op, elke keer komen er dingen tussen
geen tomtom op je phone?quote:
Hier is er echt nog een shitload aan dingen die gedaan moeten worden, maar drukke tijd gehad met evenementen en feestjes.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:24 schreef rival het volgende:
[..]
het schiet nu wel op.. vandaag is mijn tapijt erin gegaan.... beneden moet ik nog 2 wanden schilderen en dan kan het laminaat erin...
daarna ben ik zo klaar
Verdwalen is leukquote:
En mochten we de weg toch een beetje kwijt zijn vanwege omleidingen ofzo, dan zullen we dat nooit toegeven.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Om Royco1 aan te vullen: mannen verdwalen niet en hebben geen navigatietool nodig.
Ik heb net schoongemaakt in het cafe, leek wel een sauna.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:32 schreef Samzz het volgende:
Ik was net even buiten en ik dacht dat ik erin bleef, zo warm
Ik geloof je meteenquote:Op maandag 27 juni 2011 16:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb net schoongemaakt in het cafe, leek wel een sauna.
Heb jij al personeel voor 9 juli geregeld?quote:Op maandag 27 juni 2011 16:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb net schoongemaakt in het cafe, leek wel een sauna.
Heerlijk zo'n klap in je gezicht van de warmtequote:Op maandag 27 juni 2011 16:34 schreef stbabylon het volgende:
Ik zit op het werk en het is hier net zo warm als altijd.
Over een kwartier wandel ik naar buiten, dat wordt pas kut na een dag in de 21 graden
Waar haal je die informatie nou dan weer vandaan?quote:Op maandag 27 juni 2011 16:35 schreef El_Matador het volgende:
Heeft WaterTornado zijn halfstijve penis tussen Samzz' airbags mogen leggen?
Hoe kom je daar nu bij?quote:Op maandag 27 juni 2011 16:35 schreef El_Matador het volgende:
Waarschijnlijk wel.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb jij al personeel voor 9 juli geregeld?
Hoeeeeeezo?quote:Op maandag 27 juni 2011 16:35 schreef El_Matador het volgende:
Oeh, roddelsquote:Op maandag 27 juni 2011 16:35 schreef El_Matador het volgende:
Roddels!quote:Op maandag 27 juni 2011 16:35 schreef El_Matador het volgende:
Gezellig!!quote:
Ja word zeker gezellig, breng wel wat drank en vlees meequote:Op maandag 27 juni 2011 16:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gezellig!!
Ik heb trouwens besloten dat ik mn zusje ga bellen en vraag of ze ff langs komt
"tijd heb je niet, tijd maak je"quote:Op maandag 27 juni 2011 16:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hier is er echt nog een shitload aan dingen die gedaan moeten worden, maar drukke tijd gehad met evenementen en feestjes.
Hoop aankomende maand wat meer tijd te hebben
quote:Op maandag 27 juni 2011 16:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja word zeker gezellig, breng wel wat drank en vlees mee
Ook dat lukt nietquote:Op maandag 27 juni 2011 16:41 schreef rival het volgende:
[..]
"tijd heb je niet, tijd maak je"
werd mij verteld
dan zegt mijn richtingsgevoel nog steeds welke kant ik op moet hoorquote:Op maandag 27 juni 2011 16:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En mochten we de weg toch een beetje kwijt zijn vanwege omleidingen ofzo, dan zullen we dat nooit toegeven.
En de Surinaamse buurvrouw met d'r heerlijke gerechtenquote:Op maandag 27 juni 2011 16:19 schreef Techno het volgende:
[..]
En de hond en de kat en al hun vriendjes en vriendinnetjes.
Ja hallo, we hadden nu allang in het zwembad kunnen liggenquote:Op maandag 27 juni 2011 16:32 schreef Samzz het volgende:
Ik was net even buiten en ik dacht dat ik erin bleef, zo warm
Ik mag nog niet weg van werkquote:Op maandag 27 juni 2011 16:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja hallo, we hadden nu allang in het zwembad kunnen liggen
Hoe doe je dat?quote:Op maandag 27 juni 2011 16:43 schreef rival het volgende:
[..]
dan zegt mijn richtingsgevoel nog steeds welke kant ik op moet hoor
Jeujquote:Op maandag 27 juni 2011 16:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik mag nog niet weg van werkBijna! Nog een kwartiertje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 juni 2011 16:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
JeujJa, de horrorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik met mijn heerlijk ruikende zelf tussen de zweterds
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op maandag 27 juni 2011 16:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waar haal je die informatie nou dan weer vandaan?
quote:
quote:
quote:
Wieneuktwieslowchat, wel een deel: #4.quote:
Alsof jij een halve stijve zou hebben iddquote:Op maandag 27 juni 2011 16:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dit is wel een beetje halfbakken roddel zeg.
quote:Op maandag 27 juni 2011 16:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Wieneuktwieslowchat, wel een deel: #4.
Kijk ook even wie het zegtquote:Op maandag 27 juni 2011 16:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
hemelsbreed gezien weet ik welke kant ik op ga, en welke kant ik op moet.... dus ik ga sowieso de juiste richting in... kan een stukje omrijden oid... maar dat dusquote:Op maandag 27 juni 2011 16:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe doe je dat?
Ik ben al weleens bij jou in de buurt uitgekomen terwijl ik op weg was naar Ez.
Niet echt in de buurt dus
Als het op het internet staat dan is het waarquote:Op maandag 27 juni 2011 16:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik stelde een vraag he?quote:
Daar moeten we maar wat aan doen danquote:Op maandag 27 juni 2011 16:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, de horrorIk met mijn heerlijk ruikende zelf tussen de zweterds
Ja nou dat lukt me dus vaak genoeg nietquote:Op maandag 27 juni 2011 16:48 schreef rival het volgende:
[..]
hemelsbreed gezien weet ik welke kant ik op ga, en welke kant ik op moet.... dus ik ga sowieso de juiste richting in... kan een stukje omrijden oid... maar dat dus
Ja, kom je me halen?quote:Op maandag 27 juni 2011 16:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daar moeten we maar wat aan doen dan
quote:Op maandag 27 juni 2011 16:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alsof jij een halve stijve zou hebben idd
Leve de eerste klas in vernieuwde koplopers met aircoquote:Op maandag 27 juni 2011 16:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, de horrorIk met mijn heerlijk ruikende zelf tussen de zweterds
leve de auto, zelf bepalen of er wel of niet iemand naast je MAG zittenquote:Op maandag 27 juni 2011 16:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Leve de eerste klas in vernieuwde koplopers met airco![]()
Dat wil ik dan weer welquote:Op maandag 27 juni 2011 16:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Goed plan, dan kan je naast mijn bezwete zelf zitten![]()
BabyBjörn, wat een geweldige naamquote:Op maandag 27 juni 2011 16:53 schreef stbabylon het volgende:
OH HELL NO!!!
Nou komt Facebook met deze add!!!
Sponsored
De Geboortewinkel
[ afbeelding ]
Super wipstoeltje van BabyBjörn. Nu van ¤ 119 voor ¤ 99. Vandaag besteld, morgen in huis!
Like · 1,030 people like this.
Please kill me now![]()
* clevy aims, pulls the trigger and shouts:quote:Op maandag 27 juni 2011 16:53 schreef stbabylon het volgende:
OH HELL NO!!!
Sponsored
De Geboortewinkel
[ afbeelding ]
Super wipstoeltje van BabyBjörn. Nu van ¤ 119 voor ¤ 99. Vandaag besteld, morgen in huis!
Please kill me now![]()
dat zijn gerichte adds Babs..... ik zou maar eens een gesprekje met MsBabs hebbenquote:Op maandag 27 juni 2011 16:53 schreef stbabylon het volgende:
OH HELL NO!!!
Sponsored
De Geboortewinkel
[ afbeelding ]
Please kill me now![]()
TRY HIT ME TRY HIT ME COME ON!quote:Op maandag 27 juni 2011 16:54 schreef clevy het volgende:
[..]
* clevy aims, pulls the trigger and shouts:
boom, headshot, I can dance all day!
quote:
Voor iemand die zegt er een hekel aan te hebben begin je er wel vaak over.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:53 schreef stbabylon het volgende:
OH HELL NO!!!
Sponsored
De Geboortewinkel
[ afbeelding ]
Please kill me now![]()
Begin nou niet over die kledders!quote:Op maandag 27 juni 2011 16:53 schreef stbabylon het volgende:
OH HELL NO!!!
Sponsored
De Geboortewinkel
[ afbeelding ]
Please kill me now![]()
Ik kan je niet garanderen dan je niet bezweet raakt dan hequote:
Veel plezier in DHquote:
Da's geen geld voor zo'n tof wipstoeltje!quote:Op maandag 27 juni 2011 16:53 schreef stbabylon het volgende:
OH HELL NO!!!
Sponsored
De Geboortewinkel
[ afbeelding ]
Please kill me now![]()
Terugmeppenquote:
iek.. een lokale pakloper.. pak de buks!quote:Op maandag 27 juni 2011 16:59 schreef JoeyT het volgende:
Q! We zijn collega's (h). Ben nu voornamelijk op t 'hoofdkantoor' in eindhoven... Normaal bij een LB. In Utrecht kan spijkerbroek echt niet idd...
buks? Daar gaan we dat onkruid niet mee verdelgen!quote:Op maandag 27 juni 2011 17:00 schreef clevy het volgende:
[..]
iek.. een lokale pakloper.. pak de buks!
You talk about the things you love and hate.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Voor iemand die zegt er een hekel aan te hebben begin je er wel vaak over.
Tof! Daar kom ik ook wel eens maar in Ehv is het wel veel casualer idd.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:59 schreef JoeyT het volgende:
Q! We zijn collega's (h). Ben nu voornamelijk op t 'hoofdkantoor' in eindhoven... Normaal bij een LB. In Utrecht kan spijkerbroek echt niet idd...
true.. maar ik heb niet meer dan een luchtdrukpistool in huisquote:Op maandag 27 juni 2011 17:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
buks? Daar gaan we dat onkruid niet mee verdelgen!
Heb ik hier nog meer collega's????quote:Op maandag 27 juni 2011 17:00 schreef clevy het volgende:
[..]
iek.. een lokale pakloper.. pak de buks!
not me.. ik werk bij een serieus bedrijf in ehv.. zitten maar een paar paklopers tussen (directeuren en marketing) rest werkt voor z'n geldquote:Op maandag 27 juni 2011 17:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Heb ik hier nog meer collega's????Lokaal heb je trws alleen maar paklopers, t is geen RN
Dank je wel! En snuiven doen we niet aan.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
Wie heeft de wind uitgezet? Ik wil surfen!
Slaap lekker E_M, jij ouwe snuivert!
Ja zit veel ondersteuning hier. Gemiddelde leeftijd ligt ook stuk lager. De vrouwen zijn hier trws wel erg goed.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Tof! Daar kom ik ook wel eens maar in Ehv is het wel veel casualer idd.
Wat ik al zei, met buks gaan we dat niet redden!quote:Op maandag 27 juni 2011 17:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Heb ik hier nog meer collega's????Lokaal heb je trws alleen maar paklopers, t is geen RN
Idd, ik klaag niet.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:05 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja zit veel ondersteuning hier. Gemiddelde leeftijd ligt ook stuk lager. De vrouwen zijn hier trws wel erg goed.![]()
Geef mij maar Utrecht. Tof!
Aja serieus klinkt idd als werken. Nee dan ga ik toch voor t pakquote:Op maandag 27 juni 2011 17:03 schreef clevy het volgende:
[..]
not me.. ik werk bij een serieus bedrijf in ehv.. zitten maar een paar paklopers tussen (directeuren en marketing) rest werkt voor z'n geld
Jij ook al? Heb je nog een beetje kunnen slapen?quote:
ik zit zelfs in een hoek waar mensen aan hun bureau nog solderen en prints designen.. niet dat ik daar verstand van heb maar tochquote:Op maandag 27 juni 2011 17:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Aja serieus klinkt idd als werken. Nee dan ga ik toch voor t pak...
klinkt als het bedrijf van een maat van mij.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:17 schreef clevy het volgende:
[..]
ik zit zelfs in een hoek waar mensen aan hun bureau nog solderen en prints designen.. niet dat ik daar verstand van heb maar toch
word net wakker na 3 uurtjes geslapen te hebben, lang leven vrij zijnquote:Op maandag 27 juni 2011 17:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij ook al? Heb je nog een beetje kunnen slapen?
quote:Op maandag 27 juni 2011 17:20 schreef Delan het volgende:
[..]
word net wakker na 3 uurtjes geslapen te hebben, lang leven vrij zijn
Heerlijk! En zo dansen in de hitte?quote:Op maandag 27 juni 2011 17:20 schreef Delan het volgende:
[..]
word net wakker na 3 uurtjes geslapen te hebben, lang leven vrij zijn
ja heerlijk he? ik dacht ff liggen, word ik net wakker gebeld, kijk ik op de klok en is het 3 uurtjes verder, haha, maaaaaaaaaar wel uitgeslapen nu!quote:
jaquote:Op maandag 27 juni 2011 17:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heerlijk! En zo dansen in de hitte?
Dat dan weer niet hierquote:Op maandag 27 juni 2011 17:23 schreef Delan het volgende:
[..]
ja heerlijk he? ik dacht ff liggen, word ik net wakker gebeld, kijk ik op de klok en is het 3 uurtjes verder, haha, maaaaaaaaaar wel uitgeslapen nu!
Huh? die snap ik dan weer niet... Ben ik nu zo dom??quote:Op maandag 27 juni 2011 17:23 schreef missbehavin het volgende:
Net als je denkt dat het niet sneuer kon..
ik wist ook niet dat ik zoveel zweet kon produceren tijdens slaap hoor, haha, mn huisje is van hout dus je kunt je enigzins voorstellen hoe warm het hier isquote:Op maandag 27 juni 2011 17:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat dan weer niet hierVeel te warm om te slapen ook
ze beginnen je te kennen?quote:
Nee hoor mopquote:Op maandag 27 juni 2011 17:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Huh? die snap ik dan weer niet... Ben ik nu zo dom??
Sterkte! Maar wel lekker.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:24 schreef Delan het volgende:
[..]
ja, word flink zweten in dat benauwde hok
Ik moet tussen zaterdag en nu echt zoveel liters weggezweet hebben hequote:Op maandag 27 juni 2011 17:25 schreef Delan het volgende:
[..]
ik wist ook niet dat ik zoveel zweet kon produceren tijdens slaap hoor, haha, mn huisje is van hout dus je kunt je enigzins voorstellen hoe warm het hier is
Jawel, rellen!quote:Op maandag 27 juni 2011 17:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee hoor mopNiet de moeite waard om het verder over te hebben.
ik dacht het, jij zegt het, tenminste als we het over hetzelfde hebbenquote:Op maandag 27 juni 2011 17:23 schreef missbehavin het volgende:
Net als je denkt dat het niet sneuer kon..
Ben je alleen vandaag vrij?quote:Op maandag 27 juni 2011 17:27 schreef Delan het volgende:
[..]
ik dacht het, jij zegt het, tenminste als we het over hetzelfde hebben
nee niet lekker, heb ook totaaaaaal geen zin maar ga wel, een van de laatste lessen en wil wel s weten wat er volgend seizoen gaat gebeuren dus..quote:Op maandag 27 juni 2011 17:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sterkte! Maar wel lekker.
Dansen =
Nergens aan denken, alles laten gaan.
De trein rijdt maar tot Arnhemquote:
donderdag ook nog, en woensdag voor de middag deze week want dan ga ik naar mn kids kijken op schoolquote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 17:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee nee, MissB is tof, als zij nee tegen mij zegt... dan luister ik braaf en is het nee.
kijk dat is nou respect hebben!quote:Op maandag 27 juni 2011 17:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee nee, MissB is tof, als zij nee tegen mij zegt... dan luister ik braaf en is het nee.
Het is een teken lieverd!quote:Op maandag 27 juni 2011 17:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
De trein rijdt maar tot ArnhemIk ga nu naar Utrecht en dan naar huis. + een half uur
Ah lekkerquote:Op maandag 27 juni 2011 17:28 schreef Delan het volgende:
[..]
donderdag ook nog, en woensdag voor de middag deze week want dan ga ik naar mn kids kijken op school
kijk das beter bekeken!! bijkomen? van awakenings? was het leuk, veel regen of niet?quote:Op maandag 27 juni 2011 17:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah lekkerHier de hele week vrij
Kan ik mooi een beetje bijkomen
Dat ik voortaan maar thuis moet blijven?quote:
Gezellig, stomme NSquote:Op maandag 27 juni 2011 17:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
De trein rijdt maar tot ArnhemIk ga nu naar Utrecht en dan naar huis. + een half uur
snuit, mijn beeld van je, wat doe je?quote:Op maandag 27 juni 2011 17:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Uhuhquote:Op maandag 27 juni 2011 17:34 schreef Delan het volgende:
[..]
kijk das beter bekeken!! bijkomen? van awakenings? was het leuk, veel regen of niet?
Kan je niet met de auto dan?quote:
* Snuitebolletje pakt dat beeld op, haalt het door de shredder heen..quote:Op maandag 27 juni 2011 17:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
snuit, mijn beeld van je, wat doe je?
ik dacht dat jij door niemand getemd kon worden
ja soms is het zo dat je in 1 x niet meer merkt dat het regent he?quote:Op maandag 27 juni 2011 17:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
UhuhJa leuker dan ik had verwacht met dat weer
er is geen hoop meer voor de toekomst nuquote:Op maandag 27 juni 2011 17:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
* Snuitebolletje pakt dat beeld op, haalt het door de shredder heen..
Dat doe ik ermee
Met welke auto dan?quote:Op maandag 27 juni 2011 17:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kan je niet met de auto dan?
Of is dat te ver?
Lijkt me ook niks elke dag met vertragingen enzo
Heb je de toekomst ook in dat machientje gegooid?quote:Op maandag 27 juni 2011 17:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
er is geen hoop meer voor de toekomst nu
Ja ik werd iets te enthousiast, pleur alles er in nu.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heb je de toekomst ook in dat machientje gegooid?
Ik merkte het wel, maar ik vond het wel lekker, het was zo warm in die tentenquote:Op maandag 27 juni 2011 17:39 schreef Delan het volgende:
[..]
ja soms is het zo dat je in 1 x niet meer merkt dat het regent he?![]()
auto kopen dan maar hequote:Op maandag 27 juni 2011 17:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met welke auto dan?
In totaal 9 (!!) Sein- en wisselstoringen of zoAchterlijk gedoe van Profail.
je had beter naar t oosten kunnen rijden.. dan had je wel mee mogen etenquote:Op maandag 27 juni 2011 17:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met welke auto dan?
Ohquote:Op maandag 27 juni 2011 17:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met welke auto dan?
maar je hebt jezelf niet misdragen?quote:Op maandag 27 juni 2011 17:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik merkte het wel, maar ik vond het wel lekker, het was zo warm in die tenten
Wat versta jij onder misdragen?quote:
ja dan is buiten wat afkoelen in wat regen wel lekker ja, ik had dat op dancevalley vorig jaar ook! toen regende het eigenlijk ook de hele tijd maar dat was niet erg mar juist wel lekker, mocht de pret niet drukken en dat heeft het dan ook niet gedaan!quote:Op maandag 27 juni 2011 17:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik merkte het wel, maar ik vond het wel lekker, het was zo warm in die tenten
quote:Op maandag 27 juni 2011 17:46 schreef Delan het volgende:
[..]
ja dan is buiten wat afkoelen in wat regen wel lekker ja, ik had dat op dancevalley vorig jaar ook! toen regende het eigenlijk ook de hele tijd maar dat was niet erg mar juist wel lekker, mocht de pret niet drukken en dat heeft het dan ook niet gedaan!
Negen uur denk ikquote:Op maandag 27 juni 2011 17:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh
Leuk, dus dat wordt weer een latertje?
In jouw ogen was het vast heel ergquote:Op maandag 27 juni 2011 17:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
hmmm, goede vraag, eigenlijk niet zoveel.
Is gewoon condens hoor.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:48 schreef missbehavin het volgende:
Er was een meisje mee die voor het eerst naar zo'n festival was, helemaal geweldig natuurlijk.. Zegt ze ineens iets tegen me over 'de regen die door het dak lekt'. Je had haar gezicht moeten zien toen ik haar uitlegde dat dat helemaal geen water was wat in haar gezicht druppelde
![]()
Ja andermans zweetquote:
ja want ik ben nog jong en onschuldig he.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
In jouw ogen was het vast heel erg
Psst, iets met een scharrelquote:Op maandag 27 juni 2011 17:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ja want ik ben nog jong en onschuldig he.
maar alle ranzige details mogen per wa.
Alleen als ik vertraging heb. Momenteel elke dag jaquote:
Neequote:
NS he, als het aan hun ligt blijft het zo. Lijken al die reizigers in de statistieken nog watquote:Op maandag 27 juni 2011 17:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alleen als ik vertraging heb. Momenteel elke dag ja
Ik geloof er niks van dat daar niet allemaal zweetzooi van een ander in zitquote:Op maandag 27 juni 2011 17:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is een fabeltje, het is gewoon condens hoor.
dat lijkt mij eigenlijk ookquote:Op maandag 27 juni 2011 17:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is een fabeltje, het is gewoon condens hoor.
Ik durf het niet te gelovenquote:
Zie jij al dat zweet opstijgen naar het plafond dan?quote:Op maandag 27 juni 2011 17:53 schreef missbehavin het volgende:
Ik geloof er niks van dat daar niet allemaal zweetzooi van een ander in zit
Pics! Heel sneaky!quote:Op maandag 27 juni 2011 17:55 schreef Samzz het volgende:
Oh god, de dude tegenover mij heeft me dan ook een monobrauwBert is er niks bij!
Al die stinkende mensen, het moet toch ergens heen gaan?quote:Op maandag 27 juni 2011 17:55 schreef Techno het volgende:
[..]
Zie jij al dat zweet opstijgen naar het plafond dan?Maar serieus, al die mensen genereren een hoop warmte en daardoor wordt de luchtvochtigheid heel hoog wat condensvorming tot gevolg heeft.
Mijn camera maakt geluid en ik weet niet hoe ik dat uit moet zettenquote:
Android? Bij je instellingen, sluitergeluidquote:Op maandag 27 juni 2011 17:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn camera maakt geluid en ik weet niet hoe ik dat uit moet zetten
hahahaha, ik kan me wel een voorstelling van dat gezicht maken toen ze erachter kwam dat het vocht en zweetdruppels waren, hahaha! ja leuk is dat he, mensen voor de eerste keer op zo'n feest. ik sprak het laatste feestje waar ik ben geweest een jongen die bij mij in de buurt woonde, mannetje van 17 jaar en had net zn eerste pilletje op, haha. hij vond me zo lief en aardig, haha!quote:Op maandag 27 juni 2011 17:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Er was een meisje mee die voor het eerst naar zo'n festival was, helemaal geweldig natuurlijk.. Zegt ze ineens iets tegen me over 'de regen die door het dak lekt'. Je had haar gezicht moeten zien toen ik haar uitlegde dat dat helemaal geen water was wat in haar gezicht druppelde
![]()
Nee, nee, Blackberryquote:Op maandag 27 juni 2011 17:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Android? Bij je instellingen, sluitergeluid
Jij bent totaal niet lief en aardig dan?quote:Op maandag 27 juni 2011 17:59 schreef Delan het volgende:
[..]
hahahaha, ik kan me wel een voorstelling van dat gezicht maken toen ze erachter kwam dat het vocht en zweetdruppels waren, hahaha! ja leuk is dat he, mensen voor de eerste keer op zo'n feest. ik sprak het laatste feestje waar ik ben geweest een jongen die bij mij in de buurt woonde, mannetje van 17 jaar en had net zn eerste pilletje op, haha. hij vond me zo lief en aardig, haha!
Ik zit in een stilte coupe, dat zou veel te veel opvallenquote:Op maandag 27 juni 2011 18:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah een BB-girl
Kan alleen met app
Dus geen monobrauwpics
Haha, MI om stiekem een foto te makenquote:Op maandag 27 juni 2011 18:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zit in een stilte coupe, dat zou veel te veel opvallen
haha, jawel hoor, ben ik wel!! maar het is zooooo leuk om iemand te zien die net zn eerste pilletje op heeft en de reactie ervan. als ik hem even een slokje water gaf omdat dat goed was kreeg ik een heeeeele dikke knuffel en 10 x de mededeling, ik vind jou echt aardig, haha. ik kan daar wel mee lachen!quote:Op maandag 27 juni 2011 18:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij bent totaal niet lief en aardig dan?
Rammel toch wel aardig hier hoor.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:22 schreef missbehavin het volgende:
Pff het is eigenlijk gewoon te warm om te eten he
Vla met muesliquote:Op maandag 27 juni 2011 18:22 schreef missbehavin het volgende:
Pff het is eigenlijk gewoon te warm om te eten he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Met extra veel kiemgroentenquote:Op maandag 27 juni 2011 18:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Rammel toch wel aardig hier hoor.
Salade ofzo altijd wel lekker met dit weer.
quote:Op maandag 27 juni 2011 18:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vla met muesli
Ijs
Soesjes
Moorkoppen
Kan allemaal prima nu.Na het weekend toch maar een gewone maaltijd gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:
Gefrustreerde FOK!autist verneukt sterke grap van MissMSX.quote:
Had jij het weekend honger dan?quote:Op maandag 27 juni 2011 18:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Na het weekend toch maar een gewone maaltijd gedaan
Viel mee, gek genoegquote:Op maandag 27 juni 2011 18:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Had jij het weekend honger dan?![]()
Delan had helemaal gelijk met haar mooie ervaringen. Hoe was het weer voor jou, zo'n feest? Doe je niet vaak toch?
Ach laat mequote:Op maandag 27 juni 2011 18:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gefrustreerde FOK!autist verneukt sterke grap van MissMSX.
Ha mooi! Heerlijk een 2e jeugd genieten toch?quote:Op maandag 27 juni 2011 18:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Viel mee, gek genoegZondagochtend wel een hele lekkere smoothie met verse aardbeien en vanilleyoghurt gehad van beetman
Ja het was topDoe het veel te weinig idd
Ze snappen zichzelf niet eens, hoe kan van ons verwacht worden dat we dat wel doen dan?quote:Op maandag 27 juni 2011 18:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ach laat me
Vrouwen snap ik toch al niet
Nu wil je zeker dat er gevraagd wordt wat er morgen isquote:Op maandag 27 juni 2011 18:31 schreef Samzz het volgende:
Meh, ik heb geen back-up outfit voor morgen.
quote:Op maandag 27 juni 2011 18:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ha mooi! Heerlijk een 2e jeugd genieten toch?![]()
Top om zo af en toe helemaal los te gaan. En wat anderen daarvan vinden, boeit niet.
Je hebt al meer plannen, hoorde ik.
Ontken het maar, postmodern hedonistjequote:Op maandag 27 juni 2011 18:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hee, ik ben nog helemaal niet oud genoeg voor een 2e jeugd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
quote:Op maandag 27 juni 2011 18:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ontken het maar, postmodern hedonistje
Zolang wij maar een beetje doen alsof we ze snappen dan lijkt het nog watquote:Op maandag 27 juni 2011 18:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ze snappen zichzelf niet eens, hoe kan van ons verwacht worden dat we dat wel doen dan?
Het blijven gewoon de meest boeiende schepsels op aarde
Bingo!quote:Op maandag 27 juni 2011 18:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik werd zaterdag 2 keer in de 20 geschat
Had je je buik thuis gelaten dan?quote:Op maandag 27 juni 2011 18:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik werd zaterdag 2 keer in de 20 geschat
Zeg heb jij niks beters te doen? Tegen samzz' been oprijden ofzo..quote:
Kut he, dat je haar mooie lichaam niet meer hebt?quote:
Nee, want ik moet morgen gewoon naar stage. Maar het wordt warm en nat morgenquote:Op maandag 27 juni 2011 18:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nu wil je zeker dat er gevraagd wordt wat er morgen is
Eh, let me think.... Neequote:Op maandag 27 juni 2011 18:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg heb jij niks beters te doen? Tegen samzz' been oprijden ofzo..
quote:Op maandag 27 juni 2011 18:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kut he, dat je haar mooie lichaam niet meer hebt?Er is meer dan uiterlijk alleen heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat mij er even buiten, jaquote:Op maandag 27 juni 2011 18:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg heb jij niks beters te doen? Tegen samzz' been oprijden ofzo..
quote:
Juist. Dat is zo mogelijk nog mooierquote:
Daarover verschillen de meningnen, nog steedsquote:Op maandag 27 juni 2011 18:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Juist. Dat is zo mogelijk nog mooier
De dag is omgevlogenquote:
Ja best wel eigenlijk. Ook bijzonder weinig uitgevoerd vandaagquote:
Ik ook. Geen ruk gedaan op mijn werk eigenlijkquote:Op maandag 27 juni 2011 18:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja best wel eigenlijk. Ook bijzonder weinig uitgevoerd vandaag
Je bent uitgekeken op mannen en neemt daarom maar een hond?quote:Op maandag 27 juni 2011 18:50 schreef Spirit82 het volgende:
Wat een mooie TT
Ik heb vandaag besloten dat ik een hond wil![]()
ik ook, was aan het schoonmaken en heb daar 3 x zo lang over gedaan denk ik.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja best wel eigenlijk. Ook bijzonder weinig uitgevoerd vandaag
Is de seksuele nood zo hoog?quote:Op maandag 27 juni 2011 18:50 schreef Spirit82 het volgende:
Wat een mooie TT
Ik heb vandaag besloten dat ik een hond wil![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
quote:Op maandag 27 juni 2011 18:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Is de seksuele nood zo hoog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha, nee, flapdrolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een Duitse Herder denk ik
Sarcasme. Herken het.
Ik wil ook een duitse herder.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Haha, nee, flapdrol
En superlief! En het is tenminste HOND! En ze zijn slim en liergierigquote:Op maandag 27 juni 2011 18:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wil ook een duitse herder.
Machtig mooie dieren.
Lassie?quote:Op maandag 27 juni 2011 18:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Haha, nee, flapdrol
Ja klopt.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En superlief! En het is tenminste HOND! En ze zijn slim en liergierig
Heb je daar wel tijd voor dan?quote:Op maandag 27 juni 2011 18:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En superlief! En het is tenminste HOND! En ze zijn slim en liergierig
Ja dat is dus de reden waarom ik er al jaren over nadenk, maar het nog niet heb gedaan...quote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 18:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Haha, nee, flapdrol
Dan moet je het niet doen vind ik persoonlijk, hond en een fulltime baan dan zit dat beest toch ook de hele dag alleen?quote:Op maandag 27 juni 2011 18:56 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja dat is dus de reden waarom ik er al jaren over nadenk, maar het nog niet heb gedaan...
Hond combineren met fulltime baan
Nou, nee, niet als hij 2 dagen in de week bij mijn ouders kan verblijven en ik 1 of 2 dagen thuis werk dusquote:Op maandag 27 juni 2011 18:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan moet je het niet doen vind ik persoonlijk, hond en een fulltime baan dan zit dat beest toch ook de hele dag alleen?
Dan nog, begin moet zon beest 4x per dag uitgelaten worden he.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:00 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nou, nee, niet als hij 2 dagen in de week bij mijn ouders kan verblijven en ik 1 of 2 dagen thuis werk dus
Het is een werkhond (koop ook een hond uit de werklijn, die zijn gezonder), dus je zal er veel mee op pad moeten.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:56 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja dat is dus de reden waarom ik er al jaren over nadenk, maar het nog niet heb gedaan...
Hond combineren met fulltime baan
I know, ben van plan zeker 3 keer per week een paar uren buiten door te brengen ermee. Het is ook geen beslissing die over 1 nacht ijs wordt genomen. Ik ben hier al jaren mee bezig in mijn hoofd.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:00 schreef Cue_ het volgende:
Zeker een duitse herder. Beest heeft heel veel beweging nodig. Ben je dus veel op pad met het de hond op het moment dat je thuis bent. en of je hem die altijd kan/wil geven dan is maar de vraag.
Heb ik alquote:Op maandag 27 juni 2011 19:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan nog, begin moet zon beest 4x per dag uitgelaten worden he.
Waarom neem je geen kat ofzo? Heb je veel minder omkijken naar.
HEb je topic ook even gelezen. maar als je ouders er al niet mee eens zijn zullen ze niet wekelijks je hond gaan uitlaten, dat kan je vergetenquote:Op maandag 27 juni 2011 19:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
I know, ben van plan zeker 3 keer per week een paar uren buiten door te brengen ermee. Het is ook geen beslissing die over 1 nacht ijs wordt genomen. Ik ben hier al jaren mee bezig in mijn hoofd.
[..]
Heb ik alIk mis het wandelen juist heel erg. Lees anders even mn OP in de topic link
Mijn mening doet er toch niet toequote:Op maandag 27 juni 2011 19:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Heb ik alIk mis het wandelen juist heel erg. Lees anders even mn OP in de topic link
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of bij 't asiel gaan werkenquote:Op maandag 27 juni 2011 19:04 schreef Cue_ het volgende:
Voor die paar momenten dat jij het wandelen mist kan je misschien juist zelf honden gaan uitlaten van een ander
Weg en slapen is geen enkel probleem, dan kan ie naar een vriend van me.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
HEb je topic ook even gelezen. maar als je ouders er al niet mee eens zijn zullen ze niet wekelijks je hond gaan uitlaten, dat kan je vergeten
Uitlaatservice is een leuk idee, maar de praktijk betekend veel regelen.
Daarbij weekendjes weg of een nachtje ergens blijven slapen is dan ook al lastig. Laat staan vanuit je werk even ergens heen om een hapje te eten.
Wat houd je tegen dat weer te gaan doen?quote:Op maandag 27 juni 2011 19:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Daar heb ik 4 jaar lang vrijwilligerswerk gedaan
Je hebt toch een boerderij?quote:Op maandag 27 juni 2011 19:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zou ze allemaal mee naar huis willen nemen
Maik is niet meerquote:Op maandag 27 juni 2011 19:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zou ze allemaal mee naar huis willen nemen
Veel te veel afhankelijk van andere mensenquote:Op maandag 27 juni 2011 19:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Weg en slapen is geen enkel probleem, dan kan ie naar een vriend van me.
Mijn ouders is een ander verhaal... ik zie ze nog wel akkoord gaan. Ze hebben gewoon heel erg veel vooroordelen tov Duitse Herders.
Ja en daar kan ik dus ook niet tegen, je gaat je toch hechten aan die dieren hequote:Op maandag 27 juni 2011 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maik is niet meerMijn poelewoepsie is ingeslapen omdat hij ernstige rugproblemen had
Roy's dierenboerderijquote:Op maandag 27 juni 2011 19:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, maar wel een grote tuin.
Ik weet hier nog een goedkoop boerderijtje
Jaquote:Op maandag 27 juni 2011 19:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja en daar kan ik dus ook niet tegen, je gaat je toch hechten aan die dieren he
Dat ik weet dat bij het asiel werken niet simpel honden uitlaten is, maar vooral poepscheppen en pis wegspuiten etc. Daarnaast is het een wereld van verschil om een eigen hond te hebben of een hond met wie het misschien niet klikt, een hond die idd verpest is door mensen die er niet mee om konden gaan of wat dan ook, of een eigen hond te hebben. Met een eigen hond bouw je een band op die je met asielhonden nooit zult hebben. Daarnaast ben je bij een asiel aan openingstijden gebonden en kun je echt niet even zomaar een hond meenemen om een uurtje mee op het strand te wandelen.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat houd je tegen dat weer te gaan doen?
quote:Op maandag 27 juni 2011 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maik is niet meerMijn poelewoepsie is ingeslapen omdat hij ernstige rugproblemen had
Dieren zijn tof.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Roy's dierenboerderij
Wel makkelijk als je eens een BBQ hebt in je cafe
Dáárom wil ik dus graag de mening van mensen die fulltime werken en een hond hebbenquote:Op maandag 27 juni 2011 19:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Veel te veel afhankelijk van andere mensen
ZElf ben ik van mening dat je er zelf voor moet kunnen zorgen en alleen in nood anderen nodig hebt..
Dat zou waar zijn als dieren aan vriendschap zouden doen. Vriendschap is echter zo'n typisch voorbeeld van iets dat door mensen is bedacht.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:14 schreef Royco1 het volgende:
Dieren zijn tof.
Vriendschap van een dier is onvoorwaardelijk, is bij veel mensen wel anders.
Uhu i know, was ook een grapje hequote:Op maandag 27 juni 2011 19:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dieren zijn tof.
Dieren zijn zeker tof, maar met de juiste vrienden is dat net zo hoor...quote:Op maandag 27 juni 2011 19:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dieren zijn tof.
Nee das geen optie.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:14 schreef dawg het volgende:
spiritchick, kun je niet bijv 32u gaan werken? scheelt ook een dag geregel en gedoe. als je t zo graag wilt, heb de indruk dat je je er niet vanaf laat praten om t zo even te zeggen
Lijkt me een prima alternatief.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:13 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat ik weet dat bij het asiel werken niet simpel honden uitlaten is, maar vooral poepscheppen en pis wegspuiten etc. Daarnaast is het een wereld van verschil om een eigen hond te hebben of een hond met wie het misschien niet klikt, een hond die idd verpest is door mensen die er niet mee om konden gaan of wat dan ook, of een eigen hond te hebben. Met een eigen hond bouw je een band op die je met asielhonden nooit zult hebben. Daarnaast ben je bij een asiel aan openingstijden gebonden en kun je echt niet even zomaar een hond meenemen om een uurtje mee op het strand te wandelen.
Een vriend van mij werkt ook fulltime en heeft een hond en dat gaat perfect. Maar je moet wel goed opletten op wat voor hond je neemt. Een herder lijkt mij ook geen optiequote:Op maandag 27 juni 2011 19:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lijkt me een prima alternatief.Met jouw werkschema kan je geen hond (iig geen herder) geven wat hij nodig heeft.
Ja dat is ook niet wat ik bedoelquote:Op maandag 27 juni 2011 19:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dieren zijn zeker tof, maar met de juiste vrienden is dat net zo hoor...
Nou, dat vraag ik me dus af met een herder. In eerste instantie dacht ik aan een bordercollie, maar dat zou inderdaad zielig zijn. Wat ik aan info over een herder heb gevonden, is dat ze juist rustig zijn en het niet erg is als je niet elke dag uren ermee aan de slag kan... Wat dus bij een bordercollie wel problemen op zou leveren.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lijkt me een prima alternatief.Met jouw werkschema kan je geen hond (iig geen herder) geven wat hij nodig heeft.
Ja, regelmatig.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zal wel veel voorkomen of niet samzz? Verwaarloosde dieren van mensen enzo.
mijn ouders hebben al 10jr een hond (maltezer) en tot voor kort waren ze beiden fulltime aan het werk. ging goed hoor, soms had ie weleens het huis volgescheten, maar een maltezer is natuurlijk geen herder. ik denk dat een herder ietsje meer beweging nodig heeft. langere poten enzo.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee das geen optie.
Ik laat me er ook niet van af praten, de beslissing neem ik uiteindelijk toch écht zelf. Maar ik zou gewoon heel graag horen hoe mensen dit aanpakken in mijn situatie en hoe het dan ook echt in zijn werk gaat met oa een uitlaatservice. Valt het tegen? Valt het mee? Hoe is de hond eronder? Etc...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |