SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
Sshht! Zeg nou nietquote:
Die 5000 aan de oppervlak is nog 'redelijk' te doen, maar net buiten de oppervlak is het al een miljoen+, je zou die 5000 met de juiste apparatuur kunnen overleven, je komt er alleen niet.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:03 schreef clevy het volgende:
[..]
nee daar is het nog wat erger.. maar knappe mens die dit al vast kan houden, laat staan er in gaan baden.
Oh, maar dat zit wel goed hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Ach. Hetzelfd zeggen ze van mensen die een relatie krijgen. Je moet inderdaad iets beter time managen en dan sneuvelen dingen soms ja. Maar 180 graden .... Ik ga echt heel erg hopen dat ik niet 1 van die mensen ben. En bij ouders zijn er ook wel die nog dingen doen met vrienden en niet 24-7 over hun kind kunnen en willen praten. Kan me voorstellen dat als je net ouder bent geworden dat het de hele tijd op je tong ligt en je t er over wil hebben. Beetje als een vent met een nieuwe auto of stbaby die net ranzige seks heeft gehad. Die moeten ook realiseren dat niet iedereen dat continu wil horenquote:Op maandag 27 juni 2011 15:57 schreef MissMSX het volgende: [..] Maar omgekeerd zie je het niet? Ouders die (nagenoeg) hetzelfde blijven? Tuurlijk is het vaak meer organiseren met een kind, maar 180 graden om kan ik me dan weer niet voorstellen.
Ook fijne timing, zo net na het uitbrakkenquote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 16:06 schreef AirwiN het volgende:
Oeh, ik heb respectabele vermeldingen in de verkiezingen.Ik geef de schuld aan anderen. Ik heb het (sorry) niet gecontroleerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De leuke met kinderen, want die zonder kinderen ben je binnen een paar jaar vast weer kwijt, want kinderenquote:Op maandag 27 juni 2011 16:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die 5000 aan de oppervlak is nog 'redelijk' te doen, maar net buiten de oppervlak is het al een miljoen+, je zou die 5000 met de juiste apparatuur kunnen overleven, je komt er alleen niet.
[..]
Oh, maar dat zit wel goed hoor
Steriliseren die hap!quote:Op maandag 27 juni 2011 16:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De leuke met kinderen, want die zonder kinderen ben je binnen een paar jaar vast weer kwijt, want kinderen
quote:Op maandag 27 juni 2011 16:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach. Hetzelfd zeggen ze van mensen die een relatie krijgen. Je moet inderdaad iets beter time managen en dan sneuvelen dingen soms ja. Maar 180 graden .... Ik ga echt heel erg hopen dat ik niet 1 van die mensen ben. En bij ouders zijn er ook wel die nog dingen doen met vrienden en niet 24-7 over hun kind kunnen en willen praten. Kan me voorstellen dat als je net ouder bent geworden dat het de hele tijd op je tong ligt en je t er over wil hebben. Beetje als een vent met een nieuwe auto of stbaby die net ranzige seks heeft gehad. Die moeten ook realiseren dat niet iedereen dat continu wil horen
Pfff, heb het er bij lange na niet altijd overquote:Op maandag 27 juni 2011 16:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach. Hetzelfd zeggen ze van mensen die een relatie krijgen. Je moet inderdaad iets beter time managen en dan sneuvelen dingen soms ja. Maar 180 graden .... Ik ga echt heel erg hopen dat ik niet 1 van die mensen ben. En bij ouders zijn er ook wel die nog dingen doen met vrienden en niet 24-7 over hun kind kunnen en willen praten. Kan me voorstellen dat als je net ouder bent geworden dat het de hele tijd op je tong ligt en je t er over wil hebben. Beetje als een vent met een nieuwe auto of stbaby die net ranzige seks heeft gehad. Die moeten ook realiseren dat niet iedereen dat continu wil horen
en ik heb het vaak maar 1 keer over een 'nieuwe' autoquote:Op maandag 27 juni 2011 16:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Pfff, heb het er bij lange na niet altijd over
Thank the Lordquote:Op maandag 27 juni 2011 16:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Pfff, heb het er bij lange na niet altijd over
Ben jij eigenlijk al verhuisd?quote:Op maandag 27 juni 2011 16:12 schreef rival het volgende:
[..]
en ik heb het vaak maar 1 keer over een 'nieuwe' auto
Zolang ze in de kelder blijven heb je er weinig last van.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:14 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb 5 kinderen, maar je hoort me er nooit over
Ik neem ze wel mee naar de volgende meetquote:Op maandag 27 juni 2011 16:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Zolang ze in de kelder blijven heb je er weinig last van.
Zal een drukke meet worden dan.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik neem ze wel mee naar de volgende meet
Duurt altijd langer dan je vantevoren bedenkt he?quote:Op maandag 27 juni 2011 16:15 schreef rival het volgende:
[..]
nee, ik wilde 1 juli over gaan maar dat zal half juli worden zoiets
sja een stucadoor die een week later begint dan in de planning stond en zelf ben ik ook niet zo vlotquote:Op maandag 27 juni 2011 16:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Duurt altijd langer dan je vantevoren bedenkt he?
Ik roep ook al 2 maanden dat ik eind van de maand over wil.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:19 schreef rival het volgende:
[..]
sja een stucadoor die een week later begint dan in de planning stond en zelf ben ik ook niet zo vlot
het schiet nu wel op.. vandaag is mijn tapijt erin gegaan.... beneden moet ik nog 2 wanden schilderen en dan kan het laminaat erin...quote:Op maandag 27 juni 2011 16:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik roep ook al 2 maanden dat ik eind van de maand over wil.
Maar het schiet niet op, elke keer komen er dingen tussen
geen tomtom op je phone?quote:
Hier is er echt nog een shitload aan dingen die gedaan moeten worden, maar drukke tijd gehad met evenementen en feestjes.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:24 schreef rival het volgende:
[..]
het schiet nu wel op.. vandaag is mijn tapijt erin gegaan.... beneden moet ik nog 2 wanden schilderen en dan kan het laminaat erin...
daarna ben ik zo klaar
Verdwalen is leukquote:
En mochten we de weg toch een beetje kwijt zijn vanwege omleidingen ofzo, dan zullen we dat nooit toegeven.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Om Royco1 aan te vullen: mannen verdwalen niet en hebben geen navigatietool nodig.
Ik heb net schoongemaakt in het cafe, leek wel een sauna.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:32 schreef Samzz het volgende:
Ik was net even buiten en ik dacht dat ik erin bleef, zo warm
Ik geloof je meteenquote:Op maandag 27 juni 2011 16:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb net schoongemaakt in het cafe, leek wel een sauna.
Heb jij al personeel voor 9 juli geregeld?quote:Op maandag 27 juni 2011 16:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb net schoongemaakt in het cafe, leek wel een sauna.
Heerlijk zo'n klap in je gezicht van de warmtequote:Op maandag 27 juni 2011 16:34 schreef stbabylon het volgende:
Ik zit op het werk en het is hier net zo warm als altijd.
Over een kwartier wandel ik naar buiten, dat wordt pas kut na een dag in de 21 graden
Waar haal je die informatie nou dan weer vandaan?quote:Op maandag 27 juni 2011 16:35 schreef El_Matador het volgende:
Heeft WaterTornado zijn halfstijve penis tussen Samzz' airbags mogen leggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |