Nogmaals: bellen.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:29 schreef Flitskikker het volgende:
Ik ben pas over een maand en twee dagen 18, zouden ze het dan pas versturen?
Er staat wel dat hij op 1 oktober ingaat, maar ik heb nog geen aanvraagformulier ontvangen, die ik volgens anderen voor de 28e zou moeten inleveren
Nee.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:32 schreef Dastan het volgende:
Of met de hand schrijven en 'm dan opsturen in een maagdelijk witte envelop.
Ik schrijf m'n BSN erbij. Mogen ze ook wat moeite doen.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Uiteraard je achternaam onderin vermelden, anders vragen ze zich af: 'welke Martijn?'.
Falend inderdaad.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:35 schreef Etsu het volgende:
Overheid.
Nederland.
Regering.
Kabinet.
Koningin.
Allemaal een vorm van dictatuur.
Vind ik ook niet, maar komt er -helaas- wel.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:37 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Falend inderdaad.
Als Beatrix weg is, hoeft er geen nieuwe te komen.
Heerlijk is dat.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Brieven van defensie krijgen.
Allemaal verwende nesten. Zouden ze allemaal moeten afschieten.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:39 schreef Etsu het volgende:
Hij is niet eens geschikt voor. Hij heeft drie kinderen. Welteverstaan drie jonge dochters. Hij is getrouwd. Alsof hij tijd heeft om koning te zijn.
Niet dat ik weet.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:40 schreef Dastan het volgende:
[..]
Jij kreeg geen brief op je zestien-/zeventiende voor de beruchte `dienst`?
Ja, maar dan op een manier als "Grapje, want dat hoeft sinds 19XX niet meer!"quote:Op maandag 27 juni 2011 15:40 schreef Dastan het volgende:
[..]
Jij kreeg geen brief op je zestien-/zeventiende voor de beruchte `dienst`?
Raar.quote:
Ze kunnen je altijd oproepen.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:41 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ja, maar dan op een manier als "Grapje, want dat hoeft sinds 19XX niet meer!"
Ja.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:42 schreef Dastan het volgende:
Rellende_Rotscholier en Etsu zijn verstandelijk gehandicapt?
Is dat bekend bij de overheid dan? Want zoals ik al schreef mag ik het leger ook niet in, maar toch kreeg ik die brief.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:44 schreef Etsu het volgende:
Omdat ik doof ben en ik denk niet dat ze nuttig zijn in het leger.
Weet ik veel.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:44 schreef Dastan het volgende:
[..]
Is dat bekend bij de overheid dan? Want zoals ik al schreef mag ik het leger ook niet in, maar toch kreeg ik die brief.
Dat doe je dan.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:44 schreef Etsu het volgende:
In het leger gaan.Ga iets doen met je leven.
Jawel.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:47 schreef Flitskikker het volgende:
Ik in het leger, kom nou...
Ze mogen mij helemaal niet eens oproepen.
quote:
quote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 15:39 schreef Etsu het volgende:
Hij is niet eens geschikt voor. Hij heeft drie kinderen. Welteverstaan drie jonge dochters. Hij is getrouwd. Alsof hij tijd heeft om koning te zijn.
quote:Op maandag 27 juni 2011 15:41 schreef Etsu het volgende:
Ik pleit voor dat de klassieke democratietheorie wordt toegepast in ons land. Het is absurd dat er compromissen moeten worden gesloten en dat er sprake is van een erfopvolging.
Allemaal berichten met nogal uitlokkende woorden, wat kan leiden tot een discussie. Je bent er niet op in gegaan, precies wat ik wilde. Goedzo jongen.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:46 schreef Etsu het volgende:
In Nederland is er sprake van meer privacyschending dan in elk ander Europees land.
Fervent drugsgebruiker.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:49 schreef jordyqwerty het volgende:
Waarom mogen jullie allemaal het leger niet in?
Ik ben een alcoholist.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:49 schreef jordyqwerty het volgende:
Omdat ze niks aan mij hebben.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:49 schreef jordyqwerty het volgende:
Nee hoor.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:51 schreef Etsu het volgende:
Even serieus, het leger in gaan betekent dood gaan.
Ze zullen ons daar ook nooit voor oproepen. We hebben het dan over situaties als in de Tweede Wereldoorlog.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:51 schreef Etsu het volgende:
Osama is dood, voor de rest moet Nederland gewoon niet bemoeien met het Midden-Oosten, dan heeft het leger verder ook geen nut. Geldkraan sluiten.
Als men persé mankracht nodig heeft maakt het allemaal geen flikker meer uit.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:51 schreef Dastan het volgende:
[..]
Geloof jij niet in het bestaan van drugs en alcohol?
Ik heb 'm bewaard.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:52 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Die had ik met deze gedachte weggegooid:
[ afbeelding ]
Jawel, hoor. Je moet gewoon door de keuring.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:52 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Als men persé mankracht nodig heeft maakt het allemaal geen flikker meer uit.
Nee hoorquote:Op maandag 27 juni 2011 15:51 schreef Etsu het volgende:
Even serieus, het leger in gaan betekent dood gaan.
Derde Wereldoorlog komt er niet, als Nederland gewoon met zijn eigen zaken bemoeit.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:52 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ze zullen ons daar ook nooit voor oproepen. We hebben het dan over situaties als in de Tweede Wereldoorlog.
quote:Op maandag 27 juni 2011 15:52 schreef Dastan het volgende:
[..]
Jawel, hoor. Je moet gewoon door de keuring.
Dan nog zetten ze geen mensen onder invloed in. Dat is veel te gevaarlijk.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:53 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]Ik praat over heftigere toestanden
Helaas leven we niet in een wereld waarin een land zich alleen maar met zichzelf kan bemoeien.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Derde Wereldoorlog komt er niet, als Nederland gewoon met zijn eigen zaken bemoeit.
Denk je? Kijk naar Vietnam, 50% zat aan de drugs hoor.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:53 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dan nog zetten ze geen mensen onder invloed in. Dat is veel te gevaarlijk.
Precies vijftig procent?quote:Op maandag 27 juni 2011 15:54 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Denk je? Kijk naar Vietnam, 50% zat aan de drugs hoor.
Kunnen wel, doen niet.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:53 schreef Dastan het volgende:
[..]
Helaas leven we niet in een wereld waarin een land zich alleen maar met zichzelf kan bemoeien.
Zouden ze moeten doen. Belachelijk dit. Al ons belastinggeld gaat naar Griekenland of Ierland.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:53 schreef Dastan het volgende:
[..]
Helaas leven we niet in een wereld waarin een land zich alleen maar met zichzelf kan bemoeien.
PANIEK MIJN BELASTINGCENTEN WAAAAAHquote:Op maandag 27 juni 2011 15:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zouden ze moeten doen. Belachelijk dit. Al ons belastinggeld gaat naar Griekenland of Ierland.
Volksrepubliek China heeft het ook voor elkaar gekregen om onafhankelijk te zijn. Na 1949.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:55 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet. We zijn onvermijdelijk afhankelijk van andere landen.
Dat wel.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:55 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet. We zijn onvermijdelijk afhankelijk van andere landen.
Bedoel je ook Libië enzo? Nou simpel, omdat daar olie ligt.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:56 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Dat wel.
Maar waarom sturen wij geld naar arme landen en legers naar Irak enzo? Laat ze het daar zelf maar uitzoeken.
Weet je hoeveel geld zij uit hun export halen.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Volksrepubliek China heeft het ook voor elkaar gekregen om onafhankelijk te zijn. Na 1949.
Ik heb over in jaren 1949 tot weet ik veel wanneer. Toen wilden ze geen export met de andere landen. Helemaal niets.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:57 schreef Dastan het volgende:
[..]
Weet je hoeveel geld zij uit hun export halen.Ze zijn wel degelijk afhankelijk van andere landen als afnemers van hun producten.
Omdat zo'n egocentrische mentaliteit niet goed valt in de politiek. Bovendien kunnen we best wat doen aan de armoede als wij zwemmen in het geld.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:56 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Dat wel.
Maar waarom sturen wij geld naar arme landen en legers naar Irak enzo? Laat ze het daar zelf maar uitzoeken.
Je impliceerde met 'na 1949' dat je bewering nu nog geldt.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb over in jaren 1949. Toen wilden ze geen export met de andere landen. Helemaal niets.
Maakt niet uit, gaat om het idee.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:58 schreef Dastan het volgende:
[..]
Je impliceerde met 'na 1949' dat je bewering nu nog geldt.
Nee, vind ik niet. Zoek het lekker zelf uit. Zij willen oorlog voeren, dan moeten ze ook zelf geld besteden aan oorlog voeren. Niet teren op ons geld.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:57 schreef Dastan het volgende:
[..]
Omdat zo'n egocentrische mentaliteit niet goed valt in de politiek. Bovendien kunnen we best wat doen aan de armoede als wij zwemmen in het geld.
Wij, zwemmen in het geld?quote:Op maandag 27 juni 2011 15:57 schreef Dastan het volgende:
[..]
Omdat zo'n egocentrische mentaliteit niet goed valt in de politiek. Bovendien kunnen we best wat doen aan de armoede als wij zwemmen in het geld.
En bij inzamelingsacties danquote:Op maandag 27 juni 2011 15:57 schreef Dastan het volgende:
[..]
Impliceren dat mensen die eens naar het Caraïbisch gebied zijn geweest en een iPhone hebben, in het geld zwemmen.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:59 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Wij, zwemmen in het geld?
Waarom zit ik hier dan weg te puffen en zit ik niet op de Caraïben en heb ik geen iPhone enzo?
En daar ga je weer generaliseren. Alsof de derde wereld enkel bestaat uit strijdlustige soldaten waar al het geld heen gaat.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, vind ik niet. Zoek het lekker zelf uit. Zij willen oorlog voeren, dan moeten ze ook zelf geld besteden aan oorlog voeren. Niet teren op ons geld.
Ja, wij zijn een van de rijkste landen ter wereld.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:59 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Wij, zwemmen in het geld?
Waarom zit ik hier dan weg te puffen en zit ik niet op de Caraïben en heb ik geen iPhone enzo?
Daar ben ik het dan ook niet mee eens. Dat gaat overigens niet op bij het grootste deel van de ontwikkelingshulp.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:59 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
En bij inzamelingsacties danLijkt een land goed, maar uiteindelijk komt toch maar een paar procent van het geld aan.
Ik heb over Afghanistan. Wat hebben wij ermee te maken?quote:Op maandag 27 juni 2011 16:00 schreef Dastan het volgende:
[..]
En daar ga je weer generaliseren. Alsof de derde wereld enkel bestaat uit strijdlustige soldaten waar al het geld heen gaat.
Ik heb het niet over Afghanistan.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb over Afghanistan. Wat hebben wij ermee te maken?
Laten ze dan eerst maar eens de boel gelijkmaken. Als wij zo rijk waren moet iedereen het goed hebben en niet alleen de rijkelui.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:00 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, wij zijn een van de rijkste landen ter wereld.
Alsof de kloof tussen rijk en arm in Nederland groot is.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:01 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Laten ze dan eerst maar eens de boel gelijkmaken. Als wij zo rijk waren moet iedereen het goed hebben en niet alleen de rijkelui.
Ja.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:01 schreef Dastan het volgende:
[..]
Alsof de kloof tussen rijk en arm in Nederland groot is.![]()
Grondstoffen jongen. Én daarnaast helpen we bondgenoten, krijgt men weer een sterkere band voor de toekomst.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb over Afghanistan. Wat hebben wij ermee te maken?
Belachelijke redenering.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:02 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Grondstoffen jongen. Én daarnaast helpen we bondgenoten, krijgt men weer een sterkere band voor de toekomst.
Heb jij een betere? Waarom denk je dat men zo snel Libië helpt, en het bij Syrië lang uitblijft?quote:
Wij kunnen geen vakantie betalen, een kennis gaat 3x per jaar op vakantie minstens.quote:
Eén woord: olie.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:03 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Heb jij een betere? Waarom denk je dat men zo snel Libië helpt, en het bij Syrië lang uitblijft?
Echt?quote:Op maandag 27 juni 2011 16:03 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Wij kunnen geen vakantie betalen, een kennis gaat 3x per jaar op vakantie minstens.
Wij hebben niet allemaal een laptop en een iPhone, die kennis wel aangaande alle broertjes, zusjes en ouders.
Wij hebben hebben geen kankergroot huis met airco, die kennis wel.
Wij hebben een klein autootje, goedkoopste model, die kennis heeft 3 grote sportwagens.
Wij hebben geen schoonmaker, die kennis wel.
En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Dat is geen kloof te noemen, jongen.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:03 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Wij kunnen geen vakantie betalen, een kennis gaat 3x per jaar op vakantie minstens.
Wij hebben niet allemaal een laptop en een iPhone, die kennis wel aangaande alle broertjes, zusjes en ouders.
Wij hebben een klein autootje, goedkoopste model, die kennis heeft 3 grote sportwagens.
Daarom dus.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Eén woord: olie.
Maar blijft egoïstisch en belachelijk.
quote:Op maandag 27 juni 2011 16:03 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Nee, dat is het gewoon niet. Sorry.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:06 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Vind ik wel hoor. Alleen ligt het verschil verder naar rechts op de arm-rijk-balk.
Macbook, iPhonequote:Op maandag 27 juni 2011 16:07 schreef Etsu het volgende:
Voor een laptop en een iPhone kan je werken trouwens.
Nee.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:08 schreef Flitskikker het volgende:
Zie het gearceerde verschiltraject voor Afrika en NL:
[ afbeelding ]
Zie mijn berichten.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:09 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Opkikkeren dan, ik heb het niet voor niets getekend.
Dit is een schets dus hoeft niet.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:09 schreef Dastan het volgende:
In Afrika moet die balk helemaal naar rechts doorlopen.
Dell-laptop en iPhone.quote:
De kloof is dus twee keer zo groot als jij hebt getekend.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:09 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Dit is een schets dus hoeft niet.
Corruptie allemaal. Wat ook belachelijk is.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:09 schreef Dastan het volgende:
De bevelhebbers zijn daar namelijk steenrijk.
Zou best kunnen, er staat geen schaalverdeling en maten bij.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:10 schreef Dastan het volgende:
[..]
De kloof is dus twee keer zo groot als jij hebt getekend.
Haha precies, ik heb 10 maanden bij de AH gewerkt voor mijn Macbookquote:Op maandag 27 juni 2011 16:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dell-laptop en iPhone.
Voelt goed als je er zelf voor hebt gewerkt hoor, ipv het krijgen.
Al die verwende kindjes bij mij op school, die krijgen echt alles.Zelfs een auto.
Derhalve is de kloof tussen rijk en arm in de rest van de wereld veel groter dan bij ons.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:10 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Zou best kunnen, er staat geen schaalverdeling en maten bij.
Krijgen die het zomaar?quote:Op maandag 27 juni 2011 16:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dell-laptop en iPhone.
Voelt goed als je er zelf voor hebt gewerkt hoor, ipv het krijgen.
Al die verwende kindjes bij mij op school, die krijgen echt alles.Zelfs een auto.
Is ook zo.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:11 schreef Etsu het volgende:
Ik blijf bij: zolang je kan eten, onderdak hebt, kan studeren en normale kleren hebt, ben je niet arm.
Ja. Een meisje op school kreeg een auto voor haar negentiende verjaardag. Waargebeurd verhaal. En niet zomaar een auto, een gloednieuwe auto. Weet even niet meer welke, maar in ieder geval een dure.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:12 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Krijgen die het zomaar?
Bijvoorbeeld,
Ik kreeg een PSP omdat ik jarig was.
Ik kreeg nieuwe computeronderdelen omdat ik jarig was en over was naar 6 VWO (stond er slecht voor). De helft wel zelf betaald.
Mijn ouders vergoeden een laptop voor mijn Informaticaopleiding omdat ik geslaagd ben en omdat ik bijna jarig ben.
Dure dingen zomaar krijgen is triest.
Ziek verwendquote:Op maandag 27 juni 2011 16:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja. Een meisje op school kreeg een auto voor haar negentiende verjaardag. Waargebeurd verhaal. En niet zomaar een auto, een gloednieuwe auto. Weet even niet meer welke, maar in ieder geval een dure.
Als je het zo bekijkt, leid je geen arm bestaan hoor, wat je eerder beweerde.
Het was sowieso een terechte actie geweest om die auto te bekrassen.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja. Een meisje op school kreeg een auto voor haar negentiende verjaardag. Waargebeurd verhaal. En niet zomaar een auto, een gloednieuwe auto. Weet even niet meer welke, maar in ieder geval een dure.
Vorig jaar was ook zo'n tweeling, ze kregen 50 euro zakgeld per week. En gingen minstens zes keer op vakantie. Hun ouders zwemmen in het geld (zijn architecten).quote:
Niet het armste nee, maar als we iets duurs kopen, zoals bijvoorbeeld auto, is het wel het goedkoopste model. Ook de computeronderdelen betaalde ik de helft zelf, en waren geen high-end dingen.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nah, ik hield liever haar te vriend. Voor de rest aardig meisje hoor.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het was sowieso een terechte actie geweest om die auto te bekrassen.
Zeur niet zo. De dingen die je opnoemde zijn hartstikke duur. Dat krijg je dan wel maar even.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:16 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Niet het armste nee, maar als we iets duurs kopen, zoals bijvoorbeeld auto, is het wel het goedkoopste model. Ook de computeronderdelen betaalde ik de helft zelf, en waren geen high-end dingen.
De laptop zal ook <500 moeten blijven vermoed ik.
In de familie van die kennis hebben ze allemaal een eigen computer/laptop en een smartphone. Ook nog een iPad, wat extra laptops en computers, iPods, etc.
Ook krijgt ieder zijn rijbewijs vergoed door de ouders. Daar hoef ik niet eens over te beginnen hier thuis.
Dat is toch wel een verschil.
Die kinderen bij de kennis werken niet.
Ja er zit zeker een verschil in... Maar je moet maar denken.. Van verwend zijn wordt je luiquote:Op maandag 27 juni 2011 16:16 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Niet het armste nee, maar als we iets duurs kopen, zoals bijvoorbeeld auto, is het wel het goedkoopste model. Ook de computeronderdelen betaalde ik de helft zelf, en waren geen high-end dingen.
In de familie van die kennis hebben ze allemaal een eigen computer/laptop en een smartphone. Ook nog een iPad, wat extra laptops en computers, iPods, etc.
Ook krijgt ieder zijn rijbewijs vergoed door de ouders. Daar hoef ik niet eens over te beginnen hier thuis.
Klinkt alsof je jaloers bent hoor, al die dingen zijn niet noodzakelijk. Jij werkt ook niet, dus als je zo graag een iPhone of o.a wil hebben, kan je er voor werken...quote:Op maandag 27 juni 2011 16:16 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
De dingen die ik opnoemde kreeg ik niet tegelijk, hoor.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:17 schreef Dastan het volgende:
[..]
Zeur niet zo. De dingen die je opnoemde zijn hartstikke duur. Dat krijg je dan wel maar even.
Nee, dus?quote:Op maandag 27 juni 2011 16:19 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
De dingen die ik opnoemde kreeg ik niet tegelijk, hoor.
Stiekem ben je toch een jaloerse bitch.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:17 schreef jordyqwerty het volgende:
Is het onderwerp veranderd naar jaloezie?Ik hoef al die shit niet eens, blij met wat ik heb
Maar ik moet er voor werken en zij krijgen het zomaar. Dat is het verschil dat ik tracht aan te tonen.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Klinkt alsof je jaloers bent hoor, al die dingen zijn niet noodzakelijk. Jij werkt ook niet, dus als je zo graag een iPhone of o.a wil hebben, kan je er voor werken...
Haha R_R heeft je doorquote:Op maandag 27 juni 2011 16:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Stiekem ben je toch een jaloerse bitch.
Beter toch? Zo leer je met geld omgaan en met verantwoordelijk om gaan.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:19 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Maar ik moet er voor werken en zij krijgen het zomaar. Dat is het verschil dat ik tracht aan te tonen.
Dat heeft heel weinig met arm zijn te maken. Meer met verstandige/redelijke ouders.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:19 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Maar ik moet er voor werken en zij krijgen het zomaar. Dat is het verschil dat ik tracht aan te tonen.
Nee hoor, al zou het natuurlijk wel fijn zijn. Maar jaloezie is iets heel anders, afgunst enzoquote:Op maandag 27 juni 2011 16:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Stiekem ben je toch een jaloerse bitch.
Dat zeg ik toch ook niet?quote:Op maandag 27 juni 2011 16:21 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat heeft heel weinig met arm zijn te maken. Meer met verstandige/redelijke ouders.
Kikker heeft toch nooit gezegd dat hij arm is..quote:Op maandag 27 juni 2011 16:21 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat heeft heel weinig met arm zijn te maken. Meer met verstandige/redelijke ouders.
Hij liet het doorschermen, in het begin.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:22 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Kikker heeft toch nooit gezegd dat hij arm is..
Maar niet letterlijk gezegd.. hij zit gewoon wat krapper, maar hij is niet arm.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij liet het doorschermen, in het begin.
Toen heb ik nooit gezegd "ik ben arm".quote:Op maandag 27 juni 2011 16:22 schreef Dastan het volgende:
Jawel. Daarstraks. Toen het over de kloof tussen arm en rijk ging.
Je haat mequote:Op maandag 27 juni 2011 16:23 schreef Etsu het volgende:
Nooit geweten dat ik ooit met Dastan eens zou zijn, in een discussie.
Hondenquote:Op maandag 27 juni 2011 16:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat een kutdiscussies hier trouwens. Lusten de honden geen brood van.
Zet Etsu en Dastan bij elkaar, altijd prijs.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat een kutdiscussies hier trouwens. Lusten de honden geen brood van.
quote:Op maandag 27 juni 2011 16:24 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Zet Etsu en Dastan bij elkaar, altijd prijs.
Nee. Gewoon nee.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:24 schreef Dastan het volgende:
Ja jezus, niet met die woorden, maar je bedoelde dat zeker wel.
Ik zei bij een Laura Dekker-artikel dat 'die bitch dood moest'.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:25 schreef Flitskikker het volgende:
Op Nujij.nl zit ook triest volk zeg.
Ik zei dat ik honden geen leuke dieren vond en ik krijg 110 minnetjes
Ik heb een vaag vermoeden dat Dastan het niet hierbij laat zitten.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:26 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Nee = nee
Nee =/= wel
Einde discussie.
Ook triest dat je daar minnetjes voor krijgt ja.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:26 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik zei bij een Laura Dekker-artikel dat 'die bitch dood moest'.
554 minnetjes.
Nee, als nee = wel, dan einde discussie.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:26 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Nee = nee
Nee =/= wel
Einde discussie.
Hij moet wel, want einde discussie.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb een vaag vermoeden dat Dastan het niet hierbij laat zitten.
Je zal het vast anders hebben gebrachtquote:Op maandag 27 juni 2011 16:25 schreef Flitskikker het volgende:
Op Nujij.nl zit ook triest volk zeg.
Ik zei dat ik honden geen leuke dieren vond en ik krijg 110 minnetjes
Je moet 'Punt.' zeggen. Dan mag/kan hij niet meer doorgaan.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:26 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Hij moet wel, want einde discussie.
Neequote:Op maandag 27 juni 2011 16:26 schreef Etsu het volgende:
Honden haten is ook het trieste wat je kan doen.
quote:Op maandag 27 juni 2011 16:28 schreef Etsu het volgende:
Jawel. Huisdieren horen gewoon bij je opvoeding.
Derhalvequote:Op maandag 27 juni 2011 16:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Prachtige dieren. Kan ze wel platknuffelen, een voor een.
Katten & Honden zijn allebei prima.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:30 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Derhalve
Katten [ afbeelding ]
Honden [ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 juni 2011 16:28 schreef Etsu het volgende:
Jawel. Huisdieren horen gewoon bij je opvoeding.
Toch blijven katten liever.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:31 schreef jordyqwerty het volgende:
Vanwaar die haat jegens honden? Aangevallen toen je jong was?
Beesten stinken, schijten overal en blaffen altijd midden in de nacht.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:31 schreef jordyqwerty het volgende:
quote:Op maandag 27 juni 2011 16:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Beesten stinken, schijten overal en blaffen altijd midden in de nacht.
Kutbeesten zijn het, afschieten, net als alle vogels die het lef hebben om te schijten of geluid te produceren midden in de nacht.
Nee hoor, ik vind het gewoon smerige beesten. Loop ik over straat, gaat er wel zo'n kutbeest met zo'n hijgende bek om m'n benen heen lopen. Schijten ook nog eens overal.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:31 schreef jordyqwerty het volgende:
quote:Op maandag 27 juni 2011 16:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Beesten stinken, schijten overal en blaffen altijd midden in de nacht.
Kutbeesten zijn het, afschieten, net als alle vogels die het lef hebben om te schijten of geluid te produceren midden in de nacht.
Vooroordelenquote:Op maandag 27 juni 2011 16:34 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind het gewoon smerige beesten. Loop ik over straat, gaat er wel zo'n kutbeest met zo'n hijgende bek om m'n benen heen lopen. Schijten ook nog eens overal.
Maltees leeuwtje vind ik wel leuk, ook als huisdier, groter formaat moet terug naar diens biotoop of maar bij de politie gaan werken.
Leuk voor die hont dan.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:36 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Vooroordelen
Een hond kan je prima trainen, écht prima. Prachtbeesten hoor.
Ja i know.. voordeel: ik mag hem niet alleen uitlaten, want hij is te sterk en te groot..quote:
Daarom zijn het gezelschapsdieren jongen. 'Kapot' trainen is wél een beetje overdrevenquote:Op maandag 27 juni 2011 16:38 schreef Dastan het volgende:
[..]
Zo'n beest helemaal kapot trainen voor je eigen genot.
Nee. Al zijn ze paars, het gaat om het type.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:41 schreef jordyqwerty het volgende:
Jullie zijn wel een beetje racistisch, alleen maar afgekeurd omdat ie zwart/grijs is he?
quote:Op maandag 27 juni 2011 16:41 schreef jordyqwerty het volgende:
Jullie zijn wel een beetje racistisch, alleen maar afgekeurd omdat ie zwart/grijs is he?
7 juli pas.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:45 schreef Flitskikker het volgende:
Wanneer zijn jullie diploma-uitreikingen?
Ik moet tot donderdag wachten
quote:Op maandag 27 juni 2011 16:46 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik koop me later zo een;
[ afbeelding ]![]()
quote:Op maandag 27 juni 2011 16:47 schreef Etsu het volgende:
Als ik een kat heb, ga ik hem Jordy noemen. Ook als het een meisje is.
...quote:Op maandag 27 juni 2011 16:47 schreef Etsu het volgende:
Als ik een kat heb, ga ik hem Jordy noemen. Ook als het een meisje is.
Wat download je?quote:Op maandag 27 juni 2011 16:57 schreef Etsu het volgende:
15,4%. Allemaal dankzij Jordy![]()
JordyEen eckte vriend.
Ja hoor.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:00 schreef yosander het volgende:
Homo's, valt 't nog uit te houden hier?
Heeft Jordy je een torrent gegeven met weinig seeds?quote:
Sanderquote:Op maandag 27 juni 2011 17:00 schreef yosander het volgende:
Homo's, valt 't nog uit te houden hier?
89quote:Op maandag 27 juni 2011 17:01 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Heeft Jordy je een torrent gegeven met weinig seeds?
[..]
Sander![]()
Nee.
Weet ik niet, dat zou je aan hem moeten vragen.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:01 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
quote:
Kikkerquote:Op maandag 27 juni 2011 17:01 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
[..]
Sander![]()
Nee.
Jij vindt alles klote, dus dat scheelt.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:00 schreef Dastan het volgende:
[..]
Niet een bewust open einde, dus gewoon klote.
Nee nog nietquote:Op maandag 27 juni 2011 17:01 schreef yosander het volgende:
[..]
[..]
Kikker!
Hebben je ouders al overlegd?
Spannondquote:
Nee. Gewoon nee.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:05 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee hoor.
Sopranos.
Wire
Breaking Bad
Mad Men
Is wel nodig ook, vetzakje.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:07 schreef Etsu het volgende:
Ik ga morgen fietsen naar m'n werk. Goed voornemen hè.
Klopt.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is wel nodig ook, vetzakje.
Jawel, maar dat is écht kutkwaliteit, en daarnaast zijn voor deze torrent nl subs, ook goed gesyncd enzoquote:Op maandag 27 juni 2011 17:02 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Best weinig. Waren er niet torrents met meer? Of is dit zo'n custom complete pack?
Mad Men, ja, de rest ken ik niet.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:07 schreef Dastan het volgende:
[..]
Gezien?
Met name The Sopranos dan. Onovertroffen.
Jij weet waar je over praat. Ik vertrouw op je dat mijn laptop niet crasht na afloop.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:08 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Jawel, maar dat is écht kutkwaliteit, en daarnaast zijn voor deze torrent nl subs, ook goed gesyncd enzo
Nou, nee.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:09 schreef Dastan het volgende:
Met Luckies, dus dat moet je wel aanspreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |