Nogmaals: bellen.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:29 schreef Flitskikker het volgende:
Ik ben pas over een maand en twee dagen 18, zouden ze het dan pas versturen?
Er staat wel dat hij op 1 oktober ingaat, maar ik heb nog geen aanvraagformulier ontvangen, die ik volgens anderen voor de 28e zou moeten inleveren
Nee.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:32 schreef Dastan het volgende:
Of met de hand schrijven en 'm dan opsturen in een maagdelijk witte envelop.
Ik schrijf m'n BSN erbij. Mogen ze ook wat moeite doen.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Uiteraard je achternaam onderin vermelden, anders vragen ze zich af: 'welke Martijn?'.
Falend inderdaad.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:35 schreef Etsu het volgende:
Overheid.
Nederland.
Regering.
Kabinet.
Koningin.
Allemaal een vorm van dictatuur.
Vind ik ook niet, maar komt er -helaas- wel.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:37 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Falend inderdaad.
Als Beatrix weg is, hoeft er geen nieuwe te komen.
Heerlijk is dat.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Brieven van defensie krijgen.
Allemaal verwende nesten. Zouden ze allemaal moeten afschieten.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:39 schreef Etsu het volgende:
Hij is niet eens geschikt voor. Hij heeft drie kinderen. Welteverstaan drie jonge dochters. Hij is getrouwd. Alsof hij tijd heeft om koning te zijn.
Niet dat ik weet.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:40 schreef Dastan het volgende:
[..]
Jij kreeg geen brief op je zestien-/zeventiende voor de beruchte `dienst`?
Ja, maar dan op een manier als "Grapje, want dat hoeft sinds 19XX niet meer!"quote:Op maandag 27 juni 2011 15:40 schreef Dastan het volgende:
[..]
Jij kreeg geen brief op je zestien-/zeventiende voor de beruchte `dienst`?
Raar.quote:
Ze kunnen je altijd oproepen.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:41 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ja, maar dan op een manier als "Grapje, want dat hoeft sinds 19XX niet meer!"
Ja.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:42 schreef Dastan het volgende:
Rellende_Rotscholier en Etsu zijn verstandelijk gehandicapt?
Is dat bekend bij de overheid dan? Want zoals ik al schreef mag ik het leger ook niet in, maar toch kreeg ik die brief.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:44 schreef Etsu het volgende:
Omdat ik doof ben en ik denk niet dat ze nuttig zijn in het leger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |