Ja had dat dan even gezegt kwam ik wel even buurten, maar ja ik praat veel maar ik ken er nu eentje die nog veel en veel meer doorrateltquote:Op maandag 27 juni 2011 20:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Je was mijn laatste hoop op slaap. Een slaapliedje of verhaaltje van Heks
Het is eigenlijk ook best raar als iemand ineens 'hey heks' naar je roeptquote:Op maandag 27 juni 2011 20:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heet toch ook geen heks, dat ik er wel 1 ben is een ander verhaal
Ach, ik hoor het vakerquote:Op maandag 27 juni 2011 20:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is eigenlijk ook best raar als iemand ineens 'hey heks' naar je roept
ik maak wel van jou een heks ( in opleiding) want ja zo een studie duurt jarenquote:
Ik heb al oefening, er zijn foto's van mij met zo'n heksenmutsquote:Op maandag 27 juni 2011 20:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik maak wel van jou een heks ( in opleiding) want ja zo een studie duurt jaren
hahahahaquote:Op maandag 27 juni 2011 20:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb al oefening, er zijn foto's van mij met zo'n heksenmuts
Wij deden hier altijd haloween met de kinderen in het flat, ik liep mee als begeleiding en als heksquote:Op maandag 27 juni 2011 20:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahahadenk ook dat jij net als ik met vlag en wimpel zal slagen bij het eindexamen
Zo een muts past ook jou, al vind ik jou wel te lief voor een heks, maar ach alles is te lerenquote:Op maandag 27 juni 2011 20:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Wij deden hier altijd haloween met de kinderen in het flat, ik liep mee als begeleiding en als heks
quote:Op maandag 27 juni 2011 20:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Zo een muts past ook jou, al vind ik jou wel te lief voor een heks, maar ach alles is te leren
Net of jij een gemenerd bent, rare.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Zo een muts past ook jou, al vind ik jou wel te lief voor een heks, maar ach alles is te leren
nou eerlijk ik kan ook echt heel gemeen zijn, vroeger was ik echt erg zei alles heb nu wel geleerd ook af en toe even na te denken voor ik wat zeg.quote:
Nadenken, whut? Voor wie en waarom?quote:Op maandag 27 juni 2011 20:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou eerlijk ik kan ook echt heel gemeen zijn, vroeger was ik echt erg zei alles heb nu wel geleerd ook af en toe even na te denken voor ik wat zeg.
Het gras onder die schotel is zo dood als een pier. Een perfecte cirkel dood grasquote:Op maandag 27 juni 2011 21:27 schreef HiDiHo het volgende:
Stelletje pyromanen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vreemd....quote:Op maandag 27 juni 2011 21:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het gras onder die schotel is zo dood als een pier. Een perfecte cirkel dood gras
Mijn telefoon neemt schijnbaar ook vertikaal op....nu wil geen mediaspeler het afspelenquote:Op maandag 27 juni 2011 21:41 schreef remlof het volgende:
Ik vond nog een filmpje, iets met Mootie de reggae-neger
Echt?quote:Op maandag 27 juni 2011 21:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mijn telefoon neemt schijnbaar ook vertikaal op....nu wil geen mediaspeler het afspelen![]()
Heb wel wat...Ian en Kally dansen
quote:
quote:
Wat, stuur even via whatsapp danquote:Op maandag 27 juni 2011 21:47 schreef remlof het volgende:
Ow ja, die heb ik uit een andere camerapositie
Ik dacht dat ie een aanzoek deedquote:Op maandag 27 juni 2011 21:49 schreef Kally het volgende:
Alleen dat was geen dansen, ik haalde zijn arm open daar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |