Net of jij een gemenerd bent, rare.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Zo een muts past ook jou, al vind ik jou wel te lief voor een heks, maar ach alles is te leren
nou eerlijk ik kan ook echt heel gemeen zijn, vroeger was ik echt erg zei alles heb nu wel geleerd ook af en toe even na te denken voor ik wat zeg.quote:
Nadenken, whut? Voor wie en waarom?quote:Op maandag 27 juni 2011 20:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou eerlijk ik kan ook echt heel gemeen zijn, vroeger was ik echt erg zei alles heb nu wel geleerd ook af en toe even na te denken voor ik wat zeg.
Het gras onder die schotel is zo dood als een pier. Een perfecte cirkel dood grasquote:Op maandag 27 juni 2011 21:27 schreef HiDiHo het volgende:
Stelletje pyromanen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vreemd....quote:Op maandag 27 juni 2011 21:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het gras onder die schotel is zo dood als een pier. Een perfecte cirkel dood gras
Mijn telefoon neemt schijnbaar ook vertikaal op....nu wil geen mediaspeler het afspelenquote:Op maandag 27 juni 2011 21:41 schreef remlof het volgende:
Ik vond nog een filmpje, iets met Mootie de reggae-neger
Echt?quote:Op maandag 27 juni 2011 21:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mijn telefoon neemt schijnbaar ook vertikaal op....nu wil geen mediaspeler het afspelen![]()
Heb wel wat...Ian en Kally dansen
quote:
quote:
Wat, stuur even via whatsapp danquote:Op maandag 27 juni 2011 21:47 schreef remlof het volgende:
Ow ja, die heb ik uit een andere camerapositie
Ik dacht dat ie een aanzoek deedquote:Op maandag 27 juni 2011 21:49 schreef Kally het volgende:
Alleen dat was geen dansen, ik haalde zijn arm open daar
Ja doe maarquote:Op maandag 27 juni 2011 21:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij staat niet op m'n telefoon, zal ik die 90Mb in die party hard dropbox pleuren?
Ja een van de 20quote:
Geen centje pijn, ik ruik helemaal niets. Je ziet niet meer dat er er zaterdagnacht een feest was.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:39 schreef Deisyy het volgende:
Het zal wel lekker ruiken in de tuin van Teun na een weekend als afgelopen weekend en na een dag als vandaag
Dit was rond 2 uur 's nachts denk ik?quote:Op maandag 27 juni 2011 21:38 schreef HiDiHo het volgende:
WJ die het vlees inspecteerd![]()
[ afbeelding ]
Ooquote:Op maandag 27 juni 2011 21:41 schreef remlof het volgende:
Ik vond nog een filmpje, iets met Mootie de reggae-neger
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |