Dat zal wel later zijn geweestquote:Op maandag 27 juni 2011 19:56 schreef remlof het volgende:
Toen ik om een uur of een m'n neus wou snuiten was er nergens meer papier te vinden, noch keukenrol, noch wc-papier
Owwwwwwwquote:
Ja, er zijn aardig wat rollen doorheen gegaan. Maar in het CV- berghok (waar WJ lag) lag nog ongeveer voor een jaar aan toiletpapier en keukenrollen. Ik koop iedere keer als het in de aanbieding is en in dat hok staat genoeg.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:56 schreef remlof het volgende:
Toen ik om een uur of een m'n neus wou snuiten was er nergens meer papier te vinden, noch keukenrol, noch wc-papier
ik liep maar 1 keer per ongeluk op blote voeten naar buiten, toen kon je ook een asbak van mn voeten schrapen :/quote:Op maandag 27 juni 2011 19:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou je hele terras lag 's morgens vol, omdat moots op blote voeten liep en WJ die niet in zijn bed wou.
Jaquote:Op maandag 27 juni 2011 20:04 schreef mootie het volgende:
[..]
ik liep maar 1 keer per ongeluk op blote voeten naar buiten, toen kon je ook een asbak van mn voeten schrapen :/
Wat een viespeukenquote:Op maandag 27 juni 2011 20:04 schreef mootie het volgende:
[..]
ik liep maar 1 keer per ongeluk op blote voeten naar buiten, toen kon je ook een asbak van mn voeten schrapen :/
Yepquote:Op maandag 27 juni 2011 20:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Michiel niet hoor
En rookt Heks ook?
Ja want plassen in je tuin is verder heel normaalquote:
Die schutting gaat gewoon verzakken door alle mannenzeik!quote:Op maandag 27 juni 2011 20:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja want plassen in je tuin is verder heel normaal
Nah, als je daar in zo'n tent ligt, dan kan ik mij er alles bij voorstellen. Sowieso doe ik het zelf ook regelmatig, zo ook zaterdagnacht. Het zakt wel weg hoor. Ik begrijp niet daar nu zo spastisch over gedaan wordt.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Toen ik om elf uur uit de tent kroop was de eerste die ik tegenkwam Tuin die in z'n eigen teun stond te zeikenquote:Op maandag 27 juni 2011 20:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Rem had zijn brillie niet op, ik ben niet wcpapierloos geweest <3quote:Op maandag 27 juni 2011 20:23 schreef Toverheks het volgende:
Leuk filmpje van WJ, die gozer kan nooit meer stuk bij mij.
en ken me echt niet voorstellen dat 1 van de dames waaronder ik in je tuin hebben lopen zeiken.....en wc papier heb ik nog 2 nieuwe rollen in je wc gedaan, 1 op het houdertje en 1 in dat ding aan de muur.
Nee, die was ik kwijt inderdaad, totdat Bob 'm terug vondquote:Op maandag 27 juni 2011 20:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Rem had zijn brillie niet op, ik ben niet wcpapierloos geweest <3
ik ook niet maar wat ik me zo kan herrineren WJ die maar keukenrol papier aan het scheuren wasquote:Op maandag 27 juni 2011 20:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Rem had zijn brillie niet op, ik ben niet wcpapierloos geweest <3
Ja, waarvoor heb je anders zo'n kuttuin, gewoon afzeiken die hap.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Toen ik om elf uur uit de tent kroop was de eerste die ik tegenkwam Tuin die in z'n eigen teun stond te zeiken
En hamburgers plat sloeg, want dan werden ze beter gaar. Op het laatst waren ze zo plat als een cent en moesten ze er nog een half uur op zodat er maar geen leven meer in zou zittenquote:Op maandag 27 juni 2011 20:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik ook niet maar wat ik me zo kan herrineren WJ die maar keukenrol papier aan het scheuren was
had jij ook een Bassiekapsel danquote:Op maandag 27 juni 2011 20:30 schreef Kally het volgende:
Ik ben iig 's morgens langs Mootie en WJ gesloft op mijn badslippertjes, ze dachten dat ik heks was op toffels
Ze hoorden me alleen maarquote:
zie hem nog staan midden in de nacht ach een gastheer was hij zeker zorgde dat niemand wat te kort kwamquote:Op maandag 27 juni 2011 20:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En hamburgers plat sloeg, want dan werden ze beter gaar. Op het laatst waren ze zo plat als een cent en moesten ze er nog een half uur op zodat er maar geen leven meer in zou zitten
En ik maar roepen, maar heel geen antwoord :/quote:Op maandag 27 juni 2011 20:30 schreef Kally het volgende:
Ik ben iig 's morgens langs Mootie en WJ gesloft op mijn badslippertjes, ze dachten dat ik heks was op toffels
Ik heet toch ook geen heks, dat ik er wel 1 ben is een ander verhaalquote:Op maandag 27 juni 2011 20:33 schreef mootie het volgende:
[..]
En ik maar roepen, maar heel geen antwoord :/
Neuhquote:
Ik had wel terug geratelt hoorquote:Op maandag 27 juni 2011 20:33 schreef mootie het volgende:
[..]
En ik maar roepen, maar heel geen antwoord :/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |