Weet je wel hoeveel keukenrollen je dan nodig hebt!quote:Op maandag 27 juni 2011 19:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet aan gedacht![]()
Omg je zal het op je feestje hebben, 2 WJ's
quote:Op maandag 27 juni 2011 19:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel keukenrollen je dan nodig hebt!
Oo
quote:Op maandag 27 juni 2011 19:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel keukenrollen je dan nodig hebt!
Oo
quote:Op maandag 27 juni 2011 19:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
Volgens mij heeft er ook één van de dames in de tuin zitten pissen? Ik vond een stukje keukenrol tegen de schutting aan
Dat kan ik me dus niet voorstellen!quote:Op maandag 27 juni 2011 19:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
Volgens mij heeft er ook één van de dames in de tuin zitten pissen? Ik vond een stukje keukenrol tegen de schutting aan
Ik weet het echt niet. Er lag daar een stukje keukenrol, hoe dat daar dan komt, mag Joost weten. Ik lig er trouwens niet wakker van, vind het prima.quote:
Nou je hele terras lag 's morgens vol, omdat moots op blote voeten liep en WJ die niet in zijn bed wou.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet. Er lag daar een stukje keukenrol, hoe dat daar dan komt, mag Joost weten. Ik lig er trouwens niet wakker van, vind het prima.
Terras heb ik niet gezien, kon vandaar ook niet bij die schutting komen. In het CV-hok lag wel een halve rol op de grond. Als ik het nog een keer doe zet ik bij iedere deur wel een teil met ontsmettingsmiddelquote:Op maandag 27 juni 2011 19:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou je hele terras lag 's morgens vol, omdat moots op blote voeten liep en WJ die niet in zijn bed wou.
quote:Op maandag 27 juni 2011 19:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Terras heb ik niet gezien, kon vandaar ook niet bij die schutting komen. In het CV-hok lag wel een halve rol op de grond. Als ik het nog een keer doe zet ik bij iedere deur wel een teil met ontsmettingsmiddel
Dat zal wel later zijn geweestquote:Op maandag 27 juni 2011 19:56 schreef remlof het volgende:
Toen ik om een uur of een m'n neus wou snuiten was er nergens meer papier te vinden, noch keukenrol, noch wc-papier
Owwwwwwwquote:
Ja, er zijn aardig wat rollen doorheen gegaan. Maar in het CV- berghok (waar WJ lag) lag nog ongeveer voor een jaar aan toiletpapier en keukenrollen. Ik koop iedere keer als het in de aanbieding is en in dat hok staat genoeg.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:56 schreef remlof het volgende:
Toen ik om een uur of een m'n neus wou snuiten was er nergens meer papier te vinden, noch keukenrol, noch wc-papier
ik liep maar 1 keer per ongeluk op blote voeten naar buiten, toen kon je ook een asbak van mn voeten schrapen :/quote:Op maandag 27 juni 2011 19:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou je hele terras lag 's morgens vol, omdat moots op blote voeten liep en WJ die niet in zijn bed wou.
Jaquote:Op maandag 27 juni 2011 20:04 schreef mootie het volgende:
[..]
ik liep maar 1 keer per ongeluk op blote voeten naar buiten, toen kon je ook een asbak van mn voeten schrapen :/
Wat een viespeukenquote:Op maandag 27 juni 2011 20:04 schreef mootie het volgende:
[..]
ik liep maar 1 keer per ongeluk op blote voeten naar buiten, toen kon je ook een asbak van mn voeten schrapen :/
Yepquote:Op maandag 27 juni 2011 20:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Michiel niet hoor
En rookt Heks ook?
Ja want plassen in je tuin is verder heel normaalquote:
Die schutting gaat gewoon verzakken door alle mannenzeik!quote:Op maandag 27 juni 2011 20:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja want plassen in je tuin is verder heel normaal
Nah, als je daar in zo'n tent ligt, dan kan ik mij er alles bij voorstellen. Sowieso doe ik het zelf ook regelmatig, zo ook zaterdagnacht. Het zakt wel weg hoor. Ik begrijp niet daar nu zo spastisch over gedaan wordt.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja want plassen in je tuin is verder heel normaal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |