Behalve als je Wim T Schippers heet en je een pindakaasvloer van 30.000 euro maakt. Pindakaas niet bij de prijs inbegrepen vanzelfsprekend.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:44 schreef Northside het volgende:
[..]
Marktwerking is een bitch als je troep levert die niemand wil.
FTW!!quote:Op maandag 27 juni 2011 15:16 schreef karr-1 het volgende:
Kunst en cultuur voor de massa brengt geld op. Prima als je een of ander vaag iets wil doen waar geen mens op afkomt, maar betaal het dan lekker zelf in plaats van te teren op subsidie en verder niets.
Het heeft niets met een linkse hobby te maken, het is gewoon kunstmatig in stand houden van een sector die zichzelf niet kan en niet wil bedruipen, het is wel lekker makkelijk zo.
Damian Hurst.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Behalve als je Wim T Schippers heet en je een pindakaasvloer van 30.000 euro maakt. Pindakaas niet bij de prijs inbegrepen vanzelfsprekend.
Daar staan de kunstkenners dan heel geboeid naar te kijken en over te neuzelen. En de 'kunstenaar' maar lachen
Dit.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:36 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
De kunstenaars die dat niet kunnen hoeven wat mij betreft ook niet te stoppen met kunst maken, maar moeten het in de toekomst meer als hobby gaan zien in plaats van als een baan. Wat is er mis mee dat kunstenaars die niet kunnen bestaan van hun kunst alleen, dat ze een (part-time) baan er naast gaan doen? Waarom moeten ze aan het infuus van de overheid gezet worden?
Nou, geen reden om te protesteren dus. De creatieve geesten van Nederland kunnen deze kleine bezuiniging wel opvangen lijkt me.quote:
Je vergeet dat de ME altijd zelf geweld uitlokt of burgeragenten laat rellen, zodat lieden zoals jij en Henk en Ingrid dan "net goed" zeggen, als de betoging uiteen wordt gemept. Ze zijn hier al decennia als de dood voor demonstraties.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:35 schreef AgentMoloch21 het volgende:
Ik lees net dat de ME er even flink met de knuppel overheen is gegaan; heel goed.
Je hebt dezelfde tunnelvisie als die Henk & Ingrid die je noemt. Want iedereen die begrip heeft voor de bezuinigingen, is in jouw ogen natuurlijk een PVV-stemmer.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:37 schreef Perico het volgende:
[..]
Je vergeet dat de ME altijd zelf geweld uitlokt of burgeragenten laat rellen, zodat lieden zoals jij en Henk en Ingrid dan "net goed" zeggen, als de betoging uiteen wordt gemept. Ze zijn hier al decennia als de dood voor demonstraties.
Tis net Syrie hier.
Precies, het zijn altijd de junks die het voor dit soort gespuis opnemen. Laat ze maar lekker even voelen hoe we over ze denken. Het is te belachelijk voor woorden dat de ME überhaupt nodig is.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:40 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Je hebt dezelfde tunnelvisie als die Henk & Ingrid die je noemt. Want iedereen die begrip heeft voor de bezuinigingen, is in jouw ogen natuurlijk een PVV-stemmer.
Misschien moet je eens iets minder blowen.
Er wordt met geen woord over de PVV gerept en de Calimero-reflex komt weer om de hoek kijken. Ik heb bewondering voor je.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:40 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Je hebt dezelfde tunnelvisie als die Henk & Ingrid die je noemt. Want iedereen die begrip heeft voor de bezuinigingen, is in jouw ogen natuurlijk een PVV-stemmer.
Misschien moet je eens iets minder blowen.
De meneer boven mij heeft het over Henk & Ingrid, het stereotype PVV echtpaar. Maar dit wist je zeker nog niet?quote:Op maandag 27 juni 2011 18:43 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Er wordt met geen woord over de PVV gerept en de Calimero-reflex komt weer om de hoek kijken. Ik heb bewondering voor je.
Wat een zielig gedrag. Mensen die het dan zo verwoorden dat die reactie logischerwijs komt, omdat het in die hoek wordt gedrukt. Dan rustig wachten en hebbes.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:43 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Er wordt met geen woord over de PVV gerept en de Calimero-reflex komt weer om de hoek kijken. Ik heb bewondering voor je.
quote:Op maandag 27 juni 2011 18:43 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Deze gemist?quote:Op maandag 27 juni 2011 15:42 schreef Ferdo het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, zo krijg je wel sympahie, hoor.
En hoeveel subsidie heeft dat gekost? Misschien lever je met het noemen van de gouden eeuw wel hét voorbeeld. Kunst en cultuur moet het verdienen om te overleven. Anders heeft het domweg geen waarde. Dat hoeft overigens niet te betekenen dat alle kunst winstgevend moet zijn. Maar wel dat de bevolking het niet zou pikken als het zou verdwijnen. En laat daar nu min of meer het omgekeerde het geval te zijn in Nederland.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:35 schreef Perico het volgende:
Die kabinetsrakkers en Nederland als geheel maken wel nog steeds mooie sier door de rijke historie die door visionairs in de Gouden Eeuw en eerder en later is gecreeerd.
Dus ze mogen niet opkomen voor de "branche" waarin ze werkzaam zijn.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:12 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Mensen die tijd hebben voor dit soort protesten, terwijl ze ook gewoon geld zouden kunnen verdienen met de "kunst" die ze maken.
Blijkbaar is er geen interesse voor als je er niets mee verdient.
Nee, niet echt.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:50 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
De meneer boven mij heeft het over Henk & Ingrid, het stereotype PVV echtpaar. Maar dit wist je zeker nog niet?
Waarom verhuis je eigenlijk niet naar Iran of Noord-Korea? Daar kom je veel beter tot je recht.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:03 schreef AgentMoloch21 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Opgelost.
Heb je hem weer met zijn blinde vertrouwen.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:03 schreef AgentMoloch21 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Opgelost.
De DPRK doet altijd zo moeilijk met visumsquote:Op maandag 27 juni 2011 19:07 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Waarom verhuis je eigenlijk niet naar Iran of Noord-Korea? Daar kom je veel beter tot je recht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |