Kun je wel meteen uitleggen waarom papa en mama niet meer bij elkaar zijn (en zo lekker ruziën over de rug van je kind). Want die zijn niet meer samen als dat kind naar school gaat (laat ik nog even in het midden of dat de basis- of de middelbare school is).quote:Op maandag 27 juni 2011 15:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dat moet je toch niet willen. Op zo'n manier een kind.
Romantisch verhaal om later aan je kind ook te vertellen.
"Wanneer ben ik verwekt, mam"?quote:Op maandag 27 juni 2011 15:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Beter dan je vader, tja, das een goede vraag. Het kan Henk, Thomas, Bob, Kees, Theo, Mark, Piet zijn. Ik denk niet dat het Mo of Kenji is want je oogt nogal blank.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tijdens de lunchpauze van je vader, toen was de temperatuur het best (true storyquote:Op maandag 27 juni 2011 15:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
"Wanneer ben ik verwekt, mam"?
"Donderdag 23 februari 2012 om 10:40 bij dokter de Groot"
Nee, ik bedoel dat niet, ik bedoel van een vreemdgaande man omdat je persé een kind moet hebben.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
"Wanneer ben ik verwekt, mam"?
"Donderdag 23 februari 2012 om 10:40 bij dokter de Groot"
Ironisch genoeg ken ik mijn biologische vader ook echt niet.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Beter dan je vader, tja, das een goede vraag. Het kan Henk, Thomas, Bob, Kees, Theo, Mark, Piet zijn. Ik denk niet dat het Mo of Kenji is want je oogt nogal blank.
klinkt als een familie traditiequote:Op maandag 27 juni 2011 15:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ironisch genoeg ken ik mijn biologische vader ook echt niet.
Post erboven!quote:Op maandag 27 juni 2011 15:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ironisch genoeg ken ik mijn biologische vader ook echt niet.
quote:Op maandag 27 juni 2011 15:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zitten een verschil tussen veranderen en compleet verdwijnen uit het leven van iedereen die niet 100% van de tijd met jouw kinderen bezig is.
overdrijven jullie niet een beetje?quote:Op maandag 27 juni 2011 15:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat ligt aan de verandering he? Sommige mensen zijn gewoon totaal niet interessant meer. Mensen die je al jaren kent, overal mee geweest bent, alles meegemaakt die opeens niet verder komen dan luiers en babypraat, die heb ik niets meer te melden en das wederzijds.
Bij veel vrouwen is die drang naar een kind zo groot dat ze rare dingen doen hequote:Op maandag 27 juni 2011 15:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat niet, ik bedoel van een vreemdgaande man omdat je persé een kind moet hebben.
Ik weet wel wie het is enzo, maar nooit ontmoet.quote:
Het kan andersquote:Op maandag 27 juni 2011 15:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zitten een verschil tussen veranderen en compleet verdwijnen uit het leven van iedereen die niet 100% van de tijd met jouw kinderen bezig is.
Maar er zijn 100 redenen te bedenken die hetzelfde effect hebben en daar hoor ik zelden iemand over klagen. Maar als de reden kinderen is dan moet er uitgebreid over gemekkerd worden.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Aangenaam, ik ben D_K vrienden noemen we me ook wel.... geen idee want die heb ik niet!quote:Op maandag 27 juni 2011 15:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik weet wel wie het is enzo, maar nooit ontmoet.
geen behoefte aan?quote:Op maandag 27 juni 2011 15:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik weet wel wie het is enzo, maar nooit ontmoet.
Nope, helaas een paar keer meegemaakt. Niet alle ouders worden zo, en sommige draaien weer bij, maar een heel groot deel is echt verloren. Dat is hun keuze, maar ik kan er gewoon echt niet tegen, van die ellenlange verhalen over koters.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:51 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
overdrijven jullie niet een beetje?
Papa wilde je eigenlijk niet, maar mama houdt wel van je hoorquote:Op maandag 27 juni 2011 15:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zie het de afgelopen jaren eigenlijk alleen bij mensen die kinderen krijgen, vandaar.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar er zijn 100 redenen te bedenken die hetzelfde effect hebben en daar hoor ik zelden iemand over klagen. Maar als de reden kinderen is dan moet er uitgebreid over gemekkerd worden.
Wat is er zo erg aan?
En zat voorbeelden van mensen die niet onder een steen kruipen, dus vandaar dat ik het verband niet zie.
Hij is nu al een paar jaar dood, dus dat gaat wat lastig.quote:
En het is nog mijn eigen schuld ook, met dat gehap altijd.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nope, helaas een paar keer meegemaakt. Niet alle ouders worden zo, en sommige draaien weer bij, maar een heel groot deel is echt verloren. Dat is hun keuze, maar ik kan er gewoon echt niet tegen, van die ellenlange verhalen over koters.
Ik weet dat ik (bijv) ook vaak uitval tegen dance ofzo, maar das meer Kluts etteren, koterverhalen trek ik echt niet.
Dat zei mijn ma vroeger dan weer tegen mij.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Papa wilde je eigenlijk niet, maar mama houdt wel van je hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |