Fixed!!!quote:Op maandag 27 juni 2011 12:54 schreef seasushi het volgende:
Ze willen jou niet mee.
Ik zou er maar rekening mee houden dat het na de vakantie einde verhaal is.
Geschuifeld op een schoolfeest!quote:Op maandag 27 juni 2011 12:54 schreef NeNuntiumNecare het volgende:
Ah, 16, en ze is al eerder 'vreemd geweest'? Definieer 'vreemd geweest'?
Eh, schoonfamilie? Hoe serieus neem je een relatie met 16? Ja, ik weet het, het kan, maar toch?quote:Op maandag 27 juni 2011 12:56 schreef HugoBaas het volgende:
Jij mag expres niet mee van die ouders?
Dan zou ik dus echt zoiets hebben van wtf.
Dat je vriendin daar niets van zegt vind ik ook raar.
Rare schoonfamilie.
Waarom? Ze mag een vriendin meenemen en de ouders gaan verder niet een maand lang voor TS lappen. Zou ik ook vertikken. Als ik pa was had ik liever dat leuke vriendinnetje van je dochter mee, dan dat ze haar vriendje ligt te ballen in de caravan!quote:Op maandag 27 juni 2011 12:56 schreef HugoBaas het volgende:
Jij mag expres niet mee van die ouders?
Dan zou ik dus echt zoiets hebben van wtf.
Dat je vriendin daar niets van zegt vind ik ook raar.
Rare schoonfamilie.
quote:En ik kom er dan persoonlijk heen om die gast af te maken
Op de brommer! Jonguh!quote:
Boeiend hij kan toch zelf betalen en een week meegaan ofzo.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:57 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Waarom? Ze mag een vriendin meenemen en de ouders gaan verder niet een maand lang voor TS lappen. Zou ik ook vertikken. Als ik pa was had ik liever dat leuke vriendinnetje van je dochter mee, dan dat ze haar vriendje ligt te ballen in de caravan!
Ze verbieden hem toch ook niet om op de camping te komen staan!quote:Op maandag 27 juni 2011 13:00 schreef HugoBaas het volgende:
Boeiend hij kan toch zelf betalen en een week meegaan ofzo.
Dan moeten ze nog helemaal niet toelaten dat het vriendje meegaat op vakantie.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:00 schreef ronaldof94 het volgende:
helaas is pa daar te laat mee dan.
@SicSicSics ja idd dat punt begrijp ik ook. maar toch op een gegeven moment moet je als ouders je dochter loslaten toch? ik bedoel over ruim 1 jaar is ze 18.
Inderdaad, maar dan moet hij een vliegticket kopen naar spanje en hij is 16.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:01 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ze verbieden hem toch ook niet om op de camping te komen staan!
Alsof die ouders dat iets kan schelen jullie zijn 16, dit is gewoon zo'n relatie die na een paar maanden over is en dat zien die ouwelou ook.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:02 schreef ronaldof94 het volgende:
Jullie hebben vast ook een soortelijk iets meegemaakt zeker?
Je wordt echt gek als je aan zoiets denkt..
Ik bedoel ik heb die ouders ook verteld van mijn thuis situatie, ouders zitten in scheiding momenteel.
Alleen daarom zou je al iets voor een ander kunnen doen toch? als is het maar voor 1 weekje
Ik geloof zo langzamerhand dat ik die ouders wel begrijp. Ik zou ook geen josti mee willen hebben als aanhangsel van mijn dochter...quote:Op maandag 27 juni 2011 13:00 schreef ronaldof94 het volgende:
helaas is pa daar te laat mee dan.
@SicSicSics ja idd dat punt begrijp ik ook. maar toch op een gegeven moment moet je als ouders je dochter loslaten toch? ik bedoel over ruim 1 jaar is ze 18.
Weet je wat dat kost. Aan tijd, geregel en geld.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:02 schreef ronaldof94 het volgende:
Ik bedoel ik heb die ouders ook verteld van mijn thuis situatie, ouders zitten in scheiding momenteel.
Alleen daarom zou je al iets voor een ander kunnen doen toch? als is het maar voor 1 weekje
Ga je toch op eigen houtje als verrasingquote:Op maandag 27 juni 2011 13:04 schreef ronaldof94 het volgende:
@stefanhaan.
De kosten maakt niks uit. maar als de ouders het niet willen houdt het op
Precies! Je moet je dochter loslaten want die wordt ook oud en volwassen. En owja, kun je wel voor haar vriendje de vakantie betalen!quote:Op maandag 27 juni 2011 13:04 schreef NeNuntiumNecare het volgende:
Ik geloof zo langzamerhand dat ik die ouders wel begrijp. Ik zou ook geen josti mee willen hebben als aanhangsel van mijn dochter...
quote:Op maandag 27 juni 2011 13:07 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Precies! Je moet je dochter loslaten want die wordt ook oud en volwassen. En owja, kun je wel voor haar vriendje de vakantie betalen!
Denk het wel inderdaad.quote:
Maak je er niet te druk om, ze gaat lekker op vakantie met vriendinnen. Als zij graag vreemd gaat is ze jou misschien wel helemaal niet waard.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:42 schreef ronaldof94 het volgende:
Beste forumlezers,
Ik wil me even voorstellen.
Ik ben Chris De Jong en voor het eerst op dit forum vandaag.
Ik zit met een groot probleem als volgt,
Ik heb vandaag 9 maanden met mijn vriendin ik ben helemaal weg van haar. Alleen het probleem is dat ze over 2.5 week voor 4 weken naar spanje gaat met vriendinnen en haar ouders.En haar ouders willen mij express niet mee hebben. Waarom weet ik niet ik doe mijn uiterste best om goed over te komen bij haar familie, gesprekje voeren met dr ouders. Na het eten tafel afruimen etc..
4 maanden terug is ze al is vreemd geweest op een feestje dus het ligt allemaal heel gevoelig. En je wordt echt gek met die gedachte dat ze daar in spanje ook vreemd gaat.. heeft iemand tips voor mij?
Ik weet dat dit een veelvoorkomend onderwerp is mijn excuses hiervoor.
P.s. wij zijn beide 16 jaar.
Hartelijk dank voor jullie reacties alvast
Het gaat sowieso fout, of ben ik nu heel direct?quote:Op maandag 27 juni 2011 12:46 schreef ronaldof94 het volgende:
Het stikt daar natuurlijk van al de toeristen. Het is een heel mooi meisje ook. Discotheken zijn er ook in overvloed.
Daar sta je dan hopeloos te wachten tot het fout gaat..
Dit dus.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:15 schreef Socios het volgende:
Beide 16 jaar?Lekker de gang laten gaan. Sowieso niet de hele dag MSN'en, SMS'en, WhatsApp'en en weet ik veel wat allemaal.
Kijk gewoon over een maandje weer verder en houd je er niet constant mee bezig.
Dit.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:48 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Wat wil je dan? Haar vastbinden en nooit meer alleen rond laten lopen?
Je zal haar toch moeten vertrouwen, je kan haar niet altijd in de gaten houden. Als het toch "mis" gaat dan is ze je niet waard joh.
Lekker laten gaan en zelf andere leuke dingen gaan doen.
Volgens mij blijft de wending dan hetzelfde.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:12 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Ga zelf vreemd voordat ze op vakantie gaat. Voorkomt nare wendingen als ze terug komt.
Kan je TS het plezier doen dat je voor hem test of zn vriendin wel trouw is, ik vind dit heel erg vriendelijk en sociaal van je!quote:Op maandag 27 juni 2011 14:02 schreef dreamzk het volgende:
Welke camping staat ze? Dan zal ik haar tent wel even bezoeken s'avonds laat met een flesje ghb.
180x2=360 graden wending dan.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Volgens mij blijft de wending dan hetzelfde.
Ik denk dat de gemiddelde gebruiker in de rij staat voor deze test (Na een foto natuurlijk!)quote:Op maandag 27 juni 2011 14:15 schreef Ms.Wiggles het volgende:
Kan je TS het plezier doen dat je voor hem test of zn vriendin wel trouw is, ik vind dit heel erg vriendelijk en sociaal van je!
Is prima, vergroot alleen maar de betrouwbaarheid van de testquote:Op maandag 27 juni 2011 14:17 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik denk dat de gemiddelde gebruiker in de rij staat voor deze test (Na een foto natuurlijk!)
Dan gaat driekwart van Fok! eroverheenquote:Op maandag 27 juni 2011 14:19 schreef Ms.Wiggles het volgende:
[..]
Is prima, vergroot alleen maar de betrouwbaarheid van de test'Slippertjes' kunnen dan worden uitgesloten.
Kijk aan, we hebben een bijna waterdichte test, nu nog iemand die alles documenteert.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:19 schreef Ms.Wiggles het volgende:
Is prima, vergroot alleen maar de betrouwbaarheid van de test'Slippertjes' kunnen dan worden uitgesloten.
quote:Op maandag 27 juni 2011 14:20 schreef Freddeh het volgende:
[..]
2x180 graden ben je toch terug bij af?
en hoe is dat toen afgelopen? Is er aangifte gedaan?quote:Op maandag 27 juni 2011 14:17 schreef ronaldof94 het volgende:
Tja De jongen waar ze vreemd mee ging moet net een,scheve neus door het leven.
Wat een domme opmerkingquote:Op maandag 27 juni 2011 14:42 schreef ronaldof94 het volgende:
Nee geen aangifte. Je mag je eigendommen toch gewoon beschermen?
Maar je mag van de ouders van je eigendom niet eens mee op vakantie.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:42 schreef ronaldof94 het volgende:
nu snap ik ineens heel goed dat je ouders niet willen dat je meegaat, je bent maar een agressief en dom kereltje.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:42 schreef ronaldof94 het volgende:
Pak 'm Maanvis!quote:Op maandag 27 juni 2011 14:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nu snap ik ineens heel goed dat je ouders niet willen dat je meegaat, je bent maar een agressief en dom kereltje.
oh-oh moeten de ouders al bang worden om in elkaar geslagen te worden?quote:Op maandag 27 juni 2011 14:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar je mag van de ouders van je eigendom niet eens mee op vakantie.
Nou, als ze hem nog niet mogen als hij netjes helpt met de tafel afruimen, dan moet je toch wat, hè.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oh-oh moeten de ouders al bang worden om in elkaar geslagen te worden?
Je hebt het punt van die ouders net zelf gemaakt geloof ik. Wie zegt dat als jij iemand anders mishandelt, je dat niet met haar doet de volgende keer? En dan kun je nog zó vaak helpen met de tafel afruimen, dat verandert niets aan je agressie.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:42 schreef ronaldof94 het volgende:
En zijn ouders liggen in scheiding. Moeilijke tijd!quote:Op maandag 27 juni 2011 14:48 schreef Lienekien het volgende:
Nou, als ze hem nog niet mogen als hij netjes helpt met de tafel afruimen, dan moet je toch wat, hè.
Omdat hij niks anders kan krijgen jwz.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:55 schreef mash_ het volgende:
Sowieso, je bent 16. Zij ook. Ze is al eens vreemd gegaan. Waarom ben je nog bij haar.
alweer een prachtig argument voor die ouders om je te weren waar ze kunnen. ik zou het overigens ook niet doen. kom nou!quote:Op maandag 27 juni 2011 14:17 schreef ronaldof94 het volgende:
Tja De jongen waar ze vreemd mee ging moet net een,scheve neus door het leven.
Eigendom, juist ja.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:42 schreef ronaldof94 het volgende:
Vreemdgaan zonder relatie gaat niet he? Ik bedoel, hij ziet haar niet als zijn vriendin, maar als zijn eigendom, dus een relatie is het niet.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eigendom, juist ja.![]()
Ik hoop dat ze vreemdgaat.
Goed punt.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:18 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Vreemdgaan zonder relatie gaat niet he? Ik bedoel, hij ziet haar niet als zijn vriendin, maar als zijn eigendom, dus een relatie is het niet.
Het zou helpen als je de debiele reacties over scheve neuzen en eigendom achterwege had gelaten.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:26 schreef ronaldof94 het volgende:
Ik vraag gewoon om advies, De debiele reacties hier op het forum graag achterwege laten..
Welk eigendom? Probeerde hij je telefoon of zo te jatten?quote:Op maandag 27 juni 2011 14:42 schreef ronaldof94 het volgende:
quote:Op maandag 27 juni 2011 15:30 schreef ronaldof94 het volgende:
Na overleg hebben ze toch besloten om mij mee te nemen, anders ging men vriendin niet mee zei ze :p
Helaas voor alle maagden hier op dit forum die haar wouden neuken..
Veel succes ermee verder ga aan het werk zou ik zeggen. Als je een mooie bmw hebt komen de vrouwen vanzelf:) ik durf haast te wedden dat iedereen hier op dit forum beneden de 1500 per maand verdient haha
Want? Ik heb niets geroepen over het willen nemen van 'je eigendom'. Daarnaast, ik vind mezelf toch iets te oud voor een 16-jarig meisje, thanks.quote:
Je probeert je gezicht nog een beetje te redden, hè knul? Awww.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:30 schreef ronaldof94 het volgende:
Na overleg hebben ze toch besloten om mij mee te nemen, anders ging men vriendin niet mee zei ze :p
Veel succes ermee verder ga aan het werk zou ik zeggen. Als je een mooie bmw hebt komen de vrouwen vanzelf:) ik durf haast te wedden dat iedereen hier op dit forum beneden de 1500 per maand verdient haha
Hun salaris is waarschijnlijk nog altijd hoger dan jouw zakgeld.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:30 schreef ronaldof94 het volgende:
Maar wel het voortouw genomen.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:20 schreef Freddeh het volgende:
[..]
2x180 graden ben je toch terug bij af?
Je bent niet erg accuraat met je stellingen. Ik ken heel wat mensen en weet van al die mensen met 100% zekerheid te zeggen dat ze géén pedofiel zijn. Dus misschien is 9/10 een wat rare opmerking.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:38 schreef ronaldof94 het volgende:
@ nou aangezien 9 van de 10 mensen pedofiel zijn weetje het maar nooit
Je hebt echt fantastische humor. Als jouw vader advocaat was geweest had hij ongetwijfeld geld gehad voor een fatsoenlijke opleiding, met als gevolg dat jij wist hoe het verhaaltje met hoofdletters, punten en komma's in elkaar zit.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:38 schreef ronaldof94 het volgende:
nou als je vader advocaat is speelt geld geen rol hoor haha.
naja succes ermee .
gr
En wat verdient meneer de grootverdiener (Chris de Jong) dan? Ow wacht je bent 16, ik zal de vraag anders stellen, wat voor opleiding volg je momenteel en wat ga je studeren? (dus niet wat zou je willen studeren)quote:Op maandag 27 juni 2011 15:30 schreef ronaldof94 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |