Fixed!!!quote:Op maandag 27 juni 2011 12:54 schreef seasushi het volgende:
Ze willen jou niet mee.
Ik zou er maar rekening mee houden dat het na de vakantie einde verhaal is.
Geschuifeld op een schoolfeest!quote:Op maandag 27 juni 2011 12:54 schreef NeNuntiumNecare het volgende:
Ah, 16, en ze is al eerder 'vreemd geweest'? Definieer 'vreemd geweest'?
Eh, schoonfamilie? Hoe serieus neem je een relatie met 16? Ja, ik weet het, het kan, maar toch?quote:Op maandag 27 juni 2011 12:56 schreef HugoBaas het volgende:
Jij mag expres niet mee van die ouders?
Dan zou ik dus echt zoiets hebben van wtf.
Dat je vriendin daar niets van zegt vind ik ook raar.
Rare schoonfamilie.
Waarom? Ze mag een vriendin meenemen en de ouders gaan verder niet een maand lang voor TS lappen. Zou ik ook vertikken. Als ik pa was had ik liever dat leuke vriendinnetje van je dochter mee, dan dat ze haar vriendje ligt te ballen in de caravan!quote:Op maandag 27 juni 2011 12:56 schreef HugoBaas het volgende:
Jij mag expres niet mee van die ouders?
Dan zou ik dus echt zoiets hebben van wtf.
Dat je vriendin daar niets van zegt vind ik ook raar.
Rare schoonfamilie.
quote:En ik kom er dan persoonlijk heen om die gast af te maken
Op de brommer! Jonguh!quote:
Boeiend hij kan toch zelf betalen en een week meegaan ofzo.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:57 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Waarom? Ze mag een vriendin meenemen en de ouders gaan verder niet een maand lang voor TS lappen. Zou ik ook vertikken. Als ik pa was had ik liever dat leuke vriendinnetje van je dochter mee, dan dat ze haar vriendje ligt te ballen in de caravan!
Ze verbieden hem toch ook niet om op de camping te komen staan!quote:Op maandag 27 juni 2011 13:00 schreef HugoBaas het volgende:
Boeiend hij kan toch zelf betalen en een week meegaan ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |