quote:
Oh fijn, de wasmachine lekt. godver, dat kan er dan ook nog wel bij.quote:
Je hebt van die dagen...quote:Op maandag 27 juni 2011 12:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh fijn, de wasmachine lekt. godver, dat kan er dan ook nog wel bij.
Jups, en de info over de Miles is toegevoegd... die meeting was al eeuwen geleden :pquote:Op maandag 27 juni 2011 13:54 schreef eleusis het volgende:
Hee, de info over de verkeerspark Assen meet is uit de OP verdwenen.
Ja echt he. Hij lekte, ik heb m uit gezet. Dan moet je even 5 minuten wachten ofzo, en dan voert ie het water af, en dan kan die open. Dus ik wachtte, doe ik m open, komt er een stroom water uit.quote:
Waar zit het filter?quote:Op maandag 27 juni 2011 13:58 schreef Brighteyes het volgende:
Check even het filter, mss is dat verstopt waardoor hij niet goed pompt.
Dat zou ik ook niet weten... heb je niet een handleiding? Met van die "veel voorkomende problemen"?quote:
Handleiding zal wel weg zijn.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:07 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Dat zou ik ook niet weten... heb je niet een handleiding? Met van die "veel voorkomende problemen"?
En ik wil eten, nu!
Xx
Psychologisch praatje:quote:Op maandag 27 juni 2011 14:07 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Dat zou ik ook niet weten... heb je niet een handleiding? Met van die "veel voorkomende problemen"?
En ik wil eten, nu!
Xx
Ja, het helptquote:Op maandag 27 juni 2011 14:18 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Psychologisch praatje:
Zeg tegen jezelf:
Ik heb gewoon honger, maar daar hoef ik geen aandacht aan te geven... Ik kan mijn aandacht ergens anders op richten... Ik hoef niet impulsief te gaan eten om dit gevoel kwijt te raken... Over een paar minuten ben ik blij dat ik niets gegeten heb.
Helpt het al?
Klopt de volgende is bij jou, met al die lekkernijen van die ene islamitische slagerijquote:Op maandag 27 juni 2011 13:54 schreef eleusis het volgende:
Hee, de info over de verkeerspark Assen meet is uit de OP verdwenen.
Winkelen is zeker topsportquote:Op maandag 27 juni 2011 14:37 schreef Purdey het volgende:
Dus je gaat naar het winkelcentrum om jurken te passen, past heel trots een maatje kleiner, en dan zit je vast in je jurkVond 'm wel moeilijk aan gaan, maar had er niet aan gedacht dat ie ook weer uit moest
![]()
Hoe dan ook, een lange, zwarte maxi dress gekocht, voor 20,-![]()
En als ik aan álle kcals denk die ik heb verbrand bij het wandelen daar, en bij het aan en uittrekken van de jurken. Winkelen is topsport, zeker bij 30 graden
Bij de M&S modequote:Op maandag 27 juni 2011 14:59 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Winkelen is zeker topsportIk heb vorige week zomaar een jurk gescoord bij de Steps... daar paste ik vroeger echt niet in... en m'n nieuwe jasje van de DiDi is hetzelfde verhaal!
*is trots op ons*
Waar heb je die jurk gescoord? Ik mag er nog één kopen van mezelf :p
Xx
Ik lig nu in een parkje vlak bij huis met studiemateriaalquote:Op maandag 27 juni 2011 15:22 schreef Blistering het volgende:
Toch wel lekker dit weer, korte broek, overhemdje en genieten op een terrasje van een glas heerlijke zoete witte wijn. Love it!
Voor altijdquote:Op maandag 27 juni 2011 17:43 schreef Blistering het volgende:
Ik zit vandaag nog onder de 1000, en dat wil ik graag zo houden.
Nee, dat nietquote:
Gelukkigquote:Op maandag 27 juni 2011 18:07 schreef Blistering het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar met dit weer krijg ik amper wat weg.
quote:Op maandag 27 juni 2011 18:59 schreef Purdey het volgende:
Oh my, volgens mij wil Leslie me dood hebben.
7 minuten Lesie, en ik moet aan het zuurstof
Het is gewoon te warm voor sport, en Leslie is te fanatiek. Nog wel een kwartier gefietstquote:Op maandag 27 juni 2011 19:23 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Da's wel heul snel...
Ik ga zo even twee miles doen denk ik...
Ik heb nog een fantastische hond in de aanbieding.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:57 schreef Purdey het volgende:
[..]
Het is gewoon te warm voor sport, en Leslie is te fanatiek. Nog wel een kwartier gefietst
@Tink Wat leuk, een nieuwe kat! Een jonkie? Ik zou er wel een hondje bij willen. Heb nu een Jack Russel van 11, en geen idee of dat nog kan.
Ik vind het nogal meevallen eigenlijkquote:Op maandag 27 juni 2011 21:01 schreef Roze_spekkie het volgende:
Ik durf bijna geen lijstje te posten, maar ik doe het gewoon toch omdat ik dit keer door ga zetten.
Bah, wat heb ik het verknald vandaag, de derde dag op rij eigenlijk alweer. Ik baal van mezelf, en overal lopen weer mensen in lekker blote kleding slank te zijn![]()
![]()
O: 1 volkoren met honing, 2 crackers met jam
T: Niets
L: 1 volkoren boterham met kroket, 1 volkoren met honing
T: stukje taart, borrelnootjes, plakjes worst. (afscheid collega)
D: bolletje met worst, bak yoghurt met volkoren flakes, fruitsalade.
Wel genoeg gedronken, dat dan weer wel.
Dank voor het updaten van m'n ticker!
Ik had die kroket inderdaad ook niet gedaan.. of geen wijn. Maar niet beidenquote:Op maandag 27 juni 2011 21:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Je weet dat een collega weggaat. Je weet dus ook dat er gesnaaid gaat worden. En dan lunch je met kroket. Kijk dát snap ik niet.
Dat je een handje nootjes pakt en een plakkie worst en een glaasje wijn tijdens dat afscheid vind ik logisch, maar beperk je dan de rest van de dag. Dan had je op 1500Kcal gezetn.
Was je van plan dit vol te houden Swets? Er blijft niets van je over man..quote:Op maandag 27 juni 2011 21:08 schreef Swetsenegger het volgende:
o: 2 volkeren cracottes met een lik 20+ smeerkaas
t: niets
l: 2 volkoren boterhammen met plakje rosbief. Sla met komkommer , paprika en eetlepel geraspte kaas
d: 2 opscheplepels sperziebonen, ongepaneerde schnitzel, klein aardappeltje, ijsje van 65 gram
t: 4 kleine volkoren biscuits, handje pinda's, cup-a-soup kip
1100Kcal
3,5 liter gedronken, 25KM gefietst in een uurtje (-850Kcal)
Dat doe ik sinds September vorig jaarquote:Op maandag 27 juni 2011 21:10 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Was je van plan dit vol te houden Swets? Er blijft niets van je over man..
Ik heb even deze website gebruikt:quote:Op maandag 27 juni 2011 21:08 schreef Swetsenegger het volgende:
25KM gefietst in een uurtje (-850Kcal)
Dat is het lastigste inderdaad.. been there, done that (en alle kilo's + extra er weer aanquote:Op maandag 27 juni 2011 21:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat doe ik sinds September vorig jaarIk schommel ergens tussen de 1000 en 1500 Kcal inname per dag, met in het weekend uitschietsers naar 2000Kcal. De dagen dat ik daarboven zat zijn letter op de vingers van 1 hand te tellen.
Maar ik ben bijna klaar. Nog 3 kilo... en dan vasthouden
Ooit wind tegen gehad op de hometrainer?quote:Op maandag 27 juni 2011 21:13 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik heb even deze website gebruikt:
http://www.caloriecalculator.nl/calorieen-per-activiteit/
En wat ik niet snap is dat er blijkbaar een immens verschil is tussen op de weg fietsen en op de hometrainer fietsen... anyone?
Xx
Nou, ja.. de ventilator staat hier aan, haha!quote:Op maandag 27 juni 2011 21:15 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ooit wind tegen gehad op de hometrainer?
Dit dus! Het gaat 3 dagen slecht, so what, vorig week ging het bij mij 7 dagen slechtquote:Op maandag 27 juni 2011 21:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wel een beetje eens met swets... Je kunt jezelf niet alles ontzeggen, maar dan moet het wel ofof zijn, enen gaat je niet helpen.
Maar het grootste gevaar van de lijner is denken "ik geb nu 1, 2, 3 dagen verpest, ik stop maar"
Je kunt de boel iedere dag weer op de rails zetten!
Nou ja, het zijn ook maar gemiddelden natuurlijk. Zoals het ook verschilt of je gaat fietsen terwijl je 150kg+ bent of maar 65kg. Alles heeft invloed. Ik denk ook dat de meeste mensen 'm thuis niet al te zwaar hebben ingesteld, maar een pruttempo aanhouden.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:16 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Nou, ja.. de ventilator staat hier aan, haha!
Maar verder staat mijn hometrainer behoorlijk zwaar ingesteld en vind ik een half uur hometraineren heftiger dan een half uur buiten fietsen...
Xx
Ja ik heb deze exercitie ook al 3 keer eerder gedaan. Nou 4 keer eigenlijk.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:14 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Dat is het lastigste inderdaad.. been there, done that (en alle kilo's + extra er weer aan). Hou vol hoor..
Telt je hometrainer geen calorien dan? En voor 22.5KMu gemiddeld buiten betekent dat effectief dat je zo'n 25KMu fietst en af en toe 0KM bij stoplichtenquote:Op maandag 27 juni 2011 21:16 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Nou, ja.. de ventilator staat hier aan, haha!
Maar verder staat mijn hometrainer behoorlijk zwaar ingesteld en vind ik een half uur hometraineren heftiger dan een half uur buiten fietsen...
Xx
Die 4 jaar geeft wel aan dat je het dus kanquote:Op maandag 27 juni 2011 21:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja ik heb deze exercitie ook al 3 keer eerder gedaan. Nou 4 keer eigenlijk.
Op 15 -15Kg
Op 19 -25Kg
Op 30 -37Kg
Op 40 -50Kg
Ik heb nog wel een uitdaging dusHoewel ik het 10 jaar geleden wel een jaar of 4 heb volgehouden en pas echt de mist inging toen ik stopte met roken.
Je weet dat je op deze manier al je spieren naar de filistijnen helpt, en ook je metabolisme zo drastisch verlaagd?quote:Op maandag 27 juni 2011 21:08 schreef Swetsenegger het volgende:
o: 2 volkeren cracottes met een lik 20+ smeerkaas
l: 2 volkoren boterhammen met plakje rosbief. Sla met komkommer , paprika en eetlepel geraspte kaas
d: 2 opscheplepels sperziebonen, ongepaneerde schnitzel, klein aardappeltje, ijsje van 65 gram
t: 4 kleine volkoren biscuits, handje pinda's, cup-a-soup kip
1100Kcal
3,5 liter gedronken, 25KM gefietst in een uurtje (-850Kcal)
Op mijn werk eten we altijd een gezamenlijke broodmaaltijd, en die kroket was onderdeel van het afscheid, toen ik die nam was ik in de veronderstelling dat ik de taart ging laten staan.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Je weet dat een collega weggaat. Je weet dus ook dat er gesnaaid gaat worden. En dan lunch je met kroket. Kijk dát snap ik niet.
Dat je een handje nootjes pakt en een plakkie worst en een glaasje wijn tijdens dat afscheid vind ik logisch, maar beperk je dan de rest van de dag. Dan had je op 1500Kcal gezetn.
We moedigen het niet aan, we accepteren en respecteren het. Dat is een andere insteek.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:36 schreef tech4u het volgende:
[..]
Je weet dat je op deze manier al je spieren naar de filistijnen helpt, en ook je metabolisme zo drastisch verlaagd?
Ga beter gewoon op je onderhoud eten (of een paar 100 calorien eronder), eet genoeg eiwitten om geen spiermassa te verliezen, en ga met elke dag sporten een colorietekort veroorzaken.
Zo behoud je je spieren en verlies je vet en krijg je niet het jojo effect wat je op deze manier zal gaan krijgen.
Ik ben ook aan het afvallen, maar ik snap niet dat mensen bovenstaand dieet aanmoedigen.
Ja ik sport nietquote:Op maandag 27 juni 2011 21:36 schreef tech4u het volgende:
[..]
Je weet dat je op deze manier al je spieren naar de filistijnen helpt, en ook je metabolisme zo drastisch verlaagd?
Ga beter gewoon op je onderhoud eten (of een paar 100 calorien eronder), eet genoeg eiwitten om geen spiermassa te verliezen, en ga met elke dag sporten een colorietekort veroorzaken.
Zo behoud je je spieren en verlies je vet en krijg je niet het jojo effect wat je op deze manier zal gaan krijgen.
Ik ben ook aan het afvallen, maar ik snap niet dat mensen bovenstaand dieet aanmoedigen.
Was het appelstroop? Dan is het nog goed voor je ookquote:Op maandag 27 juni 2011 21:26 schreef Blistering het volgende:
Hmm, doe ook 'ns een lijstje.
O: 2 boterhammen met duo penotti + kop koffie met 2 schepjes suiker(+ 3 vitaminepillen)
T: Water
L: 2 boterhammen met duo penotti (ik ben verslaafd)
T: Water![]()
D: Gebakken aardappeltjes, kapucijners, spek met stroop (een klein beetje maar)
En voor de rest nog meer water. Al met al best weinig zie ik nu, maar dat was ook de bedoeling! Verder had ik (nu echt) een sollicitatiegesprek, dus kreeg sowieso weinig weg.
Wel aangenomen!![]()
![]()
En qua beweging heen (10 min) en terug (10 min) gefietst naar school in m'n snellere tempo, 25-30km/h. Was wel zweten met dit weer, maar zweten = ook afvallen!
Neequote:Op maandag 27 juni 2011 21:51 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Was het appelstroop? Dan is het nog goed voor je ook
Ieuwquote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 21:57 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ieuwik vind die keukenstroop echt zo ontzettend vies...
Ik heb nergens beweerd dat je niet sport. Maar als je 800 kcals verbrand met sporten op een dag en je eet 1100 calorien is gewoon erg ongezond.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja ik sport niet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik snap niet dat mensen niet accepteren dat sommige mensen simpelweg niet afvallen op 2000Kcal.
Daarnaast is er een hele goede reden geweest om snel gewicht te verliezen. Die reden heet "diabetes type 2" Dankzij mijn gewichtsverlies ben ik nu alweer ruim 2 maanden medicijnvrij.
Toch gek dat ik gezonder ben dan ooit en dat de huisarts in de afgelopen maanden geen 1 keer bezwaar heeft gemaakt, ondanks dat die op de hoogte was van mijn dieet.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:01 schreef tech4u het volgende:
[..]
Ik heb nergens beweerd dat je niet sport. Maar als je 800 kcals verbrand met sporten op een dag en je eet 1100 calorien is gewoon erg ongezond.
Maargoed als jij er tevreden mee bent prima. Feit is gewoon dat crashdieten bijna nooit werken.
Gewoon 30 kilo afvallen, dan valt het best te doen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:07 schreef Tink89 het volgende:
Sjeen, ik ben niet gemaakt voor warmte, dus ik vind dit echt afschuwelijk.
Kan niet eens even boodschappen gaan doen zonder te zweten... dan heb ik het liever koud *al heb ik het zelden koud* dan te warm, zeker als ik van alles moet doen.
Xx
Ben er al 20 kwijt, maar het helpt helemaal niks...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Gewoon 30 kilo afvallen, dan valt het best te doen.
Lekker dan wacht ik nog ff met de miles, volgens mij gaat het zo echt regenen. Verkoelingquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Hier ook al donder gehoord. Wordt steeds donkerder.
Nog niet in dit stukjequote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:30 schreef Purdey het volgende:
Het onweert in Rotterdam al aardig! Dadelijk nog even snel naar 't Kruidvat voor het echt losgaat. Toch weer 7 ons afgevallen, nog 7 ons en dan zit ik weer op m'n gewicht van zondagmorgen
En een opblaasboot.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:55 schreef MalaCocinera het volgende:
Schnell naar de appie sprint voor twee triangelbroodjes voor bij de kip pestosalade
watergruwelquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:13 schreef Tink89 het volgende:
Lol
Iemand lekkere en gezonde suggesties voor het avondeten?
Xx!
Ik ben een bulgur fraek, wat voor jullie GVA is, is voor mij GVBquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:13 schreef Tink89 het volgende:
Lol
Iemand lekkere en gezonde suggesties voor het avondeten?
Xx!
Dat is een perfect nagerecht voor mijquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
http://www.pietpaaltjens.nl/nagerechten/watergruwel.htm
GVA groente vlees aardappelenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:26 schreef Tink89 het volgende:
GVA? GVB?
En watergruwel? Dat heb ik nou nog nooit gemaakt... los van het "een hele nacht laten weken" van sommige ingrediëntendat ga ik niet meer redden...
Xx
Nee hoor, gewoon verliefd op een land worden en houden van het klimaat... als je niks tegen regen hebt tenminstequote:
Het rommelde vanmorgen al aardig hier (R'dam-oost). Het blijft ook rommelen, het zet niet lekker door.quote:
omdat ik net van mijn blaren afben die ik door lopen in de regen heb opgelopen. dus ik bedank evenquote:
verklaar je nader?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:28 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dat is een perfect nagerecht voor mijik gruwel al bij het idee
Tip van de dag:
Ga altijd zitten als je eet
Echt altijd? Ook als je een tussendoortje neemt, iets uit de koelkast pakt en een stukje kaas/worst/whatever ziet liggen en snel opeet, een koekje van de schaal pakt in het voorbij lopen, in de supermarkt een stukje kaas/worst pakt, op een feestje gezellig staat te kletsen naast de nootjes? Zulke dingenquote:
Oke bijna altijd dan. maar koekjes eet ik al bijna niet of worst of kaas in de supermarkt...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:00 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Echt altijd? Ook als je een tussendoortje neemt, iets uit de koelkast pakt en een stukje kaas/worst/whatever ziet liggen en snel opeet, een koekje van de schaal pakt in het voorbij lopen, in de supermarkt een stukje kaas/worst pakt, op een feestje gezellig staat te kletsen naast de nootjes? Zulke dingen
Klopt, het is alweer lichter. Koelde het maar af, oude woning met plat dak hierquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:51 schreef Purdey het volgende:
[..]
Het rommelde vanmorgen al aardig hier (R'dam-oost). Het blijft ook rommelen, het zet niet lekker door.
Voelt waardeloos he zo snel-snel en vaak is het al op voor je er erg in hebt... gedachtenloos eten, daar ben ik helaas goed in.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:05 schreef Brighteyes het volgende:
Ik sta de laatste tijd nog wel eens in de schuur een kaakje oid te eten tijdens mijn Heller uurtje omdat ik het niet ok vind voor mijn kinderen om rond etens/slaap-tijd nog te gaan snaaien.Dus even snelsnel in de schuur, staand.
Totaal niet bevredigend idd.
Daarom plan ik, als ik echt eens iets lekkers wil in dat uurtje, dat vaak voor nadat de kinderen zijn gaan slapen.
Uhuh! En dan neem je nog maar een stukje, want hebt het nauwelijks geproefd.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:09 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Voelt waardeloos he zo snel-snel en vaak is het al op voor je er erg in hebt... gedachtenloos eten, daar ben ik helaas goed in.
Het is hier sinds de middag heerlijk weer, ik heb me inmiddels geparkeerd op het parkje voor mijn huisquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:07 schreef heaven7 het volgende:
Hier is het de hele dag al prachtig (maar te heet) weerZou het nog komen gaan? (Arnhem)
Bij Bever hebben ze geloof ik ook wel eens langere modellen! Ik heb mijn winterjas daar vandaan, die is lekker warm om den bips en met een riempje zodat ik niet vormloos benquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:10 schreef RandomMoron het volgende:
ik heb de airco aangezet, ik trok het niet meer
ik baalde trouwens bij de perry sport..ik zoek een leuke outdoor jas...maar in alle damesmaten zie ik er uit als een propje..alle jassen zijn heel kort..
en ik moest ergens een XXL uit de kast pakken terwijl mijn normale maat M/L is.
Via eten krijg je ook vocht binnen. Hier ben ik de watertoren aan het leegdrinken. Veuls te heet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:10 schreef MalaCocinera het volgende:
Ik vind het knap dat je met dit weer zo weinig drinkt, LL
Mijn totaal kcal inname voor vandaag is 1850, geen miles en geen pilates vandaag
Ja, maar de aanbevolen 1,5 liter is gebaseerd op dat vocht dat je via je eten binnen krijgt... Dus dat mag je er niet van aftrekken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Via eten krijg je ook vocht binnen. Hier ben ik de watertoren aan het leegdrinken. Veuls te heet.
Ik drink altijd weinigquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:10 schreef MalaCocinera het volgende:
Ik vind het knap dat je met dit weer zo weinig drinkt, LL
Mijn totaal kcal inname voor vandaag is 1850, geen miles en geen pilates vandaag
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:11 schreef Blistering het volgende:
Op dagen als deze gaan er hier liters water doorheen. Voel me soms net een waterfilter.
Dat zou ik niet kunnenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:05 schreef Tink89 het volgende:
Woej, ultimate victory
Moest even m'n oplader halen, ben op de terugweg gestopt bij de McDonald's, voor een McFlurry, voor vriendjeliefEn gewoon niks voor mezelf
Xx
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
Heb je dorset meusli al eens geprobeerd, dat is echt yum!quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:04 schreef Tink89 het volgende:
Brrt, muesli met melk. Als ik iets vies vind...
Maarvoor je miles
Xx
Een plak kaas gaat nog wel, maar zodra ik nog een bammetje met kaas heb begint het me tegen te staan. Creusli vind ik te zoet, de meusli met melk is verstand op 0 en gaan. Waarbij dorset het net iets aangenamer maaktquote:Op woensdag 29 juni 2011 09:50 schreef Tink89 het volgende:
Overigens zegt mijn dieetiste dat ik met 2 plakken kaas per dag ook genoeg zuivel binnen krijg... en dan is 30+ prima
Xx
Tjah, ieder z'n dingquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:10 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Een plak kaas gaat nog wel, maar zodra ik nog een bammetje met kaas heb begint het me tegen te staan. Creusli vind ik te zoet, de meusli met melk is verstand op 0 en gaan. Waarbij dorset het net iets aangenamer maakt
Toen ik op mezelf ging wonen, had ik al het zuivel uit mijn leven geband. Echt binnen vier jaar had ik opeens last van gespleten nagels, ik had altijd supersterke nagels.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:12 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Tjah, ieder z'n ding
Ik probeer de calorieën die ik wel mag, zo aangenaam mogelijk binnen te krijgen... dus met een balans tussen lekker en gezond. Ik zou niet kunnen wat jij doet, verstand op nul en gaan, dus: respect
Xx
Geprobeerd van davitamon, maar dat lukt niet echt, stom hequote:Op woensdag 29 juni 2011 10:29 schreef Tink89 het volgende:
Kan ik me voorstellen ja...
Misschien suf idee, maar is een kalksupplement slikken dan geen idee?
Xx
Is er voor jou geen middenweg te vinden? Het lijkt me zo zonde dat na je dieet alle kilo"s er zo weer aan zijn. Zo leuk is afvallen niet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:30 schreef Purdey het volgende:
Vanmorgen weer 6 ons kwijt! Ik ga echt als een speer![]()
Net een flesje maaltijddrank op, 200 kcal. En 2 digestive kaakjes waar ik nú al spijt van heb. Normaal neem ik een ontbijtbiscuit á 60 kcal. En nu 2 kaakjes, die gelijk 150 kcal bevatten. Ik leef echt in extremen, als ik geen dieet volg, prop ik mezelf de hele dag vol met honderden calorieën, maar als ik dan dieet, ben ik meteen zo streng voor mezelf dat elk kaakje teveel is
Niet toegeven....gewoon volhouden, het is lastig maar het zou vanzelf weer een keer verder moeten gaan. Ik ken je gevoel, ik zit */*$@$534 al tijden met hetzelfde gevoel. Dan gaat er weer iets van af, dan blijft het tijden hetzelfde. Ik ben al ruim een jaar verder en er is net 5 kg vanaf.....en geloof me, ik doe er veel aan. Maar net zoals fucking 100 km fietsen door het heuvelachtige/bergachtige gebied in Zuid Limburg geen ruk (nog geeneens een onsje minder ) heeft opgeleverd, probeer ik toch gemotiveerd te blijven. Dan hebben we maar een moeilijkere bouw als een ander..... ik wil niet verliezen van mijn eigen lijf!!Jij gaat ook winnen van de kilo's ! (Kwam dat motiverend over). Denk aan de dingen die je wel bereikt heb.....ik hou mezelf voor, ik woog ooit 130 kg daar is nu nog 110 van over. Dat zijn al 20 gewonnen kilo's. Nog maar 20 overwinningen te gaan...quote:Op woensdag 29 juni 2011 06:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bah, ik zit echt in een impasse. Qua gewicht, maar voornamelijk qua gevoel er over. Iedere keer als ik een week of 2 weken echt bizar streng voor mezelf ben, weet ik er weer een paar kilootjes af te krijgen, zodra ik ook maar weer iets van snacks of snoep -hoeveelheden die imo echt horen in een normaal eetpatroon- toevoeg aan mijn eetpatroon zitten die verloren kiloos er direct weer aan.
Zo schommel ik al tijden tussen de -23 en de -25, terwijl ik echt naar de 30 toe wil.
O ja en daar aan toegevoegd: dan denk ik al snel weer: aaaaaaaaaaaaaaah FUCK IT en schuif weer van alles naar binnen.
Ben jij dan ook een extreme jojoër? Want die extremen zijn naar mijn weten ook niet echt gezond. Ook voor het lichaam niet.... dan kan je bij wijze van beter een (licht) overgewicht hebben, dan continu de extremen. Misschien naar een "gulden middenweg" toe groeien?quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:30 schreef Purdey het volgende:
Vanmorgen weer 6 ons kwijt! Ik ga echt als een speer![]()
Net een flesje maaltijddrank op, 200 kcal. En 2 digestive kaakjes waar ik nú al spijt van heb. Normaal neem ik een ontbijtbiscuit á 60 kcal. En nu 2 kaakjes, die gelijk 150 kcal bevatten. Ik leef echt in extremen, als ik geen dieet volg, prop ik mezelf de hele dag vol met honderden calorieën, maar als ik dan dieet, ben ik meteen zo streng voor mezelf dat elk kaakje teveel is
Sws is het geloofik inmiddels achterhaald dat kalk uit zuivel zou halen en kan je beter bijv. extra broccoli eten.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:29 schreef Tink89 het volgende:
Kan ik me voorstellen ja...
Misschien suf idee, maar is een kalksupplement slikken dan geen idee?
Xx
Dat is het grappige, dat zei ik dus ook tegen mijn tandarts. Ik ben een groentevreter pur sang. Maar dat maakte hem alleen nog bozerquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Sws is het geloofik inmiddels achterhaald dat kalk uit zuivel zou halen en kan je beter bijv. extra broccoli eten.
Txsquote:
Goed gedaan BE! De tip van de dag hier is: Geef jezelf complimentjesquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:38 schreef Brighteyes het volgende:
Zoooo, vreetneiging omgebogen tot uurtje callanetics. *trots*
Nu douchen en naar bed maar.
Waar heb ik dat eerder gelezenquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:11 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Goed gedaan BE! De tip van de dag hier is: Geef jezelf complimentjes
Ik heb heel netjes mijn ontbijt en mijn appel zittend gegeten. Ben bezig de slaapkamerkast op te ruimen en nu zit ik even te genieten van een kop koffie. Dadelijk naar school fietsen om dochter op te halen.
Hoe ging je tentamen Tink?quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:59 schreef Tink89 het volgende:
Dat is niet ideaal... al ken ik het gevoel. Ben vaak t/m donderdag bezig om de weekendkilo's er af te krijgen
Nu heb ik alleen ontbijt op en ik heb zo rond lunchtijd tentamen, dus ben even aan het denken hoe ik dat ga doen. Wellicht nog maar even iets van een mueslireep scoren...
Xx
Een eetweek is dus alsnog crashen?quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:33 schreef Muks het volgende:
Hier -1,5 deze week ! Ben tevreden en lig nog precies op schema !
Nog 12 weken te gaan en morgen start mijn eetweek ! (naast 3 producten dan ook een lichte warme maaltijd, zonder koolhydraten)
Niet over in zitten. In één week maak je heus niet alles ongedaan. Bovendien beweeg je ook weer meer dan normaal die week! Afvallen gaat om een duurzaam patroon. Die éne kilo die je er misschien bijkrijgt, is er ook weer zo af, als je het daarna weer netjes doet. Net zoals één weekje crashen niks oplevertquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:20 schreef RandomMoron het volgende:
ik ga volgende week een weekje op kamp, vrijwilligerswerk dus..
en waar ik het meest tegen op zie is het eten.
Nu gaat het allemaal heel goed want op werk en thuis kan ik makkelijk nee zeggen, maar daar zijn anderen verantwoordelijk voor het eten..en ik ben gewoon echt een sociale eter. Ik kan geen nee zeggen als iemand een zak chips opentrekt en naast me gaat zitten eten. En dat vind ik in het weekend niet erg, want dan eet ik wat chipjes, big deal..maar dat word deze week waarschijnlijk elke avond.
Of vreten zich volquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mensen crashen komen we niet uit. Lets agree to disagree?
het blijft een crash dieet en tja dat jij het er niet mee eens bent, jou zaak, ik doe het mijne oke ?quote:
Jij ? Ik niet in elk gevalquote:
Sluit ik me bij aan, volgens mij was het alleen nieuwsgierigheid.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:15 schreef MalaCocinera het volgende:
Volgens mij, maar ik kan het mis hebben, bedoelt Tink het niet zo. Het kwam er een beetje verkeerd uit denk ik
Wacht even, ik bedoelde het niet verkeerdquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:12 schreef Muks het volgende:
[..]
het blijft een crash dieet en tja dat jij het er niet mee eens bent, jou zaak, ik doe het mijne oke ?
Dit dusquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:15 schreef MalaCocinera het volgende:
Volgens mij, maar ik kan het mis hebben, bedoelt Tink het niet zo. Het kwam er een beetje verkeerd uit denk ik
quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:52 schreef MalaCocinera het volgende:
Sterkte trovey!
Je weet dat je dieettechnisch goed bezig bent als het volgende gebeurt in de supermarkt:
hij: mag ik er even langs
*er was ruimte zat
ik: natuurlijk
hij: sorry weet je hoe laat het is? Ik ben mijn horloge vergeten. Zo jij hebt een grote tas bij je!
*terwijl ik mijn mobiele telefoon uit mijn tas pak, gaat zijn mobiel afIk kan hem net op tijd zeggen hoe laat het is. En na het gesprek kwam hij me nog achterna om te vragen hoe laat het ook al weer was
!
Dat was vorig jaar rond deze tijd wel anders.... Maar goed toen walgde ik van mezelf en vond ik mezelf een kleine vormeloze vette trol
Straks aan een mini flesje rose met knoflook olijfjes
Bedankt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:50 schreef Purdey het volgende:
@Trovey: Wat vervelend voor je, ik heb niet veel verstand van katten, maar FIP klinkt als een nare ziekte. Heel veel sterkte
Hier weer even gefietst, 35 minuten, en 300 kcal. Hoop zo dat de weegschaal morgen goed gezint is.
Had via Marktplaats 2 gloednieuwe Miss Etam rokjes gekocht, omdat al mn rokjes van vorig jaar te groot waren. Moesten gisteren bezorgd worden, niks. Vandaag weer niet. Baal er enorm van. Ten eerste 28,- down the drain, en geen rokjes.. Hopen dat ze enorm lang zijn blijven hangen en morgen alsnog bezorgd worden, of vrijdag
Dat, plus Tink postte hier nog niet toen jij je voor het eerst in dit topic meldde. Ik kan me de commentaren die jij kreeg op je dieet nog wel herinnerenquote:
Ik ben het er (helaas) gewend aan geraakt sinds 2004 toen ik het eerste slachtoffer viel....alles went helaas ook afscheid nemen van huisdieren....sta elke keer wel als een gek te janken als het moment daar is maar weet wel dat ik er dan alles aan gedaan heb wat ik kon doen om het dier te helpen en dat er op dat moment geen andere keuze meer is dat datgene waarmee je bezig bent Het is dan beter om in te grijpen en het beestje een zachte dood te geven dan maar door te blijven gaan omdat je geen afscheid kunt nemen em zo lijden te verlengen. Ik ga nog even flink genieten van de aanwezigheid van Bearke en probeer nog wat bewegende beelden te maken als laatste herinnering zodat hij nooit helemaal weg zal zijn want dat het morgen voorbij zal zijn is wel heel erg groot aanwezig hoe graag ik het ook anders zou willen zien.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:19 schreef Purdey het volgende:
Heel knap dat je het zo 'nuchter' opvat TroveyHet lijkt me vreselijk om een dier te moeten laten inslapen. Ben benieuwd naar morgen, nogmaals sterkte
Goh, het is knap dat je het zo oppakt... wij krijgen vrijdagmorgen ons nieuwe katertje, CoCo. Een fransoosje dat door het oog van de naald gekropen is. Ik kende hem een week en was al doodsbang dat hij het niet zou halen, kan haast niet bedenken hoe dat is als een dier al jaren je trouwe maatje is. Sterkte!!quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:55 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik ben het er (helaas) gewend aan geraakt sinds 2004 toen ik het eerste slachtoffer viel....alles went helaas ook afscheid nemen van huisdieren....sta elke keer wel als een gek te janken als het moment daar is maar weet wel dat ik er dan alles aan gedaan heb wat ik kon doen om het dier te helpen en dat er op dat moment geen andere keuze meer is dat datgene waarmee je bezig bent Het is dan beter om in te grijpen en het beestje een zachte dood te geven dan maar door te blijven gaan omdat je geen afscheid kunt nemen em zo lijden te verlengen. Ik ga nog even flink genieten van de aanwezigheid van Bearke en probeer nog wat bewegende beelden te maken als laatste herinnering zodat hij nooit helemaal weg zal zijn want dat het morgen voorbij zal zijn is wel heel erg groot aanwezig hoe graag ik het ook anders zou willen zien.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 06:51 schreef MalaCocinera het volgende:
Het is achter de komma!
Zo lekker ff de kommaneuker uitgehangen
Thanks babe!quote:Op donderdag 30 juni 2011 06:57 schreef MalaCocinera het volgende:
Maar ik ben trots op het bereikte resultaat
Hoe komt dat denk je?quote:Op donderdag 30 juni 2011 09:00 schreef Tink89 het volgende:
Pfft, vanochtend gewogen en ik ben aangekomen...![]()
Word er vervelend van!
In laten nemen is geen optie?quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:04 schreef Blistering het volgende:
Ik ga m'n lichaam wel slappen hoor, want om de maand een andere broekmaat nodig hebben is niet lief! Stom lichaam, denk dan ook 'ns aan m'n portemonnee.![]()
* Blistering heeft er toch gemengde gevoelens over
Ik heb vorig jaar heel rigoreus de naaimachine langs al mijn broeken gehaald.quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:07 schreef Sjeen het volgende:
[..]
In laten nemen is geen optie?
Hier gaan we weer verder met het volgende hoofdstuk van Beck's Dieetoplossing, vooralsnog klinkt het allemaal heel logisch.
Niet dat je het niet helemaal zelf moeten weten, maar waarom geen water ipv vruchtensap en aanlenglimonade? En als lunch vind ik het wel erg weinig (en de chococruesli had ik zelf ook niet gedaan).quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:23 schreef Tink89 het volgende:
Sterkte!
OT:
O: 5 boterhammen (I know, erg veel) en een groot glas vruchtensap.
T: Niks, geen honger, geen dorst.
L: Bakje magere perzikyoghurt met chococruesli en een groot glas aanlenglimonade.
Xx
Vruchtensap, omdat ik anders niet aan m'n vitamientjes kom per dag...quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:20 schreef PaarsBeestje het volgende:
Niet dat je het niet helemaal zelf moeten weten, maar waarom geen water ipv vruchtensap en aanlenglimonade? En als lunch vind ik het wel erg weinig (en de chococruesli had ik zelf ook niet gedaan).
Vijf bammies valt wel mee dat is 425 kcal, afhankelijk van het beleg zou je nu inclusief lunch aan de 800 a 900 kcal. Dat is niet slecht je hebt nog zo een dikke (hihihi ik zei dikkequote:Op donderdag 30 juni 2011 14:36 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Vruchtensap, omdat ik anders niet aan m'n vitamientjes kom per dag...
En die aanlenglimonade was zonder suiker en calorieën. Light, eigenlijk.
Het is overigens cruesli met pure chocolade en het bevat per portie (en daar houd ik me aan) 101 kcal. Ik heb een hekel aan brood eten en 's morgens moet ik van mezelf, omdat de diëtist zegt dat er jodium in zit, wat de stofwisseling op gang brengt.
Xx
Netjes dat je afvalt als je op 2000 kcal zit, kan je tenminste lekker van etenquote:Op donderdag 30 juni 2011 14:53 schreef Tink89 het volgende:
Ik wil onder de 2000 blijven, ben zoveel gewend te eten dat ik daar normaal gesproken al van afval.
Overigens zijn mijn vriend en ik vanavond om 0:00 2,5 jaar samen en dus gaan we vanavond uit eten bij de Afghaan...
xx
Witte bonen zijn geen groente, maar een peulvrucht en dus eigenlijk een vleesvervanger...quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:10 schreef Purdey het volgende:
Gecondoleerd Trovey![]()
Op de markt blauwe bessen en frambozen gekocht, lekkerEetlijstje:
O: Maaltijddrank en ontbijtbiscuit
T: glaasje cola light, 1 bonbon
L: Op de markt, 2 kaasstengels
T: Schaaltje kersen
A: Witte bonen, aardappels en slavink
Hmm, ik eet weleens peulvruchten als 'groente'. Ik wist niet dat dat zo gek was eigenlijkquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:18 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Witte bonen zijn geen groente, maar een peulvrucht en dus eigenlijk een vleesvervanger...
En met recht trots Swetsquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:50 schreef Swetsenegger het volgende:
Vandaag 5KM hardlopen gehaald! *trots* en 480 Kcal verbrand.
Geniet nou gewoon van dat ene chocolaatje, in plaats vanquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:53 schreef Brighteyes het volgende:
Trovey, sterkte...
Swets! Nice going!
Hier net en uurtje callanetics gedaan, iig toch weer iets.
Beetje jammer alleen dat ik nog steeds dat stukje chocola niet kan laten in mijn uurtje.
even gegoogled en ja idd het klinkt als iets uit de 80's maar dat maakt toch niet uit? als je het thuis lekker kan doen s het prima, kan je t doen wanneer je wilt, vind ik ook zo fijn aan pilatesquote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:09 schreef Brighteyes het volgende:
Een soort rek en strekoefeningen die je lijf heel strak maken.
Een paar topics terug vertelde Cinnamongirl erover en toen gaf iemand een linkje van een forum met allemaal before en after foto's, en toen moest ik het ook proberen.Het is iets uit de 80's geloof ik. Op youtube vind je wel wat kleine stukjes.
ah je softballt ook nog steeds![/q]quote:Ik heb iig nu goed spierpijn na Dinsdag Callanetics, woensdag softbal en nu gisteren weer callanetics.
Niets moet hequote:Op zaterdag 2 juli 2011 10:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Vandaag ga ik sporten. Vandaag ga ik sporten. Vandaag ga ik sporten. Vandaag ga ik sporten. Vandaag ga ik sporten. Vandaag ga ik sporten. Vandaag ga ik sporten. Vandaag ga ik sporten. Vandaag ga ik sporten. Vandaag ga ik sporten. Vandaag ga ik sporten. Vandaag ga ik sporten. Vandaag ga ik sporten. Vandaag ga ik sporten. Vandaag ga ik sporten. Vandaag ga ik sporten. Vandaag ga ik sporten. Vandaag ga ik sporten. Vandaag ga ik sporten. Vandaag ga ik sporten. Vandaag ga ik sporten. Vandaag ga ik sporten. Vandaag ga ik sporten. Vandaag ga ik sporten. Vandaag ga ik sporten. Vandaag ga ik sporten. Vandaag ga ik sporten. Vandaag ga ik sporten. Vandaag ga ik sporten. Vandaag ga ik sporten. Vandaag ga ik sporten. Vandaag ga ik sporten. Vandaag ga ik sporten. Vandaag ga ik sporten. Vandaag ga ik sporten. Vandaag ga ik sporten. Vandaag ga ik sporten. Vandaag ga ik sporten. Vandaag ga ik sporten. Vandaag ga ik sporten. Vandaag ga ik sporten. Vandaag ga ik sporten. Vandaag ga ik sporten. Vandaag ga ik sporten. Vandaag ga ik sporten. Vandaag ga ik sporten. Vandaag ga ik sporten.
Denk ik.
Ik word daar juist extra recalcitrant af en neem ik dan juist iets lekkers...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:49 schreef Purdey het volgende:
Wrs eet ik niet veel, aangezien je altijd van die veelbetekende 'Hm, zou je dát nou wel doen' blikken krijgt
Dit dus, en afhankelijk van mijn bui, kun je er nog een ''waar bemoei jij je mee?'' tegen aan krijgenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:59 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik word daar juist extra recalcitrant af en neem ik dan juist iets lekkers...
In feite heb je daar alleen jezelf maar mee natuurlijkquote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:59 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik word daar juist extra recalcitrant af en neem ik dan juist iets lekkers...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |