quote:
Oh fijn, de wasmachine lekt. godver, dat kan er dan ook nog wel bij.quote:
Je hebt van die dagen...quote:Op maandag 27 juni 2011 12:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh fijn, de wasmachine lekt. godver, dat kan er dan ook nog wel bij.
Jups, en de info over de Miles is toegevoegd... die meeting was al eeuwen geleden :pquote:Op maandag 27 juni 2011 13:54 schreef eleusis het volgende:
Hee, de info over de verkeerspark Assen meet is uit de OP verdwenen.
Ja echt he. Hij lekte, ik heb m uit gezet. Dan moet je even 5 minuten wachten ofzo, en dan voert ie het water af, en dan kan die open. Dus ik wachtte, doe ik m open, komt er een stroom water uit.quote:
Waar zit het filter?quote:Op maandag 27 juni 2011 13:58 schreef Brighteyes het volgende:
Check even het filter, mss is dat verstopt waardoor hij niet goed pompt.
Dat zou ik ook niet weten... heb je niet een handleiding? Met van die "veel voorkomende problemen"?quote:
Handleiding zal wel weg zijn.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:07 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Dat zou ik ook niet weten... heb je niet een handleiding? Met van die "veel voorkomende problemen"?
En ik wil eten, nu!
Xx
Psychologisch praatje:quote:Op maandag 27 juni 2011 14:07 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Dat zou ik ook niet weten... heb je niet een handleiding? Met van die "veel voorkomende problemen"?
En ik wil eten, nu!
Xx
Ja, het helptquote:Op maandag 27 juni 2011 14:18 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Psychologisch praatje:
Zeg tegen jezelf:
Ik heb gewoon honger, maar daar hoef ik geen aandacht aan te geven... Ik kan mijn aandacht ergens anders op richten... Ik hoef niet impulsief te gaan eten om dit gevoel kwijt te raken... Over een paar minuten ben ik blij dat ik niets gegeten heb.
Helpt het al?
Klopt de volgende is bij jou, met al die lekkernijen van die ene islamitische slagerijquote:Op maandag 27 juni 2011 13:54 schreef eleusis het volgende:
Hee, de info over de verkeerspark Assen meet is uit de OP verdwenen.
Winkelen is zeker topsportquote:Op maandag 27 juni 2011 14:37 schreef Purdey het volgende:
Dus je gaat naar het winkelcentrum om jurken te passen, past heel trots een maatje kleiner, en dan zit je vast in je jurkVond 'm wel moeilijk aan gaan, maar had er niet aan gedacht dat ie ook weer uit moest
![]()
Hoe dan ook, een lange, zwarte maxi dress gekocht, voor 20,-![]()
En als ik aan álle kcals denk die ik heb verbrand bij het wandelen daar, en bij het aan en uittrekken van de jurken. Winkelen is topsport, zeker bij 30 graden
Bij de M&S modequote:Op maandag 27 juni 2011 14:59 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Winkelen is zeker topsportIk heb vorige week zomaar een jurk gescoord bij de Steps... daar paste ik vroeger echt niet in... en m'n nieuwe jasje van de DiDi is hetzelfde verhaal!
*is trots op ons*
Waar heb je die jurk gescoord? Ik mag er nog één kopen van mezelf :p
Xx
Ik lig nu in een parkje vlak bij huis met studiemateriaalquote:Op maandag 27 juni 2011 15:22 schreef Blistering het volgende:
Toch wel lekker dit weer, korte broek, overhemdje en genieten op een terrasje van een glas heerlijke zoete witte wijn. Love it!
Voor altijdquote:Op maandag 27 juni 2011 17:43 schreef Blistering het volgende:
Ik zit vandaag nog onder de 1000, en dat wil ik graag zo houden.
Nee, dat nietquote:
Gelukkigquote:Op maandag 27 juni 2011 18:07 schreef Blistering het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar met dit weer krijg ik amper wat weg.
quote:Op maandag 27 juni 2011 18:59 schreef Purdey het volgende:
Oh my, volgens mij wil Leslie me dood hebben.
7 minuten Lesie, en ik moet aan het zuurstof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |