*ahum*quote:Op maandag 27 juni 2011 01:05 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Daar had ik mijn redenen voorEen breezer voor naatje van zijn breezer, dat was toch lief bedacht? Wie dronk em op? De breezer (ik) en knetter
quote:Op maandag 27 juni 2011 01:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zie, de echte breezers komen altijd wel bovendrijven.
VH is ook een breezer, daarom zijn wij getrouwdquote:
Zie mijn cv erboven... ik zou een combinatie van jou ouders kunnen zijn..quote:Op maandag 27 juni 2011 01:08 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb geen idee wat er voor een drankglazen bij mij in huis staan WT, mijn ouders drinken voornamelijk wijn en vader zit wel eens aan de whisky, maar bier gaat er bij hun niet in, dus maar 1 bierglas...
quote:Op maandag 27 juni 2011 01:08 schreef Outpost76 het volgende:
Oh crap ik zie Ramstein in de playlist staan en moet me gewoon beheersen om niet op t delete kruisje te drukken
Vanbinnen ben ik een onzeker 14 jarig meisjequote:Op maandag 27 juni 2011 01:07 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
[..]
VH is ook een breezer, daarom zijn wij getrouwd
Waag het eens...quote:Op maandag 27 juni 2011 01:08 schreef Outpost76 het volgende:
Oh crap ik zie Ramstein in de playlist staan en moet me gewoon beheersen om niet op t delete kruisje te drukken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herman Finkers... He buurman, ik hier ?
Vandaar ook je nog niet volgroeide manboobs.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vanbinnen ben ik een onzeker 14 jarig meisje
Dagelijks ?quote:Op maandag 27 juni 2011 01:10 schreef gewoonfaye het volgende:
Mijn CV
- bier
- witte wijn
- rose
- shotjes
- jagermeister
- safari
- malibu
- coebergh
- bacardi
- Jack Daniels
- Tia Maria
- kruidenjenever oid
- pisang
- pina colada
- blue curacao
en dan ben ik vast wel wat vergeten
meer tetten als ik hebquote:Op maandag 27 juni 2011 01:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vandaar ook je nog niet volgroeide manboobs.
drankorgelquote:Op maandag 27 juni 2011 01:10 schreef gewoonfaye het volgende:
Mijn CV
- bier
- witte wijn
- rose
- shotjes
- jagermeister
- safari
- malibu
- coebergh
- bacardi
- Jack Daniels
- Tia Maria
- kruidenjenever oid
- pisang
- pina colada
- blue curacao
Geeneens whisky? Tsss wat voor Breezer ben je dan zeg!quote:Op maandag 27 juni 2011 01:10 schreef gewoonfaye het volgende:
Mijn CV
- bier
- witte wijn
- rose
- shotjes
- jagermeister
- safari
- malibu
- coebergh
- bacardi
- Jack Daniels
- Tia Maria
- kruidenjenever oid
- pisang
- pina colada
- blue curacao
quote:Op maandag 27 juni 2011 01:10 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Waag het eens...
Dat doet vragen om.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 27 juni 2011 01:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vandaar ook je nog niet volgroeide manboobs.
Vroeg ik jou mijn vraag te interpreteren door allemaal aannames van jouw kant mee te nemen?quote:Op maandag 27 juni 2011 01:08 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb geen idee wat er voor een drankglazen bij mij in huis staan WT, mijn ouders drinken voornamelijk wijn en vader zit wel eens aan de whisky, maar bier gaat er bij hun niet in, dus maar 1 bierglas...
een verzameling van 2 jaarquote:
Is gewoon mooie muziekquote:Op maandag 27 juni 2011 01:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja kap eens.Vraag dan ook gewoon muziek aan dan heb ik dat niet!
Ach, van mij mag je, ik heb al andere verzoekjens gedaan.quote:
Nee, hoezo?quote:Op maandag 27 juni 2011 01:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vroeg ik jou mijn vraag te interpreteren door allemaal aannames van jouw kant mee te nemen?
Jou afzeiken?quote:Op maandag 27 juni 2011 01:12 schreef ValHallen het volgende:
Hey jongens, we hadden toch afgesproken dat we mij gingen afzeiken in het echte leven en naatje online
Schlaap zequote:Op maandag 27 juni 2011 01:13 schreef ToT het volgende:
Maar menschen, ik ga weer slapen!Trusten he!
Jamaar naatje heeft punten gescoord vandaagquote:Op maandag 27 juni 2011 01:12 schreef ValHallen het volgende:
Hey jongens, we hadden toch afgesproken dat we mij gingen afzeiken in het echte leven en naatje online
bijna 17? Toen ik zo oud was, mocht ik net een paar flesjes bier...quote:Op maandag 27 juni 2011 01:11 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
een verzameling van 2 jaarHoe oud was ik ookalweer? Bijna 17
en ik vergeet breezers, smirnoff en baileys
Lol een alcohol CV.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:10 schreef gewoonfaye het volgende:
Mijn CV
- bier
- witte wijn
- rose
- shotjes
- jagermeister
- safari
- malibu
- coebergh
- bacardi
- Jack Daniels
- Tia Maria
- kruidenjenever oid
- pisang
- pina colada
- blue curacao
blue curacao is lekker zoet. Al gok ik dat ze 'm hier anders klaarmaken dan op... curaçao, waar ik 't op hebquote:Op maandag 27 juni 2011 01:10 schreef gewoonfaye het volgende:
Mijn CV
- bier
- witte wijn
- rose
- shotjes
- jagermeister
- safari
- malibu
- coebergh
- bacardi
- Jack Daniels
- Tia Maria
- kruidenjenever oid
- pisang
- pina colada
- blue curacao
Oke, misschien kun je daar een aparte topic voor openen... lolquote:Op maandag 27 juni 2011 01:13 schreef mr-green het volgende:
[..]
Lol een alcohol CV.
Dat wordt bij mij een hele hele hele lange lijst(werken achter de bar
)
Zou kunnenquote:Op maandag 27 juni 2011 01:13 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
blue curacao is lekker zoet. Al gok ik dat ze 'm hier anders klaarmaken dan op... curaçao, waar ik 't op heb
Ik vind je zooooo sexy, ik durf er alleen niet voor uit te komenquote:Op maandag 27 juni 2011 01:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mijn ego wordt vermoordt door 2 pubers
quote:Op maandag 27 juni 2011 01:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zeg vraag dan muziek aan niet zooi.
Hoezo vermoord? Ik kill je ego niet hoor, schatquote:Op maandag 27 juni 2011 01:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mijn ego wordt vermoordt door 2 pubers
Alleen jammer dat dit de censored versie isquote:
Dat is mijn tekst.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:14 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik vind je zooooo sexy, ik durf er alleen niet voor uit te komen
Nu is het te laatquote:Op maandag 27 juni 2011 01:14 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik vind je zooooo sexy, ik durf er alleen niet voor uit te komen
Dan doe ik mijn bovenbenen, ok?quote:Op maandag 27 juni 2011 01:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nu is het te laat
Ik ga mezelf maar eens bekrassen. Mijn manboobs welteverstaan.
zoet? Ja met mix maar puur is het niet echt zoet hoor...quote:Op maandag 27 juni 2011 01:13 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
blue curacao is lekker zoet. Al gok ik dat ze 'm hier anders klaarmaken dan op... curaçao, waar ik 't op heb
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 juni 2011 01:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]TMISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 juni 2011 01:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]zie dmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anonimity is a bliss
We hebben een imago hoog te houden, we doen vanaf nu alsof we dikke vette seks hebben zodat niemand het echt hoeft te wetenquote:
Pics.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:18 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
We hebben een imago hoog te houden, we doen vanaf nu alsof we dikke vette seks hebben zodat niemand het echt hoeft te weten
Dat was jouw idee...quote:Op maandag 27 juni 2011 01:18 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
We hebben een imago hoog te houden, we doen vanaf nu alsof we dikke vette seks hebben zodat niemand het echt hoeft te weten
quote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 01:19 schreef humorduck28 het volgende:
Sorry, jongens, ik zal het nooit weer doen...![]()
Ze wilde niet met knetter en sinterklaas maar dingen verzinnen om hun 2en wat 'spannende' dingen te laten doen...quote:
Maak er maar 2 vanquote:Op maandag 27 juni 2011 01:20 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jazeker!
Volgens mij zit er een al helemaal te wachten op dat moment
Ik had het zo gedaan, maar dan wil ik wel een volledige striptease ervoor terug, die kloot wou amper zijn shirt uit.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ze wilde niet met knetter en sinterklaas maar dingen verzinnen om hun 2en wat 'spannende' dingen te laten doen...
Dat verwierp ik, toen dwong ik je om in te stemmenquote:Op maandag 27 juni 2011 01:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, ik stemde niet in, ik gaf kritiek, maar daar luisterde jij niet naar...
Wutt?quote:Op maandag 27 juni 2011 01:19 schreef humorduck28 het volgende:
Sorry, jongens, ik zal het nooit weer doen...![]()
Maar ik ben niet ingestemd.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:21 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik had het zo gedaan, maar dan wil ik wel een volledige striptease ervoor terug, die kloot wou amper zijn shirt uit.
[..]
Dat verwierp ik, toen dwong ik je om in te stemmen
Pfieuw.... gelukkigquote:Op maandag 27 juni 2011 01:21 schreef Stiffler1988 het volgende:
Je hebt t iig al goed gemaakt met dit nummer
Nee, ik stel jou niet teleur, ik zal nooit meer dit nummer van Britney aanvragen, maar wel anderen...quote:
Oh dan is t goed!quote:Op maandag 27 juni 2011 01:23 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Nee, ik stel jou niet teleur, ik zal nooit meer dit nummer van Britney aanvragen, maar wel anderen...
Donders, speciaal voor jou opgebleven krijgen we dit.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:24 schreef naatje_1 het volgende:
Enfin, ik zeg iedereen hier een goede nacht, ik ga mijn dromenland eens opzoeken. Waarschijnlijk verschilt die niet veel van wat ik afgelopen weekend heb meegemaakt.
Oke, dan is Watertornado verplicht om op 4:56 naar bed te gaan.quote:
Nu staan? Geen...quote:Op maandag 27 juni 2011 01:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Donders, speciaal voor jou opgebleven krijgen we dit.
Wat voor drankglazen heb je nu staan naatje_1?
Weltrustenquote:Op maandag 27 juni 2011 01:24 schreef naatje_1 het volgende:
Enfin, ik zeg iedereen hier een goede nacht, ik ga mijn dromenland eens opzoeken. Waarschijnlijk verschilt die niet veel van wat ik afgelopen weekend heb meegemaakt.
Kom danquote:Op maandag 27 juni 2011 01:25 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Weltrusten
(Maar op wie moet ik nu alles botvieren daarover?)
quote:Op maandag 27 juni 2011 01:25 schreef Outpost76 het volgende:
Oh ik wilde vragen welke baas dit nummer had aangevraagd.Was all1 al weer vergeten dat ik t zelf was.
Topquote:Op maandag 27 juni 2011 01:25 schreef Outpost76 het volgende:
Oh ik wilde vragen welke baas dit nummer had aangevraagd.Was all1 al weer vergeten dat ik t zelf was.
Zonde man.quote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 01:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zonde man.
Wij gaan 9 juli ons afzonderen in een hoekje met een speciaal flesje bier, dat voel ik al.
Radio 49, tot op het bot voor en door fokkers gemaakt. Vanaf 1 juni 2011 zijn we (eerst als X-Raydio) on air en op deze nu al epische dag is er binnen een paar uur een heel nieuw radiostation uit de grond gestampt. Net vers van de pers kunnen we nog niet alle uren vullen, dus zolder- en kelder-DJs, doe je ding en ga draaien!quote:
Correctie:quote:Op maandag 27 juni 2011 01:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zonde man.
Wij gaan 9 juli ons afzonderen in een hoekje met een speciaal flesje bier, dat voel ik al.
Ah nee man, bah, niet zo!quote:
Hmm, als jij veel drank op hebt niet, denk ik.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:27 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Correctie:
Naatje en ik gaan 9 juli ons afzonderen in een hoekje voor een speciaal momentje, dat voel ik al.
Mijn vriendje, eerlijk geclaimed.
Of hij bedoelde het grafnummer dat nu gedraait wordtquote:Op maandag 27 juni 2011 01:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Radio 49, tot op het bot voor en door fokkers gemaakt. Vanaf 1 juni 2011 zijn we (eerst als X-Raydio) on air en op deze nu al epische dag is er binnen een paar uur een heel nieuw radiostation uit de grond gestampt. Net vers van de pers kunnen we nog niet alle uren vullen, dus zolder- en kelder-DJs, doe je ding en ga draaien!
Kssst, ga weg, mannen onder elkaar is wat heel anders!quote:Op maandag 27 juni 2011 01:27 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Correctie:
Naatje en ik gaan 9 juli ons afzonderen in een hoekje voor een speciaal momentje, dat voel ik al.
Mijn vriendje, eerlijk geclaimed.
Dat kan ook.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Of hij bedoelde het grafnummer dat nu gedraait wordt
Geniaal nummer gewoon.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:26 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Top![]()
ze moeten gewoon niet teveel naar de zangers luisteren..
Faye kan daar vast heel goed tegen hoor.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hmm, als jij veel drank op hebt niet, denk ik.
Wutt?quote:Op maandag 27 juni 2011 01:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Of hij bedoelde het grafnummer dat nu gedraait wordt
Ja, maar ik niet. Ik kan er niet tegen als faye veel drank opheeft.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Faye kan daar vast heel goed tegen hoor.
The never ending hallwayquote:
Gelukkig is een een convergerende reeks, anders was 't helemaal naar!quote:
DMquote:Op maandag 27 juni 2011 01:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, maar ik niet. Ik kan er niet tegen als faye veel drank opheeft.
quote:
Ik vond na het uploaden van 15 screenshots wel goedquote:Op maandag 27 juni 2011 01:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gelukkig is een een convergerende reeks, anders was 't helemaal naar!
Gister draaide jij ook zo enorm bazig hè/quote:Op maandag 27 juni 2011 01:33 schreef Zokunen het volgende:
Hallon, onverwachte visite is weer weg, hoe is het rooster technisch, gup al aan of zal ik nog ff
Gup al aan ja en ehm ik wil zo wel naar bed.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:33 schreef Zokunen het volgende:
Hallon, onverwachte visite is weer weg, hoe is het rooster technisch, gup al aan of zal ik nog ff
Slaap zequote:
Dan kijk ik morgen of overmorgen of overovermorgen of .... wel weerquote:Op maandag 27 juni 2011 01:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gup al aan ja en ehm ik wil zo wel naar bed.
Duitse muziek is altijd eenquote:Op maandag 27 juni 2011 01:34 schreef humorduck28 het volgende:
Gelukkig bevalt het bij de rest van de anderen...![]()
![]()
Het rooster s wel heel leeg dus regel dat.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:34 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dan kijk ik morgen of overmorgen of overovermorgen of .... wel weer
Gammoquote:
quote:
Slaap lekker!quote:Op maandag 27 juni 2011 01:39 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ohja ik ging pitten. Om 8 uur wekker. Nieuwe werkgever. Satan.
Slaap zuhquote:Op maandag 27 juni 2011 01:39 schreef WebHawkjuh het volgende:
Speel nu mee met: Welke van de 4 hoort er niet bij en maak kans op die prrrrrijzen!
quote:Op maandag 27 juni 2011 01:39 schreef WebHawkjuh het volgende:
Speel nu mee met: Welke van de 4 hoort er niet bij en maak kans op die prrrrrijzen!
Meld zichquote:
quote:
quote:
Hoiquote:
Jij mocht mij nietquote:Op maandag 27 juni 2011 01:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ben je trouwens inmiddels uitgebitcht?
Oh, dat kan best!quote:Op maandag 27 juni 2011 01:42 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hoi
[..]
Jij mocht mij niet
Geen idee, de verleden tijd waarin je schreef vond ik bemoedigend.quote:
Lol.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
't Braken komt meestal de ochtend erop!
Dat was toch een Songfestival nummer?quote:Op maandag 27 juni 2011 01:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ga jij Nicole - Ein Bisschen Frieden aanvragen voor mij?
quote:Op maandag 27 juni 2011 01:47 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Dat was toch een Songfestival nummer?
Waarom staat 047 er niet in trouwens?quote:Op maandag 27 juni 2011 01:51 schreef Outpost76 het volgende:
zo 2 hak op tak verzoekjes achter elkaar van mij!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Finally, someone let me out of my cage
Omdat ik niet meer ga over Guppie zn playlist.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waarom staat 047 er niet in trouwens?
Ik denk dat je in slaap valtquote:Op maandag 27 juni 2011 01:54 schreef gewoonfaye het volgende:
Als ik nu ga douchen, word ik dan wakker of val ik dan in slaap?
quote:Op maandag 27 juni 2011 01:53 schreef minibeer het volgende:
Hey, het nummer dat Eminem verkracht heeftGewoon beter gemaakt heeft zeg maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij beide gevallen moet je je wel afdrogen..quote:Op maandag 27 juni 2011 01:54 schreef gewoonfaye het volgende:
Als ik nu ga douchen, word ik dan wakker of val ik dan in slaap?
Ja ik vind allebei de versies wel aardigquote:Op maandag 27 juni 2011 01:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gewoon beter gemaakt heeft zeg maar.
Ach, de een heeft zin aan hardrock, de andere aan sentimentele muziek... daar zijn verzoekjensprogramma's voor he...quote:
En zoiets als smaakquote:Op maandag 27 juni 2011 01:57 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Ach, de een heeft zin aan hardrock, de andere aan sentimentele muziek... daar zijn verzoekjensprogramma's voor he...
Lopen tot de zon komt van acda en de munnikquote:
Droom lekker verder...quote:Op maandag 27 juni 2011 01:57 schreef awesomesaucebitch het volgende:
goh, ik zat ook in een discotheek.. heel alleen.. die lege kruk naast me was al bezet...door een kerel.. en ik dacht... die vrouw aan de andere kant is beter.. ik ze gaf me een biertje.. en keek me stralend aan... zo lief!! >< maargoed.. toen werd ik wakker
Dus?quote:Op maandag 27 juni 2011 01:58 schreef minibeer het volgende:
[..]
Lopen tot de zon komt van acda en de munnik
Je kan aanvragen via de link in de OPquote:Op maandag 27 juni 2011 01:58 schreef minibeer het volgende:
[..]
Lopen tot de zon komt van acda en de munnik
lekker sentimentele muziek, vind ik wel lekker op zijn tijd
Ah, faalquote:Op maandag 27 juni 2011 01:59 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Je kan aanvragen via de link in de OP
Idd, dat zekerquote:
Daar kan ik niets aan doen.quote:Op maandag 27 juni 2011 02:02 schreef minibeer het volgende:
[..]
lopen tot de zon komt staat niet in de lijst
quote:Op maandag 27 juni 2011 02:02 schreef awesomesaucebitch het volgende:
ik pak een biertjenirvana rules
Het was een general complainquote:Op maandag 27 juni 2011 02:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar kan ik niets aan doen.Tis niet mijn mp3 verzameling.
Ben dan rasoptimist, op virtueel gebied, in het werkelijk leven eerder andersom.quote:Op maandag 27 juni 2011 02:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Op dit tijdstip heeeeul optimistisch!
Trustenquote:
Je laat de heren maar weer stikken.quote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 02:09 schreef mr-green het volgende:
Net een toffe docu over het begin van alternatieve rock gezien op Cultura24
Ging voornamelijk over Nirvana
Interessant lijkt me..quote:Op maandag 27 juni 2011 02:09 schreef mr-green het volgende:
Net een toffe docu over het begin van alternatieve rock gezien op Cultura24
Ging voornamelijk over Nirvana
Kom op zeg, refresh je browser eensquote:Op maandag 27 juni 2011 02:09 schreef awesomesaucebitch het volgende:
stilletjes hier opeens zeg... (ongeacht het muziek)
Trustenquote:Op maandag 27 juni 2011 02:11 schreef minibeer het volgende:
ik vind het nu weer iets minder, ga ook maar naar bed
trusten
Thx jij ook straks.quote:
Thx jij ook straksquote:Op maandag 27 juni 2011 02:07 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Trusten
En veel plezier morgen met Knetter![]()
Hey jullie reageren vaak als vrouw dus was ook aan jullie bedoeld.quote:Op maandag 27 juni 2011 02:08 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Je laat de heren maar weer stikken.![]()
![]()
Toch nog slaap lekker...
Nee, was precies wat ik bedoelde. Cover van Ein Bisschien Frieden.quote:Op maandag 27 juni 2011 02:12 schreef humorduck28 het volgende:
Volgens mij is hier een verkeerde muziekje aangevraagd...![]()
![]()
![]()
![]()
Oke, dan is het goed... het klonk mij zo raar in mijn oren..quote:Op maandag 27 juni 2011 02:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, was precies wat ik bedoelde. Cover van Ein Bisschien Frieden.
achjaa.. tegenwoordig moet t allemaal sneller hequote:Op maandag 27 juni 2011 02:16 schreef Stiffler1988 het volgende:
Ja, ik vind de versie van Aerosmith toch wel beter
Iddquote:Op maandag 27 juni 2011 02:23 schreef awesomesaucebitch het volgende:
[..]
achjaa.. tegenwoordig moet t allemaal sneller he
Ik blijf iig nog wel luisteren, maar zou toch ook leuk zijn als er gereageerd wordtquote:Op maandag 27 juni 2011 02:28 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Hopelijk niet, heb nog wat aangevraagd...![]()
Ach, het is wel maandagmorgen, daarom zou het zo rustig kunnen zijn, werkweek .quote:Op maandag 27 juni 2011 02:29 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik blijf iig nog wel luisteren, maar zou toch ook leuk zijn als er gereageerd wordt
Komende week zal ik wss niet zo heel veel posten.quote:Op maandag 27 juni 2011 02:29 schreef awesomesaucebitch het volgende:
tja.. heb volgende week pas vakantie.. dus dan zou ik langer kunnen antwoorden maar zul je zien dat IK de enige ben hier xD
True, niet aan gedachtquote:Op maandag 27 juni 2011 02:30 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Ach, het is wel maandagmorgen, daarom zou het zo rustig kunnen zijn, werkweek .
Die visjes!quote:Op maandag 27 juni 2011 02:33 schreef Zokunen het volgende:
Waarom is er geen ZOUTE drop meer op de markt...
Koop ik venco boerderijdrop, hard zout, volgens de omschrijving, zacht en net niet zoet volgens de ervaring.
Ik wil weer zoute drop!
Ik eigenlijk ook niet, maar daar staat tegenover dat ik morgen wel moet werken, het is gelukkig lekker en koel weer.. .quote:
Beter bekend als TZ... tripple zout.quote:Op maandag 27 juni 2011 02:34 schreef Zokunen het volgende:
DZ dropjes, keihard, klein en zo zout dat het bijna pijn deed, die wil ik!
quote:Op maandag 27 juni 2011 02:34 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet, maar daar staat tegenover dat ik morgen wel moet werken, het is gelukkig lekker en koel weer.. .![]()
QFTquote:Op maandag 27 juni 2011 02:36 schreef Zokunen het volgende:
Oh en echt zure snoepjes moeten ook weer terug de markt op, stomme laffe herders daar bij de snoep fabrieken.
ik moet aan de oppervlakte staan, werken aan heftrucks, zweet op mijn voorhoofd.. ploegen tot een uur of 8 's avonds :Squote:Op maandag 27 juni 2011 02:38 schreef Zokunen het volgende:
Morgen > 30 graden, ik ga in de kelder liggen, ik haat hitte.
30+ vind ik ook te, maar heb meer een hekel aan kou / sneeuwquote:Op maandag 27 juni 2011 02:38 schreef Zokunen het volgende:
Morgen > 30 graden, ik ga in de kelder liggen, ik haat hitte.
spelbrekerquote:Op maandag 27 juni 2011 02:40 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Dank u, ik ga nu ook zo meteen slapen.. doei allen...![]()
Slaap zequote:Op maandag 27 juni 2011 02:40 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Dank u, ik ga nu ook zo meteen slapen.. doei allen...![]()
Morgen helaas vrij, ik zou echt zoveel liever werken.quote:Op maandag 27 juni 2011 02:39 schreef awesomesaucebitch het volgende:
ik moet
[..]
ik moet aan de oppervlakte staan, werken aan heftrucks, zweet op mijn voorhoofd.. ploegen tot een uur of 8 's avonds :S
quote:Op maandag 27 juni 2011 02:39 schreef awesomesaucebitch het volgende:
ik moet
[..]
ik moet aan de oppervlakte staan, werken aan heftrucks, zweet op mijn voorhoofd.. ploegen tot een uur of 8 's avonds :S
Ik ken hem, hij heeft echt keihard werk, veel werken en weinig loon...quote:Op maandag 27 juni 2011 02:41 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Morgen helaas vrij, ik zou echt zoveel liever werken.
Trustenquote:Op maandag 27 juni 2011 02:42 schreef awesomesaucebitch het volgende:
nja, dan ga ik ook maar, want moet ook weer om 7 uur op dus ^^@3fm.... last christmas
Na niet echt nog, maar sip blijven doen helpt ook niet hequote:Op maandag 27 juni 2011 05:59 schreef Melting het volgende:
Goedemorgen!![]()
Wat ben je weer vrolijk, Jofu?
Jaa lekker buitenquote:Op maandag 27 juni 2011 06:51 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen. Slecht geslapen, nekpijn. Maar wat een mooie ochtend
Hee ouwe reusquote:
Ik trek zo mijn eerste gewoon weer open hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
quote:Op maandag 27 juni 2011 08:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik trek zo mijn eerste gewoon weer open hoor
Wat is er mis met normaal kraanwater?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat verkopen ze niet bij de AH to goquote:
Vandaag goed drinken, want het word echt warm zeggen zequote:Op maandag 27 juni 2011 08:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat verkopen ze niet bij de AH to go
Idd,quote:Op maandag 27 juni 2011 08:04 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Vandaag goed drinken, want het word echt warm zeggen ze
idd, Ik ga zo straks flink wa van die pakken vruchtendrank inslaanquote:Op maandag 27 juni 2011 08:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Idd,
Nu al 22 graden met luchtvochtigheid van 84%
Echt zot... Ik heb maar een handdoek meegenomen om mee te deppen, mocht 't nodig zijnquote:Op maandag 27 juni 2011 08:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Idd,
Nu al 22 graden met luchtvochtigheid van 84%
Hoi jijquote:Op maandag 27 juni 2011 07:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jaa lekker buiten![]()
Dikkevoor jou enzo!
Hebben ze geen airco bij jou kantoor?quote:Op maandag 27 juni 2011 08:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt zot... Ik heb maar een handdoek meegenomen om mee te deppen, mocht 't nodig zijn
Nope, wel arco.quote:Op maandag 27 juni 2011 08:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hebben ze geen airco bij jou kantoor?
Merk je snel genoegquote:Op maandag 27 juni 2011 08:10 schreef _Fanta het volgende:
Zal je trouwens zo'n opblaasbaar zwembadje op je balkon kunnen zetten. of is dat te zwaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |