*ahum*quote:Op maandag 27 juni 2011 01:05 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Daar had ik mijn redenen voorEen breezer voor naatje van zijn breezer, dat was toch lief bedacht? Wie dronk em op? De breezer (ik) en knetter
quote:Op maandag 27 juni 2011 01:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zie, de echte breezers komen altijd wel bovendrijven.
VH is ook een breezer, daarom zijn wij getrouwdquote:
Zie mijn cv erboven... ik zou een combinatie van jou ouders kunnen zijn..quote:Op maandag 27 juni 2011 01:08 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb geen idee wat er voor een drankglazen bij mij in huis staan WT, mijn ouders drinken voornamelijk wijn en vader zit wel eens aan de whisky, maar bier gaat er bij hun niet in, dus maar 1 bierglas...
quote:Op maandag 27 juni 2011 01:08 schreef Outpost76 het volgende:
Oh crap ik zie Ramstein in de playlist staan en moet me gewoon beheersen om niet op t delete kruisje te drukken
Vanbinnen ben ik een onzeker 14 jarig meisjequote:Op maandag 27 juni 2011 01:07 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
[..]
VH is ook een breezer, daarom zijn wij getrouwd
Waag het eens...quote:Op maandag 27 juni 2011 01:08 schreef Outpost76 het volgende:
Oh crap ik zie Ramstein in de playlist staan en moet me gewoon beheersen om niet op t delete kruisje te drukken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herman Finkers... He buurman, ik hier ?
Vandaar ook je nog niet volgroeide manboobs.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vanbinnen ben ik een onzeker 14 jarig meisje
Dagelijks ?quote:Op maandag 27 juni 2011 01:10 schreef gewoonfaye het volgende:
Mijn CV
- bier
- witte wijn
- rose
- shotjes
- jagermeister
- safari
- malibu
- coebergh
- bacardi
- Jack Daniels
- Tia Maria
- kruidenjenever oid
- pisang
- pina colada
- blue curacao
en dan ben ik vast wel wat vergeten
meer tetten als ik hebquote:Op maandag 27 juni 2011 01:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vandaar ook je nog niet volgroeide manboobs.
drankorgelquote:Op maandag 27 juni 2011 01:10 schreef gewoonfaye het volgende:
Mijn CV
- bier
- witte wijn
- rose
- shotjes
- jagermeister
- safari
- malibu
- coebergh
- bacardi
- Jack Daniels
- Tia Maria
- kruidenjenever oid
- pisang
- pina colada
- blue curacao
Geeneens whisky? Tsss wat voor Breezer ben je dan zeg!quote:Op maandag 27 juni 2011 01:10 schreef gewoonfaye het volgende:
Mijn CV
- bier
- witte wijn
- rose
- shotjes
- jagermeister
- safari
- malibu
- coebergh
- bacardi
- Jack Daniels
- Tia Maria
- kruidenjenever oid
- pisang
- pina colada
- blue curacao
quote:Op maandag 27 juni 2011 01:10 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Waag het eens...
Dat doet vragen om.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 27 juni 2011 01:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vandaar ook je nog niet volgroeide manboobs.
Vroeg ik jou mijn vraag te interpreteren door allemaal aannames van jouw kant mee te nemen?quote:Op maandag 27 juni 2011 01:08 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb geen idee wat er voor een drankglazen bij mij in huis staan WT, mijn ouders drinken voornamelijk wijn en vader zit wel eens aan de whisky, maar bier gaat er bij hun niet in, dus maar 1 bierglas...
een verzameling van 2 jaarquote:
Is gewoon mooie muziekquote:Op maandag 27 juni 2011 01:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja kap eens.Vraag dan ook gewoon muziek aan dan heb ik dat niet!
Ach, van mij mag je, ik heb al andere verzoekjens gedaan.quote:
Nee, hoezo?quote:Op maandag 27 juni 2011 01:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vroeg ik jou mijn vraag te interpreteren door allemaal aannames van jouw kant mee te nemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |