quote:Op maandag 27 juni 2011 00:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Beetje arrogant, Boca sprak mij meer aan maar dat komt voornamelijk door jouw naamgenoot
Waar?quote:Op maandag 27 juni 2011 00:34 schreef reem het volgende:
BsAs is trouwens geen oorlogzone hoor. Ging alleen om directe omgeving van El Monumental. Veel winkels ook geplunderd. Zag op Argentijnse tv nog wat villeros naar kauwgom zoeken
Valt allemaal wel mee, wat ramen gesneuveld, wat stoeltjes gesloopt en een paar auto en een paar brandjesquote:Op maandag 27 juni 2011 00:40 schreef reem het volgende:
Figueroa Alcorta, Udaondo, Libertador, Congreso en rest van barrio River.
Ze gaan de wet toch wel veranderen of je krijgt meer fans van River in het stadionquote:Op maandag 27 juni 2011 00:43 schreef reem het volgende:
Dat is niet wat C5N en TN lieten zien eerder vanavond.
Anyhow, ben wel benieuwd of Nacional B nu uitsupporters gaat toelaten. Anders worden het lange reizen voor River volgend jaar naar Puerto Madryn en Jujuy zonder fans...
Die hebben het koud, maar nu is het wel gewoon rustig en wouten genoegquote:Op maandag 27 juni 2011 00:44 schreef Il-Migliore het volgende:
Alle Belgrano fans nog steeds in het stadion, ben benieuwd hoe die thuis komen.
Ja daar sta je dan met je idolosquote:
niet in Nacional Bquote:Op maandag 27 juni 2011 00:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ja daar sta je dan met je idolos
Das ook meteen de grootste homo ooit in een River shirt, goed dat hij opgerot is.quote:
Johnny Maidanaquote:
Klopt, wed dat River nog steeds de meeste kaartjes verkooptquote:
Wat is jouw verwachting voor volgend seizoen, zal het lukken om binnen een jaar terug te keren of is het zo'n chaos dat dit meer tijd gaat vergen?quote:Op maandag 27 juni 2011 00:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Johnny Maidana
[..]
Klopt, wed dat River nog steeds de meeste kaartjes verkoopt
Niemand lukt het dus zal vast niet.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat is jouw verwachting voor volgend seizoen, zal het lukken om binnen een jaar terug te keren of is het zo'n chaos dat dit meer tijd gaat vergen?
Vanwege afstand? Vind het wel een fijn stadion, de paar keer dat ik er ben geweest!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Laten we hopen van niet, dan nog liever Argentinos
En Lamela?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Funes Mor, Pereyra, ballon, Romn, arao, carrizo en enano gaan weg
Waar gaan Funes Mor en Pereyra heen dan?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Funes Mor, Pereyra, ballon, Romn, arao, carrizo en enano gaan weg
Tweeling broer heet Ramiro maar heeft nog alleen in het 2e gespeeldquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:16 schreef Thas het volgende:
[..]
Waar gaan Funes Mor en Pereyra heen dan?
En er zijn toch 2 Funes Mor's of zeg ik nu iets doms
Met subsquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Voor wie Spaans kan
Beetje boos volgens mij
Gelukkig maar, dit systeem vind ik altijd maar lastig te volgen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 03:02 schreef reem het volgende:
Niet echt, want sinds begin jaren '90 gebruiken ze dit systeem al. Volgend jaar gaat dat trouwens veranderen. Dan worden weer lange seizoenen ingevoerd.
Het stadion van River ligt inderdaad in een van de duurste wijken van de stad. Maar dat elitaire is meer een marketingtruc dan werkelijkheid: de trein uit de sloppenwijk naar River zit altijd bomvol, en ik ken ook genoeg rijke seizoenkaarthouders van Boca.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:11 schreef vluggejapie99 het volgende:
Inderdaad, het is zo allemaal erg lastig te volgen.
Vooral dat lastige degradatiesysteem vind ik erg vreemd.
En is River nu eigenlijk een eliteclub (voor snobs zeg maar) en Boca de volksclub? Beide clubs hebben toch fans uit alle lagen van de bevolking? Of is River meer elitair?
Oke, dat maakt de zaken wat helderder.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:37 schreef reem het volgende:
[..]
Het stadion van River ligt inderdaad in een van de duurste wijken van de stad. Maar dat elitaire is meer een marketingtruc dan werkelijkheid: de trein uit de sloppenwijk naar River zit altijd bomvol, en ik ken ook genoeg rijke seizoenkaarthouders van Boca.
Ja, ik vind van wel.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:03 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Oke, dat maakt de zaken wat helderder.
Beide clubs vertegenwoordigen dus een dwarsdoorsnede van de Argentijnse bevolking?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |