Met subsquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Voor wie Spaans kan
Beetje boos volgens mij
Gelukkig maar, dit systeem vind ik altijd maar lastig te volgen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 03:02 schreef reem het volgende:
Niet echt, want sinds begin jaren '90 gebruiken ze dit systeem al. Volgend jaar gaat dat trouwens veranderen. Dan worden weer lange seizoenen ingevoerd.
Het stadion van River ligt inderdaad in een van de duurste wijken van de stad. Maar dat elitaire is meer een marketingtruc dan werkelijkheid: de trein uit de sloppenwijk naar River zit altijd bomvol, en ik ken ook genoeg rijke seizoenkaarthouders van Boca.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:11 schreef vluggejapie99 het volgende:
Inderdaad, het is zo allemaal erg lastig te volgen.
Vooral dat lastige degradatiesysteem vind ik erg vreemd.
En is River nu eigenlijk een eliteclub (voor snobs zeg maar) en Boca de volksclub? Beide clubs hebben toch fans uit alle lagen van de bevolking? Of is River meer elitair?
Oke, dat maakt de zaken wat helderder.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:37 schreef reem het volgende:
[..]
Het stadion van River ligt inderdaad in een van de duurste wijken van de stad. Maar dat elitaire is meer een marketingtruc dan werkelijkheid: de trein uit de sloppenwijk naar River zit altijd bomvol, en ik ken ook genoeg rijke seizoenkaarthouders van Boca.
Ja, ik vind van wel.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:03 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Oke, dat maakt de zaken wat helderder.
Beide clubs vertegenwoordigen dus een dwarsdoorsnede van de Argentijnse bevolking?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |