Och, dat wel, maar beter dan 's ochtends wakker worden naast iemand en de escape route van de avond daarvoor maar z.s.m. in action zetten.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Soms wel. Soms niet. Verliefdheid doet pijn en maakt gelukkig.
Dat is ook plastisch. Daarnaast zijn Whiskers, VS, B_A en ik blijkbaar verliefd of liever verliefd.quote:
Doe ik ook.quote:
Wat zeggen ze ook alweer??quote:Op zondag 26 juni 2011 23:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och, dat wel, maar beter dan 's ochtends wakker worden naast iemand en de escape route van de avond daarvoor maar z.s.m. in action zetten.
Hm, wat is er met mannen?quote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 23:30 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zeker waar inderdaad. Ik ben ook wel blij dat ik amper verliefd word, maar wel nog steeds wel bepaalde dames leuk vind (om meer dan slechts te neuken). Dat houdt alles een beetje in het gareel.
Tevens vond elke vrouw die ik leuk vond mij maar niets en vice versa. Volgens mij is dat sowieso de kwelling van elk mens hier.
Muziek om direct impotent van te worden.quote:
Ik heb meer mensen in bed gehad dan me achteraf lief is, ik ben er wel klaar mee.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat zeggen ze ook alweer??
Iets met beter geleefd hebben en spit dan??
Ik ben sowieso geen spermadonorquote:Op zondag 26 juni 2011 23:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is ook plastisch. Daarnaast zijn Whiskers, VS, B_A en ik blijkbaar verliefd of liever verliefd.
Dat maakt ons verre van spermadonoren, met als rondneukende klootzakken enkel u, Erik en Friek_
De theorie van de "verspreiding van het zaad"quote:
Zou jij kinderen willen?quote:Op zondag 26 juni 2011 23:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben sowieso geen spermadonor![]()
Eerder een ontvanger![]()
dat is voor die kinderen niet te hopen!quote:
Och dat is in ons geval nogal weinig bijdragend aan Darwin.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De theorie van de "verspreiding van het zaad"
Correct. Kutbraboquote:Op zondag 26 juni 2011 23:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Muziek om direct impotent van te worden.
Ironisch uit de mond van een brabo.quote:
Van een homopaar kan de wasdame meer geld verdienen met pretvlek lakens.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:32 schreef Voorschrift het volgende:
Och dat is in ons geval nogal weinig bijdragend aan Darwin.
Welnee, we hebben het over sesamzaad.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
Owh shit, zit me ineens te denken dat mijn posts wellicht niet meer kunnen onder de nieuwe regels![]()
Heren, als jullie me een paar dagen missen heb ik een ban
Goh, wat een openbaringen.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben sowieso geen spermadonor![]()
Eerder een ontvanger![]()
Dat ben ik gelukkig nietquote:Op zondag 26 juni 2011 23:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ironisch uit de mond van een brabo.
1000 en 1 zaadjes?quote:Op zondag 26 juni 2011 23:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Welnee, we hebben het over sesamzaad.
Dude, al die voorstellingen bij het seksleven van homo's.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:32 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Van een homopaar kan de wasdame meer geld verdienen met pretvlek lakens.
Hoewel mijn vriendinnen het nooit geloven, ben ik vrij trouw.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is ook plastisch. Daarnaast zijn Whiskers, VS, B_A en ik blijkbaar verliefd of liever verliefd.
Dat maakt ons verre van spermadonoren, met als rondneukende klootzakken enkel u, Erik en Friek_
Heb jij geen klapperende eierstokken?quote:
Nah, gewoon optellen, 1 spuiter, of 2, das meer vlekken ehh!quote:Op zondag 26 juni 2011 23:33 schreef Voorschrift het volgende:
Dude, al die voorstellingen bij het seksleven van homo's.
Net zo gevlekt als dalmatiërs inderdaad.quote:
Nou ben ik niet al te bekend in het seksleven van de hetero, maar de vrouw kan er ook wat van.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:34 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Nah, gewoon optellen, 1 spuiter, of 2, das meer vlekken ehh!
Nu alquote:Op zondag 26 juni 2011 23:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb meer mensen in bed gehad dan me achteraf lief is, ik ben er wel klaar mee.
Uitgekeken op dat rondneuken iedere dag.
Vooral als ze aan de rode klats is.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou ben ik niet al te bekend in het seksleven van de hetero, maar de vrouw kan er ook wat van.
Dat is nog een best optimistische schatting (voor Whiskers).quote:Op zondag 26 juni 2011 23:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Heb jij geen klapperende eierstokken?
Waar wij nog 70 jaar te gaan hebben, met een beetje mazzel, ben jij hooguit 10 jaar vruchtbaar.
Een mongooltje is ook een kind.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:35 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat is nog een best optimistische schatting (voor Whiskers).
Oh ja, lange tijd geleefd met het "dag zonder seks is niet te doen".quote:
Anders kan je altijd nog zo'n schattig kind uit een achterstandscontinent adopteren.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:35 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat is nog een best optimistische schatting (voor Whiskers).
Alleen dat is al een reden om vrouwen links te laten liggen.quote:
Dat is voor jouw rekeningquote:Op zondag 26 juni 2011 23:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Goh, wat een openbaringen.
Ik dacht dat uw lendenen gevrijwaard waren van mannelijk bezoek en een kuisheidscontract met remlof getekent was tot de eerstvolgende meet dat u zult attenderen.
Die schijnen ook goed te werken als slaaf.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Anders kan je altijd nog zo'n schattig kind uit een achterstandscontinent adopteren.
Hoho, een meervoudig chromosomaal-23 kind.quote:
U spreekt uit ervaring?quote:Op zondag 26 juni 2011 23:37 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Die schijnen ook goed te werken als slaaf.
Jij wordt ook met de dag prettiger in de omgangquote:Op zondag 26 juni 2011 23:37 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Die schijnen ook goed te werken als slaaf.
Die 10 jaar vruchtbaar haal ik niet hoor..quote:Op zondag 26 juni 2011 23:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Heb jij geen klapperende eierstokken?
Waar wij nog 70 jaar te gaan hebben, met een beetje mazzel, ben jij hooguit 10 jaar vruchtbaar.
Ik snap niet dat mensen er nog voor kiezen om een gehandicapt kind te krijgen als al lang van te voren kan worden aangetoond of de foetus gezond is of niet. Zoiets aborteer je toch meteen zou je zeggen, is veel beter voor zowel ouders als kind.quote:
Ach, met een beetje geluk haalt dat schepsel net als phpmystyle z'n vmbo-diploma.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Weet je wel wat de maatschappij dat gaat kosten!!??
Mannen schijten. Liever een rode dan een bruine veeg halen.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Alleen dat is al een reden om vrouwen links te laten liggen.
M'n buik, wat doe je.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:38 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ach, met een beetje geluk haalt dat schepsel net als phpmystyle z'n vmbo-diploma.
Op geluk kan je geen overheidsfinanciën plannen.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:38 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ach, met een beetje geluk haalt dat schepsel net als phpmystyle z'n vmbo-diploma.
Er is ook niets ergers dan dat inderdaad.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mannen schijten. Liever een rode dan een bruine veeg halen.
Gelukkig lees jij traag, dan bij deze vast de waarschuwing; kijk niet verder wat de overige heren daarop te zeggen hebben.quote:
quote:De term 'mongooltje' stamt uit de 19e eeuw, waarin alle Aziaten met de naam 'mongolen' werden aangeduid. Aziaten werden toen als een mindere menssoort gezien die nog niet zover ontwikkeld waren als het 'blanke' ras. In die tijd hanteerde men de ontwikkelingsfilosofie waarin werd gedacht dat een blanke foetus zich door verschillende fasen ontwikkelde. Eerst de negroïde fase, vervolgens de mongoloïde fase en uiteindelijk de kaukasische(blanke) fase. In dat licht werden onze kinderen gezien als mensen die in de mongoloïde fase waren blijven steken.
Ik snap dat ook niet en even los van je eigen ellende wat je krijgt, emotioneel en financieel voor zo'n kind krijg zo'n kind gewoon een kutleven ookal zijn downies oh zo leuk en dat zijn ze echt.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen er nog voor kiezen om een gehandicapt kind te krijgen als al lang van te voren kan worden aangetoond of de foetus gezond is of niet. Zoiets aborteer je toch meteen zou je zeggen, is veel beter voor zowel ouders als kind.
Maar goed, ik zal 't wel weer te emotieloos bekijken.
En AIDS. Goed argument om hetero te zijnquote:Op zondag 26 juni 2011 23:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Er is ook niets ergers dan dat inderdaad.
Als ik terrorist zou zijn zou ik ook kinderen inzetten, die zien er zo onschuldig uit.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:39 schreef fokthesystem het volgende:
In de Afghaanse provincie Uruzgan is een meisje van 8 jaar oud om het leven
gekomen toen een tas met explosieven die ze droeg ontplofte. Dat heeft het
Afghaanse ministerie van Binnenlandse Zaken bekendgemaakt.
Talibanstrijders hadden het kind de tas gegeven en gezegd dat ze ermee naar
een politiepost moest lopen. Voor ze de politie bereikte, ontplofte de tas
en kwam het meisje om.
Het incident gebeurde in de provincie Uruzgan. De Taliban zetten steeds
vaker vrouwen in voor aanslagen, maar het gebruik van kinderen als
bommendrager is relatief nieuw.
In mei hield de Afghaanse politie vier jongens van rond de tien aan die
zeiden dat ze gevraagd waren voor aanslagen.
Dus bij uitzondering, hier zijn ze :![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Owh, is hij geslaagd na het herexamen dan?quote:Op zondag 26 juni 2011 23:38 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Precies, en ik vind ze niet eens leuk.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet en even los van je eigen ellende wat je krijgt, emotioneel en financieel voor zo'n kind krijg zo'n kind gewoon een kutleven ookal zijn downies oh zo leuk en dat zijn ze echt.
Ik lees niet traag, ik multitaskquote:Op zondag 26 juni 2011 23:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gelukkig lees jij traag, dan bij deze vast de waarschuwing; kijk niet verder wat de overige heren daarop te zeggen hebben.
Toch verbazingwekkend hoe makkelijk het te voorkomen/vermijden is, maar ach idioten lopen er altijd.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En AIDS. Goed argument om hetero te zijn
Nu dat je het zegt.. wie weet beledig ik nu wel een mongooltje door hem te vergelijken met php.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, is hij geslaagd na het herexamen dan?
Als soldaat in vietnam schoot je ze denk ik ook 'zo maar' neer, die kids daar hadden niet zelden ook explosieven bij zich.....quote:Op zondag 26 juni 2011 23:40 schreef von_Preussen het volgende:
Als ik terrorist zou zijn zou ik ook kinderen inzetten, die zien er zo onschuldig uit.
Dat heb ik nu bij mensen die bewust (gezonde) kinderen krijgen.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet en even los van je eigen ellende wat je krijgt, emotioneel en financieel voor zo'n kind krijg zo'n kind gewoon een kutleven ookal zijn downies oh zo leuk en dat zijn ze echt.
quote:Op zondag 26 juni 2011 23:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Toch verbazingwekkend hoe makkelijk het te voorkomen/vermijden is, maar ach idioten lopen er altijd.
Darwinisme in de praktijk.
Met seks wel, maar de emotionele wisselstoornis niet.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar daarnaast. Ongesteldheden zijn ook te ontwijken.
Met hun gejank, geschreeuw, gekots en geschijt zijn kinderen per definitie terroristen.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:42 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Als soldaat in vietnam schoot je ze denk ik ook 'zo maar' neer, die kids daar hadden niet zelden ook explosieven bij zich.....
Volgens mij zijn gays net zo erg.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Met seks wel, maar de emotionele wisselstoornis niet.
Vrouwengedrag tijdens hun ongesteldheid, zum kotsen.
Ho, ho, sommige vrouwen hebben er bijzonder weinig last vanquote:Op zondag 26 juni 2011 23:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mwoah, daar wen je op den duur wel aan. Je moet vooral oppassen als ze zwanger zijn.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb jaren via mijn ma met die downies te maken gehad, ... ze regelende uitjes voor ze en dat werd ik soms meegesleept en het zijn vaak echt schatjes.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, en ik vind ze niet eens leuk.
Die vlieger gaat niet voor jou op, is het wel?quote:Op zondag 26 juni 2011 23:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ho, ho, sommige vrouwen hebben er bijzonder weinig last van
Dan ben je al te laat.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:44 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Mwoah, daar wen je op den duur wel aan. Je moet vooral oppassen als ze zwanger zijn.
Niet?quote:Op zondag 26 juni 2011 23:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die vlieger gaat niet voor jou op, is het wel?
Je zoekt de goeden uit.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Volgens mij zijn gays net zo erg.
En je hebt gewoon een aantal vrouwen die vreselijk zijn tijdens hun ongesteldheid.
Het meerendeel niet. Tenminste, van mijn relaties dan.
Lijkt me ook raar om seks te hebben met een (hoog)zwangere vrouw.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:44 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Mwoah, daar wen je op den duur wel aan. Je moet vooral oppassen als ze zwanger zijn.
quote:Op zondag 26 juni 2011 23:45 schreef Picchia het volgende:
Als ik ooit een kind krijg, dan maak ik een gedisciplineerde soldaat van hem. Dan komt hij in strafkamp Picchia, waar hij alle vaardigheden meekrijgt om zich te vormen tot een übermensch.
Ik heb niets met ze, tijdje dat zwemgedoe met ze gedaan iedere week, maar nee niet mijn soort volk.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb jaren via mijn ma met die downies te maken gehad, ... ze regelende uitjes voor ze en dat werd ik soms meegesleept en het zijn vaak echt schatjes.
Als ik ooit vader zou worden, dan zou dat de beste boost voor mijn carriere zijn die ik mij maar kan voorstellen. Om de donder kom ik mijn kantoor niet uit voordat die kleine ratten in bed liggen.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:45 schreef Picchia het volgende:
Als ik ooit een kind krijg, dan maak ik een gedisciplineerde soldaat van hem. Dan komt hij in strafkamp Picchia, waar hij alle vaardigheden meekrijgt om zich te vormen tot een übermensch.
Shit, ik ben het met je eensquote:Op zondag 26 juni 2011 23:46 schreef fokthesystem het volgende:
Ik weet niet of ie ze zelf schrijft, maar best goede teksten heeft die gozert !
Ik maak een gedisciplineerde Mad Man van hem.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:45 schreef Picchia het volgende:
Want??quote:Op zondag 26 juni 2011 23:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Lijkt me ook raar om seks te hebben met een (hoog)zwangere vrouw.
There's a bloody baby in there!quote:
Je hebt vrijwilligerswerk gedaan? Dat had ik niet achter jou gezocht.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb niets met ze, tijdje dat zwemgedoe met ze gedaan iedere week, maar nee niet mijn soort volk.
Nooit de behoefte gevoeld.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Met je *** kom je niet in een baarmoeder hoorquote:
Nee, dat snap ik.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb niets met ze, tijdje dat zwemgedoe met ze gedaan iedere week, maar nee niet mijn soort volk.
Dat zei Koos ook al van mij. Rechts is hier veel socialer dan linksquote:Op zondag 26 juni 2011 23:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je hebt vrijwilligerswerk gedaan? Dat had ik niet achter jou gezocht.
Oh ja, ook bij de voetbalclub etc.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je hebt vrijwilligerswerk gedaan? Dat had ik niet achter jou gezocht.
Mja, ik weet ook nooit zo goed wat ik me daarbij moet voorstellen. Normaal ben ik wel van een potje flink harde seks, maar dan zal ik toch wel een stuk rustiger aan moeten doen.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 juni 2011 23:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik maak een gedisciplineerde Mad Man van hem.
Zakeninstinct, financiele verantwoordelijkheid en intellectuele superioriteit moet hij meekrijgen.
Waarom heb ik in dit geval het idee dat jij er eventueel andere bedoelingen op nahield?quote:Op zondag 26 juni 2011 23:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh ja, ook bij de voetbalclub etc.
Maar dat was beter te verdragen, halfnaakte bezwete hotties in sportkleding.
Ja precies, lijkt me gewoon raar.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:48 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Mja, ik weet ook nooit zo goed wat ik me daarbij moet voorstellen. Normaal ben ik wel van een potje flink harde seks, maar dan zal ik toch wel een stuk rustiger aan moeten doen.
Je lul?quote:Op zondag 26 juni 2011 23:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Met je *** kom je niet in een baarmoeder hoor
Zakenman is erger dan een soldaat?quote:
Evenals in de grote, boze buitenwereld.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat zei Koos ook al van mij. Rechts is hier veel socialer dan links
Kijke kijke nie kope nie.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waarom heb ik in dit geval het idee dat jij er eventueel andere bedoelingen op nahield?
Dat bedoel ik; ze lijkt gehandicaptquote:Op zondag 26 juni 2011 23:48 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Mja, ik weet ook nooit zo goed wat ik me daarbij moet voorstellen. Normaal ben ik wel van een potje flink harde seks, maar dan zal ik toch wel een stuk rustiger aan moeten doen.
Zo'n buik lijkt me ook behoorlijk in de weg te zitten, en voor je het weet heb je dat kindje kapot geneukt.quote:
Precies, je mag ze ook niet schudden dus neuken lijkt me ook vreemd.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zo'n buik lijkt me ook behoorlijk in de weg te zitten, en voor je het weet heb je dat kindje kapot geneukt.
Welk idee? Van een (extra) levend wezen dichtbij??quote:Op zondag 26 juni 2011 23:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja precies, lijkt me gewoon raar.
[..]
Je lul?
Ja dat weet ik, maar 't idee alleen al, ugh.
446.000 resultaten. Dat is behoorlijk wat leesvoer.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:51 schreef fokthesystem het volgende:
http://www.google.nl/sear(...)ial&client=firefox-a leesvoer voor de heren.
Ik zou willen dat ik zo'n opvoeding kreeg.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zakenman is erger dan een soldaat?
Sweet, only in Whiskers' World
Wie geeft er nu een fuck om de behoefte's van de vrouw?quote:Op zondag 26 juni 2011 23:51 schreef fokthesystem het volgende:
Deze vat samen en legt wel goed uit:quote:Op zondag 26 juni 2011 23:51 schreef Picchia het volgende:
[..]
446.000 resultaten. Dat is behoorlijk wat leesvoer.
quote:Op zondag 26 juni 2011 23:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zakenman is erger dan een soldaat?
Sweet, only in Whiskers' World
En ook voor u:quote:Op zondag 26 juni 2011 23:51 schreef fokthesystem het volgende:
Ja, net als een toekijkende hond.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Welk idee? Van een (extra) levend wezen dichtbij??
Idd, het is gewoon * klats klats * en hupsekee heb je de nek al kapot gemaakt.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, je mag ze ook niet schudden dus neuken lijkt me ook vreemd.
Zeker met zo'n ongeremde dekhengst als Friek_ bijkbaar hehe.
quote:Op zondag 26 juni 2011 23:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zo'n buik lijkt me ook behoorlijk in de weg te zitten, en voor je het weet heb je dat kindje kapot geneukt.
quote:Op zondag 26 juni 2011 23:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, net als een toekijkende hond.![]()
Irritant.
Precies.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Idd, het is gewoon * klats klats * en hupsekee heb je de nek al kapot gemaakt.
Ah wel nee.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
quote:
Je moet toch altijd voorzichtig met de nek / rug / schedel / het hele apparaat zijn als zo'n baby net geboren is, zoals VS aangeeft, schudden is er ook al niet bij.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die zoon van hem heeft ook echt amper iets bereiktquote:
kraakbeen, nek voltoing, fontanel....quote:Op zondag 26 juni 2011 23:54 schreef von_Preussen het volgende:
Je moet toch altijd voorzichtig met de nek / rug / schedel / het hele apparaat zijn als zo'n baby net geboren is, zoals VS aangeeft, schudden is er ook al niet bij.
Ow, daar had ik nog niet eens bij stilgestaan, bij Fokkers! had ik toch eerder verwacht dat ze jonge zwangere vrouwen neuken die wanhopig zijn omdat de vader ze in de steek heeft gelaten.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies.
En 't is je zoon/dochter die een paar cm van je lul zit. Ieeeeeeee
Daarvóór worden ze iets beter beschermdquote:Op zondag 26 juni 2011 23:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
[..]
Je moet toch altijd voorzichtig met de nek / rug / schedel / het hele apparaat zijn als zo'n baby net geboren is, zoals VS aangeeft, schudden is er ook al niet bij.
Dus die twee slanke supermodellen gooi je maar het bed uit, opgeflikkerd, nu een zwangere chick.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:53 schreef fokthesystem het volgende:
Shit, nu wil een zwanger mokkel naaien!
Ik snap die verheerlijking van losers ook niet, waar Boudewijn de Groot nogal een handje van heeft.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die zoon van hem heeft ook echt amper iets bereikt
Waarom blijven ze daar niet gewoon tot hun 6e?quote:Op zondag 26 juni 2011 23:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daarvóór worden ze iets beter beschermd
quote:Op zondag 26 juni 2011 23:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die zoon van hem heeft ook echt amper iets bereikt
Voor mij is dat dan toch nog uniek voor zo ver ik weetquote:Op zondag 26 juni 2011 23:55 schreef GSbrder het volgende:
Dus die twee slanke supermodellen gooi je maar het bed uit, opgeflikkerd, nu een zwangere chick.
Muziek voor de doelgroep. Just sayinquote:Op zondag 26 juni 2011 23:55 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik snap die verheerlijking van losers ook niet, waar Boudewijn de Groot nogal een handje van heeft.
Hoogzwangere vrouwen zijn allesbehalve aantrekkelijk, dus denk 't niet.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ow, daar had ik nog niet eens bij stilgestaan, bij Fokkers! had ik toch eerder verwacht dat ze jonge zwangere vrouwen neuken die wanhopig zijn omdat de vader ze in de steek heeft gelaten.
Dat bedoel ik.quote:
Omdat je vrouw dan helemaal uitlubberd.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waarom blijven ze daar niet gewoon tot hun 6e?
quote:Op zondag 26 juni 2011 23:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeker met zo'n ongeremde dekhengst als Friek_ bijkbaar hehe.
Dan hebben fokkers iets gemeen met hoogzwangere vrouwen, POL-users uitgenomen natuurlijk.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hoogzwangere vrouwen zijn allesbehalve aantrekkelijk, dus denk 't niet.
Waarom dan geen eieren?quote:Op zondag 26 juni 2011 23:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Omdat je vrouw dan helemaal uitlubberd.
Een vrouw die zwanger is geweest is net als een auto die total-loss was maar die door 2 Polen toch nog opgeknapt is.
Als dat zo is, wie heeft dat veroorzaaktquote:Op zondag 26 juni 2011 23:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een vrouw die zwanger is geweest is net als een auto die total-loss was maar die door 2 Polen toch nog opgeknapt is.
Goede toevoeging.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan hebben fokkers iets gemeen met hoogzwangere vrouwen, POL-users uitgenomen natuurlijk.
Of: wie blijft er met de rommel zittenquote:Op zondag 26 juni 2011 23:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als dat zo is, wie heeft dat veroorzaakt
Alleen de luie en die verkeerd aten en dronken / bewogen tijdens zwangerschap.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:57 schreef von_Preussen het volgende:
Engels.quote:
Ja, idd, wie??quote:Op zondag 26 juni 2011 23:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Of: wie blijft er met de rommel zitten?
Ja, wij dusquote:
Vergeet dat vaginale knipje niet bij de geboorte.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:59 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Alleen de luie en die verkeerd aten en dronken / bewogen tijdens zwangerschap.
Nice. Een ei gewoon even 6 jaar in de oven laten liggen is denk ik een stuk efficienter.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Das een goeie, ik zal het na mijn overlijden aan god vragen en je dan een DM sturen.
Nee, jullie gaan gewoon naar een 21-jarige chickquote:
Alimentatie.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, jullie gaan gewoon naar een 21-jarige chick![]()
Maar wel je kookwekker goed instellen, anders krijg je "aangebrande" kinderen hè.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nice. Een ei gewoon even 6 jaar in de oven laten liggen is denk ik een stuk efficienter.
Boeiend, dan pomp je een hele vijver vol met kikkerdril.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar wel je kookwekker goed instellen, anders krijg je "aangebrande" kinderen hè.
Is geen rotzooiquote:
Jij hebt dan ook geen kinderen, bent vrijgezel en niet in de buurt van een huwelijk.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is geen rotzooi![]()
En ik zou het niet krijgen denk ik
Uw vijver is gevuld met foetussen?quote:Op maandag 27 juni 2011 00:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Boeiend, dan pomp je een hele vijver vol met kikkerdril.
Van wie dan??quote:Op maandag 27 juni 2011 00:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook geen kinderen, bent vrijgezel en niet in de buurt van een huwelijk.
Moest er nog eens bijkomen dat jouw soort vrouwen dit ook kreeg
Nee, ik heb dan ook geen voortplantingsplannen.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Uw vijver is gevuld met foetussen?
Dat bedoel ik tochquote:
Ik dank u namens de serieus-commissiequote:Op maandag 27 juni 2011 00:03 schreef GSbrder het volgende:
Nee, ik heb dan ook geen voortplantingsplannen.
Dat zou wel mijn droomvijver zijn.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Uw vijver is gevuld met foetussen?
O.k.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:03 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ik dank u namens de serieus-commissie
Want?quote:Op maandag 27 juni 2011 00:04 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat zou wel mijn droomvijver zijn.
Met eiercellen van mevrouw Boze_Appelsien?quote:Op maandag 27 juni 2011 00:04 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat zou wel mijn droomvijver zijn.
Dat is hiermee ter kennis genomen, volgende agendapunt!quote:Op maandag 27 juni 2011 00:03 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ik dank u namens de serieus-commissie
Dus wellicht had ik het niet over mezelf, meneer groot licht??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
quote:Op maandag 27 juni 2011 00:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dus wellicht had ik het niet over mezelf, meneer groot licht??
quote:Op maandag 27 juni 2011 00:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En ik zou het niet krijgen denk ik
Onbeschermd neuken en al het resultaat in de vijver.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Met eiercellen van mevrouw Boze_Appelsien?
Bah, en dan zijn er mensen die met hun *** in een gat gaan waar dat in zit.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:05 schreef fokthesystem het volgende:
Even voor de beeldvorming, we hebben het wel over mensen die na ons komen he!
http://www.google.nl/sear(...)wi&biw=1920&bih=1008
Hoiquote:
Ik denk niet dat het zover komt voor 2012.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:05 schreef fokthesystem het volgende:
Even voor de beeldvorming, we hebben het wel over mensen die na ons komen he!
http://www.google.nl/sear(...)wi&biw=1920&bih=1008
Ik weet het, ik weet het... Maar beter laat dan nooit toch?quote:Op maandag 27 juni 2011 00:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoi![]()
Slecht moment om binnen te vallen though
Om te beginnen zou je het wedstrijdje meest gehate forumgebruiker verliezen. Niet dat ik die weddenschap aangegaan ben, maar puur voor de vorm zou het humor zijn. Bovendien schudt het wat gedahte los.quote:
Een stofzuiger lijkt me een stuk effectiever dan een breinaald.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:07 schreef von_Preussen het volgende:
Zou je eigenlijk met een stofzuiger ook een abortus kunnen plegen?
Goed punt, een aanval op mijn positie als meest gehate forumgebruiker (mag ik nog even op m'n sig wijzen) zit mij niet lekker.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:07 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Om te beginnen zou je het wedstrijdje meest gehate forumgebruiker verliezen. Niet dat ik die weddenschap aangegaan ben, maar puur voor de vorm zou het humor zijn. Bovendien schudt het wat gedahte los.
Neequote:Op maandag 27 juni 2011 00:07 schreef von_Preussen het volgende:
quote:
Als het een beetje een beste stofzuiger is, alleen doe je dan ook andere schade en het ligt eraan hoe ver klompie is.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:07 schreef von_Preussen het volgende:
Mwah, ik zou het dan als abortus en sterilisatie in één aan de patiënt verkopen.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:09 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als het een beetje een beste stofzuiger is, alleen doe je dan ook andere schade en het ligt eraan hoe ver klompie is.
Leuke poes, verder niet zeiken ventjequote:Op maandag 27 juni 2011 00:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar reageer ik op. Poes.
Voortplanting?quote:
Moet jij niet de afwas doen, vrouw?quote:Op maandag 27 juni 2011 00:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Leuke poes, verder niet zeiken ventje
Mja mja, de pest is dat iedereen die hier wat langer komt weet dat je eigenlijk een poepie bent. Mission failed dude.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Goed punt, een aanval op mijn positie als meest gehate forumgebruiker (mag ik nog even op m'n sig wijzen) zit mij niet lekker.
En dan krijgen ze er nog een stofzuiger bij.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mwah, ik zou het dan als abortus en sterilisatie in één aan de patiënt verkopen.
Ga je dan ergens anders nuttig maken, dit kan je niet aan.quote:
Poepie, als in aaibaar?quote:Op maandag 27 juni 2011 00:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mja mja, de pest is dat iedereen die hier wat langer komt weet dat je eigenlijk een poepie bent. Mission failed dude.
Tut, tut, we gaan toch niet persoonlijk worden he?? Want dat zou echt een beetje sneu zijnquote:Op maandag 27 juni 2011 00:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ga je dan ergens anders nuttig maken, dit kan je niet aan.
Godver, ik zie de reclame nu al. Kom naar dr. von_Preussen's abortus- en sterilisatiekliniek, nu bij elke behandeling een gratis stofzuiger en de uitgezogen foetus in een doorzichtige stofzuigerzak cadeau, leuk voor op uw dressior of voor op de haard!quote:Op maandag 27 juni 2011 00:10 schreef Picchia het volgende:
[..]
En dan krijgen ze er nog een stofzuiger bij.
quote:Op maandag 27 juni 2011 00:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tut, tut, we gaan toch niet persoonlijk worden he?? Want dat zou echt een beetje sneu zijn
Sinds wanneer vind jij dat positief, kostwinnaarsmodelvoorstander?quote:Op maandag 27 juni 2011 00:12 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij aardig geëmancipeerd.
quote:
Daar zit idd wat in, zolang ik met auto's en guns kan spelen ben ik een tevreden man.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:12 schreef GSbrder het volgende:
v_P, jij bent zo aaibaar als dit:
[ afbeelding ]
Zolang je maar met guns kan spelen doe je geen vlieg kwaad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 juni 2011 00:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
[..]
Daar zit idd wat in, zolang ik met auto's en guns kan spelen ben ik een tevreden man.Maar BA en ik zijn ook schatjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
man > puber.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:14 schreef von_Preussen het volgende:
Daar zit idd wat in, zolang ik met auto's en guns kan spelen ben ik een tevreden [u]man.[/u]
Ik zei ook niet dat ik het positief vondquote:Op maandag 27 juni 2011 00:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Sinds wanneer vind jij dat positief, kostwinnaarsmodelvoorstander?
Een multifunctionele embryo-opvangzak, waarmee u alle onderdelen des embryo veilig kunt transporteren naar de begraafplaats, vijver of vissenkom naar keuze.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Godver, ik zie de reclame nu al. Kom naar dr. von_Preussen's abortus- en sterilisatiekliniek, nu bij elke behandeling een gratis stofzuiger en de uitgezogen foetus in een doorzichtige stofzuigerzak cadeau, leuk voor op uw dressior of voor op de haard!
Excuses, de smiley is verwarrend.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:15 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat ik het positief vond
quote:
Held!quote:Op maandag 27 juni 2011 00:15 schreef Picchia het volgende:
[..]
Een multifunctionele embryo-opvangzak, waarmee u alle onderdelen des embryo veilig kunt transporteren naar de begraafplaats, vijver of vissenkom naar keuze.
Maar je hebt wel een punt. Jij had allang een baan als vrouwen in jouw vakgebied niet positief gediscrimineerd werden.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:16 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik kan dingen desondanks vriendelijk brengen
Gij zult de duivel niet herkennen, hij komt in vrede, als een brenger van licht...quote:Op maandag 27 juni 2011 00:16 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik kan dingen desondanks vriendelijk brengen
Onmogelijk, niet?quote:Op maandag 27 juni 2011 00:16 schreef robin007bond het volgende:
Nooit gedacht dat ik terug zou willen naar de goud-standaard
En de duitsers willen nu ook van de euro af.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:16 schreef robin007bond het volgende:
Nooit gedacht dat ik terug zou willen naar de goud-standaard
Geen idee. Van gulden naar euro was ook een raar idee.quote:
Wat onverwacht.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:17 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
En de duitsers willen nu ook van de euro af.
Ik hou me inquote:Op maandag 27 juni 2011 00:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Geen idee. Van gulden naar euro was ook een raar idee.
Initiatieven als Bitcoin juich ik ook erg toe. Ik vraag me alleen af of de tijd er voor al rijp is.
Zelfs hun dieren zweten als ze weer over griekenland horenquote:
Hmm, de gulden naar euro is beiden politiek te corrigeren, zij het op een ander schaalniveau.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Geen idee. Van gulden naar euro was ook een raar idee.
Initiatieven als Bitcoin juich ik ook erg toe. Ik vraag me alleen af of de tijd er voor al rijp is.
Er is onder de Duitse bevolking een meerderheid voor het afschaffen van de euro, maar dat betekent niet dat de Duitse regering ook daadwerkelijk gaat proberen de euro af te schaffen.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:17 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
En de duitsers willen nu ook van de euro af.
Niet doenquote:
Volgende verkiezing kan 'de duitser' dat dan regelen.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:18 schreef von_Preussen het volgende:
Er is onder de Duitse bevolking een meerderheid voor het afschaffen van de euro, maar dat betekent niet dat de Duitse regering ook daadwerkelijk gaat proberen de euro af te schaffen.
Dat weet je alquote:Op maandag 27 juni 2011 00:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Alsjeblieft, ik wil ook een keer weten hoe jij over dit soort zaken denkt
Politiek correct.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Alsjeblieft, ik wil ook een keer weten hoe jij over dit soort zaken denkt
Elke Duitse regering weet dat het geen haalbare kaart is, het zal dus ook in een verkiezingsstrijd geen rol spelen.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:19 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Volgende verkiezing kan 'de duitser' dat dan regelen.
Als vrouwen niet zouden werken maar achter het aanrecht zouden bevinden, dan was de werkloosheid volledig opgelost.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar je hebt wel een punt. Jij had allang een baan als vrouwen in jouw vakgebied niet positief gediscrimineerd werden.
De euro wordt wrs onze ondergang.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Er is onder de Duitse bevolking een meerderheid voor het afschaffen van de euro, maar dat betekent niet dat de Duitse regering ook daadwerkelijk gaat proberen de euro af te schaffen.
Hihi. Als je slechts van je 25e tot 45e mocht werken ookquote:Op maandag 27 juni 2011 00:21 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Als vrouwen niet zouden werken maar achter het aanrecht zouden bevinden, dan was de werkloosheid volledig opgelost.
Aanrecht, dat kennen ze niet meer gok ik, we hebben nu vaatwassers, inruimen is hen al te veel vaak.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:21 schreef EchtGaaf het volgende:
Als vrouwen niet zouden werken maar achter het aanrecht zouden bevinden, dan was de werkloosheid volledig opgelost.
Dat klopt. Het volk zou wat meer economisch besef moeten hebbenquote:Op maandag 27 juni 2011 00:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hmm, de gulden naar euro is beiden politiek te corrigeren, zij het op een ander schaalniveau.
Goudstandaard is wel even een groter stapje. Daarnaast heeft het volk er gewoon geen trek in.
Moet ik nu de persoon zijn die de buitenlanders noemt?quote:Op maandag 27 juni 2011 00:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hihi. Als je slechts van je 25e tot 45e mocht werken ook
Gisteren hoorde ik een mevrouw klagen over de OV-chipkaart, omdat er geen dagkaarten zouden moeten zijn. "Want dan kun je voor ¤6,20 over de gehele Veluwe, dan zit ik in Zwolle of Arnhem / Nijmegen. Daarom ga ik maandag bellen met Syntus dat ze dat weer moeten invoeren, want dat is leuk voor de mensen".quote:Op maandag 27 juni 2011 00:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat klopt. Het volk zou wat meer economisch besef moeten hebben
De randvoorwaarden bij intro deugden niet. Vb. dat je een land er niet uit kan flikkeren als het er een potje van maakt.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kan je dat nader beargumenteren?
Jammer dat "het volk" sowieso geen besef heeftquote:Op maandag 27 juni 2011 00:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat klopt. Het volk zou wat meer economisch besef moeten hebben
Jammer he.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Gisteren hoorde ik een mevrouw klagen over de OV-chipkaart, omdat er geen dagkaarten zouden moeten zijn. "Want dan kun je voor ¤6,20 over de gehele Veluwe, dan zit ik in Zwolle of Arnhem / Nijmegen. Daarom ga ik maandag bellen met Syntus dat ze dat weer moeten invoeren, want dat is leuk voor de mensen".
Toen realiseerde ik mij opeens weer dat de meeste Nederlanders op een dergelijke manier denken.
Hehequote:Op maandag 27 juni 2011 00:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jammer dat "het volk" sowieso geen besef heeft
Het recht om "aan" te zijn is een groot recht.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:22 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Aanrecht, dat kennen ze niet meer gok ik, we hebben nu vaatwassers, inruimen is hen al te veel vaak.
Mits Griekenland zich aan het stabiliteitspact zou houden, zou het ook niet zo veel problemen moeten geven.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:25 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
De randvoorwaarden bij intro deugden niet. Vb. dat je een land er niet uit kan flikkeren als het er een potje van maakt.
Kwetsbaar ook: dat je als land je eigen mint niet eens kan devalueren als het even wat minder gaat....
Het volk is dan ook niet voor niks "volks".quote:Op maandag 27 juni 2011 00:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jammer dat "het volk" sowieso geen besef heeft
Man je leutert nog dommer dan FTS, en jou vind ik lang niet zo irritantquote:Op maandag 27 juni 2011 00:26 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het recht om "aan" te zijn is een groot recht.
Dat klopt. Maar ja, "als"... Het bleek achteraf bepaald niet zo vanzelfsprekend dat landen het wel zouden laten om negen jaar feest te vieren. Want dat deden de Grieken.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mits Griekenland zich aan het stabiliteitspact zou houden, zou het ook niet zo veel problemen moeten geven.
Goudstandaard = prima rente op rente.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:28 schreef fokthesystem het volgende:
Goudstandaard = anti graai kapitalisme en rente op rente, die zien we nooit meer terug
Goed voor je weerstand, een high colonic clensing, en afvallen er bij.quote:
Er kan in ieder geval geen geld worden bijgedrukt door overheden, dat is voor mij de belangrijkste reden.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Goudstandaard = prima rente op rente.
Het voorkomt slechts de vijfvoudige leverage die men bij fractional banking kan hanteren.
Maar rente bestaat in een wereld met de goudstandaard nog altijd.
Ik ben dan ook geen jurist, ik mag aannemen dat je mij het vergeeft dat ik een juridische benadering koos voor het aanrecht.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Man je leutert nog dommer dan FTS, en jou vind ik lang niet zo irritant
Magneten kan ook, als woord voor vrindjes toeschuif geld weggetjes.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:30 schreef JoaC het volgende:
Graaien is trouwens een kansloos woord, net zoiets als links/rechts of een politicus die elite zegt.
Neequote:Op maandag 27 juni 2011 00:30 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik ben dan ook geen jurist, ik mag aannemen dat je mij het vergeeft dat ik een juridische benadering koos voor het aanrecht.
Zijn we nu weer vrienden?
De fuck..quote:Op maandag 27 juni 2011 00:31 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Magneten kan ook, als woord voor vrindjes toeschuif geld weggetjes.
Dan heeft ie nog 2 kansen, verrukken, verpijpen.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:32 schreef von_Preussen het volgende:
Tsja EG, je hebt het voor vanavond bij je vriendinnetje even verneukt.
Het is en blijft een kwalificatie. Normatief? Ik denk het wel.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:30 schreef JoaC het volgende:
Graaien is trouwens een kansloos woord, net zoiets als links/rechts of een politicus die elite zegt.
Inflatie: correct.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Er kan in ieder geval geen geld worden bijgedrukt door overheden, dat is voor mij de belangrijkste reden.
Voor mij is inflatie niet een stijging van de prijzen, maar een stijging van de geldhoeveelheid met hogere prijzen als logisch gevolg daarvan.
Verneukt, ja! Dat is het woord.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tsja EG, je hebt het voor vanavond bij je vriendinnetje even verneukt.
Don't startquote:Op maandag 27 juni 2011 00:34 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het is en blijft een kwalificatie. Normatief? Ik denk het wel.
Graaien leg ik uit als excessief het profijtbeginsel uitbuiten, waarbij het eigenbelang allesoverheersend is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
Zullen we het wel even netjes hier houden?quote:Op maandag 27 juni 2011 00:33 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Dan heeft ie nog 2 kansen, verrukken, verpijpen.
Puur natuur, geen haat zaaienquote:Op maandag 27 juni 2011 00:35 schreef EchtGaaf het volgende:
Zullen we het wel even netjes hier houden?
Beide..quote:Op maandag 27 juni 2011 00:36 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
U bedoelt de discussie rond "graaien" of het graaien als zodanig?
Na die ene bedorven kip heeft hij nu inderdaad kat als nieuwe doelgroep. Hij is dus niet links.quote:
Goed. We gaan het niet over geld hebben. Over Metallica dan?quote:Op maandag 27 juni 2011 00:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Beide..
Ik wil echt NIKS van jou horen over geld... NIKS![]()
![]()
Jaquote:
Je hebt de discussie over kinderen niet gevolgd?quote:Op maandag 27 juni 2011 00:35 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zullen we het wel even netjes hier houden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |