quote:Op zondag 26 juni 2011 23:06 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
De machine waar het op draait is sinds dit uur doorlopend aan het opnemen, en ik zie volgend uur of het automatische publiceren goed werkt. Handmatig opdracht geven om uren te publiceren (vanuit de opname die het station zelf al heeft op 96kbps) lijkt al te werken
De machine waar het op draait is sinds dit uur doorlopend aan het opnemen, en ik zie volgend uur of het automatische publiceren goed werkt. Handmatig opdracht geven om uren te publiceren (vanuit de opname die het station zelf al heeft op 96kbps ) lijkt al te werkenquote:
Nee.quote:
Tnxquote:Op zondag 26 juni 2011 23:06 schreef Outpost76 het volgende:
Gratz WaterTornado en Stifmeister.
Oh en 2e met Stokje
Nu nog voor ons regelen.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:06 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
De machine waar het op draait is sinds dit uur doorlopend aan het opnemen, en ik zie volgend uur of het automatische publiceren goed werkt. Handmatig opdracht geven om uren te publiceren (vanuit de opname die het station zelf al heeft op 96kbps) lijkt al te werken
QFTquote:Op zondag 26 juni 2011 23:10 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ohja, Rotterdam, daar was ik vandaag. Wat een afgebaggerde kut kut kutstad.
Neuh... 't is niet alsof wij een vaste programmering hebben...quote:
Waar maar is er niet iets te regelen dat bepaalde mensen op record drukken ofzo?quote:Op zondag 26 juni 2011 23:11 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Neuh... 't is niet alsof wij een vaste programmering hebben...
Gelukkig wonen er toffe mensen.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:10 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ohja, Rotterdam, daar was ik vandaag. Wat een afgebaggerde kut kut kutstad.
Dát wel.quote:
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op zondag 26 juni 2011 23:13 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Dát wel.
Heb gewoon vastgezeten op een metrostation
Welke?quote:Op zondag 26 juni 2011 23:13 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Dát wel.
Heb gewoon vastgezeten op een metrostation
Instappen op een station zonder nazipoortjes, geen chipkaart hebben, en vastzitten op een eind station mét nazipoortjes. Ben ontsnapt door snel achter iemand die erdoorheen ging naar binnen naar buiten te rennen. Tas zat ertussen vast, maar met wat geweld (TM) toch losgekregen.quote:
DM doe jij niet aan?quote:Op zondag 26 juni 2011 23:18 schreef WebHawkjuh het volgende:
Nazipoortjes zijn het, NAZIPOORTJES!111![]()
Ik negeer ze even hard als PM en e-mail.quote:
In de metro gaan zonder te in te checken. Sowieso dom.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:18 schreef WebHawkjuh het volgende:
Nazipoortjes zijn het, NAZIPOORTJES!111![]()
Joe naatquote:Op zondag 26 juni 2011 23:17 schreef naatje_1 het volgende:
Naatje meldt zich weer even in het land van de levenden (ben zo wel douchen, maar daarna weer terug)
dit.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
In de metro gaan zonder te in te checken. Sowieso dom.
Hehehehe nouja ik heb je er net weer 1 gestuurd.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:19 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik negeer ze even hard als PM en e-mail.
Mja zo eens aangooien.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hehehehe nouja ik heb je er net weer 1 gestuurd.
Moet toch wat aangezien je niet op msn bent.
Niet gesignaleerd iigquote:
quote:
quote:dank u wel
tot morgen
Memphis Maniacs was fucking vetquote:
ik had wat voor haar mrja dan niet:Pquote:Op zondag 26 juni 2011 23:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nope die zit tv te kijken op de bank van Carooltje.
Kut Viroquote:Op zondag 26 juni 2011 23:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Memphis Maniacs was fucking vetVoorderest is heloef een toffe gast en heb ik niet veel meegekregen van de rest, want we waren vrij laat daar (en Viro was niet te bereiken, dus hij heeft zijn presentje niet gehad...)
Nee, het is een soort van mashup bandje. DJ Sandstorm dat is een DJ die mashups maakt (geweldige mix van 22/04quote:Op zondag 26 juni 2011 23:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Kut ViroIs het erg trouwens als ik nooit van de Memphis Maniacs heb gehoord?
Klinkt best interessant. Ik ga ze zometeen YT'enquote:Op zondag 26 juni 2011 23:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, het is een soort van mashup bandje. DJ Sandstorm dat is een DJ die mashups maakt (geweldige mix van 22/04) en Memphis Maniacs is een bandje dat mashups maakt.
Het is vooral een goede live band. Goed voor een festival.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:35 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Klinkt best interessant. Ik ga ze zometeen YT'en
?quote:Op zondag 26 juni 2011 23:36 schreef ToT het volgende:
? Volgens mij hoor ik het begin van de show weer!
omdat...quote:Op zondag 26 juni 2011 23:38 schreef Watertornado het volgende:
Waarom doe je niet iets van Mark Knopfler samen met Chet Atkins?
Dat is het ookquote:
Ditquote:
Dat is zo herkenbaarquote:Op zondag 26 juni 2011 23:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is het ookEn ik wilde dit dus gaan zien, blijven faye en heloef liggen
Toen heb ik me dus in mijn eentje vermaakt en toen ik terugkwam bij hun bleek dat ze nog even hadden gekeken en geluisterd en toen moesten ze mij gelijk geven dat het wel heel vet was geweest.
Beter hadden ze naar mij geluisterd
Jofu heeft er wat over gebabbeld in zijn show.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:45 schreef naatje_1 het volgende:
Is hier sinds vrijdag nog iets gebeurd, wat is er besproken over de meet? Ik heb natuurlijk alles maar half kunnen meekrijgen (via faye dus).
Knetter en ik hebben vannacht een duet gedaan, en ik heb mijn allereerste show met MIC gedaan. De reacties waren niet al te bestquote:Op zondag 26 juni 2011 23:45 schreef naatje_1 het volgende:
Is hier sinds vrijdag nog iets gebeurd, wat is er besproken over de meet? Ik heb natuurlijk alles maar half kunnen meekrijgen (via faye dus).
En vervolgens zeggen ze dat ze er bij waren tegen de rest van hun vriendengroep.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat is zo herkenbaarProbeer je mensen over te halen omdat het echt gruwelijk is, blijven ze liggen. Om daarna op YT te zien dat het echt hemels was
quote:Op zondag 26 juni 2011 23:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Knetter en ik hebben vannacht een duet gedaan, en ik heb mijn allereerste show met MIC gedaan. De reacties waren niet al te best
Ik hoorde van faye dat ie ging kreunen?quote:Op zondag 26 juni 2011 23:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Jofu heeft er wat over gebabbeld in zijn show.
Ja dat is helemaal verschrikkelijk. Jatten ze gewoon je verhalenquote:Op zondag 26 juni 2011 23:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En vervolgens zeggen ze dat ze er bij waren tegen de rest van hun vriendengroep.
Wat waren de reacties dan?quote:Op zondag 26 juni 2011 23:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Knetter en ik hebben vannacht een duet gedaan, en ik heb mijn allereerste show met MIC gedaan. De reacties waren niet al te best
Is voor zover ik weet niet gebeurd.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik hoorde van faye dat ie ging kreunen?
Of ik aub wilde kappen met pratenquote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 23:50 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, mijn ego heeft trouwens wel een enorme boost gekregen na de reacties op de meet.
Ja beetje jammer hoor!quote:Op zondag 26 juni 2011 23:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wat een quitter ook. Gister was hij de enige die niet kreunde
Jij hebt een überchille stem, maar door nummers heenpraten en meezingen is niet goed neequote:Op zondag 26 juni 2011 23:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Of ik aub wilde kappen met praten
Maarja, ik deed het dan ook midden door nummers heen en zat expres mee te zingen met mic aan. Ik heb trouwens wel Karzai's zonnebril verdiend door een nummer halverwege te kappen
lol waarom?quote:Op zondag 26 juni 2011 23:50 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, mijn ego heeft trouwens wel een enorme boost gekregen na de reacties op de meet.
En terechtquote:Op zondag 26 juni 2011 23:50 schreef naatje_1 het volgende:
Na mij stopte het ineens met de kreunpret, alleen ToT deed nog een goede echte kreun volgens mij... (carool was te melig)quote:Op zondag 26 juni 2011 23:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wat een quitter ook. Gister was hij de enige die niet kreunde
Zou kunnen, of het was een normale indrukquote:Op zondag 26 juni 2011 23:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus had iedereen vantevoren blijkbaar een slechte indruk van je door je manier van posten?![]()
Karzai had zijn zonnebril laten liggen en hij vond dat ik een kutnummer draaide. Dus mocht ik hem hebben als ik het nummer afkapte. En ik had 3 luisteraars ofzo, ToT, Karzai en Stokkie dus ik dacht dat ik best kon maken om eens flink te gaan falenquote:Op zondag 26 juni 2011 23:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij hebt een überchille stem, maar door nummers heenpraten en meezingen is niet goed neeEn hoezo dat dan? Wilde karzai dat jij dat nummer afkapte en dat jij dan in ruil daarvoor z'n zonnebril kreeg?
Of is het zonder zijn toestemming gedaan?
Dat was echt zo smerigquote:Op zondag 26 juni 2011 23:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De lustopwekkers hebben nu pas zijn uitwerking, of wat?
quote:Op zondag 26 juni 2011 23:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Karzai had zijn zonnebril laten liggen en hij vond dat ik een kutnummer draaide. Dus mocht ik hem hebben als ik het nummer afkapte. En ik had 3 luisteraars ofzo, ToT, Karzai en Stokkie dus ik dacht dat ik best kon maken om eens flink te gaan falen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wou het een beetje ?quote:Op zondag 26 juni 2011 23:56 schreef mr-green het volgende:
dit nummer heb ik trouwens vanmiddag geoefend
quote:Op zondag 26 juni 2011 23:57 schreef mr-green het volgende:
[..]
ja alles behalve de solo(dat gaat mij echt nog te ver
)
Idd, soms mag hetquote:
Niet voor niets knetterquote:Op maandag 27 juni 2011 00:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het was niet eens drugsKnetter ook met haar rare ideetjes
snap ik ook wel weerquote:Op maandag 27 juni 2011 00:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar meerdere mensen (waaronder ik) willen die niet in de openbaarheid hebben, sorry!
Wutt!quote:Op maandag 27 juni 2011 00:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar meerdere mensen (waaronder ik) willen die niet in de openbaarheid hebben, sorry!
quote:Op maandag 27 juni 2011 00:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wutt!Is t er zo geil \ ranzig aan toe gegaan dan!
quote:Op maandag 27 juni 2011 00:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wutt!Is t er zo geil \ ranzig aan toe gegaan dan!
die zijn er zeker, maar ik weet niet of desbetreffende personen willen dat hun foto's rondgestuurd worden...quote:
Horen wie het zegt schelequote:Op maandag 27 juni 2011 00:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
die zijn er zeker, maar ik weet niet of desbetreffende personen willen dat hun foto's rondgestuurd worden...(die kop van sinterklaas, of eigenlijk zwarte piet
)
Pas op ik heb imago verwoestende fotos in mijn bezit hequote:
Natuurlijkquote:Op maandag 27 juni 2011 00:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Pas op ik heb imago verwoestende fotos in mijn bezit he
O ja en moeder vroeg of jullie een keertje langs willen komen?
Het is dat ik er niet bij was . . .quote:Op maandag 27 juni 2011 00:07 schreef ValHallen het volgende:
Maar ach, ValHallen de frikandellen God! mag eigenlijk niks zeggen
Je komt op de BBQ meet toch sowieso?quote:Op maandag 27 juni 2011 00:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het is dat ik er niet bij was . . .
Da's alleen als ze zou zeggen "ik voel me kut"quote:Op maandag 27 juni 2011 00:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
* Outpost76 mompelt iets over hand uit je broek halen enzo.![]()
Ik weet nog niet wat voor bier ik moet meenemen.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je komt op de BBQ meet toch sowieso?
BBQbier.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wat voor bier ik moet meenemen.
Een duivels biertje, waarvan er maar 666 zijn gemaakt.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wat voor bier ik moet meenemen.
Ik mis je, huis leeg, bed leeg. Welkomscomitee van wel 2 katten, een koude woonkamer en een oververhitte slaapkamer doordat de gordijnen niet dicht waren. Ik hou er niet van als ik van leuke dag-leuke dag-leuke dag in leeg huis terecht komt.quote:
Deze kan ik helaas niet meer aankomen:quote:Op maandag 27 juni 2011 00:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Een duivels biertje, waarvan er maar 666 zijn gemaakt.
Still point taken.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:14 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Da's alleen als ze zou zeggen "ik voel me kut"
quote:Op maandag 27 juni 2011 00:17 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik mis je, huis leeg, bed leeg. Welkomscomitee van wel 2 katten, een koude woonkamer en een oververhitte slaapkamer doordat de gordijnen niet dicht waren. Ik hou er niet van als ik van leuke dag-leuke dag-leuke dag in leeg huis terecht komt.
Ziet er wel geniaal uitquote:Op maandag 27 juni 2011 00:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Deze kan ik helaas niet meer aankomen:
[ afbeelding ]
the number of this beast: 041
Ja nu ken ik jullie dus is het niet zo'n probleem denk ik.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
NatuurlijkWe doen vast wel weer een ronde
maar, nu je ons 'kent', kom je naar de bbq meet?
Proefwerkweek, das ook gewoon kut.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:17 schreef mr-green het volgende:
[..]wacht maar tot je later een werkweek in het vooruitzicht hebt
Awhquote:Op maandag 27 juni 2011 00:17 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik mis je, huis leeg, bed leeg. Welkomscomitee van wel 2 katten, een koude woonkamer en een oververhitte slaapkamer doordat de gordijnen niet dicht waren. Ik hou er niet van als ik van leuke dag-leuke dag-leuke dag in leeg huis terecht komt.
Maak haar lekker enthousiast ja!quote:Op maandag 27 juni 2011 00:17 schreef mr-green het volgende:
[..]wacht maar tot je later een werkweek in het vooruitzicht hebt
dat zou wel echt leuk zijn!quote:Op maandag 27 juni 2011 00:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja nu ken ik jullie dus is het niet zo'n probleem denk ik.
Dat heeft in ons mixje gezeten he?quote:Op maandag 27 juni 2011 00:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Deze kan ik helaas niet meer aankomen:
[ afbeelding ]
the number of this beast: 041
langharige hippie, present.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:21 schreef Outpost76 het volgende:
Als je er toch bent Naatje, Jij lang haar?
Neh.quote:
Dat doe ik dan ook wel, maar dit huis is leeg en buuuh en baggerquote:Op maandag 27 juni 2011 00:21 schreef naatje_1 het volgende:
Ik weet nou niet waar ik nu van aan het nagenieten ben, van de meet of van parkpop... In ieder geval van faye, maar die was er bij allebei bij.
Had ik echt niet achter je gezocht!quote:
Hij heeft gewoon langer haar dan ikquote:Op maandag 27 juni 2011 00:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Had ik echt niet achter je gezocht!![]()
Vraag me niet waarom maar ehm WTF das niet Naatje zoals ik had ingebeeld
Je hebt fok toch?quote:Op maandag 27 juni 2011 00:23 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat doe ik dan ook wel, maar dit huis is leeg en buuuh en bagger
Ja dat zei men in t topic vanmiddagquote:Op maandag 27 juni 2011 00:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon langer haar dan ik
Ik heb weer heerlijk geheadbangt op memphis maniacs met mijn haren, ook de enige reden waarom ik lang haar heb: headbangenquote:Op maandag 27 juni 2011 00:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Had ik echt niet achter je gezocht!![]()
Vraag me niet waarom maar ehm WTF das niet Naatje zoals ik had ingebeeld
True, daar leef ik me nu ook uit. En ik heb het voorzien op mama's wijnquote:
Headbangenquote:Op maandag 27 juni 2011 00:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb weer heerlijk geheadbangt op memphis maniacs met mijn haren, ook de enige reden waarom ik lang haar heb: headbangen
Waarom heb ik dat nou weer gemist?quote:Op maandag 27 juni 2011 00:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb weer heerlijk geheadbangt op memphis maniacs met mijn haren, ook de enige reden waarom ik lang haar heb: headbangen
Ja echt gewoon niet t beeld wat ik had bij Naatje dusquote:Op maandag 27 juni 2011 00:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Papa's whisky?quote:Op maandag 27 juni 2011 00:27 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
True, daar leef ik me nu ook uit. En ik heb het voorzien op mama's wijnmaar das meer omdat er niks anders lekkers in huis is
Omdat je wilde blijven liggenquote:Op maandag 27 juni 2011 00:28 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Waarom heb ik dat nou weer gemist?
quote:Op maandag 27 juni 2011 00:29 schreef gewoonfaye het volgende:
ja, ik heb serieus maar 1 foto van mijn eigen vriend waar hij helemaal opstaat en een leuk hoofd trekt
Komt goed op 9 juli.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:29 schreef gewoonfaye het volgende:
ja, ik heb serieus maar 1 foto van mijn eigen vriend waar hij helemaal opstaat en een leuk hoofd trekt
Die goddelijke bovenbenen.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:30 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik kon niet meer op mijn benen staan
Ach, wat kan jou het schelequote:Op maandag 27 juni 2011 00:29 schreef gewoonfaye het volgende:
Gewoon een foto posten van Naatje dus.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:31 schreef gewoonfaye het volgende:
eigenlijk zou ik die schele moeten posten, die is echt geniaal!
Zijn de foto's van ToT en naatje wil dat wss niet, dus ik doe het niet.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gewoon een foto posten van Naatje dus.![]()
Ditquote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 00:32 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Zijn de foto's van ToT en naatje wil dat wss niet, dus ik doe het niet.
Relaxt dat gepingelquote:Op maandag 27 juni 2011 00:33 schreef mr-green het volgende:
[..]
[..]
[..]
Graag gedaan. Wat vonden jullie van de laatste nummers?
Heerlijke chill muziekquote:Op maandag 27 juni 2011 00:33 schreef mr-green het volgende:
[..]
[..]
[..]
Graag gedaan. Wat vonden jullie van de laatste nummers?
kk deprimerendquote:
quote:
neequote:Op maandag 27 juni 2011 00:38 schreef gewoonfaye het volgende:
Godsamme naat, ik wist niet dat je zo leuk op de foto kon staan! Ik wil em op facebook zetten
Dit is t laatste nummer wat Guppie zelf koos daarna komen verzoekjes.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dit is ook kut, maar tenminste niet deprimerend
Niet?quote:Op maandag 27 juni 2011 00:40 schreef humorduck28 het volgende:
boem boem boem boem ai want joe in min roem... (nee ik ben geen homo)![]()
ja.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:41 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
krijgen we ruzie als ik het wel doe?
Al zou ik t graag willen, ik ben en blijf je Fok! papa.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:42 schreef gewoonfaye het volgende:
boom boom boom i want you in my room, lets spend the night togheter![]()
quote:Op maandag 27 juni 2011 00:42 schreef gewoonfaye het volgende:
boom boom boom i want you in my room, lets spend the night togheter![]()
Ach een beetje virtuele incest is nooit weg...quote:Op maandag 27 juni 2011 00:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Al zou ik t graag willen ik ben en blijf je Fok! papa.
Jah, wat gaat de tijd toch snel...quote:Op maandag 27 juni 2011 00:43 schreef Stokstaart het volgende:
Gisteren alweer 2 jaar geleden dat MJ dood ging
Gaat hard jaquote:Op maandag 27 juni 2011 00:43 schreef Stokstaart het volgende:
Ja iddquote:Op maandag 27 juni 2011 00:43 schreef Stokstaart het volgende:
Is msn internet?quote:Op maandag 27 juni 2011 00:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je hebt de foto, wees blij, op het internet komt ie niet.
Incest.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:43 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Ach een beetje virtuele incest is nooit weg...He bah Humorduck toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is mijn fucking hoofd die dan op internet komt te staan en meer dan wat er nu op het internet komt te staan, komt er niet. Behalve als ik in een goede bui ben, dan wil ik mijn kop wel eens voor de cam gooien, maar anders: no go.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zeik toch eens niet zo vent laat haar lekker haar ding doen!
Zeik toch eens niet zo vent laat haar lekker haar ding doen!quote:Op maandag 27 juni 2011 00:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is mijn fucking hoofd die dan op internet komt te staan en meer dan wat er nu op het internet komt te staan, komt er niet. Behalve als ik in een goede bui ben, dan wil ik mijn kop wel eens voor de cam gooien, maar anders: no go.
Wat begrijp jij niet aan het feit dat het mijn fucking hoofd is?quote:Op maandag 27 juni 2011 00:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zeik toch eens niet zo vent laat haar lekker haar ding doen!
Verzoekjes gedaanquote:
Wat begrijp jij niet aan t feit moeilijk doen?quote:Op maandag 27 juni 2011 00:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat begrijp jij niet aan het feit dat het mijn fucking hoofd is?
echt johquote:Op maandag 27 juni 2011 00:43 schreef Stokstaart het volgende:
Idd fijnquote:
ik ben wel stil jaquote:Op maandag 27 juni 2011 00:57 schreef humorduck28 het volgende:
Volgens mij is iedereen stil naar dit nummer aan het luisteren die hier is...
Grammaticafail.. sorryquote:Op maandag 27 juni 2011 00:57 schreef humorduck28 het volgende:
Ik was stil omdat ik t niet goed vind.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:57 schreef humorduck28 het volgende:
quote:Op maandag 27 juni 2011 00:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik was stil omdat ik t niet goed vind.Ik ga nl niet iedere keer roepen als ik iets niet leuk vind.
Dat kanquote:Op maandag 27 juni 2011 00:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik was stil omdat ik t niet goed vind.Ik ga nl niet iedere keer roepen als ik iets niet leuk vind.
Goede reden welquote:Op maandag 27 juni 2011 00:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 01:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hehehehe nee t is geen raad uurtje nu.
rijkelijkquote:Op maandag 27 juni 2011 01:02 schreef ToT het volgende:
En Breezer is gisteren ook gevloeid!_______!
quote:Op maandag 27 juni 2011 01:02 schreef ToT het volgende:
En het was nota bene een cadeautje voor jou!!!quote:Op maandag 27 juni 2011 01:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Er bleef gewoon niets voor mij over! (heh, wat jammer nou)
Naatje wat voor glazen heb jij in de drankkast staan?quote:Op maandag 27 juni 2011 01:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Er bleef gewoon niets voor mij over! (heh, wat jammer nou)
quote:Op maandag 27 juni 2011 01:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja was wel met een achterliggende gedachte!
Daar had ik mijn redenen voorquote:Op maandag 27 juni 2011 01:02 schreef ToT het volgende:
Ja, hallo, breezer staat slecht op je alcohol CVquote:Op maandag 27 juni 2011 01:04 schreef ToT het volgende:
[..]
En het was nota bene een cadeautje voor jou!!!
Zie, de echte breezers komen altijd wel bovendrijven.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:05 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Daar had ik mijn redenen voorEen breezer voor naatje van zijn breezer, dat was toch lief bedacht? Wie dronk em op? De breezer (ik) en knetter
Mijn alcohol CV is heel mooiquote:Op maandag 27 juni 2011 01:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, hallo, breezer staat slecht op je alcohol CV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |