rondje voor de hele zaakquote:Op zondag 26 juni 2011 23:02 schreef emzor1994 het volgende:
Goede avond mensen, Emma is weer terug van haar werkplicht weer voldaan!
Emmaquote:Op zondag 26 juni 2011 23:02 schreef emzor1994 het volgende:
Goede avond mensen, Emma is weer terug van haar werkplicht weer voldaan!
Lekkor, graagquote:
Pilsje voor jou!quote:Op zondag 26 juni 2011 23:02 schreef yosander het volgende:
[..]
rondje voor de hele zaak! Doe mij maar een pilsje
.
quote:Op zondag 26 juni 2011 23:03 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Pilsje voor jou!![]()
Vandaag ben ik niet ziek van bier, weinig bier besteld vandaag.
Jippie, dank julliequote:
Ik was in Almere.quote:
Klopt, doe d'r wat aan Emmaquote:
Valt reuze mee.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:12 schreef Dastan het volgende:
Ze hadden Rotterdam beter gewoon kunnen laten voor wat het was. Die stad is opgeknapt als een gebroken vaas die nadien weer in elkaar gelijmd is.
Juist zeer praktisch, zodat je je auto kan parkeren in de parkeergarage en je je boodschappen op hetzelfde niveau naar je auto kunt vervoeren.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:15 schreef Etsu het volgende:
Een ondergrondse Albert Heijn hebben.Dat is wel huillachwaardig.
Geen zonlicht kunnen zien omdat je in de grond werkt.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:16 schreef Dastan het volgende:
[..]
Juist zeer praktisch, zodat je je auto kan parkeren in de parkeergarage en je je boodschappen op hetzelfde niveau naar je auto kunt vervoeren.
Dat is klachtwaardig, omdat? Ik zou ervoor tekenen. Heerlijk.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geen zonlicht kunnen zien omdat je in de grond werkt.
We zijn mensen, geen vampiers.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:17 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat is klachtwaardig, omdat? Ik zou ervoor tekenen. Heerlijk.
Toch juist leuk?quote:Op zondag 26 juni 2011 23:17 schreef Etsu het volgende:
Langs het Weerwater een groot terrein hebben voor een of ander optreden met een bbq om één uur 's middags.
Het is festivalweek hier, vandaar.quote:
Vorige week hadden jullie kermis.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:18 schreef Dastan het volgende:
[..]
Toch juist leuk?
[..]
Het is festivalweek hier, vandaar.
Yea, weet je de geschiedenis achter carnaval?quote:Op zondag 26 juni 2011 23:25 schreef Etsu het volgende:
Beetje verkleden als piraat en comazuipen, midden op straat, leuk manq.
Verschaf mij eens een koekje, jij trommel!quote:Op zondag 26 juni 2011 23:27 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik heb zin in chips/pizza/iets anders vets.
Net examenfeestje gehad, was zo een frietkar.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:27 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Kapsalon bestellen dit datquote:Op zondag 26 juni 2011 23:27 schreef koekjestrommel1 het volgende:
om half 12 alweer terug danquote:Op zondag 26 juni 2011 23:28 schreef Keauning het volgende:
[..]
Net examenfeestje gehad, was zo een frietkar.
Kon je dus gratis bestellen enzo. Ik zit vol.
quote:Op zondag 26 juni 2011 23:25 schreef Etsu het volgende:
Beetje verkleden als piraat en comazuipen, midden op straat, leuk manq.
Ook wel een keertje fijn, vroeg thuisquote:Op zondag 26 juni 2011 23:31 schreef Keauning het volgende:
[..]
Ja, wat?
Als het toch is afgelopen of niet dan.
Kroeg in duikenquote:Op zondag 26 juni 2011 23:31 schreef Keauning het volgende:
[..]
Ja, wat?
Als het toch is afgelopen of niet dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |