Nieteensquote:Op zondag 26 juni 2011 21:45 schreef Outpost76 het volgende:
DJ zat te fappen op t nummer en denkt oh crap ik moet praten!
Niet commercieel genoeg is een verkapt compliment dat je gewoon niet graag mensen dingen aannaait.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze vinden me vaak niet commercieel genoeg voor een callcenter, ik ben te lief ofzo. En administratief kan ik niets vinden. En ik ben te lelijk om me in een winkel of iets te zetten, dat schrikt mensen af, daar nemen ze me niet aan.
Doe niet zo idioot, jij bent haske mooiquote:Op zondag 26 juni 2011 21:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze vinden me vaak niet commercieel genoeg voor een callcenter, ik ben te lief ofzo. En administratief kan ik niets vinden. En ik ben te lelijk om me in een winkel of iets te zetten, dat schrikt mensen af, daar nemen ze me niet aan.
Ja, dat is ook wel zo. Hoewel ik als ik achter een product sta, juist enorm goed kan verkopen. Maar mijn vorige callcenter belde ik alleen maar oudjes, kreeg ik de hele dag te horen dat mensen te ziek waren of "nee sorry, mevrouw is net overleden". En dan moest ik ze alsnog telefonie aansmeren. Dat ging me te ver.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Niet commercieel genoeg is een verkapt compliment dat je gewoon niet graag mensen dingen aannaait.
Maar dus niet wat ze zoeken.
Maakt toch niet uitquote:Op zondag 26 juni 2011 21:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hey Samzz![]()
(laat ik weet t maar topic ineens vol enzo.)
en dan ?quote:
Sta ik gelijk met ToT qua posts hier all1 moet hij dan even een paar dagen niet posten denk ikquote:
Och die tijd komt nog wel!quote:Op zondag 26 juni 2011 21:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sta ik gelijk met ToT qua posts hier all1 moet hij dan even een paar dagen niet posten denk ik
Wat een prestatie zeg.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sta ik gelijk met ToT qua posts hier all1 moet hij dan even een paar dagen niet posten denk ik
Ach binnenkort heb ik gewoon een heleboel minder tijd als nu.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hehehehe ik hoop t niet want dat zegt genoeg over mn prive leven als dat wel zo is
Heb je hem op Parkpop achtergelaten?quote:
Eendje dus!quote:Op zondag 26 juni 2011 21:54 schreef awesomesaucebitch het volgende:
IK kon het niet laten ... Sak noel ONTMOET .... ik loop rondjes!
van een onbekende bekende![]()
wie ?quote:
Jij bent goedquote:Op zondag 26 juni 2011 21:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Of bedoelde je wie NU draait? Dat ben ik!
Hij stapt uit op goudaquote:Op zondag 26 juni 2011 21:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je hem op Parkpop achtergelaten?
Welkom trouwens!
Oh en dan ben ik dus straks spam koningquote:Op zondag 26 juni 2011 21:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach binnenkort heb ik gewoon een heleboel minder tijd als nu.
jij toch ?quote:
Warm hart voor de site, lief, blond, 2,00 meter, afkomstig uit het Westen van Noord-Brabant, 21 jaar..quote:Op zondag 26 juni 2011 21:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Echte FOK!ker? Defineer "echte" FOK!ker.
Geen leven en bijna 24\7 op fok.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Echte FOK!ker? Defineer "echte" FOK!ker.
Jaquote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 21:58 schreef dockx het volgende:
[..]
Warm hart voor de site, lief, blond, 2,00 meter, afkomstig uit het Westen van Noord-Brabant, 21 jaar..
hou je zus nie voor de gek...quote:Op zondag 26 juni 2011 21:58 schreef humorduck28 het volgende:
Hoi allemaal.... die youtubefilmpjuh was van mijn broer.
Hehehehehe had ik t dus bijna goed!quote:Op zondag 26 juni 2011 21:58 schreef humorduck28 het volgende:
Hoi allemaal.... die youtubefilmpjuh was van mijn broer.
Trustequote:Op zondag 26 juni 2011 22:00 schreef Melting het volgende:
Goed luitjes...
Ik ga mijn bed op zoeken.
Ik zie jullie morgen wel weer. Al ben ik er dan niet zo lang, vanwege een vergadering.
Toedels!
Trusten!quote:Op zondag 26 juni 2011 22:00 schreef Melting het volgende:
Goed luitjes...
Ik zie jullie morgen wel weer. Al ben ik er dan niet zo lang, vanwege een vergadering.
Toedels!
Slaap zuh...quote:Op zondag 26 juni 2011 22:00 schreef Melting het volgende:
Goed luitjes...
Toedels!
ik heb een hekel aan Calimeroquote:Op zondag 26 juni 2011 22:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Toch niet de eerste keer dat je m'n afsluiter hoort?![]()
OMDAT HIJ ZWART IS???? VUILE RACIST!!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 juni 2011 22:03 schreef ToT het volgende:
[..]
OMDAT HIJ ZWART IS???? VUILE RACIST!!!!Dat is mijn zwarte broerr... lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herman Finkers... He buurman, ik hier ?
Loop dan ook niet zo veel!quote:Op zondag 26 juni 2011 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
JaWel pijnlijke voeten
Gaat nog leuk worden morgen als ik m'n nieuwe schoenen in ga lopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga maar rondjes lopen, en val ons niet lastig met dat getype van jou...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herman Finkers... He buurman, ik hier ?
quote:Op zondag 26 juni 2011 22:05 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Goeienaaf.... .ToT waarschijnlijk?
Mooi dan kan ik veilig intunenquote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 22:06 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Ga maar rondjes lopen, en val ons niet lastig met dat getype van jou...
Een beetje met je kloon lopen lullenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is geen kloon, dat is echt mijn broer.. Helaas.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Een beetje met je kloon lopen lullen
Oh dan begint ie goed hierquote:Op zondag 26 juni 2011 22:07 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Dat is geen kloon, dat is echt mijn broer.. Helaas.![]()
quote:Op zondag 26 juni 2011 22:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Loop dan ook niet zo veel!Hoe kom ik dan van de Rioolrat naar de wildwaterbaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ach, hij is een beetje getikt...quote:Op zondag 26 juni 2011 22:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja die poste je net ook. Wat bedoel je er mee?
sorry.. ik vind em gewoon mega dom gedaan door mezelfquote:Op zondag 26 juni 2011 22:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja die poste je net ook. Wat bedoel je er mee?
Vandaar ook de spoiler.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe kom ik dan van de Rioolrat naar de wildwaterbaan?
Is dat zo?quote:Op zondag 26 juni 2011 22:07 schreef Watertornado het volgende:
Hé ToT wordt 't niet eens tijd dat je meer van Blackmore's Night gaat draaien? Deze heb je zeker al drie keer gedraaid!
Ik heb niet gekeken.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:08 schreef awesomesaucebitch het volgende:
[..]
sorry.. ik vind em gewoon mega dom gedaan door mezelf
quote:Op zondag 26 juni 2011 22:09 schreef awesomesaucebitch het volgende:
[..]
kijk.. toch iemand die me waardeerd xD
Slaap lekker man!quote:Op zondag 26 juni 2011 22:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mensen, ik hou het voor gezien
Weltrusten (eindelijk)
quote:Op zondag 26 juni 2011 22:09 schreef awesomesaucebitch het volgende:
[..]
kijk.. toch iemand die me waardeerd xD
heeeerlijke sfeer altijd he geeeerquote:Op zondag 26 juni 2011 22:11 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Ach, hier in huis is het gieren en brullen soms..
Ik doelde meer op t getikt gedeelte.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:11 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Ach, hier in huis is het gieren en brullen soms..
Jah, Gooorr... euh win...quote:Op zondag 26 juni 2011 22:11 schreef awesomesaucebitch het volgende:
[..]
heeeerlijke sfeer altijd he geeeereh.. ed...
hey dudequote:
niet op letten hoorquote:Op zondag 26 juni 2011 22:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik doelde meer op t getikt gedeelte.
Doh!quote:Op zondag 26 juni 2011 22:12 schreef awesomesaucebitch het volgende:
[..]
niet op letten hoort heerst in de familie.. oh, zei je al
Jawohlquote:Op zondag 26 juni 2011 22:11 schreef Stokstaart het volgende:
Ritchie Blackmore is toch ex-Deep Purple?
Lol die nieuwe stijl die hij net draaide lijkt echt totaal niet op Deep Purple, wel goed thoughquote:
Dan moet je meer zijn Ritchie's Blackmore Rainbow ofzo hebben, is ook gaaf. Maar met zijn vrouw (?) maakt 'ie meer middeleeuwse muziek om het zo maar even te noemen.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Lol die nieuwe stijl die je net draaide lijkt echt totaal niet op Deep Purple, wel goed though
Die ken ik wel van o.a. Stargazerquote:Op zondag 26 juni 2011 22:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan moet je meer zijn Ritchie's Blackmore Rainbow ofzo hebben, is ook gaaf. Maar met zijn vrouw (?) maakt 'ie meer middeleeuwse muziek om het zo maar even te noemen.
quote:Op zondag 26 juni 2011 22:19 schreef ToT het volgende:
[..]TOP!
John Farnam - You're the voice
Eimar Quinn - I am the voice
Ahhh netjesquote:Op zondag 26 juni 2011 22:19 schreef ToT het volgende:
[..]TOP!
John Farnam - You're the voice
Eimar Quinn - I am the voice
Ik ben wel blond, maar niet blindquote:Op zondag 26 juni 2011 22:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh ik dacht blond en dus niet gezien ofzo.
Ik zeg niks!quote:Op zondag 26 juni 2011 22:22 schreef Watertornado het volgende:
De volgende wordt Fly on the wings of love? Of is dit niet Mr. Mister?
quote:Op zondag 26 juni 2011 22:24 schreef ToT het volgende:
Gokken voor het 2e nummer begonnen is tellen niet mee!
Tnxquote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 22:24 schreef ToT het volgende:
Gokken voor het 2e nummer begonnen is tellen niet mee!
quote:Op zondag 26 juni 2011 22:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben zo brak als een debiel dus ga niet mee doen denk.
Gister teveel gezopen. Geen kater dus vanmiddag weer een biertje open getrokken en ehm dat valt niet mee nu.quote:
Je hebt ook nog geverfd blondquote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 22:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gister teveel gezopen. Geen kater dus vanmiddag weer een biertje open getrokken en ehm dat valt niet mee nu.
Klinkt ook een beetje als je kater oplossen Fanta-stijlquote:Op zondag 26 juni 2011 22:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gister teveel gezopen. Geen kater dus vanmiddag weer een biertje open getrokken en ehm dat valt niet mee nu.
quote:Op zondag 26 juni 2011 22:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Klinkt ook een beetje als je kater oplossen Fanta-stijl
Trusten!quote:Op zondag 26 juni 2011 22:29 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik ga slapen,morgen weer school enzo
Paracetamol ftwquote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 22:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Klinkt ook een beetje als je kater oplossen Fanta-stijl
quote:Op zondag 26 juni 2011 22:29 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Slaap zequote:
Slaap lekker!quote:Op zondag 26 juni 2011 22:29 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Garbage!quote:Op zondag 26 juni 2011 22:30 schreef Stokstaart het volgende:
Eerste is Fever Ray
Dit een remix van Pussycat dolls?
Garbagequote:Op zondag 26 juni 2011 22:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Garbage!
Hoe weet je dat van Fever Ray?
Anyway, beiden heten letterlijk: "When I grow up".
Trustenquote:Op zondag 26 juni 2011 22:31 schreef Samzz het volgende:
Ik ga ook op bedIk ben kapot.
Trusten, schatjes
Toedels meid!quote:Op zondag 26 juni 2011 22:31 schreef Samzz het volgende:
Trusten, schatjes
Ja fout en slecht enzo maar ehm.... Ach fuck it ik had toch niets te doen.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:29 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]![]()
Beginnen waarmee je geëindigd bent
Die hebben idd goed geholpen!quote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 26 juni 2011 22:31 schreef Samzz het volgende:
Trusten, schatjes
Ken ik toevallig. Wel weer lame dat ik Garbage door de war haal met Pussycatdollsquote:Op zondag 26 juni 2011 22:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Garbage!
Hoe weet je dat van Fever Ray?
Anyway, beiden heten letterlijk: "When I grow up".
quote:Op zondag 26 juni 2011 22:32 schreef ToT het volgende:
BLOODY HELL!!!! Dit nummer duurt 11 minuten in totaal!!!!!
Zegt ie als ie m mute.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Skippen dan want nu weten we t wel.
7 seconden te laatquote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 22:35 schreef robdriessen het volgende:
Oh gut, weer quiztijd ?
Ik zeg hallo en meteen weer tot ziens. Rango was een leuke film
Gezellig typequote:Op zondag 26 juni 2011 22:35 schreef robdriessen het volgende:
Oh gut, weer quiztijd ?
Jou quiz \ show doen wij ook aan mee. Waarom jij niet aan andere?quote:Op zondag 26 juni 2011 22:35 schreef robdriessen het volgende:
Oh gut, weer quiztijd ?
Morgen om 6 uur gaat de wekker weer. Het ligt niet aan jou. Of tenminste, niet helemaalquote:
Sorry, ik geef nu helemaal de verkeerde impressie af. Ik kwam echt alleen even kijken of alles goed ging hier. Ik moet morgen vroeg weer op.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jou quiz \ show doen wij ook aan mee. Waarom jij niet aan andere?
quote:Op zondag 26 juni 2011 22:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Kut, saai, duffe mensen....Stelletje autisten!
quote:Op zondag 26 juni 2011 22:38 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Sorry, ik geef nu helemaal de verkeerde impressie af. Ik kwam echt alleen even kijken of alles goed ging hier. Ik moet morgen vroeg weer op.
Oh ik dacht al.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:38 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Sorry, ik geef nu helemaal de verkeerde impressie af. Ik kwam echt alleen even kijken of alles goed ging hier. Ik moet morgen vroeg weer op.
Rangoquote:Op zondag 26 juni 2011 22:35 schreef robdriessen het volgende:
Oh gut, weer quiztijd ?
quote:Op zondag 26 juni 2011 22:39 schreef dockx het volgende:
[..]
Rango
Kun je mooi een userreview posten..
Don't give a fuck hoor, alleen beetje nutteloos om zo stoer te komen melden dat je een hekel aan quizzen hebtquote:Op zondag 26 juni 2011 22:37 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Morgen om 6 uur gaat de wekker weer. Het ligt niet aan jou. Of tenminste, niet helemaal![]()
Het blijven fokkers hé!quote:
Meh, foodfights, dikke lol, leuke mensen....we hebben ons prrrrima vermaakt!quote:Op zondag 26 juni 2011 22:40 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Het blijven fokkers hé!
Ik doe wat ik altijd doe bij meets. Met grootse bombarie aankondigen dat DE WEBHAWK er zal zijn(!!1!111eins) en dan niet komen.
Leuke lol, dikke mensen?quote:Op zondag 26 juni 2011 22:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, foodfights, dikke lol, leuke mensen....we hebben ons prrrrima vermaakt!
quote:
Beetje jammer dat wel...quote:Op zondag 26 juni 2011 22:40 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Het blijven fokkers hé!
Ik doe wat ik altijd doe bij meets. Met grootse bombarie aankondigen dat DE WEBHAWK er zal zijn(!!1!111eins) en dan niet komen.
quote:Op zondag 26 juni 2011 22:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Don't give a fuck hoor, alleen beetje nutteloos om zo stoer te komen melden dat je een hekel aan quizzen hebt
Ik vind quizzen hartstikke leuk, heb ook keihard meegedaan met SSB's mashup uurtje. Mijn woorden waren een beetje ongelukkig gekozen. Maar goed, het is nu uit de wereld. Ik ga maffen, mensen succes nog, fijne avond.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:38 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Slaap zequote:Op zondag 26 juni 2011 22:42 schreef robdriessen het volgende:
[..]
[..]
Ik vind quizzen hartstikke leuk, heb ook keihard meegedaan met SSB's mashup uurtje. Mijn woorden waren een beetje ongelukkig gekozen. Maar goed, het is nu uit de wereld. Ik ga maffen, mensen succes nog, fijne avond.
quote:Op zondag 26 juni 2011 22:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja ik zoeken naar t nummer en ineens had ik t Belgie!
Mja toen was jij alweer te snel...
Slaap lekker dan maarquote:Op zondag 26 juni 2011 22:42 schreef robdriessen het volgende:
[..]
[..]
Ik vind quizzen hartstikke leuk, heb ook keihard meegedaan met SSB's mashup uurtje. Mijn woorden waren een beetje ongelukkig gekozen. Maar goed, het is nu uit de wereld. Ik ga maffen, mensen succes nog, fijne avond.
Muziek is muziek.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:45 schreef ToT het volgende:
Willen jullie zo een extreem moeilijke met redelijke muziek, of een doodsimpele met mooie muziek?
quote:Op zondag 26 juni 2011 22:45 schreef ToT het volgende:
Willen jullie zo een extreem moeilijke met redelijke muziek, of een doodsimpele met mooie muziek?
quote:
Had ook gekund jaquote:
Ja kut dat weet ctrl F nietquote:Op zondag 26 juni 2011 22:47 schreef ToT het volgende:
Hehehe er waren dus 2 mogelijkheden, maar Socios komt niet in dit nummer voor!
Ik ctrl-F'e ook gewoon op Sociosquote:
ja foutjequote:Op zondag 26 juni 2011 22:51 schreef ToT het volgende:
[..]Wut?
Ah en je bent er!Is het erg dat ik ietsjes uitloop?
quote:Op zondag 26 juni 2011 22:53 schreef Outpost76 het volgende:
Ik heb gewoon t spam record verbroken gister zie ik net
Ik heb echt geen leven![]()
Ja toen viel je dood!quote:Op zondag 26 juni 2011 22:54 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik was gister ook lekker op dreef, tot ik boodschappen ging doen![]()
quote:Op zondag 26 juni 2011 22:55 schreef ToT het volgende:
Jezus wat een heerlijke whisky is dit zeg! Alsof God himself over je tong ejaculeert!
Ach, soms heb je van die momentenquote:Op zondag 26 juni 2011 22:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja toen viel je dood!![]()
Ik gewoon 108 posts en de nummer 2 41.Das wel ernstig
Mijn bier is bijna op en ik moet nog opruimen enzo...quote:Op zondag 26 juni 2011 22:55 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik pak mij er nog een paar goudgele rakkers bij
Heb ik wel vaker hoorquote:Op zondag 26 juni 2011 22:56 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ach, soms heb je van die momenten
quote:Op zondag 26 juni 2011 22:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mijn bier is bijna op en ik moet nog opruimen enzo...
Kan je dat ook niet voor ons maken?quote:Op zondag 26 juni 2011 22:57 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ben inmiddels voor de lokale omroep een 'uitzending gemist' systeem voor de radio aan het maken.
quote:Op zondag 26 juni 2011 22:57 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ben inmiddels voor de lokale omroep een 'uitzending gemist' systeem voor de radio aan het maken.
Ja morgen staat er weer een vrouw voor de deur en ik moet morgen werken dus t is of nu of morgen ochtend.quote:
Dan kun je idd beter nu ff de keet aan kant makenquote:Op zondag 26 juni 2011 22:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja morgen staat er weer een vrouw voor de deur en ik moet morgen werken dus t is of nu of morgen ochtend.![]()
Ja grote kans dat dat dus morgen pas wordtquote:Op zondag 26 juni 2011 22:59 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Dan kun je idd beter nu ff de keet aan kant maken
WAAAAAAAAAAAAT????????????? Ik merk nu pas dat ik het verkeerde nummer heb gepakt!quote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 23:01 schreef ToT het volgende:
[..]
WAAAAAAAAAAAAT????????????? Ik merk nu pas dat ik het verkeerde nummer heb gepakt!
Ja je hebt gelijk!
Hehehehehe ja dat is ineens een hele andere link!quote:Op zondag 26 juni 2011 23:02 schreef ToT het volgende:
Ik wilde eigenlijk Gone till November van Wyclef Jean draaien!
Klotezooi met die verwijderde namen ook!
quote:Op zondag 26 juni 2011 23:02 schreef ToT het volgende:
Ik wilde eigenlijk Gone till November van Wyclef Jean draaien!
Klotezooi met die verwijderde namen ook!
De machine waar het op draait is sinds dit uur doorlopend aan het opnemen, en ik zie volgend uur of het automatische publiceren goed werkt. Handmatig opdracht geven om uren te publiceren (vanuit de opname die het station zelf al heeft op 96kbpsquote:
Onze mr-greenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |