Ja, door relevante informatie te verschaffen.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:11 schreef MultiBanaan het volgende:
Van Socios krijg je wel waardering op die manier
En waar bevind je je nu?quote:Op zondag 26 juni 2011 20:11 schreef TostiTijd het volgende:
geen idee.. treinstel 9504. onderweg naar roosendaal.
Waarom zou je dat willen weten?quote:
Dat is dus niet waar!quote:Op zondag 26 juni 2011 20:13 schreef SperzieboonToon het volgende:
WAT IS ER VERDOMME NOU INTERESSANT AAN TREINEN DIE ELKE DAG HETZELFDE RIJDEN
Z'n FOK!status, dan kan ie weer fappen op alle aandacht.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:13 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen weten?
ik stapte in zutphen in, en ben nu bijna in 's herthogenboschquote:
De een wil de hele dag vrouwen kijken en de ander graag treinen.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:13 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen weten?
Aan het treinstelnummer te zien wist ik allang dat je in een nieuwe V-IRM zit met blauwe stoelen in de 2e en rode in de 1e klas.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:14 schreef TostiTijd het volgende:
ik stapte in zutphen in, en ben nu bijna in 's herthogenboschhet is een treinstel die aan de binnekant een beetje kronkelig is. maar ook de vraag vanuit mijn kant, wat is daar interresant aan?
blauw met paarse stoelen ja. en hoe weet je dit, ik ben onder de indruk. oo den bosch, overstappe.!quote:Op zondag 26 juni 2011 20:15 schreef Socios het volgende:
[..]
Aan het treinstelnummer te zien wist ik allang dat je in een nieuwe V-IRM zit met blauwe stoelen in de 2e en rode in de 1e klas.
Nee, hoor. Veel treinstellen (vooral van Intercitymaterieel) komen door een heel groot gedeelte van Nederland. Vaak iedere dag in een andere treinserie.quote:
Op welke trein moet je overstappen?quote:Op zondag 26 juni 2011 20:17 schreef TostiTijd het volgende:
blauw met paarse stoelen ja. en hoe weet je dit, ik ben onder de indruk. oo den bosch, overstappe.!
Nee maar wel je unieke kans om socios te vinden!quote:Op zondag 26 juni 2011 20:08 schreef TostiTijd het volgende:
Is dat mijn ultieme kans om iets van waardering te krijgen hier op Fok!?
ahwww toooeeeee?
ik dacht dat Fok! vriendloosvriendelijk was (best goed bedacht van mezelf)
oke doei
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |