Ja, door relevante informatie te verschaffen.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:11 schreef MultiBanaan het volgende:
Van Socios krijg je wel waardering op die manier
En waar bevind je je nu?quote:Op zondag 26 juni 2011 20:11 schreef TostiTijd het volgende:
geen idee.. treinstel 9504. onderweg naar roosendaal.
Waarom zou je dat willen weten?quote:
Dat is dus niet waar!quote:Op zondag 26 juni 2011 20:13 schreef SperzieboonToon het volgende:
WAT IS ER VERDOMME NOU INTERESSANT AAN TREINEN DIE ELKE DAG HETZELFDE RIJDEN
Z'n FOK!status, dan kan ie weer fappen op alle aandacht.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:13 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen weten?
ik stapte in zutphen in, en ben nu bijna in 's herthogenboschquote:
De een wil de hele dag vrouwen kijken en de ander graag treinen.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:13 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen weten?
Aan het treinstelnummer te zien wist ik allang dat je in een nieuwe V-IRM zit met blauwe stoelen in de 2e en rode in de 1e klas.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:14 schreef TostiTijd het volgende:
ik stapte in zutphen in, en ben nu bijna in 's herthogenboschhet is een treinstel die aan de binnekant een beetje kronkelig is. maar ook de vraag vanuit mijn kant, wat is daar interresant aan?
blauw met paarse stoelen ja. en hoe weet je dit, ik ben onder de indruk. oo den bosch, overstappe.!quote:Op zondag 26 juni 2011 20:15 schreef Socios het volgende:
[..]
Aan het treinstelnummer te zien wist ik allang dat je in een nieuwe V-IRM zit met blauwe stoelen in de 2e en rode in de 1e klas.
Nee, hoor. Veel treinstellen (vooral van Intercitymaterieel) komen door een heel groot gedeelte van Nederland. Vaak iedere dag in een andere treinserie.quote:
Op welke trein moet je overstappen?quote:Op zondag 26 juni 2011 20:17 schreef TostiTijd het volgende:
blauw met paarse stoelen ja. en hoe weet je dit, ik ben onder de indruk. oo den bosch, overstappe.!
Nee maar wel je unieke kans om socios te vinden!quote:Op zondag 26 juni 2011 20:08 schreef TostiTijd het volgende:
Is dat mijn ultieme kans om iets van waardering te krijgen hier op Fok!?
ahwww toooeeeee?
ik dacht dat Fok! vriendloosvriendelijk was (best goed bedacht van mezelf)
oke doei
Als ik op FOK! zit, zit ik zelden in een trein.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:18 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Nee maar wel je unieke kans om socios te vinden!
Wist niet dat je op fok zat. Zo boeiend vink je nou ook weer niet dat ik dat bijhou ofzoquote:Op zondag 26 juni 2011 20:19 schreef Socios het volgende:
[..]
Als ik op FOK! zit, zit ik zelden in een trein.
de trein met eindbestemming eindhoven, net losgekoppeld, misschien ook wel relevante informatie. treinstel 9430 en weer de paars-blauwe stoelen.quote:
is dat een soort van droom van je?quote:Op zondag 26 juni 2011 20:19 schreef Socios het volgende:
[..]
Als ik op FOK! zit, zit ik zelden in een trein.
Het is wat!quote:Op zondag 26 juni 2011 20:26 schreef TostiTijd het volgende:
Fok!en terwijl je in een trein zit.
en deze trein maakt een he hoog zoemend geluid terwijl die accelereert.
is het niet efficienter om de treinen maar in een beperkt gedeelte van nederland in te zetten (met uizondering van de lange trajecten)quote:Op zondag 26 juni 2011 20:17 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, hoor. Veel treinstellen (vooral van Intercitymaterieel) komen door een heel groot gedeelte van Nederland. Vaak iedere dag in een andere treinserie.
Nee, als ik zou willen, kan dat prima. Maar als ik met de trein reis, doe ik liever iets anders.quote:
fappen?quote:Op zondag 26 juni 2011 20:28 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, als ik zou willen, kan dat prima. Maar als ik met de trein reis, doe ik liever iets anders.
Dat gebeurt eigenlijk al voornamelijk door de regionale vervoerders die veelal met stoptreintjes rijden. Dat materieel blijft allemaal in desbetreffende regio.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:27 schreef tdrone het volgende:
is het niet efficienter om de treinen maar in een beperkt gedeelte van nederland in te zetten (met uizondering van de lange trajecten)
hey een virm? 6 bakken.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:11 schreef TostiTijd het volgende:
[..]
geen idee.. treinstel 9504. onderweg naar roosendaal.
Ook niet.quote:
Het woord "allesbehalve" niet kennen.quote:Dat val namelijk ook onder 'alle behalve fappen'.
geen idee, het enige wat ik zie is de vorm en de kleur, en een chickquote:
Je bekent, da's duidelijkquote:Op zondag 26 juni 2011 20:31 schreef Socios het volgende:
[..]
Ook niet.
[..]
Het woord "allesbehalve" niet kennen.
Onzin. "Allesbehalve" betekent "absoluut niet", "allerminst", "geenszins", "volstrekt niet", "helemaal niet" etc.quote:
Hee Socios, waarom hoor je altijd zo'n van hoogte veranderende kuttoon in die schijtdubbeldekkers? Kun je dat niet even verhelpen?quote:Op zondag 26 juni 2011 20:31 schreef Socios het volgende:
[..]
Ook niet.
[..]
Het woord "allesbehalve" niet kennen.
dat wil ik ook wel eens weten!quote:Op zondag 26 juni 2011 20:40 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Hee Socios, waarom hoor je altijd zo'n van hoogte veranderende kuttoon in die schijtdubbeldekkers? Kun je dat niet even verhelpen?
quote:Op zondag 26 juni 2011 20:39 schreef Socios het volgende:
[..]
Onzin. "Allesbehalve" betekent "absoluut niet", "allerminst", "geenszins", "volstrekt niet", "helemaal niet" etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |