quote:Op zondag 26 juni 2011 19:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik genoot meer van het gestreel aan mijn magnifieke borsten
luid giechelendquote:Op zondag 26 juni 2011 19:59 schreef ValHallen het volgende:
2 paar handen die langzaam mijn heuveltjes bestijgen om daarna zachtjes mijn tepels te strelen
Net op tijd. Nummer was zowat afgelopen.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
OTS wil niet echt, hou even vol melting
Ik heb nog wel meer nummers nodig vrees ik.. Ohh wat faal ik vandaag.. Volgende keer wacht de buurvrouw maar tot de brandweer komt als d'r keuken in brand staat als ik net thuis kom en moet gaan draaien..quote:Op zondag 26 juni 2011 20:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Net op tijd. Nummer was zowat afgelopen.
Is maar goed dat ik er nog één klaar had staan.
Ik kan er wel 1 voor je makenquote:Op zondag 26 juni 2011 20:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Ja maar ehm jij hebt geen kutje.
Toch?
ik ben heul geen breezah sletjequote:
Ja het is graag of niet hequote:
sorry.. gemute.. kun je het ook zo ff vertellenquote:Op zondag 26 juni 2011 20:06 schreef Melting het volgende:
Als jullie goed luisteren weten jullie meteen hoe Radio 538 aan z'n naam is gekomen.
Nee man.... luisteren!quote:Op zondag 26 juni 2011 20:07 schreef Zokunen het volgende:
Is toch zon booreiland waar veronica op begon?
quote:Op zondag 26 juni 2011 20:07 schreef Zokunen het volgende:
Is toch zon booreiland waar veronica op begon?
Nee.....quote:Op zondag 26 juni 2011 20:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
sorry.. gemute.. kun je het ook zo ff vertellen
Ga je niet naar mij luisteren?quote:Op zondag 26 juni 2011 20:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja het is graag of niet he
Maarre Jurassic Park is klaar met downloaden, tijd voor 2 uur hersenloos popcornvermaak
ik ook niet.. maar carool welquote:
Ehm ga je dan ook epileren enzo want ik hou al niet van haar op een doos dus laat staan op een breezah.....quote:Op zondag 26 juni 2011 20:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja het is graag of niet he
Maarre Jurassic Park is klaar met downloaden, tijd voor 2 uur hersenloos popcornvermaak
Ik wel i.i.g.quote:
Waarom jij niet? Ik ga niet alleen emtal prut draaien hoorquote:Op zondag 26 juni 2011 20:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ook niet.. maar carool wel
mwoa kvin t ook weer niet boeiend genoeg om te googlenquote:
gwoon.. kheb zin in televisie kijkenquote:Op zondag 26 juni 2011 20:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Waarom jij niet? Ik ga niet alleen emtal prut draaien hoorOokal is m'n bui er wel ernstig naar..
over 20 min kun je meedoen in TV SCquote:Op zondag 26 juni 2011 20:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
gwoon.. kheb zin in televisie kijken
jofu heeft de beste gedeeltes gemistquote:Op zondag 26 juni 2011 20:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik wel i.i.g.
Ik wil de verhalen wel eens horen, wat ik nou gemist heb.
Maar..quote:Op zondag 26 juni 2011 20:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
gwoon.. kheb zin in televisie kijken
Epileren is part of the jobquote:Op zondag 26 juni 2011 20:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ehm ga je dan ook epileren enzo want ik hou al niet van haar op een doos dus laat staan op een breezah.....
maar.. maar.. ik doe of t 1 of t ander.. niet beiden.. dus visie.. of fokken.. wordt dus visiequote:Op zondag 26 juni 2011 20:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
over 20 min kun je meedoen in TV SC
je doet niet aan TV fokkenquote:Op zondag 26 juni 2011 20:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar.. maar.. ik doe of t 1 of t ander.. niet beiden.. dus visie.. of fokken.. wordt dus visie
gister weggezopenquote:Op zondag 26 juni 2011 20:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar..
Knetter, waar is al je liefde voor mij gebleven?![]()
Toedelsquote:Op zondag 26 juni 2011 20:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga televisie kijken..toedels piepels..
Tot morgen Moppie!quote:Op zondag 26 juni 2011 20:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga televisie kijken..toedels piepels..
Rob! Je hebt gewoon ruim anderhalf uur aan 70's muziek gemist!quote:
Als compensatie heb ik in de auto 4 podcasts van Gerard Ekdom achter elkaar geluisterdquote:Op zondag 26 juni 2011 20:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Rob! Je hebt gewoon ruim anderhalf uur aan 70's muziek gemist!
Eh?quote:Op zondag 26 juni 2011 20:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
Rob waarom zijn jouw bestanden zo zwaar?
Jjj hebt een zooi muziek aan Outpost gegeven, ik heb dat recentelijk gekopieerd, maar OTS heeft nogal moeite met laden ervanquote:
Het zijn doodnormale mp3s hoor.... Maar het gaat van 192 kbps tot en met 320 kbps, dus ze kunnen wel wat groot zijn als je normaal 128 gewend bentquote:Op zondag 26 juni 2011 20:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jjj hebt een zooi muziek aan Outpost gegeven, ik heb dat recentelijk gekopieerd, maar OTS heeft nogal moeite met laden ervan
Ik zit meestal met 192, een heleboel wat ik er nu bij heb is idd 320quote:Op zondag 26 juni 2011 20:19 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Het zijn doodnormale mp3s hoor.... Maar het gaat van 192 kbps tot en met 320 kbps, dus ze kunnen wel wat groot zijn als je normaal 128 gewend bent
Neuh, gewoon één of ander flauw liedje of zo, denk ik!quote:Op zondag 26 juni 2011 20:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
lekker rasta-accentje
is het van een film?
Is me niet opgevallen. Ik zal er ff goed op letten.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oooeei, daar was m'n echo weer of niet?
Zal nu niet zo zijn, m'n speakers stonden harder van de weekquote:Op zondag 26 juni 2011 20:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Is me niet opgevallen. Ik zal er ff goed op letten.
quote:Op zondag 26 juni 2011 20:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zal nu niet zo zijn, m'n speakers stonden harder van de weekNu weer zachter gezet
Rustig man, naai me niet op of ik zeg niets meer!quote:Op zondag 26 juni 2011 20:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waar blijven de roddels of leerlessen van de meet?
sorry sorryquote:Op zondag 26 juni 2011 20:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Rustig man, naai me niet op of ik zeg niets meer!
Dat ik net ook aan te denken!quote:Op zondag 26 juni 2011 20:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat vond je dan van de verwelkomingsdans.. was de bedoeling dat we zouden stoppen als je ging strippen... ofzo
Yup!quote:Op zondag 26 juni 2011 20:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
volgens mij ging hij gewoon zitten
Daar kom ik na dit nummer op, met een toepasselijk nummer erbij dat door m'n hoofd ging toen ik eindelijk die deur open hadquote:
Vanavond zit volgens mij kats vol.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:29 schreef Nitrouz het volgende:
matties waar is die rooster ik heb zin om te draaien vanavond ja tog
Ja dus episch goed nummer voor zn vraag!quote:Op zondag 26 juni 2011 20:39 schreef ToT het volgende:
In de videoclip komt nota bene een foodfight voor!
Oh en de buren daarboven en daarboven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 juni 2011 20:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh en de buren daarboven en daarboven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 26 juni 2011 20:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh en de buren daarboven en daarboven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
Die ken ik niet!quote:Op zondag 26 juni 2011 20:42 schreef Melting het volgende:
Eigenlijk was Foodfight van de Village People nog beter hè?
Komt ie nu mee!quote:Op zondag 26 juni 2011 20:42 schreef Melting het volgende:
Eigenlijk was Foodfight van de Village People nog beter hè?
Toffe filmquote:Op zondag 26 juni 2011 20:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
laat me denken aan de film fight club
No sleep till Brooklyn toch wel?quote:
Die heeft outpost al gedraaidquote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 20:45 schreef Outpost76 het volgende:
Gewoon Bon Jovi met I'll sleep when I'm dead.
Lekker veilig bus rijden net danquote:Op zondag 26 juni 2011 20:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alles doet me zeer, zelfs headset op m'n oren
quote:Op zondag 26 juni 2011 20:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
Jah sorry jongens, ik kan het slecht bijhouden
Jij bent tv kijken!quote:Op zondag 26 juni 2011 20:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Niet roddelen he jongensgedraagt u
We roddelen niet!quote:Op zondag 26 juni 2011 20:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Niet roddelen he jongensgedraagt u
En dat!quote:
Ik zeg toch ook aanwezige damesquote:Op zondag 26 juni 2011 20:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
samzz was dr niet.. en myr niet en c_a niet.. niet lullen jofu
Oeh maar ehm 08 wel dan?quote:Op zondag 26 juni 2011 20:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
samzz was dr niet.. en myr niet en c_a niet.. niet lullen jofu
quote:Op zondag 26 juni 2011 20:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
en carool dronk niet
ja ik luister half.. ben ook tv aan t kijken
Ik denk dat hij op Outpost's post doelde.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Doet dan nummers draaien zonder ons wat te vragen
![]()
Oh hehehe ik denk dat wat melting net postquote:Op zondag 26 juni 2011 20:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Jofu zegt op de radio dat ik gelijk had!Wat is DIT voor versie????
Haai!quote:Op zondag 26 juni 2011 21:01 schreef Carooltje79 het volgende:
Avond hier![]()
Jofu waar blijft mijn Rammstein![]()
Allo allo. Je hebt je flink vermaakt vandaag, hè?quote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 21:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Allo allo. Je hebt je flink vermaakt vandaag, hè?
Niet zo miepen hequote:Op zondag 26 juni 2011 21:02 schreef Outpost76 het volgende:
Als je dat doet doe t dan nu want ik ben even weg naar mn balkon!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Ow... heb je niet met ballonnen gegooid?quote:
Slapeloze versiequote:Op zondag 26 juni 2011 20:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Jofu zegt op de radio dat ik gelijk had!Wat is DIT voor versie????
Gaan we eisen? Dan wil ik er wat voor terug hoor!quote:Op zondag 26 juni 2011 21:01 schreef Carooltje79 het volgende:
Avond hier![]()
Jofu waar blijft mijn Rammstein![]()
Ohw dat wel jahquote:Op zondag 26 juni 2011 21:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Ow... heb je niet met ballonnen gegooid?
nou laat dan maar... dan zet ik het zelf wel opquote:Op zondag 26 juni 2011 21:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Slapeloze versie
[..]
Gaan we eisen? Dan wil ik er wat voor terug hoor!
Maaisje hey maaisje, psst maaisje.. Ik heb zoveel Rammstein, kies dan wel een nummerquote:Op zondag 26 juni 2011 21:05 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nou laat dan maar... dan zet ik het zelf wel op
Sehnsucht of Engel of Spiel Mit Mir of Buck Dich haha of allemaalquote:Op zondag 26 juni 2011 21:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maaisje hey maaisje, psst maaisje.. Ik heb zoveel Rammstein, kies dan wel een nummer
Het rekt vast meequote:Op zondag 26 juni 2011 21:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dies wel heul klein hoor, dat gaatje dat past nooit!
een anus is ook maar een klein gaatjequote:Op zondag 26 juni 2011 21:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dies wel heul klein hoor, dat gaatje dat past nooit!
Buck dich? Wat ben jij van plan dan?quote:Op zondag 26 juni 2011 21:08 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Sehnsucht of Engel of Spiel Mit Mir of Buck Dich haha of allemaal
Dat is gwn een geil nummerquote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 21:03 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Niet zo miepen he
Doe ik wel want als hij meer herrie gaat draaien ga ik een film kijken die ik morgen met knetter zou gaan kijken en dus morgen niet weer ga kijken. Dus als hij knetter lief vind doet ie t niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 juni 2011 21:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Doe ik wel want als hij meer herrie gaat draaien ga ik een film kijken die ik morgen met knetter zou gaan kijken en dus morgen niet weer ga kijken. Dus als hij knetter lief vind doet ie t niet!
Welke film is dat dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
[..]
Doe ik wel want als hij meer herrie gaat draaien ga ik een film kijken die ik morgen met knetter zou gaan kijken en dus morgen niet weer ga kijken. Dus als hij knetter lief vind doet ie t niet!
Niet mijn probleem tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
[..]
Ik zou uittunen heel evenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Gewoon een film die ik nog niet gezien heb.quote:
Ik doe m'n bestquote:Op zondag 26 juni 2011 21:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gewoon een film die ik nog niet gezien heb.We hebben niet echt een film besproken maar het ging er meer om dat Jofu zich moet gedragen qua muziek.
Zoveel herrie draai ik nu niet johquote:Op zondag 26 juni 2011 21:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja al gedaan ja...![]()
Film kijken wordt t dus.
Niet goed genoeg...quote:
quote:
WEES DANKBAAR, ROTKIND!quote:
hey WEES DANKBAAR SOMMIGE MENSEN HEBBEN GEEN EENS WERKquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
quote:Op zondag 26 juni 2011 21:20 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
hey WEES DANKBAAR SOMMIGE MENSEN HEBBEN GEEN EENS WERKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij MacDonalds zoeken ze altijd personeel.quote:
Ik ga jou slaan.quote:
Aangemeld, nooit iets van gehoord.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Bij MacDonalds zoeken ze altijd personeel.
heyquote:
Banwaardig he?quote:Op zondag 26 juni 2011 21:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Deze moet ik als een dreigement opvatten, neem ik aan?
Tssss.... vreemd. Die zoeken namelijk altijd mensen, lijkt het wel.quote:
Ik dacht dat jij een kinky fetish had. Mijn excuses.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Deze moet ik als een dreigement opvatten, neem ik aan?
Liefst iets in een callcenter of administratief werk.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Tssss.... vreemd. Die zoeken namelijk altijd mensen, lijkt het wel.
Zoek je nog een speciaal soort werk?
En kun je daar niets in vinden?quote:Op zondag 26 juni 2011 21:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Liefst iets in een callcenter of administratief werk.
Nee ik was van de schoenen.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een kinky fetish had. Mijn excuses.
Zwieber is ook een biersoort of zo?quote:Op zondag 26 juni 2011 21:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Myraela snapt 't wel denk hoop ik.
Pics!quote:Op zondag 26 juni 2011 21:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
Lafee, gewoon Lafee, zo Duits als maar zijn kan en potdomme lekker die griet
quote:Op zondag 26 juni 2011 21:36 schreef Melting het volgende:
[..]
http://www.google.nl/sear(...)ource=og&sa=N&tab=wi
Ik moet bekennen dat ik dus alleen de nummers ken die ik heb, ik weet niet hoe oud dat werk is, of dat ze uberhaupt nog bestaanquote:Op zondag 26 juni 2011 21:37 schreef ToT het volgende:
Dat kraakje zo in de stem vind ik echt heerlijk, maar zij doet het te vaak.
Buiten dat: TOP!Ik ben ff verder aan het snuffelen naar hun muziek!
Ze hebben in 2009 sowieso nog een album uitgebracht.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik dus alleen de nummers ken die ik heb, ik weet niet hoe oud dat werk is, of dat ze uberhaupt nog bestaan
Wie weet heeft ze het wel zelf geschreven!quote:Op zondag 26 juni 2011 21:42 schreef Outpost76 het volgende:
Dat ze een vrouw hebben gevonden die dit en serieus en zo rustig heeft kunnen zingen!
Lijkt me sterk!quote:Op zondag 26 juni 2011 21:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Wie weet heeft ze het wel zelf geschreven!
Dit nummer is al oud. Toen ik pas uit ging werd dat op een playbackshow voorgedragen!quote:Op zondag 26 juni 2011 21:42 schreef Outpost76 het volgende:
Dat ze een vrouw hebben gevonden die dit en serieus en zo rustig heeft kunnen zingen!
quote:Op zondag 26 juni 2011 21:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit nummer is al oud. Toen ik pas uit ging werd dat op een playbackshow voorgedragen!
Toch niet de miniplaybackshow, mag ik hopen?quote:Op zondag 26 juni 2011 21:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit nummer is al oud. Toen ik pas uit ging werd dat op een playbackshow voorgedragen!
heyquote:
Ze vinden me vaak niet commercieel genoeg voor een callcenter, ik ben te lief ofzo. En administratief kan ik niets vinden. En ik ben te lelijk om me in een winkel of iets te zetten, dat schrikt mensen af, daar nemen ze me niet aan.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:27 schreef Melting het volgende:
[..]
En kun je daar niets in vinden?
(Of heb je zo'n excentriek uiterlijk dat ze je daar liever niet zien)
Surequote:Op zondag 26 juni 2011 21:44 schreef Outpost76 het volgende:
Doe mij deze eens zippyen als je show is afgelopen Jofu!
Nee in de kroeg voor volwassenen.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Toch niet de miniplaybackshow, mag ik hopen?
quote:Op zondag 26 juni 2011 21:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee in de kroeg voor volwassenen.
2 Grieten deden dat. Sexy gekleed, 2 dildo's vast...... je snapt wel dat zij die gewonnen hadden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |