Ja natuurlijk, iedereen zou toch doen alsof ie gek is.quote:
ja het is zo onoverzichtelijk!quote:Op zondag 26 juni 2011 21:10 schreef WcPot het volgende:
Afslag gemist en dan achteruit rijdenOm de paar km heb je hier wel een afslag
ik ga helemaal uit me plaat!quote:Op zondag 26 juni 2011 21:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja het is zo onoverzichtelijk!
Had je die film al gekeken eigenlijk? Ik heb alleen het eerste stukje gekeken, ik had geen tijd om het afgekeken, beetje after school special tot nu toe.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja het is zo onoverzichtelijk!
denk dat ik hem morgen ga kijkenquote:Op zondag 26 juni 2011 21:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Had je die film al gekeken eigenlijk? Ik heb alleen het eerste stukje gekeken, ik had geen tijd om het afgekeken, beetje after school special tot nu toe.
Ja daar is niet hier.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:10 schreef WcPot het volgende:
Afslag gemist en dan achteruit rijdenOm de paar km heb je hier wel een afslag
Oh voor jou tijd denk ikquote:Op zondag 26 juni 2011 21:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
denk dat ik hem morgen ga kijken
wat bedoel je met after school special?
Hij heeft geld nodig denk ikquote:Op zondag 26 juni 2011 21:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
WTF heeft robin williams te maken met legend of zelda
ze houden allebei van groenen maillotsquote:Op zondag 26 juni 2011 21:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hij heeft zijn dochter er naar vernoemdquote:Op zondag 26 juni 2011 21:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nee, alsof wij geloven dat hij dat spel speeltquote:Op zondag 26 juni 2011 21:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja maar, dit slaat gewoon echt nergens op
no wayquote:Op zondag 26 juni 2011 21:16 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Hij heeft zijn dochter er naar vernoemd
nee, hij werkt alleen p de 3dsquote:Op zondag 26 juni 2011 21:16 schreef Karina het volgende:
Ik zou bijna een DS3D kopen, of kun je die ook op een normale DS spelen (al heb ik het spel al uitgespeeld op de Supernes of wat was het.
het is nog waar ook, zijn kind heet zeldaquote:Op zondag 26 juni 2011 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, alsof wij geloven dat hij dat spel speelt
Arme kind.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
het is nog waar ook, zijn kind heet zelda
Ik zou geen Zelda willen heten hoor. Wel Linkquote:Op zondag 26 juni 2011 21:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
echt niet, vette naam man
Toen ik daar voor het eerst reed kwam i er ook op de laatste seconde achter dat ik verkeerd ging. Ik ben alleen niet achteruit gegaan, maar gewoon over de doorgetrokken streep naar links.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
tis de schuld van de weg natuurlijk
Tis wel echt kut als je de laatste afslag in Nederland (Eersel) mist en pas ergens in Belgie kan keren.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
meh, misschien zou ik hetzelfde doen als het anders 100km meer kostte
Daar komt het wel op neer ja.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
dus ze kan een medische ontheffing krijgen en dan gaat ze dus gewoon hard dood met een botsing
Kan ze niet zo'n gordelverkleiner kopen? Of gewoon (als het er zit) dat schuifje naar beneden doen, zodat de gordel lager zit?quote:Op zondag 26 juni 2011 21:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
dus ze kan een medische ontheffing krijgen en dan gaat ze dus gewoon hard dood met een botsing
Mja, dr zouden wel meer mensen om andere reden niet de weg op mogenquote:Op zondag 26 juni 2011 21:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nja, dan vind ik eerder dat je helemaal niet mag rijden
gordel is sowieso verplicht, wat voor rare ziekte heb je als je geen gordel om kanquote:Op zondag 26 juni 2011 21:27 schreef amaranta het volgende:
[..]
Kan ze niet zo'n gordelverkleiner kopen? Of gewoon (als het er zit) dat schuifje naar beneden doen, zodat de gordel lager zit?
Gordel zou achterin ook verplicht moeten zijn (of is dat al??)
lekkerquote:Op zondag 26 juni 2011 21:28 schreef amaranta het volgende:
Ja uh agent, ze was me gewoon aan het pijpen meneer.
Zenuwziekte. Weet je hoeveel pijn dat doet??quote:Op zondag 26 juni 2011 21:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
gordel is sowieso verplicht, wat voor rare ziekte heb je als je geen gordel om kan
Ga jij haar missen? Ik niet hoor.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nou zeg!quote:Op zondag 26 juni 2011 21:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nee... niet eens een boze turk/marokkaan/pool
moet je ook gewoon doenquote:Op zondag 26 juni 2011 21:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zenuwziekte. Weet je hoeveel pijn dat doet??
Man echt kei veel.
Maargoed, ik draag altijd gordel. Tis sowieso een automatisme zodra ik ben ingestapt. Ook achterin.
{"#quote:Op zondag 26 juni 2011 21:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ga jij haar missen? Ik niet hoor.
Inderdaadquote:Op zondag 26 juni 2011 21:29 schreef Karina het volgende:
Op weg naar een uitje, mag hij in ieder geval drinken
Ik dacht al, wat is het beeld opeens raar.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:31 schreef donald_dick het volgende:
mooi van 4:3 uitrekken naar 16:9, dan lijkt rob extra dik en vuil extra vuil
Zo die verhouding zijn inderdaad echt verneuktquote:Op zondag 26 juni 2011 21:31 schreef donald_dick het volgende:
Iddquote:Op zondag 26 juni 2011 21:31 schreef donald_dick het volgende:
en nu van 4:3 naar 16:9 en weer terug naar 4:3, nu is Rob nog brederquote:Op zondag 26 juni 2011 21:32 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Zo die verhouding zijn inderdaad echt verneukt
die verschoon ik wel altijd na een beurtquote:Op zondag 26 juni 2011 21:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
RUBBER NOG NOOIT SCHOONGEMAAKT
Ik gooi ze na gebruik altijd gelijk weg.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
RUBBER NOG NOOIT SCHOONGEMAAKT
Handig voor als ie ooit in de bak beland.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:37 schreef Karina het volgende:
Hoe gay, hij heeft zijn eigen zeepje meegenomen
Nee, zijn toch maar herhalingen, helaas.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:38 schreef Flitskikker het volgende:
Zijn er tegenwoordig nog rubbertjes-, coderen- en kansloostellers?
of net anaal gefist hebtquote:Op zondag 26 juni 2011 21:38 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Handig voor als ie ooit in de bak beland.
quote:
boh gek, die dominicaansequote:
Dat rijmt nietquote:Op zondag 26 juni 2011 21:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je laat je anus zien, je laat je tieten zien
in uit in uit vinger in je kut
quote:Op zondag 26 juni 2011 21:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je laat je anus zien, je laat je tieten zien
in uit in uit vinger in je kut
anus wel dan?quote:
Zeg but fuck zeg but fuckquote:Op zondag 26 juni 2011 21:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
we hebben een anal fist party #vrienden
rob neemt de zeep mee!quote:Op zondag 26 juni 2011 21:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
we hebben een anal fist party #vrienden
dat is niet hygiënischquote:
AAAN TAFEL!!!quote:
Geen idee, ik kijk die dingen niet.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
die van groen, das toch taffie van ZOOP en die hoer van de film 'loverboy'?
quote:Op zondag 26 juni 2011 21:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
als jij het zegt.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
haar haar staat omhoogquote:
ik keek dat vroegaquote:Op zondag 26 juni 2011 21:46 schreef donald_dick het volgende:
[..]
[..]
als jij het zegt.
waarom kijk jij zoop trouwens?
Taffie van ZOOP ja. Dat andere ken ik niet.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
zon geurtje in het stopcontact: 'lekker'quote:Op zondag 26 juni 2011 21:46 schreef donald_dick het volgende:
Zeg Sinterklaas, hoe ga jij met je voortijdige zweetlozing om?
maar waar stop jij dat dan inquote:Op zondag 26 juni 2011 21:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
zon geurtje in het stopcontact: 'lekker'
Graag! Ik doe mee.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wanneer gaan we met zn allen steve miller neerknuppelen?
niet, want steve (steve zij met hem) is beter dan allahquote:Op zondag 26 juni 2011 21:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wanneer gaan we met zn allen steve miller neerknuppelen?
-smeert penis en doos inquote:Op zondag 26 juni 2011 21:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Rob zullen we lekker sexen?
-Ja eerst ff mijn desinfectie erbij pakken!
quote:Op zondag 26 juni 2011 21:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
dit condoompie kan niet he, das ranzig,quote:Op zondag 26 juni 2011 21:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik ook niet en zo te zien terecht.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik ben nog nooit in de delifrance geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |