SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alternatief?quote:Op zondag 26 juni 2011 19:21 schreef TheaTraal het volgende:
En er klopt natuurlijk geen zak van die fasen
Niet elke relatie gaat ook uit, hè. Een model is ook een vereenvoudigde weergave van de werkelijkheid.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:25 schreef TheaTraal het volgende:
Die breaking up volgt echt niet zoals in dat rijtje, er zijn 10000 redenen waarom een relatie uit kan gaan.
En er zijn ook nog altijd stellen waar het wel goed blijft.
Die 10000 redenen zijn dan ook samengevat als: downhill.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:25 schreef TheaTraal het volgende:
Die breaking up volgt echt niet zoals in dat rijtje, er zijn 10000 redenen waarom een relatie uit kan gaan.
En er zijn ook nog altijd stellen waar het wel goed blijft.
Lees de laatste zin van mijn laatste post nog eens.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:38 schreef TheaTraal het volgende:
Vind het wat kortzichtig, er is niet altijd downhill voordat het uitgaat. En Stage 4&5 moeten wat mij betreft ook omgedraaid worden
Gelezen..quote:Op zondag 26 juni 2011 19:40 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Lees de laatste zin van mijn laatste post nog eens.
Rare visie... Elkaar tolereren is al min of meer downhill, wat mij betreft.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:38 schreef TheaTraal het volgende:
Vind het wat kortzichtig, er is niet altijd downhill voordat het uitgaat. En Stage 4&5 moeten wat mij betreft ook omgedraaid worden
Ja, wat mij betreft ook.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:42 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Rare visie... Elkaar tolereren is al min of meer downhill, wat mij betreft.
Ook strangers again?quote:Op zondag 26 juni 2011 23:05 schreef o.us het volgende:
Net uit stage 7 gekomen sinds meer dan een maandje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |