Mental Image van de puzzel die luier heettequote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:35 schreef Ssserpente het volgende:
Alleen een luier in bed durf ik trouwens niet. Ben bang dat ze m in stukjes snippert. Dr slaapzak trekt ze nl altijd zelf uit s ochtends.
Ah! Goed om te weten, ik vind het hier al zo donker en was nog aan het dubben of ik nou moest gaan lopen naar t cb of beter de bus kon nemen. Het wordt t laatste dusquote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:33 schreef Ssserpente het volgende:
Lente heeft een romper met spaghettibandjes aan en daarover een katoenen jurkje. Het is hier nl helemaal niet zo warm meer. Het regent heule grote druppels en waait keihard.
En dit weer zou vanuit het westen komen opzetten, dus dan weten jullie wat er jullie kant uitkomt.
Daarom trekken we Oscar de slaapzak achterste voren aan.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:38 schreef Ssserpente het volgende:
Alleen een luier in bed durf ik trouwens niet. Ben bang dat ze m in stukjes snippert. Dr slaapzak trekt ze nl altijd zelf uit s ochtends.
Gisteravond heb ik geprobeerd om r zonder slaapzak in bed te leggen omdat het 30 graden op dr kamertje was. Maar na een half uur huilen en miepen om dr slaapzak heb ik m toch maar aangedaan en sliep ze meteen.
wat knap!!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:42 schreef Chan het volgende:
Afleiden ja, dat was het. Soms vergeet ik dat gewoon helemaal, terwijl het nog best goed helpt vaak
Ik ben nu trouwens wel even héél trots. Timo wilde graag op de wc, normaal wil hij dat met broek en luier aan, maar dit keer wilde hij na een tijdje zijn broek én luier uit. Dus hup, weer op de wc.. daar was ik al héél trots over, maar toen ging hij ook echt zijn best doen en er kwam zowaar zelfs een scheetje uitIk loop over van trots
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |