abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98712386
Oh hier ook een wapperaar... gillen valt mee, meestal of 1 heel kort hoog gilletje (soms in de vorm van een NEEEEEH!) of anders gewoon een soort lage grom...
pi_98712487
eenkennig --> tsjek.
vraag maar aan de buurvrouw. die stak een vinger uit naar ravi (letterlijk) en hij krijste en gilde alles bij elkaar, ondertussen haar vuil aankijkend. arme buuv schrok zich rot!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  maandag 27 juni 2011 @ 11:22:31 #53
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_98712596
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 11:15 schreef MamaPurk het volgende:
Hier ook gillende en dreinende dreumes, vermoedelijke oorzaak, moe en warm...

Kan het zijn dat ze weer een eenkennige fase krijgt?
Dit heeft ze vrij lang gehad toen ze nog klein was, maar nu elke keer als ik de kamer verlaat of ze mij niet dan is het krijsen en nee mama... Ik kan niet eens rustig haar zusje in bed leggen of iets dergelijks of er word gekrijst en ze wil mee... pfffffffffffff
wellicht is het ee reactie op je jongste? Dat ze de aandacht toch niet wil delen?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_98712842
ravi _O- zo erg is het hier nog niet gelukkig.

En ja davinia misschien is het een reactie, maar had dat dan niet veel eerder moeten gebeuren, Sarah is al bijna 4 maanden... En het is echt iets van de laatste week!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_98713316
het gekke is dat ravi voorheen eigenlijk nooit eenkennig was. die kon op feestjes van schoot naar schoot gaan en vond dat allemaal best! ach ja. komt wel goed.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_98713446
Florian houdt sowieso niet zo van vreemden. Woedend als hij 's middags uit bed komt en er zit bezoek.
Als hij er een tijdje bij in de buurt zit, wordt het veel beter, vooral als ze rustig afwachten.
pi_98713500
nou van vreemden maakt Jaël dus geen probleem het word pas een probleem als ik dus uit beeld verdwijn... En ja ik moet ook nog wel eens wat doen in huis en om dan constant een dreumes op sleep touw te moeten nemen... Maar het komt inderdaad vast wel weer goed :)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_98714008
Minke plakt in het begin wel effe aan ons been als ze met bezoek wordt geconfronteerd (ofwel bij ons, of wij bij bezoek).... maar komt redelijk snel los en dan ook echt los! :+
pi_98719226
Zo zeg.. eindelijk weer bijgelezen. Wat mis je hier een hoop als je een kleine twee weken geen tijd hebt om 't bij te houden zeg!

Ik zag allerlei badderverhalen en foto's, leuk! Onze badkamer-kast is ook niet groot genoeg voor een bad, dus Lars gaat vaak mee met een van ons onder de douche. Hij heeft minder problemen met spetters in z'n gezicht dan ik ;) Alleen als we echt tijd hebben zet ik het plastic babybadje op onder de douche en kan hij ook wat langer blijven spelen. Hij vindt alles prima. (Heb net buiten 't badje opgezet; leuke verrassing als ie zometeen wakker wordt. En misschien komen de buurkindjes ook wel spelen: babypoolparty!)

We zijn vorige week een weekendje weggeweest naar Centerparcs. Met opa en oma. Zo heerlijk!! Opa en oma genoten ervan om zoveel tijd met Lars door te brengen, en wij genoten ervan om eens een beetje langer dan tot 7:00 te slapen.

Gister hadden we een personeelsfeestje bij Aquabest, en de kinders mochten allemaal spelen bij Dippie Doe. Dat was zelfs voor Lars al een groot succes. De ballenbak was hilarisch, en ook de zandbak was erg in trek. Er is natuurlijk nog veel meer te doen voor als ze wat groter zijn, maar daar gaan we dus ook zeker wel nog een keer naar toe.

En Lars kruipt! Echt netjes op handjes en knietjes! Hij tijgerde altijd alleen maar, en was daar wel al heel handig en snel in, dus nu hij zo bezig is met willen staan en stapjes zetten langs de bank en de tafel, dachten we dat hij het echte kruipen wel over slaan. Niet dus! Het ziet er echt ontzettend schetig uit: als ie heel snel wil, waggelt ie een beetje O+

Lars is wel redelijk 'mama-gericht'... als ik in beeld ben, moet ik er ook blijven en alles doen. Maar als ik er niet ben, vindt hij alles best. Of hij nu een schone luier krijgt van papa of een papfles van oma.. geen punt... maar als ik er ben... ai... Aan de ene kant heel lief, ik voel me best speciaal, maar soms is het toch ook wel heel onhandig. Verder heeft hij af en toe van die kleine driftbuitjes die nog prima te resetten zijn met 5 minuutjes in de box af laten koelen. Vooralsnog geen ergere meegemaakt.

Dat vreselijke kwijlen :9~ van die dreumessen, dat is ook slechts een fase toch he? :9~ Bij Lars stroomt het er met straaltjes tegelijk uit; 'k zou 3 keer per dag een schoon shirtje aan moeten trekken als ik 'm er altijd netjes bij wil hebben lopen. Iemand tips om ze te leren de mond een beetje dicht te houden?
pi_98733132
Dat mama-gericht zijn hebben we hier ook wel gehad, met beide kids, en dat ging over.
Hoewel ze me nog steeds erg lief vinden hoor.

En dat kwijlen, daar doe je mijns inziens niks aan. Komen er tandjes door?
Het gaat ook weer over! Hoera!!

Fijn dat jullie zo hebben genoten!

Hier alles oké, Lars zijn Opel-fascinatie maar even gevoed vandaag, hij heeft een sleutelhanger met opelteken gekregen met een autosteutel eraan (die had de sleutelmaker nog wel voor hem) helemaal blij issie! Die Opel is wat hoor, hij herkent ze echt! Geparkeerde opels, rijdende opels....hij pikt ze er feilloos tussenuit.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  maandag 27 juni 2011 @ 20:09:22 #61
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_98733520
haha Karin; het blijft bijzonder hoe Lars dat heeft met auto's en automerken :) erg leuk!! Leer je hem ook nog ff de Kia ;)?

Shandaly; heerlijk dat jullie zo;n fijn weekend hebben gehad in CP.. lekker genieten zulke dingen.

Kindjes en eenkennig zijn; Evie heeft dat heeeeel soms, maar over het algemeen is het totaal het tegenovergestelde; Evie gaat naar iedereen toe, zoekt met iedereen contact, en mama en papa moeten er altijd achteraan...
zoals vandaag; we waren op een strandje; en Evie is bij bijna alle mensen op de handdoek geweest. Gewoon erheen lopen; op haar manier tegen de mensen kletsen, en dan even gaan zitten ;)
Gelukkig komt ze dan na een paar minuten wel weer terug; en wijst dan; Papa! Mama!.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_98734415
Het driftkikkeren is hier sinds kort begonnen. Als ze haar zin niet krijgt gaat ze hard gillen. Gelukkig helpt het (nog :P ) om haar uit de situatie te halen.

Truus is vanaf het begin iemand geweest die gezelschap nodig heeft. Het maakt haar eigenlijk niet veel uit wie er bij haar is, als ze maar niet alleen is.

En het bewijsmateriaal :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha, dat met Opels :D Waarom nou weer geen BMW's ofzo? :P
pi_98734474
Hier ook al een tijdje eenkennigheid. Het valt opzich wel mee, maar als we hem op het kdv achterlaten is hij altijd heel verdrietig. Ik dacht dat dat snel over zou gaan, maar hij heeft dat nu al een paar maanden. Ook als we ergens zijn waar we nog niet geweest zijn, kijkt hij eerst de kat uit de boom. Als hij 10 minuten bij ons heeft gezeten gaat hij los. Dan is hij ineens over alles heen.

Wapperende handjes hebben wij hier juist als hij gefrustreerd is, bv als hij zijn duplo net niet op elkaar krijgt ofzo.

En hij is nu ook aan het gillen, maar meer voor de grap (ookal vinden wij het niet echt hilarisch) maar we laten hem maar even. Het lijkt er echt op alsof hij zijn 'nieuwe' gehoor aan het uittesten is.

Als hij boos wordt dan gaat hij meestal huilerig doen, dus niet echt gillen. Maar de laatste tijd werkt het erg goed als wij zeggen dat hij daar mee op moet houden. Dan houdt hij meteen op, krijgen we wel een mooie grote pruillip voor in de plaats. (wij waren erg verbaasd dat hij naar ons luistert...)
  maandag 27 juni 2011 @ 20:30:04 #64
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_98734486
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 20:28 schreef CrazyPrincess het volgende:
Hahaha, dat met Opels :D Waarom nou weer geen BMW's ofzo? :P
dat zegt Lars ook hoor :) ik was getuige :D
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 27 juni 2011 @ 20:32:09 #65
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_98734569
Lars, wat fijn dat je zo blij bent met je sleutelhanger! En wat goed zeg, dat hij dat onderscheid kan maken :Y

Eenkennig valt hier (nog) wel mee. Wel is hij de laatste tijd wat hangeriger naar mij toe. Eigenlijk een beetje wat Shandaly ook zegt.
pi_98735105
Lars :D Wat gaaf dat hij dat weet zeg!
pi_98740721
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 20:30 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

dat zegt Lars ook hoor :) ik was getuige :D
Jaja BBB is het in Lars-taal
(de buurman heeft een BMW)
De buuv heeft een daidai (hyundai)

Truus is een leuk Truusje!! En ook al gek op sleutels zie ik
Ze zijn ook allemaal hetzelfde he

Driftbuien zijn echt irritant....hier helpt dreigen met de gang echt perfect. :')
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_98740821
Leuke foto's, CP! Ze heeft mooie ogen. O+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_98741426
Eigenlijk helemaal niet bijgelezen :@

CP wat een prinsesje hebben jullie zeg, wat een mooi popje O+

Ik kom even vertellen hoe ontzettend schattig mijn propje was vanavond. Ik was echt helemaal gaar toen ik haar ophaalde bij het kdv en R. moest vanavond overwerken. Ik stond er dus helemaal alleen voor en zag er enorm tegenop. Maar alles liep perfect gesmeerd. Vrolijke dreumes uit de zandbak geplukt, samen naar alle auto's gezwaaid op de fiets. Toen we thuis waren heeft ze heel lief gespeeld toen ik voor ons aan het koken was. Toen saampjes echt gezellig pasta gegeten. Daarna zelfs samen toetje op.
Toen heeft ze weer heel lief gespeeld op wat kleine ondeugd en geklim na dan. En toen ineens om half acht wilde ze naar bed. Bij de deur staan zeuren dat ze naar boven wilde. En ze is braaf gaan slapen.
Mijn mopje popje kan soms ook voorbeeldig zijn speciaal voor vermoeide mama O+ O+

[ Bericht 0% gewijzigd door wickie op 27-06-2011 23:24:47 ]
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  maandag 27 juni 2011 @ 23:15:44 #70
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_98743933
Wat is Truus een mooi meisje! O+

Leuk hè, als het allemaal zo goed faat. Dan kan je je niet meer bedenken dat ze zo om kunnen slaan in kleine krijsertjes.
Jeckyl en Hyde, de kinderen van ons :)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  maandag 27 juni 2011 @ 23:42:06 #71
343920 ma_ma
Mama's kleine liefje
pi_98745254
Cp wat een mooierd heb je! O+

Wat heerlijk dat je kleine mopje zo lief was voor je O+

Tessa heeft nu 3 avonden geen flesje melk op (ze wilde niet :D ) en vanmorgen ook al niet.. ik moet zeggen dat ik die knusse momentjes wel zal missen, (ze dronk 's morgens en 's avonds liggend als een klein baby'tje dr flesje zo lief bij me O+ ) maar ik vind het wel erg fijn dat ze het zelf zo aan geeft dat het genoeg is geweest met de flesjes :)
Ben benieuwd of ze morgenochtend weer geen flesje wilt, dan weet ik echt zeker dat ze er klaar mee is :)
Wees maar klein, je hoeft nog lang niet groot te zijn!
pi_98752431
Lachen hoor Karin. Wat is dat toch met jongens en auto's :)

Wat fijn wickie. Ik heb ook wel van die momenten dat ik me voorbereid op het ergste en dan is ze poeslief. Echt genieten O+

Hoe oud is ze ma_ma. (Zie d'r niet in het lijstje staan toch?)
En wilde ze vanmorgen een flesje of niet? :)

Wat doen jullie je kind(eren) vandaag aan? Hier in huis ga ik maar voor de luier en verder niks. Of misschien een hemdje, want ze kruipt soms nog wel op haar buik en dat gaat wat lastig met een plakkerige buik op laminaat :')
Misschien moet ik vandaag de deur nog uit en dan trek ik wel een jurkje ofzo aan. Man wat een hitte :o
pi_98752524
Minke begint nu ook haar fles 's ochtends te weigeren. Althans, ze drinkt een paar slokken en dan is ze klaar en wil ze spelen. Met wat moeite kunnen we er nog wel wat in krijgen, maar het lijkt wel over nu... mag ook wel met 1,5 natuurlijk, maar dan moeten we een alternatief gaan verzinnen, anders heeft ze tot 9 uur ongeveer niks als ze naar het kdv gaat. Lijkt me ook geen strak plan. Iemand tips om haar 's ochtends toch nog wat te geven zonder dat we er om half 6 uit moeten? Misschien dat pap wel wil...
pi_98752695
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 08:07 schreef CrazyPrincess het volgende:Wat doen jullie je kind(eren) vandaag aan? Hier in huis ga ik maar voor de luier en verder niks. Of misschien een hemdje, want ze kruipt soms nog wel op haar buik en dat gaat wat lastig met een plakkerige buik op laminaat :')
Misschien moet ik vandaag de deur nog uit en dan trek ik wel een jurkje ofzo aan. Man wat een hitte :o
Luier en luchtig rompertje voor het kruipen inderdaad. In bed alleen luier. Dat jurkje doe ik dan toch maar niet ;)
Lars heeft ook nog eens het 'geluk' dat ie vandaag naar het CB mag, precies met 14 maanden, voor de BMR prik... Blij dat ik ook mag werken vandaag, die airco hier is nu toch best aangenaam.
pi_98752804
Lente heeft een romper met spaghettibandjes aan en daarover een katoenen jurkje. Het is hier nl helemaal niet zo warm meer. Het regent heule grote druppels en waait keihard.

En dit weer zou vanuit het westen komen opzetten, dus dan weten jullie wat er jullie kant uitkomt. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')