Zo zeg.. eindelijk weer bijgelezen. Wat mis je hier een hoop als je een kleine twee weken geen tijd hebt om 't bij te houden zeg!
Ik zag allerlei badderverhalen en foto's, leuk! Onze bad
kamer-kast is ook niet groot genoeg voor een bad, dus Lars gaat vaak mee met een van ons onder de douche. Hij heeft minder problemen met spetters in z'n gezicht dan ik

Alleen als we echt tijd hebben zet ik het plastic babybadje op onder de douche en kan hij ook wat langer blijven spelen. Hij vindt alles prima. (Heb net buiten 't badje opgezet; leuke verrassing als ie zometeen wakker wordt. En misschien komen de buurkindjes ook wel spelen: babypoolparty!)
We zijn vorige week een weekendje weggeweest naar Centerparcs. Met opa en oma. Zo heerlijk!! Opa en oma genoten ervan om zoveel tijd met Lars door te brengen, en wij genoten ervan om eens een beetje langer dan tot 7:00 te slapen.
Gister hadden we een personeelsfeestje bij Aquabest, en de kinders mochten allemaal spelen bij
Dippie Doe. Dat was zelfs voor Lars al een groot succes. De ballenbak was hilarisch, en ook de zandbak was erg in trek. Er is natuurlijk nog veel meer te doen voor als ze wat groter zijn, maar daar gaan we dus ook zeker wel nog een keer naar toe.
En Lars kruipt! Echt netjes op handjes en knietjes! Hij tijgerde altijd alleen maar, en was daar wel al heel handig en snel in, dus nu hij zo bezig is met willen staan en stapjes zetten langs de bank en de tafel, dachten we dat hij het echte kruipen wel over slaan. Niet dus! Het ziet er echt ontzettend schetig uit: als ie heel snel wil, waggelt ie een beetje
Lars is wel redelijk 'mama-gericht'... als ik in beeld ben, moet ik er ook blijven en alles doen. Maar als ik er niet ben, vindt hij alles best. Of hij nu een schone luier krijgt van papa of een papfles van oma.. geen punt... maar als ik er ben... ai... Aan de ene kant heel lief, ik voel me best speciaal, maar soms is het toch ook wel heel onhandig. Verder heeft hij af en toe van die kleine driftbuitjes die nog prima te resetten zijn met 5 minuutjes in de box af laten koelen. Vooralsnog geen ergere meegemaakt.
Dat vreselijke kwijlen

van die dreumessen, dat is ook slechts een fase toch he?

Bij Lars stroomt het er met straaltjes tegelijk uit; 'k zou 3 keer per dag een schoon shirtje aan moeten trekken als ik 'm er altijd netjes bij wil hebben lopen. Iemand tips om ze te leren de mond een beetje dicht te houden?