Die is het lelijkst van allemaal.quote:Op zondag 26 juni 2011 18:21 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
ik heb een neppe ..voor de rest who gives a shit?
(zo'n geile silver mirror bril)
quote:Op zondag 26 juni 2011 18:07 schreef Christiaan het volgende:
Als het geen Ray Ban is maar dat wel pretendeert te zijn is hij inderdaad nep.
Zo zien anderen een fiets van 4000 euro als triest.quote:Op zondag 26 juni 2011 18:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat, want 120 euro betalen voor een zonnebril, dat is pas triest.
Beargumenteer?quote:Op zondag 26 juni 2011 18:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat, want 120 euro betalen voor een zonnebril, dat is pas triest.
Omdat er vast ook hele goede zonnebrillen zijn die de helft kosten. Die Rayban koop je voor de naam, oftewel voor de reclamecampagnes, en heus niet omdat hij zoveel beter is. En ik vind het triest om iets te kopen alleen omdat er een bepaald merkje op staat.quote:
Productiekosten zonnebril: 0,92 euro.quote:
Zoiets ja.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:25 schreef FruitenCo het volgende:
Slim, je koopt exact het zelfde enkel betaal je je niet suf. Hoeveel kost een Rayban bril, iets van 130 euro dacht ik?
Ik wel, als ze lekker zitten, waarom niet? Ik zit niet meer op de middelbare school waar je moet pronken met je dure kleren met merkjes erop.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:39 schreef vault_tec het volgende:
Productie kosten van een nike schoen zijn gemiddeld 7 euro. Kopen jullie ook schoenen van b merken en zulks?
Grotendeels wel ja... Echter zijn de glazen van mijn ray-ban wel duidelijk beter en fijner dan die van een goedkope bril met stukjes donker plastic.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Omdat er vast ook hele goede zonnebrillen zijn die de helft kosten. Die Rayban koop je voor de naam, oftewel voor de reclamecampagnes, en heus niet omdat hij zoveel beter is. En ik vind het triest om iets te kopen alleen omdat er een bepaald merkje op staat.
Klopt, daarom zei ik ook voor de helft. Polaroid bijvoorbeeld is een prima merk en een stuk goedkoper en die hebben ook aviator modellen trouwens.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:50 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Grotendeels wel ja... Echter zijn de glazen van mijn ray-ban wel duidelijk beter en fijner dan die van een goedkope bril met stukjes donker plastic.
Dus een bril van 5 euro heb je niets aan, maar voor 30-50 euro moet je wel een prima zonnebril kunnen krijgen.
Half. Ik heb simpelweg geen goede zonnebril, ik ben bijna allergisch voor fel lichtquote:Op zondag 26 juni 2011 19:11 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Er zijn zat anderen merken die ook fraaie aviators maken, bv: Persol, American Optical, Retrosuperfuture
@life2.0: Daarmee zeg je alleen maar dat je nog nooit een goede zonnebril hebt gehad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |