quote:Op zondag 26 juni 2011 18:36 schreef Timmos het volgende:
LOL @ Cartoons.. Ik ga ff afkoelen onder de douche want het is nodig
.. En ik wil een MTB, op een herenfiets een leuk rondje willen doen is niet alles
..
Als je topspul wilt wel ja. Je kan toch ook voor een paar tientjes/hondertjes een 2dehandsje kopen?quote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 19:22 schreef Isdatzo het volgende:
Wacht, even serieus hè.. scheer jij je benen ook?
Moet je eens door 't bos doen, veel toffer.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:24 schreef kanovinnie het volgende:
Tuurlijk niet. Ik knal gewoon als een idioot over de weg. That's it.
Vandaag trapte ik op een gegeven moment met een auto mee. 50 km per uur is dan lekker snel
Klopt, maar daar hebben we niet zo veel van hier in de buurt. Dus dan maar over de weg vliegen.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Moet je eens door 't bos doen, veel toffer.
Nog steeds.. zwart is beter. Ziet er sneller uit!quote:Op zondag 26 juni 2011 21:02 schreef Isdatzo het volgende:
Jamaarjamaarjamaar kijk:
[ afbeelding ]
Betere foto.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.instagram.com/frozenaction
Canon EOS 6D
quote:Op zondag 26 juni 2011 21:04 schreef SP22 het volgende:
Vrouwen hebben verstand van kleuren, dus ik zeg zwart..Ja, want zwart is een kleur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
quote:Op zondag 26 juni 2011 21:04 schreef SP22 het volgende:
Vrouwen hebben verstand van kleuren, dus ik zeg zwart..Vrouwen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, daar kom je tegenwoordig niet ver meer mee..quote:Op zondag 26 juni 2011 21:09 schreef Puala het volgende:
Het is wel een verklaring waarom hij nog steeds vrijgezel is
In 't echt gedraag ik me natuurlijk voorbeeldigquote:Op zondag 26 juni 2011 21:09 schreef Puala het volgende:
Het is wel een verklaring waarom hij nog steeds vrijgezel is
quote:Op zondag 26 juni 2011 21:12 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Doe jij de rest van het huis en de tuin en de boodschappen etc etc.?
Dat doe ik thuis toch alquote:Op zondag 26 juni 2011 21:12 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Doe jij de rest van het huis en de tuin en de boodschappen etc etc.?
Zwarte R1's maken ook gheyl geluidquote:Op zondag 26 juni 2011 20:57 schreef Isdatzo het volgende:
Bohh nu heb ik m'n zinnen op een wite/rode R1 uit '07 gezet.
Zoiets.
[ afbeelding ]
Maar zwart zijn ze ook wel leuk.
[ afbeelding ]
Waar komt die waarheid vandaan? Hou ik even een slaapzak bij de hand...quote:Op zondag 26 juni 2011 21:19 schreef Timmos het volgende:
Heeft iedereen al een veilig plekkie voor zijn auto? Zoals de voorspellingen nu zijn zijn hagelstenen met een doorsnee van meer dan 5cm mogelijk..
Euhm, nee en ik mag ook hopen dat ze hier in Rhenen niet gaan vallenquote:Op zondag 26 juni 2011 21:19 schreef Timmos het volgende:
Heeft iedereen al een veilig plekkie voor zijn auto? Zoals de voorspellingen nu zijn zijn hagelstenen met een doorsnee van meer dan 5cm mogelijk..
Als je in Frankrijk woont misschien. Hier gaat 't wel meevallen.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:19 schreef Timmos het volgende:
Oja?quote:Op zondag 26 juni 2011 21:20 schreef SP22 het volgende:
Tssss... ik win poules van hele bedrijven.. Mij kun je er prima bij hebben..
quote:Op zondag 26 juni 2011 21:20 schreef freud het volgende:
[..]
Zwarte R1's maken ook gheyl geluid.
[..]
Waar komt die waarheid vandaan? Hou ik even een slaapzak bij de hand...
Jij bent dus ook een kerel die kan multitasken? bier drinken, voetbal kijken en de vrouw negeren?quote:
Geluid hard. Dan komt die vrouw er niet overheen met haar gekrijs.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Jij bent dus ook een kerel die kan multitasken? bier drinken, voetbal kijken en de vrouw negeren?
De vrouw negeren is niet nodig want die kent haar plaats (als 't goed is!), bier drinken gaat vanzelf dus dan blijft er alleen nog voetbal kijken over.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Jij bent dus ook een kerel die kan multitasken? bier drinken, voetbal kijken en de vrouw negeren?
Ik dacht vorig jaar dat het onzin was die site.. tot ik zag wat ze voor alarm afgaven in de achterhoek en wat er ook daadwerkelijk gebeurde. Ik was zwaar onder de indrukquote:Op zondag 26 juni 2011 21:22 schreef Timmos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
A level 2 was issued for NE-France, Belgium and the Netherlands mainly for large to very large hail (>5 cm in diameter) and severe to damaging wind gusts.
Dat dit nu al afgegeven wordt zegt al genoeg en maakt de kans dat het morgen level 3 wordt groter.. En level 3 is vrij zeldzaam.. Daar zijn vorig jaar die doden bij gevallen in Nederland (bij lvl 2 ook overigens)
Level 3:
Threat level 3 is issued when there is a significant threat (probability greater than 15%) of extremely severe convective storms to occur within 40 km radius of a location. Level 3 is rarely issued and implies that a major severe weather outbreak is expected. Examples include the derecho (a thunderstorm system producing widespread extreme wind gusts) that struck a large part of Germany on July 10th 2002. Major tornado outbreaks also require a level 3. An example is the outbreak that occurred on June 25th 1967 across France, Belgium and the Netherlands, and the more recent case of tornadoes and large hail across Poland on August 15th 2008.
Ga liever gewoon doodquote:Op zondag 26 juni 2011 21:27 schreef kanovinnie het volgende:
Je kan bij IDZ slapen. Maar dan wel in de keuken. En bier brengen voor hem.
Golfbal?quote:Op zondag 26 juni 2011 21:26 schreef Isdatzo het volgende:
* Isdatzo iets over golfbal-effect mompelt.
Ik had 't over hoe het dak van je auto er daarna uitziet.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:28 schreef Timmos het volgende:
[..]
Golfbal?..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 juni 2011 21:27 schreef kanovinnie het volgende:
Je kan bij IDZ slapen. Maar dan wel in de keuken. En bier brengen voor hem.
Crewbash. De komende 2 weken wil ik elke dag een pm met eenquote:
Max 1024 pixels. Weet je toch wel?quote:Op zondag 26 juni 2011 21:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat is er mis met mijn keuken?
Ik heb m'n MTB niet horen klagen.
[ afbeelding ]
Met hoeveel mensen woon je daar dan? Ik zou juist boos worden omdat zo'n idioot met zijn smerige kutfiets in mijn schone keuken komt.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:32 schreef Isdatzo het volgende:
Wel vervelend wanneer er allemaal mensen in m'n werkplaats willen koken. Optyfen!
Nounounounou...quote:
Zeg mede crew lid, zeik nietquote:Op zondag 26 juni 2011 21:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Crewbash. De komende 2 weken wil ik elke dag een pm met een
Heeee, denk erom! Ik ben stiekem ook nog steeds van plan om m'n motorblok op de keukentafel open te gaan halen.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Met hoeveel mensen woon je daar dan? Ik zou juist boos worden omdat zo'n idioot met zijn smerige kutfiets in mijn schone keuken komt.
Ik zeik ook niet? Ik ziek hooguitquote:
Nog niet verkocht dat ding?quote:Op zondag 26 juni 2011 21:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Heeee, denk erom! Ik ben stiekem ook nog steeds van plan om m'n motorblok op de keukentafel open te gaan halen.
Je gaat 'm zelf fixen?quote:Op zondag 26 juni 2011 21:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Neuh, en ik ga er ook niet op wachten.
OK, tnx. Ben benieuwd... Nu even bedenken hoe ik die slaapzak op z'n plek ga houdenquote:Op zondag 26 juni 2011 21:22 schreef Timmos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
A level 2 was issued for NE-France, Belgium and the Netherlands mainly for large to very large hail (>5 cm in diameter) and severe to damaging wind gusts.
Dat dit nu al afgegeven wordt zegt al genoeg en maakt de kans dat het morgen level 3 wordt groter.. En level 3 is vrij zeldzaam.. Daar zijn vorig jaar die doden bij gevallen in Nederland (bij lvl 2 ook overigens)
Level 3:
Threat level 3 is issued when there is a significant threat (probability greater than 15%) of extremely severe convective storms to occur within 40 km radius of a location. Level 3 is rarely issued and implies that a major severe weather outbreak is expected. Examples include the derecho (a thunderstorm system producing widespread extreme wind gusts) that struck a large part of Germany on July 10th 2002. Major tornado outbreaks also require a level 3. An example is the outbreak that occurred on June 25th 1967 across France, Belgium and the Netherlands, and the more recent case of tornadoes and large hail across Poland on August 15th 2008.
Neuh, geen zin in. Of misschien als 'ie in de winter nog niet weg is. Als winterprojectje ofzo.quote:
Ik ben ook heel blij met mijn fietsje, maar die was waarschijnlijk iets minder wreed voor de portemonnee.quote:
Heb toch al een putjesmotorkap en dak van een hagelbui van een paar jaar geleden. Dit kan er ook nog wel bijquote:Op zondag 26 juni 2011 21:22 schreef Timmos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Level 3:
Dat denk ik ook. Heb al een slaapplek geregeld.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:02 schreef Timmos het volgende:
Ik denk dat je 't onweer erger gaat vinden..
Idd.. Grote kans dat ik er lekker op uit gaquote:
Dat was ook doodeng.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik dacht vorig jaar dat het onzin was die site.. tot ik zag wat ze voor alarm afgaven in de achterhoek en wat er ook daadwerkelijk gebeurde. Ik was zwaar onder de indruk![]()
Maar nu moet ik dus nog even iemand regelen waar ik di-wo kan slapen, want alleen thuis met dit soort weer durf ik niet
Die bui is eerst over de betuwe getrokken en daar was ie al gigantisch heftig. En later is hij nog heftiger geworden..quote:Op zondag 26 juni 2011 22:05 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Dat was ook doodeng.Binnen 10 minuten pikkedonker midden op de dag.
quote:'Het lijkt erop dat tegen de avond/nacht de kansen snel toenemen op organisatie van onweer of de ontwikkeling van clusters welke duidelijke organisatie zullen vertonen. De kansen op de ontwikkeling van een squall-line nemen fors toe en deze lijn zou vervolgens versnel naar het oosten trekken. Uiteraard kunnen er bij deze squall line/MCS gemene gusts voorkomen en ook hagel van significante omvang is mogelijk. Tegenvallend is de shear en SRH welke niet denderend lijkt in de avond. Evenwel is voorzichtigheid geboden aangaande het kleine low en het gekrompen verticaal windprofiel welke aan de warme kant typerend is en in het verleden reeds een garantie was voor supercells...'
Ja, ik zat om m'n werk, vanuit het raam zag ik de bui aankomen en voor het gebouw staan allemaal bomen. Ondanks dat het pikkedonker werd zag ik dat de wind bij meerdere bomen zo de toppen uidraaiden. Maar toen het weer licht werd zagen we pas echt de ravage.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Die bui is eerst over de betuwe getrokken en daar was ie al gigantisch heftig. En later is hij nog heftiger geworden..
Zo'n rolwolk heb ik hier al wel eens gezien.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:09 schreef Timmos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat zou dat tof zijn![]()
MINE MINE MINE MINE.quote:
Ik vind vooral dat rode randje bij het wiel erg tekenend voor het berijdersniveau van het betreffende voertuigquote:Op zondag 26 juni 2011 23:45 schreef Isdatzo het volgende:
Mine mine mine mine.
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk volgend weekend ophalen.
Pfffffffffffffffffffffffffffffff pffffffffffffffffffffffffffffffff pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffquote:Op maandag 27 juni 2011 00:26 schreef freud het volgende:
[..]
Ik vind vooral dat rode randje bij het wiel erg tekenend voor het berijdersniveau van het betreffende voertuig
Je zou beter naar de schaamranden op de banden kunnen kijkenquote:Op maandag 27 juni 2011 00:26 schreef freud het volgende:
[..]
Ik vind vooral dat rode randje bij het wiel erg tekenend voor het berijdersniveau van het betreffende voertuig
Trusten!quote:Op maandag 27 juni 2011 02:01 schreef Isdatzo het volgende:
Awwww.
Enneh, ongetwijfeld. Ik kan eigenlijk altijd en overal wel slapen.
Sterkte!
Jezusquote:
Mailservers hiero zijn ook een beetje plat...quote:Op maandag 27 juni 2011 09:16 schreef Merlijn het volgende:
Pff het is hier in Delft zo triest dat je zelfs je zakelijke webmail niet kunt openen :|
--Eigen citrix omgeving FTW!
Mogguh!quote:
Ga gewoon genieten van je vakantie!!!!!! We lopen niet wegquote:Op maandag 27 juni 2011 03:07 schreef SP22 het volgende:
Lieve mensen, ik ben zo weg..
Ik meld me wel weer ergens deze week.. (internet op reis bundel)
Gisteren crosste een motor bij ons door de straat (met 80 km/u door de binnenstad Nijmegen), gevolgd door de politie... onder ons raam werd hij aangereden door een Ford Ka die van rechts kwam. Da's dus recht voor een terras met mensen... die gast werd meteen in de boeien geslagen en dik uitgescholden door het volk vanaf het terras, dat ie voor poging tot moord opgesloten moest worden. Hij reed bijna een moeder en kind aan...quote:Op zondag 26 juni 2011 23:45 schreef Isdatzo het volgende:
Mine mine mine mine.
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk volgend weekend ophalen.
Vandaag wordt het nog ergerquote:
Geen problemen hier hoor in Delluf. En Citrix is leuk, maar dan wel met een QoS op je lijnen...quote:Op maandag 27 juni 2011 09:16 schreef Merlijn het volgende:
Pff het is hier in Delft zo triest dat je zelfs je zakelijke webmail niet kunt openen :|
--Eigen citrix omgeving FTW!
Kwestie van goed netwerkbeheer...quote:Op maandag 27 juni 2011 11:10 schreef freud het volgende:
[..]
Geen problemen hier hoor in Delluf. En Citrix is leuk, maar dan wel met een QoS op je lijnen...
Invalide credentials? Stuur hem een digitale krukquote:Op maandag 27 juni 2011 11:10 schreef Puala het volgende:
Gebruiker belt net op met een foutmelding: yoer kredentiaals are invalide
Ik vond het wel een mooiequote:Op maandag 27 juni 2011 11:11 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Invalide credentials? Stuur hem een digitale kruk
Wat doe jij eigenlijk voor werk ?quote:Op maandag 27 juni 2011 11:20 schreef Isdatzo het volgende:
Mogguh [ afbeelding ].
Flexibele werktijden zijn echt slecht voor je discipline. Zo maar eens richting werk fietsen.
Gammaquote:Op maandag 27 juni 2011 11:11 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Kwestie van goed netwerkbeheer...
[..]
"Nee hoor, de melding is "Error behind keyboard""...quote:Invalide credentials? Stuur hem een digitale kruk
quote:Op maandag 27 juni 2011 11:33 schreef freud het volgende:
[..]
"Nee hoor, de melding is "Error behind keyboard""...
[nerd] Da's een OSI layer 8 foutquote:Op maandag 27 juni 2011 11:33 schreef freud het volgende:
[..]
'Press any key to continue'. Ik heb geen 'any'-knop op mijn toetsenbord?!quote:Op maandag 27 juni 2011 11:33 schreef freud het volgende:
[..]
Gamma
[..]
QFT. Mijn opa is inmiddels 80 en die belde laatst op dat hij zijn TV niet netjes in het netwerk gehangen kreeg zodat hij via DLNA filmpjes kon afspelen vanaf zijn PC'squote:Op maandag 27 juni 2011 11:37 schreef Puala het volgende:
Gevalletje 65+ er die vrijwilligers werk doet en al super trots is dat ze kan kompjoeteren![]()
en daar heb ik een zwak voor voor dat soort mensenIk vind het zo knap dat ze het doen namelijk
![]()
Hehe, een arrestatie zou ik zo bovenop springenquote:Op maandag 27 juni 2011 10:19 schreef Doodkapje het volgende:
Ding total loss... Ik had alleen niet de Timmos-cojones-factor om met mijn camera erop af te gaan...
[..]
Vandaag wordt het nog erger
Op aanvraag of...?quote:Op maandag 27 juni 2011 12:37 schreef tubacloud het volgende:
Helleu! net wat foto's gemaakt van bedrijven en dergelijken hier in de stad in de hoop wat opdrachten binnen te krijgen...
nee, uit mezelf, contacten opdoen, portfolio aanvullen enzoquote:
Mijn opa en oma van 86 zitten ook lekker op de laptop te kijk welke wedstrijden ze op tv willen zien. Hebben op hun 70ste een pc gehad van me, houd ze lekker geestelijk actief. Mijn opa begon laatst over een ipad...quote:Op maandag 27 juni 2011 11:43 schreef Merlijn het volgende:
[..]
QFT. Mijn opa is inmiddels 80 en die belde laatst op dat hij zijn TV niet netjes in het netwerk gehangen kreeg zodat hij via DLNA filmpjes kon afspelen vanaf zijn PC's
Net als meneer Strubbe!quote:Op maandag 27 juni 2011 13:29 schreef freud het volgende:
[..]
Mijn opa en oma van 86 zitten ook lekker op de laptop te kijk welke wedstrijden ze op tv willen zien. Hebben op hun 70ste een pc gehad van me, houd ze lekker geestelijk actief. Mijn opa begon laatst over een ipad...
Wtfquote:Vanaf Maandag avond en nacht zijn er tijdelijk intensieve regenbuien en onweer mogelijk. Hierbij bestaat er gevaar op zware regenval, hagel en zware windstoten. Er kunnen hier en daar tornado's ontstaan. Op Woensdag morgen wordt de kans op buien en onweer kleiner.
Tornado's... rrrriiiggghhhttttquote:
Sorry oh grote wijze timmosquote:Op maandag 27 juni 2011 14:16 schreef Timmos het volgende:
Tornado's zijn het officieel ja.. De media blijft het alleen windhozen noemen en zo hebben ze dat jullie aangeleerd
Mja,... jij doet dit ook ergens voor (=nuttig). Bij mij zou het een ander verhaal zijn...quote:Op maandag 27 juni 2011 12:04 schreef Timmos het volgende:
[..]
Hehe, een arrestatie zou ik zo bovenop springen
Ja ik ook. Gelukkig werk ik maar tot 3 uur. Dus ik ben al lekker klaar met werken voor vandaag.quote:
Herkenbaar! Ik had die cijferlijsten al af moeten hebben!quote:Op maandag 27 juni 2011 16:30 schreef Merlijn het volgende:
Nog een uurtje. En ik heb minder dan geen zin
HahA kun je zelfs niet wachten tot ie echt klaar isquote:
Vind het wel eens leuk om wat tussen standen te postenquote:Op maandag 27 juni 2011 18:26 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
HahA kun je zelfs niet wachten tot ie echt klaar is![]()
Wel een aparte dame vind ik. Beetje mannelijke uitstraling. Mooie kleurtinten ook.
Ben zelf ook aan het bewerken. De foto's van zondag en er zitten echt heel vette tussen al zeg ik het zelf
Zou haar niet heel jong in schatten eerlijk gezegd. Komt misschien ook door de wat grauwe kleurtonen denk ik.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Vind het wel eens leuk om wat tussen standen te posten
leuke dame, erg jong nog. Maar goed, familie dus daar moet je gebruik van maken
Doe eens een gok?quote:Op maandag 27 juni 2011 18:34 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Zou haar niet heel jong in schatten eerlijk gezegd. Komt misschien ook door de wat grauwe kleurtonen denk ik.
Hoplaquote:
Verslavingen neem je overal mee naartoequote:Op maandag 27 juni 2011 18:48 schreef kanovinnie het volgende:
Ik dacht al, was jij niet op vakantie?
muhahahahaquote:Op maandag 27 juni 2011 18:48 schreef Merlijn het volgende:
Pfff, kom je delft uit, rij je de snelweg op, BAF. in een file die tot aan thuis duurt
Je mag niet FOK!ken en rijden tegelijk.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:01 schreef Puala het volgende:
hier vrachtwagens, trekkers etc. voor me op de terugweg
Doe ik ook niet. Zit thuis op de bank me te verheugen op de laatste 2 hoofdstukken ITILquote:Op maandag 27 juni 2011 19:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je mag niet FOK!ken en rijden tegelijk.
Idd holy crap. Al die mensen ook vluchten voor hun levenquote:
4 & 5, gewoon omdat repetitie en die opa maakt het af.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:04 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik moet er dan ook even 5 hier laten zienIk kan natuurlijk ook gewoon een link geven naar mijn Flickr account maar dit vind ik even leuker
1
[ afbeelding ]
2
[ afbeelding ]
3
[ afbeelding ]
4
[ afbeelding ]
5
[ afbeelding ]
quote:
Tnx! Die man heb ik een km achterna gelopen omdat het zo een speciaal persoon was. Hij praatte ook in zichzelf.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:34 schreef Merlijn het volgende:
[..]
4 & 5, gewoon omdat repetitie en die opa maakt het af.
[..]
![]()
Daar hou ik zelf ook heel erg van.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:47 schreef Merlijn het volgende:
Ik heb iets met "eenvoud" in foto's merk ik...
Ik heb net een mooi watergevecht gehouden met wat buren + kinderen. Daarna wat witte wijn genoten en nu kan ik niet wachten tot ik de kinderen (veel te laat) in bed heb. Straks met iPad er vlak achteraan, gok ik zo.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:15 schreef tubacloud het volgende:
boh, het is nog zoooo warm buitenhoe moet ik straks slapen?
quote:Op maandag 27 juni 2011 20:14 schreef Schanulleke het volgende:
Voor mij 2, 3 en 4 trouwens. Met name 4. Heerlijk!
Lijkt wel timelapse, maar dat is het niet! Damn!quote:
Dat is echt vet.quote:
Gewoon doen!quote:Op maandag 27 juni 2011 21:37 schreef freud het volgende:
Ik zit in dubio of ik mijn auto ergens in een garage ga stallen morgenavond...
Wel jammer dat het beeld zo 'wiebelt'...quote:Op maandag 27 juni 2011 22:39 schreef koentjedrummer het volgende:
dit is wat ik vandaag heb gedaan in het warme weer,
elke 10 seconde een foto =)
Leuk idee! Zou je niet even hernoemen naar icecubes? Dit komt zo Hollands over.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:39 schreef koentjedrummer het volgende:
ja inderdaad.. maar ik heb nog geen remote, dus dan moet ik steeds het statief aanraken..quote:Op maandag 27 juni 2011 22:40 schreef Omniej het volgende:
[..]
Wel jammer dat het beeld zo 'wiebelt'...
gefixed, bedankt anders had mijn vriendin het wel gezegt:Pquote:Op maandag 27 juni 2011 22:42 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Leuk idee! Zou je niet even hernoemen naar icecubes? Dit komt zo Hollands over.
dat kan helaas bij sony niet =(quote:Op maandag 27 juni 2011 22:44 schreef Omniej het volgende:
Da's ook geen stevig statief dan.
Hang een laptop aan je camera.'t Is een wat grote remote, maar dat heeft bij mij ook altijd prima gewerkt voor timelapses.
Volgens mij heet dit, van vast naar gas, sublimatie. Toch een leuk filmpje.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:39 schreef koentjedrummer het volgende:
Gaafquote:Op maandag 27 juni 2011 22:39 schreef koentjedrummer het volgende:
gisteravond 4 kasten leeg geruimd + 2 kasten uit elkaar gehaald. En vrij brak/diep geslapen. Was duidelijk nog lang niet klaar toen mijn wekker gingquote:
Je typt nog aardig rechtquote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:41 schreef Puala het volgende:
[..]
gisteravond 4 kasten leeg geruimd + 2 kasten uit elkaar gehaald. En vrij brak/diep geslapen. Was duidelijk nog lang niet klaar toen mijn wekker ging
De NS mailde gister dat we rekening moesten houden met vertragingen...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
Moet vanmiddag nog even naar de ouders, hoop dat het een beetje mee valt
a580;)quote:Op maandag 27 juni 2011 23:31 schreef Pizza_Boom het volgende:
Hee, nog een Sony gebruiker! Wat voor Alpha gebruik je?
[..]
Volgens mij heet dit, van vast naar gas, sublimatie. Toch een leuk filmpje.
De interessante wolken zaten helaas niet bij mij..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:07 schreef Doodkapje het volgende:
Timmos! We horen van je!!!![]()
Zware onweersbuien al vlakbij Zeeland
Een RMT-DSLR1 niet standaard bijgeleverd? Ideaal ding, zo'n draadloze afstandbediening. Ik heb hem zelf voor m'n 330 besteld bij CameraNU.nl, de volgende dag nog in huis.quote:
die zat er helaas niet bij maar op marktplaats had ik ook een draadloze gezien voor 5 euro dus denk dat ik voor die ga.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:40 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Een RMT-DSLR1 niet standaard bijgeleverd? Ideaal ding, zo'n draadloze afstandbediening. Ik heb hem zelf voor m'n 330 besteld bij CameraNU.nl, de volgende dag nog in huis.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:13 schreef tubacloud het volgende:
godver. net ondergescheten door een duif....
origineel draadloos wireless gedoe maar hij staat er niet meer op =(quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:09 schreef Pizza_Boom het volgende:
Ah. Origineel Sony of een aftermarket ding? Jij hebt natuurlijk met de 580 het grote voordeel dat je alle aansluitingen die normaal zijn in plaats van dat de helft weggelaten is.
Pfft,... wel airco hier, maar straks weer die hitte in... al die beloftes...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:52 schreef taxibabe het volgende:
Achterhoek bloedjeheet, volle zon. In een kantoor zonder airco, zweet me de pleuris.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:59 schreef CompuMess het volgende:
In Hoorn heeft het vijf minuten gespetterd, nu is het droog en de lucht is al weer lichter...
Zooi paniekzaaiers bij de glazenbolkijkers van de weerdiensten...
Zoals ik het begrijp zou het overdag nog bloedheet worden. Hierdoor ontstaan dan aan het eind van dag boven Belgie/Zuid-Nederland spontaan die heftige buien/stormen. Die zijn nu dus ook nog niet te zien op buienradar.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:08 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Pfft,... wel airco hier, maar straks weer die hitte in... al die beloftes...
Dat is zo zuur... een beetje regen maakt het alleen maar benauwder...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:59 schreef Puala het volgende:
Zaltbommel heeft wel 3 druppels gehad![]()
Nog half uurtje, dan naar huisKijken of ik een vaatwasser kan regelen ergens
Klopt, opwarmen en knallen..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:24 schreef taxibabe het volgende:
[..]
[..]
Zoals ik het begrijp zou het overdag nog bloedheet worden. Hierdoor ontstaan dan aan het eind van dag boven Belgie/Zuid-Nederland spontaan die heftige buien/stormen. Die zijn nu dus ook nog niet te zien op buienradar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |