quote:Op zondag 26 juni 2011 18:36 schreef Timmos het volgende:
LOL @ Cartoons.. Ik ga ff afkoelen onder de douche want het is nodig
.. En ik wil een MTB, op een herenfiets een leuk rondje willen doen is niet alles
..
Als je topspul wilt wel ja. Je kan toch ook voor een paar tientjes/hondertjes een 2dehandsje kopen?quote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 19:22 schreef Isdatzo het volgende:
Wacht, even serieus hè.. scheer jij je benen ook?
Moet je eens door 't bos doen, veel toffer.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:24 schreef kanovinnie het volgende:
Tuurlijk niet. Ik knal gewoon als een idioot over de weg. That's it.
Vandaag trapte ik op een gegeven moment met een auto mee. 50 km per uur is dan lekker snel
Klopt, maar daar hebben we niet zo veel van hier in de buurt. Dus dan maar over de weg vliegen.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Moet je eens door 't bos doen, veel toffer.
Nog steeds.. zwart is beter. Ziet er sneller uit!quote:Op zondag 26 juni 2011 21:02 schreef Isdatzo het volgende:
Jamaarjamaarjamaar kijk:
[ afbeelding ]
Betere foto.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.instagram.com/frozenaction
Canon EOS 6D
quote:Op zondag 26 juni 2011 21:04 schreef SP22 het volgende:
Vrouwen hebben verstand van kleuren, dus ik zeg zwart..Ja, want zwart is een kleur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
quote:Op zondag 26 juni 2011 21:04 schreef SP22 het volgende:
Vrouwen hebben verstand van kleuren, dus ik zeg zwart..Vrouwen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, daar kom je tegenwoordig niet ver meer mee..quote:Op zondag 26 juni 2011 21:09 schreef Puala het volgende:
Het is wel een verklaring waarom hij nog steeds vrijgezel is
In 't echt gedraag ik me natuurlijk voorbeeldigquote:Op zondag 26 juni 2011 21:09 schreef Puala het volgende:
Het is wel een verklaring waarom hij nog steeds vrijgezel is
quote:Op zondag 26 juni 2011 21:12 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Doe jij de rest van het huis en de tuin en de boodschappen etc etc.?
Dat doe ik thuis toch alquote:Op zondag 26 juni 2011 21:12 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Doe jij de rest van het huis en de tuin en de boodschappen etc etc.?
Zwarte R1's maken ook gheyl geluidquote:Op zondag 26 juni 2011 20:57 schreef Isdatzo het volgende:
Bohh nu heb ik m'n zinnen op een wite/rode R1 uit '07 gezet.
Zoiets.
[ afbeelding ]
Maar zwart zijn ze ook wel leuk.
[ afbeelding ]
Waar komt die waarheid vandaan? Hou ik even een slaapzak bij de hand...quote:Op zondag 26 juni 2011 21:19 schreef Timmos het volgende:
Heeft iedereen al een veilig plekkie voor zijn auto? Zoals de voorspellingen nu zijn zijn hagelstenen met een doorsnee van meer dan 5cm mogelijk..
Euhm, nee en ik mag ook hopen dat ze hier in Rhenen niet gaan vallenquote:Op zondag 26 juni 2011 21:19 schreef Timmos het volgende:
Heeft iedereen al een veilig plekkie voor zijn auto? Zoals de voorspellingen nu zijn zijn hagelstenen met een doorsnee van meer dan 5cm mogelijk..
Als je in Frankrijk woont misschien. Hier gaat 't wel meevallen.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:19 schreef Timmos het volgende:
Oja?quote:Op zondag 26 juni 2011 21:20 schreef SP22 het volgende:
Tssss... ik win poules van hele bedrijven.. Mij kun je er prima bij hebben..
quote:Op zondag 26 juni 2011 21:20 schreef freud het volgende:
[..]
Zwarte R1's maken ook gheyl geluid.
[..]
Waar komt die waarheid vandaan? Hou ik even een slaapzak bij de hand...
Jij bent dus ook een kerel die kan multitasken? bier drinken, voetbal kijken en de vrouw negeren?quote:
Geluid hard. Dan komt die vrouw er niet overheen met haar gekrijs.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Jij bent dus ook een kerel die kan multitasken? bier drinken, voetbal kijken en de vrouw negeren?
De vrouw negeren is niet nodig want die kent haar plaats (als 't goed is!), bier drinken gaat vanzelf dus dan blijft er alleen nog voetbal kijken over.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Jij bent dus ook een kerel die kan multitasken? bier drinken, voetbal kijken en de vrouw negeren?
Ik dacht vorig jaar dat het onzin was die site.. tot ik zag wat ze voor alarm afgaven in de achterhoek en wat er ook daadwerkelijk gebeurde. Ik was zwaar onder de indrukquote:Op zondag 26 juni 2011 21:22 schreef Timmos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
A level 2 was issued for NE-France, Belgium and the Netherlands mainly for large to very large hail (>5 cm in diameter) and severe to damaging wind gusts.
Dat dit nu al afgegeven wordt zegt al genoeg en maakt de kans dat het morgen level 3 wordt groter.. En level 3 is vrij zeldzaam.. Daar zijn vorig jaar die doden bij gevallen in Nederland (bij lvl 2 ook overigens)
Level 3:
Threat level 3 is issued when there is a significant threat (probability greater than 15%) of extremely severe convective storms to occur within 40 km radius of a location. Level 3 is rarely issued and implies that a major severe weather outbreak is expected. Examples include the derecho (a thunderstorm system producing widespread extreme wind gusts) that struck a large part of Germany on July 10th 2002. Major tornado outbreaks also require a level 3. An example is the outbreak that occurred on June 25th 1967 across France, Belgium and the Netherlands, and the more recent case of tornadoes and large hail across Poland on August 15th 2008.
Ga liever gewoon doodquote:Op zondag 26 juni 2011 21:27 schreef kanovinnie het volgende:
Je kan bij IDZ slapen. Maar dan wel in de keuken. En bier brengen voor hem.
Golfbal?quote:Op zondag 26 juni 2011 21:26 schreef Isdatzo het volgende:
* Isdatzo iets over golfbal-effect mompelt.
Ik had 't over hoe het dak van je auto er daarna uitziet.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:28 schreef Timmos het volgende:
[..]
Golfbal?..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 juni 2011 21:27 schreef kanovinnie het volgende:
Je kan bij IDZ slapen. Maar dan wel in de keuken. En bier brengen voor hem.
Crewbash. De komende 2 weken wil ik elke dag een pm met eenquote:
Max 1024 pixels. Weet je toch wel?quote:Op zondag 26 juni 2011 21:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat is er mis met mijn keuken?
Ik heb m'n MTB niet horen klagen.
[ afbeelding ]
Met hoeveel mensen woon je daar dan? Ik zou juist boos worden omdat zo'n idioot met zijn smerige kutfiets in mijn schone keuken komt.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:32 schreef Isdatzo het volgende:
Wel vervelend wanneer er allemaal mensen in m'n werkplaats willen koken. Optyfen!
Nounounounou...quote:
Zeg mede crew lid, zeik nietquote:Op zondag 26 juni 2011 21:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Crewbash. De komende 2 weken wil ik elke dag een pm met een
Heeee, denk erom! Ik ben stiekem ook nog steeds van plan om m'n motorblok op de keukentafel open te gaan halen.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Met hoeveel mensen woon je daar dan? Ik zou juist boos worden omdat zo'n idioot met zijn smerige kutfiets in mijn schone keuken komt.
Ik zeik ook niet? Ik ziek hooguitquote:
Nog niet verkocht dat ding?quote:Op zondag 26 juni 2011 21:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Heeee, denk erom! Ik ben stiekem ook nog steeds van plan om m'n motorblok op de keukentafel open te gaan halen.
Je gaat 'm zelf fixen?quote:Op zondag 26 juni 2011 21:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Neuh, en ik ga er ook niet op wachten.
OK, tnx. Ben benieuwd... Nu even bedenken hoe ik die slaapzak op z'n plek ga houdenquote:Op zondag 26 juni 2011 21:22 schreef Timmos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
A level 2 was issued for NE-France, Belgium and the Netherlands mainly for large to very large hail (>5 cm in diameter) and severe to damaging wind gusts.
Dat dit nu al afgegeven wordt zegt al genoeg en maakt de kans dat het morgen level 3 wordt groter.. En level 3 is vrij zeldzaam.. Daar zijn vorig jaar die doden bij gevallen in Nederland (bij lvl 2 ook overigens)
Level 3:
Threat level 3 is issued when there is a significant threat (probability greater than 15%) of extremely severe convective storms to occur within 40 km radius of a location. Level 3 is rarely issued and implies that a major severe weather outbreak is expected. Examples include the derecho (a thunderstorm system producing widespread extreme wind gusts) that struck a large part of Germany on July 10th 2002. Major tornado outbreaks also require a level 3. An example is the outbreak that occurred on June 25th 1967 across France, Belgium and the Netherlands, and the more recent case of tornadoes and large hail across Poland on August 15th 2008.
Neuh, geen zin in. Of misschien als 'ie in de winter nog niet weg is. Als winterprojectje ofzo.quote:
Ik ben ook heel blij met mijn fietsje, maar die was waarschijnlijk iets minder wreed voor de portemonnee.quote:
Heb toch al een putjesmotorkap en dak van een hagelbui van een paar jaar geleden. Dit kan er ook nog wel bijquote:Op zondag 26 juni 2011 21:22 schreef Timmos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Level 3:
Dat denk ik ook. Heb al een slaapplek geregeld.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:02 schreef Timmos het volgende:
Ik denk dat je 't onweer erger gaat vinden..
Idd.. Grote kans dat ik er lekker op uit gaquote:
Dat was ook doodeng.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik dacht vorig jaar dat het onzin was die site.. tot ik zag wat ze voor alarm afgaven in de achterhoek en wat er ook daadwerkelijk gebeurde. Ik was zwaar onder de indruk![]()
Maar nu moet ik dus nog even iemand regelen waar ik di-wo kan slapen, want alleen thuis met dit soort weer durf ik niet
Die bui is eerst over de betuwe getrokken en daar was ie al gigantisch heftig. En later is hij nog heftiger geworden..quote:Op zondag 26 juni 2011 22:05 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Dat was ook doodeng.Binnen 10 minuten pikkedonker midden op de dag.
quote:'Het lijkt erop dat tegen de avond/nacht de kansen snel toenemen op organisatie van onweer of de ontwikkeling van clusters welke duidelijke organisatie zullen vertonen. De kansen op de ontwikkeling van een squall-line nemen fors toe en deze lijn zou vervolgens versnel naar het oosten trekken. Uiteraard kunnen er bij deze squall line/MCS gemene gusts voorkomen en ook hagel van significante omvang is mogelijk. Tegenvallend is de shear en SRH welke niet denderend lijkt in de avond. Evenwel is voorzichtigheid geboden aangaande het kleine low en het gekrompen verticaal windprofiel welke aan de warme kant typerend is en in het verleden reeds een garantie was voor supercells...'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |