quote:Op zondag 26 juni 2011 18:36 schreef Timmos het volgende:
LOL @ Cartoons.. Ik ga ff afkoelen onder de douche want het is nodig
.. En ik wil een MTB, op een herenfiets een leuk rondje willen doen is niet alles
..
Als je topspul wilt wel ja. Je kan toch ook voor een paar tientjes/hondertjes een 2dehandsje kopen?quote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 19:22 schreef Isdatzo het volgende:
Wacht, even serieus hè.. scheer jij je benen ook?
Moet je eens door 't bos doen, veel toffer.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:24 schreef kanovinnie het volgende:
Tuurlijk niet. Ik knal gewoon als een idioot over de weg. That's it.
Vandaag trapte ik op een gegeven moment met een auto mee. 50 km per uur is dan lekker snel
Klopt, maar daar hebben we niet zo veel van hier in de buurt. Dus dan maar over de weg vliegen.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Moet je eens door 't bos doen, veel toffer.
Nog steeds.. zwart is beter. Ziet er sneller uit!quote:Op zondag 26 juni 2011 21:02 schreef Isdatzo het volgende:
Jamaarjamaarjamaar kijk:
[ afbeelding ]
Betere foto.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.instagram.com/frozenaction
Canon EOS 6D
quote:Op zondag 26 juni 2011 21:04 schreef SP22 het volgende:
Vrouwen hebben verstand van kleuren, dus ik zeg zwart..Ja, want zwart is een kleur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
quote:Op zondag 26 juni 2011 21:04 schreef SP22 het volgende:
Vrouwen hebben verstand van kleuren, dus ik zeg zwart..Vrouwen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, daar kom je tegenwoordig niet ver meer mee..quote:Op zondag 26 juni 2011 21:09 schreef Puala het volgende:
Het is wel een verklaring waarom hij nog steeds vrijgezel is
In 't echt gedraag ik me natuurlijk voorbeeldigquote:Op zondag 26 juni 2011 21:09 schreef Puala het volgende:
Het is wel een verklaring waarom hij nog steeds vrijgezel is
quote:Op zondag 26 juni 2011 21:12 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Doe jij de rest van het huis en de tuin en de boodschappen etc etc.?
Dat doe ik thuis toch alquote:Op zondag 26 juni 2011 21:12 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Doe jij de rest van het huis en de tuin en de boodschappen etc etc.?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |