Dit is erg interessant. Webster Tarpley is een zeer intelligent academicus en schrijver. Zeker het aanhoren waard. Als je gaat roepen oh nee alex jones, dan zoek je het maar uit.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:28 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Gebaseerd op die ene bron, en wat simpele logica is dat het ook.
Het gaat niet om de groeiquote:Op maandag 27 juni 2011 22:16 schreef .SP. het volgende:
[..]
Dit is het stukje waar je over valt neem ik aan?: "The world today has 6.8 billion people. That's heading up to about nine billion. Now if we do a really great job on new vaccines, health care, reproductive health services, we could lower that by perhaps 10 or 15 percent."
Interessant, maar helaas mis je de achtergrond hier die ,ik moet toegeven, een beetje counter intuitive is. Wat namelijk het geval is is dat onderzoek heeft uitgewezen dat bij een verhoging van de levensverwachting van je nageslacht, er vaker gekozen wordt voor een kleiner gezin, wat netto neerkomt op een lagere bevolkingsgroei.
quote:Dus uitgaande van goede bedoelingen, is dat precies wat "new vaccines, health care, reproductive health services" doet; het verhogen van de gezondheid en levensverwachting van kinderen --> kleinere gezinnen --> lagere bevolkingsgroei.
Hier alvast een linkje om je op gang te helpen: http://www3.pids.gov.ph/p(...)veloping%20World.pdf
Ik kan hier geen filmpjes bekijken. Kan je een korte samenvatting geven van de strekking? Waar gaat het over etc, en wat zijn de bewijzen?quote:Op maandag 27 juni 2011 22:33 schreef dadgad het volgende:
[..]
Dit is erg interessant. Webster Tarpley is een zeer intelligent academicus en schrijver. Zeker het aanhoren waard. Als je gaat roepen oh nee alex jones, dan zoek je het maar uit.
Ongelooflijk wat een kinderlijk beeld van de wereld heb je.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:28 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Gebaseerd op die ene bron, en wat simpele logica is dat het ook.
Eigenlijk niet, dan zou het niet tot recht komen. Kun je nooit films kijken?quote:Op maandag 27 juni 2011 22:36 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik kan hier geen filmpjes bekijken. Kan je een korte samenvatting geven van de strekking? Waar gaat het over etc, en wat zijn de bewijzen?
Lees nou eens de uitspraken van Bill gates eens fatsoenlijk, dan zie je dat hij het wel heeft over het reduceren van de groei!quote:
Aha. En wat is er precies niet kloppend aan die post van me?quote:Op maandag 27 juni 2011 22:37 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ongelooflijk wat een kinderlijk beeld van de wereld heb je.
Meestal wel, maar nu even niet. Zit in een publieke ruimte bij een wetenschappelijk congres.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:40 schreef dadgad het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, dan zou het niet tot recht komen. Kun je nooit films kijken?
Dus een Majoor Bosshardt is in jouw beperkte wereldtje een hypocriete teef?quote:Op maandag 27 juni 2011 22:55 schreef dadgad het volgende:
De mensen die dit zogenaamde liefdadige doel nastreven zijn in werkelijkheid de grootste hypocrieten die er op aarde rondlopen. Hoe kun je hen nog serieus nemen?
De Obama administratie richt zich op dit doel en tegelijkertijd voeren ze nu oorlog in 3 landen. Eigenlijk 4 want ze vallen Pakistan ook aan.
Hmmm, dat eerste dikgedrukte is vrij controversieel, daar wil ik meer van weten. Het tweede dikgedrukte kan op twee manieren opgevat worden, een positieve en een negatieve. Ook daar wil ik meer kennis van nemen.quote:Structure and contents
There are 40 chapters in the Agenda 21, divided into four main sections.
[edit]Section I: Social and Economic Dimensions
which deals with combating poverty, changing consumption patterns, promoting health, change population and sustainable settlement
Ziet er positief uit.quote:[edit]Section II: Conservation and Management of Resources for Development
Includes atmospheric protection, combating deforestation, protecting fragile environments, conservation of biological diversity (biodiversity), and control of pollution.
Mijns inziens, zoals hier beschreven een positieve bijdrage aan de groepen waar over gesproken wordt.quote:[edit]Section III: Strengthening the Role of Major Groups
Includes the roles of children and youth, women, NGOs, local authorities, business and workers.
Die laatste twee zijn vrij onduidelijke omschrijvingen en roepen niet direct positieve associatie bij mij op; ook die wil ik nader onderzoeken.quote:[edit]Section IV: Means of Implementation
Implementation includes science, technology transfer, education, international institutions and financial mechanisms.
Uitzondering bevestigd de regelquote:Op maandag 27 juni 2011 23:10 schreef .SP. het volgende:
[..]
Dus een Majoor Bosshardt is in jouw beperkte wereldtje een hypocriete teef?
-foei-
[ afbeelding ]
Dat blijft zo'n onzinnige gezegdequote:
quote:
Die mensen die je opnoemt staan los hiervan. Ik zei de Obama administratie. Als je meer ''bewijs'' hiervoor wilt. kijk dan de docu die ik voorheen in de topic plaatste.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:22 schreef .SP. het volgende:
[..]
![]()
Mahatma Ghandi, Moeder Theresa, Artsen zonder grenzen? Allemaal hypocriete monsters of uitzonderingen op de regel?
Anyway, kan je hier je licht eens op schijnen?
"Lees nou eens de uitspraken van Bill gates eens fatsoenlijk, dan zie je dat hij het wel heeft over het reduceren van de groei!
En wat is je inhoudelijke reactie op mijn, wat meer wetenschappelijk, onderbouwde verklaring voor Bill Gates' standpunten. En dan het liefst in jouw eigen woorden..... "
Hulp aan de derdewereld verergerd de situatie.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:22 schreef .SP. het volgende:
[..]
![]()
Mahatma Ghandi, Moeder Theresa, Artsen zonder grenzen? Allemaal hypocriete monsters of uitzonderingen op de regel?
Nee dat zegt ie niet want dat zou beteken dat vaccins het alleen mogelijk zou maken waardoor je maar 1 of 2 kinderen neemt en niet meer. Dat is je reinste flauwekul. Hij zegt dus letterlijk met vaccins maken we het mogelijk om 15 % te ruimen.quote:Anyway, kan je hier je licht eens op schijnen?
"Lees nou eens de uitspraken van Bill gates eens fatsoenlijk, dan zie je dat hij het wel heeft over het reduceren van de groei!
En wat is je inhoudelijke reactie op mijn, wat meer wetenschappelijk, onderbouwde verklaring voor Bill Gates' standpunten. En dan het liefst in jouw eigen woorden..... "
Je leest echt niet he? Wat werd er nou geschreven over de effecten van een gezonder en welvarender leven?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:36 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Hulp aan de derdewereld verergerd de situatie.
[..]
Nee dat zegt ie niet want dat zou beteken dat vaccins het alleen mogelijk zou maken waardoor je maar 1 of 2 kinderen neemt en niet meer. Dat is je reinste flauwekul. Hij zegt dus letterlijk met vaccins maken we het mogelijk om 15 % te ruimen.
Niet zo binair denkenquote:Daarnaast als je er minder dan 2 kinderen per vrouw geboren worden sterven we uit.
vaccin maakt je op de allerlaatste plaats gezonder. Vaccins ondermijnd het afweersysteem. Het maakt een persoon zwakker. Ergo toekomstige pillenafnemer.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:12 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Je leest echt niet he? Wat werd er nou geschreven over de effecten van een gezonder en welvarender leven?
lollig, zeg hoe verklaar je deze afname? http://www.post-polio.org/ir-usa.htmlquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:43 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
vaccin maakt je op de allerlaatste plaats gezonder. Vaccins ondermijnd het afweersysteem. Het maakt een persoon zwakker. Ergo toekomstige pillenafnemer.
lollig, zeg hoe verklaar je deze afname?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:43 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
vaccin maakt je op de allerlaatste plaats gezonder. Vaccins ondermijnd het afweersysteem. Het maakt een persoon zwakker. Ergo toekomstige pillenafnemer.
lollig, zeg hoe verklaar je deze afname?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:43 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Alleen in jouw fantasiewereld Lambiekje. Deze claim is simpelweg niet kloppend met de beschikbare bewijzen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:43 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nog eentje dan, wel een oudje! Was die stoute NWO/Illuminatie toen ook al actief?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:43 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ook evolutie speelt een rol, niet alleen het feit of je door of ondanks vaccins oud word.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:43 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat ligt aan de hulp. Bij definitie is hulp uiteraard niet slecht. Maar er zijn inderdaad vormen van hulp die een averechts effect hebben, voorbeelden genoeg.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:36 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Goed we gaan even zinsontleden voor Lambiekje.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:36 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
[..]
Nee dat zegt ie niet want dat zou beteken dat vaccins het alleen mogelijk zou maken waardoor je maar 1 of 2 kinderen neemt en niet meer. Dat is je reinste flauwekul. Hij zegt dus letterlijk met vaccins maken we het mogelijk om 15 % te ruimen.
Daarnaast als je er minder dan 2 kinderen per vrouw geboren worden sterven we uit.
In de eerste plaats zijn zij in die situatie beland door ons toedoen. Hulp geven is in mijn ogen dan ook hypocriet. Helemaal dat het zaak nog eens verergerd.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:33 schreef ramon83 het volgende:
[..]
Dat ligt aan de hulp. Bij definitie is hulp uiteraard niet slecht. Maar er zijn inderdaad vormen van hulp die een averechts effect hebben, voorbeelden genoeg.
Hoe dan ook vaccins wordt ingezet met de intenties reductie/decimatie.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:38 schreef .SP. het volgende:
[..]
Goed we gaan even zinsontleden voor Lambiekje.
Dit zei Bill Gates:
"The world today has 6.8 billion people. That's heading up to about nine billion. Now if we do a really great job on new vaccines, health care, reproductive health services, we could lower that by perhaps 10 or 15 percent."
Ik zal het in het NL vertalen, dat zal je wellicht helpen.
"De wereld huist vandaag de dag 6.8 miljard mensen. Dat groeit richting de 9 miljard. Als we ons flink inzetten voor nieuwe vaccins, gezondheidszorg, reproductieve gezondheidszorg, kunnen we dit met 10 tot 15% verminderen.
Het woordje dit verwijst in deze zin naar groeit. Nergens suggereert meneer Gates dat hij mensen wil afmaken, slechts de onvermijdelijke groei.
Hoe dan ook?quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:35 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Hoe dan ook vaccins wordt ingezet met de intenties reductie/decimatie.
Heb je niet al die mooie posts van mij met die mooie grafiekjes gezien? Hoe verklaar je deze want ze laten precies het tegenovergestelde van wat jij zegt zien.quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:35 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Over vaccins is dan ook niets goeds te melden. En is dan ook met geen enkele andere rede dan gezondheid ondermijnende motivatie ingesteld.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:02 schreef Gray het volgende:
[..]
Hoe dan ook?
Dan blijft er weinig mogelijkheid over tot discussiëren met je.
En daar doe je zelf bewust of onbewust ook aan mee. Net als iedereen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:16 schreef Killaht het volgende:
De werkelijke grote problemen van deze wereld, overbevolking, milieuvervuiling en voedsel. Er wordt nu nog weinig over gesproken, omdat niemand deze onderwerpen tot nu toe durft aan te pakken.
Bevolkingsgroei heeft enige expansie door technologische en medische ontwikkelingen, maar op begeven moment houd het op.
Milieuvervuiling zal ook een groot probleem worden, onomkeerbare schade zal niet meer teruggebracht kunnen worden wat grote gevolgen kan hebben. Dit probleem baart me nog de meeste zorgen.
Voedseltekort is het probleem niet, de distributie en de internationale marktwerking is het probleem.
Maarja, we laten ons leiden door geld. Ging het vroeger om geld, nu gaat het om maximale winsten en macht. Bovenstaande onderwerpen moeten daarvoor boeten.
Zeg jij selectief lezend persoon, kan je even naar mijn posts kijken, heb een rijtje met heel veel goeds over vaccins te melden! Of schuif je dat ook maar opzij alleen maar omdat het niet in je straatje past? Je zou er op zijn minst over kunnen discussieren in plaats van negeren, dat komt je reeds twijfelachtige betrouwbaarheid niet te goede.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:38 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Over vaccins is dan ook niets goeds te melden. En is dan ook met geen enkele andere rede dan gezondheid ondermijnende motivatie ingesteld.
Vingers in de oren en LALALA?quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:35 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat ze in die situatie beland zijn door 'ons' ben ik met je eens. Maar veel hulp word wel ingegeven door de wil om ook echt te helpen. Uiteraard zitten er organisaties bij die het meer voor zichzelf doen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:34 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
In de eerste plaats zijn zij in die situatie beland door ons toedoen. Hulp geven is in mijn ogen dan ook hypocriet. Helemaal dat het zaak nog eens verergerd.
Vind je? Want volgens mij zijn die stuiptrekking juist van ons. Kijk maar naar Griekenland, ze kunnen demonstreren wat ze willen maar de Griekse regering luistert toch alleen maar naar het IMF en alle andere geldschieters. Dus dat is niet echt meer een democratie is het wel?quote:Op woensdag 29 juni 2011 05:11 schreef Dhalsim het volgende:
Rustig mensen...
Jullie vergeten 1 heel belangrijk feit: "The bad guys are loosing..."
Als je goed om je heen kijkt zie je de laatste stuiptrekkingen van een stervend regime....er zijn te veel mensen wakker.
The game is over. They loose!
In wezen hebben we het al zover laten komen dat we gewoon niet eens meer een punt kunnen maken. Zoveel rechten, vrijheden hebben we al verspeeld voor 'veiligheid'. Een wetje hier, een wetje daar een verdragje zus elke individueel iets stelt geen snars voor. Maar alles bij elkaar....quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:35 schreef ramon83 het volgende:
[..]
Vind je? Want volgens mij zijn die stuiptrekking juist van ons. Kijk maar naar Griekenland, ze kunnen demonstreren wat ze willen maar de Griekse regering luistert toch alleen maar naar het IMF en alle andere geldschieters. Dus dat is niet echt meer een democratie is het wel?
Hetzelfde geld voor NL, wij luisteren naar Brussel terwijl niemand daar door directe democratie is gekozen, is ook niet echt democratisch is het wel? Sterker nog als we hadden mogen kiezen was er geen EU geweest, o wacht we hebben kunnen stemmen over een Europese grondwet, wat is daar ook alweer mee gebeurt?
Dus zijn die stuiptrekkingen dan van de democratie of van de zgn 'elite'? (of hoe je ze ook wil noemen.)
Dat hoef je niet uit te typen hoor. dat kunnen we ook wel tussen de regels doorlezen dat je dat doet.quote:
Op dit moment wordt de mening van het volk inderdaad nog grotendeels genegeerd. Het aantal mensen wat nog vertrouwen heeft in het systeem neemt echter in hard tempo af en de bereidheid om er tegen in opstand te komen neemt toe (en dan denk ik niet in eerste plaats aan woedende menigten met molotovcocktails maar vooral aan burgerlijke ongehoorzaamheid). Het "regime" maakt uiteindelijk geen schijn van kans.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:35 schreef ramon83 het volgende:
[..]
Vind je? Want volgens mij zijn die stuiptrekking juist van ons. Kijk maar naar Griekenland, ze kunnen demonstreren wat ze willen maar de Griekse regering luistert toch alleen maar naar het IMF en alle andere geldschieters. Dus dat is niet echt meer een democratie is het wel?
Hetzelfde geld voor NL, wij luisteren naar Brussel terwijl niemand daar door directe democratie is gekozen, is ook niet echt democratisch is het wel? Sterker nog als we hadden mogen kiezen was er geen EU geweest, o wacht we hebben kunnen stemmen over een Europese grondwet, wat is daar ook alweer mee gebeurt?
Dus zijn die stuiptrekkingen dan van de democratie of van de zgn 'elite'? (of hoe je ze ook wil noemen.)
Doe eens niet de dingen die jij doet om mij projecteren? Zie de posts hierboven over al de afnames na de invoering van de vaccinaties. Dat ben je nu mooi aan het negeren beste Lambiekje.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:07 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat hoef je niet uit te typen hoor. dat kunnen we ook wel tussen de regels doorlezen dat je dat doet.
Steek je kop niet zo in de zand.quote:Op donderdag 30 juni 2011 06:04 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Doe eens niet de dingen die jij doet om mij projecteren? Zie de posts hierboven over al de afnames na de invoering van de vaccinaties. Dat ben je nu mooi aan het negeren beste Lambiekje.
http://childhealthsafety.wordpress.com/graphs/quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:03 schreef .SP. het volgende:
[..]
lollig, zeg hoe verklaar je deze afname?
[ afbeelding ]
Minder zieken is minder pillenafnemers, goh wat raar......
En het domme achterlijke naïeve Nederland holt er snel achteraan.quote:The U.S. health care system has become one gigantic money making scam, and you are about to see the statistics that prove it. Today, the United States spends more on health care per person than any other country in the world by far. The health insurance companies and the big pharmaceutical corporations are raking in gigantic mountains of cash and yet the quality of the health care that we receive in return is rather quite poor. People living in Puerto Rico have a greater life expectancy than we do. Residents of Cuba have a lower infant mortality rate than we do. We are the most medicated population on the planet and yet we are also one of the sickest. If the U.S. health care system was a country, it would have the 6th largest economy on the globe and yet rates of cancer, heart disease and diabetes continue to increase. The U.S. health care statistics that you are about to read below are absolutely stunning. For as much money as we shell out for health care, we should have the greatest system in the entire world. But we don't. Something has gone horribly wrong.
bron
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |