abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98741351
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 22:28 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Gebaseerd op die ene bron, en wat simpele logica is dat het ook.
Dit is erg interessant. Webster Tarpley is een zeer intelligent academicus en schrijver. Zeker het aanhoren waard. Als je gaat roepen oh nee alex jones, dan zoek je het maar uit.

maandag 27 juni 2011 @ 22:35:03 #52
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_98741434
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 22:16 schreef .SP. het volgende:

[..]

Dit is het stukje waar je over valt neem ik aan?: "The world today has 6.8 billion people. That's heading up to about nine billion. Now if we do a really great job on new vaccines, health care, reproductive health services, we could lower that by perhaps 10 or 15 percent."

Interessant, maar helaas mis je de achtergrond hier die ,ik moet toegeven, een beetje counter intuitive is. Wat namelijk het geval is is dat onderzoek heeft uitgewezen dat bij een verhoging van de levensverwachting van je nageslacht, er vaker gekozen wordt voor een kleiner gezin, wat netto neerkomt op een lagere bevolkingsgroei.
Het gaat niet om de groei

quote:
Dus uitgaande van goede bedoelingen, is dat precies wat "new vaccines, health care, reproductive health services" doet; het verhogen van de gezondheid en levensverwachting van kinderen --> kleinere gezinnen --> lagere bevolkingsgroei.

Hier alvast een linkje om je op gang te helpen: http://www3.pids.gov.ph/p(...)veloping%20World.pdf
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 27 juni 2011 @ 22:36:53 #53
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_98741550
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 22:33 schreef dadgad het volgende:

[..]

Dit is erg interessant. Webster Tarpley is een zeer intelligent academicus en schrijver. Zeker het aanhoren waard. Als je gaat roepen oh nee alex jones, dan zoek je het maar uit.

Ik kan hier geen filmpjes bekijken. Kan je een korte samenvatting geven van de strekking? Waar gaat het over etc, en wat zijn de bewijzen?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 27 juni 2011 @ 22:37:23 #54
52357 Lambiekje
pi_98741590
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 22:28 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Gebaseerd op die ene bron, en wat simpele logica is dat het ook.
Ongelooflijk wat een kinderlijk beeld van de wereld heb je.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_98741768
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 22:36 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ik kan hier geen filmpjes bekijken. Kan je een korte samenvatting geven van de strekking? Waar gaat het over etc, en wat zijn de bewijzen?
Eigenlijk niet, dan zou het niet tot recht komen. Kun je nooit films kijken?
pi_98741812
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 22:35 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het gaat niet om de groei

[..]

Lees nou eens de uitspraken van Bill gates eens fatsoenlijk, dan zie je dat hij het wel heeft over het reduceren van de groei!

En wat is je inhoudelijke reactie op mijn, wat meer wetenschappelijk, onderbouwde verklaring voor Bill Gates' standpunten. En dan het liefst in jouw eigen woorden.....
  maandag 27 juni 2011 @ 22:42:24 #57
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_98741900
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 22:37 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ongelooflijk wat een kinderlijk beeld van de wereld heb je.
Aha. En wat is er precies niet kloppend aan die post van me?
Onikaan ni ov dovah
  maandag 27 juni 2011 @ 22:43:02 #58
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_98741942
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 22:40 schreef dadgad het volgende:

[..]

Eigenlijk niet, dan zou het niet tot recht komen. Kun je nooit films kijken?
Meestal wel, maar nu even niet. Zit in een publieke ruimte bij een wetenschappelijk congres.
Onikaan ni ov dovah
pi_98742699
De mensen die dit zogenaamde liefdadige doel nastreven zijn in werkelijkheid de grootste hypocrieten die er op aarde rondlopen. Hoe kun je hen nog serieus nemen?

De Obama administratie richt zich op dit doel en tegelijkertijd voeren ze nu oorlog in 3 landen. Eigenlijk 4 want ze vallen Pakistan ook aan.
pi_98743634
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 22:55 schreef dadgad het volgende:
De mensen die dit zogenaamde liefdadige doel nastreven zijn in werkelijkheid de grootste hypocrieten die er op aarde rondlopen. Hoe kun je hen nog serieus nemen?

De Obama administratie richt zich op dit doel en tegelijkertijd voeren ze nu oorlog in 3 landen. Eigenlijk 4 want ze vallen Pakistan ook aan.
Dus een Majoor Bosshardt is in jouw beperkte wereldtje een hypocriete teef?
-foei-

[ Bericht 3% gewijzigd door Gray op 27-06-2011 23:29:10 ]
pi_98744130
De Wikipedia-pagina van Agenda 21 zegt het volgende over de inhoud:

quote:
Structure and contents

There are 40 chapters in the Agenda 21, divided into four main sections.
[edit]Section I: Social and Economic Dimensions
which deals with combating poverty, changing consumption patterns, promoting health, change population and sustainable settlement
Hmmm, dat eerste dikgedrukte is vrij controversieel, daar wil ik meer van weten. Het tweede dikgedrukte kan op twee manieren opgevat worden, een positieve en een negatieve. Ook daar wil ik meer kennis van nemen.

quote:
[edit]Section II: Conservation and Management of Resources for Development
Includes atmospheric protection, combating deforestation, protecting fragile environments, conservation of biological diversity (biodiversity), and control of pollution.
Ziet er positief uit.

quote:
[edit]Section III: Strengthening the Role of Major Groups
Includes the roles of children and youth, women, NGOs, local authorities, business and workers.
Mijns inziens, zoals hier beschreven een positieve bijdrage aan de groepen waar over gesproken wordt.

quote:
[edit]Section IV: Means of Implementation
Implementation includes science, technology transfer, education, international institutions and financial mechanisms.
Die laatste twee zijn vrij onduidelijke omschrijvingen en roepen niet direct positieve associatie bij mij op; ook die wil ik nader onderzoeken.

Ik heb hier de documentatie van Agenda 21 gevonden. Zodra ik tijd heb wil ik dieper ingaan op de vragen die bij het bovenstaande in me opkwamen.

Wie wil mag me natuurlijk voor gaan. ;) :D
pi_98744873
-laatste paar posts opgeschoond-

Inhoudelijk reageren, voor de mods aanspreken op gedrag van andere posters moet je wezen bij FB.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 00:22:29 #63
52357 Lambiekje
pi_98747322
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 23:10 schreef .SP. het volgende:

[..]

Dus een Majoor Bosshardt is in jouw beperkte wereldtje een hypocriete teef?
-foei-

[ afbeelding ]
Uitzondering bevestigd de regel
  dinsdag 28 juni 2011 @ 05:26:55 #64
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_98751758
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 00:22 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat blijft zo'n onzinnige gezegde :') Snap niet waarom mensen die nog gebruiken.
Onikaan ni ov dovah
pi_98755872
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 00:22 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

:')
Mahatma Ghandi, Moeder Theresa, Artsen zonder grenzen? Allemaal hypocriete monsters of uitzonderingen op de regel?

Anyway, kan je hier je licht eens op schijnen?

"Lees nou eens de uitspraken van Bill gates eens fatsoenlijk, dan zie je dat hij het wel heeft over het reduceren van de groei!

En wat is je inhoudelijke reactie op mijn, wat meer wetenschappelijk, onderbouwde verklaring voor Bill Gates' standpunten. En dan het liefst in jouw eigen woorden..... "
pi_98762126
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 10:22 schreef .SP. het volgende:

[..]

Mahatma Ghandi, Moeder Theresa, Artsen zonder grenzen? Allemaal hypocriete monsters of uitzonderingen op de regel?

"Lees nou eens de uitspraken van Bill gates eens fatsoenlijk, dan zie je dat hij het wel heeft over het reduceren van de groei!

En wat is je inhoudelijke reactie op mijn, wat meer wetenschappelijk, onderbouwde verklaring voor Bill Gates' standpunten. En dan het liefst in jouw eigen woorden..... "
Die mensen die je opnoemt staan los hiervan. Ik zei de Obama administratie. Als je meer ''bewijs'' hiervoor wilt. kijk dan de docu die ik voorheen in de topic plaatste.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 13:36:33 #67
52357 Lambiekje
pi_98763807
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 10:22 schreef .SP. het volgende:

[..]

Hulp aan de derdewereld verergerd de situatie.
quote:

Nee dat zegt ie niet want dat zou beteken dat vaccins het alleen mogelijk zou maken waardoor je maar 1 of 2 kinderen neemt en niet meer. Dat is je reinste flauwekul. Hij zegt dus letterlijk met vaccins maken we het mogelijk om 15 % te ruimen.

Daarnaast als je er minder dan 2 kinderen per vrouw geboren worden sterven we uit.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 15:12:42 #68
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_98768388
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 13:36 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

[..]

Nee dat zegt ie niet want dat zou beteken dat vaccins het alleen mogelijk zou maken waardoor je maar 1 of 2 kinderen neemt en niet meer. Dat is je reinste flauwekul. Hij zegt dus letterlijk met vaccins maken we het mogelijk om 15 % te ruimen.
Je leest echt niet he? Wat werd er nou geschreven over de effecten van een gezonder en welvarender leven?

quote:
Daarnaast als je er minder dan 2 kinderen per vrouw geboren worden sterven we uit.
Niet zo binair denken ;) Natuurlijk moet je dat niet volhouden tot de laatste man en vrouw maar 1 kind krijgen. Dat kan je prima gebruiken om een geleidelijke afname in populatie te veroorzaken.
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 28 juni 2011 @ 19:43:07 #69
52357 Lambiekje
pi_98782248
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 15:12 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Je leest echt niet he? Wat werd er nou geschreven over de effecten van een gezonder en welvarender leven?
vaccin maakt je op de allerlaatste plaats gezonder. Vaccins ondermijnd het afweersysteem. Het maakt een persoon zwakker. Ergo toekomstige pillenafnemer.
pi_98797201
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 19:43 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

vaccin maakt je op de allerlaatste plaats gezonder. Vaccins ondermijnd het afweersysteem. Het maakt een persoon zwakker. Ergo toekomstige pillenafnemer.
lollig, zeg hoe verklaar je deze afname? http://www.post-polio.org/ir-usa.html
Minder zieken is minder pillenafnemers, goh wat raar......
pi_98797417
quote:

[..]

lollig, zeg hoe verklaar je deze afname?

pi_98797668
quote:

[..]

dinsdag 28 juni 2011 @ 23:12:58 #73
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_98798059
quote:

[..]

Alleen in jouw fantasiewereld Lambiekje. Deze claim is simpelweg niet kloppend met de beschikbare bewijzen.
Onikaan ni ov dovah
pi_98798426
quote:

[..]

Nog eentje dan, wel een oudje! Was die stoute NWO/Illuminatie toen ook al actief?

Hoe leg je dat uit?
  dinsdag 28 juni 2011 @ 23:22:16 #75
337425 ramon83
Wie bouwt paradijs op aarde?
pi_98798680
quote:

[..]

Ook evolutie speelt een rol, niet alleen het feit of je door of ondanks vaccins oud word.
Tegenwoordig is de evolutie-regel, de sterkste overleeft, voor mensen wat opgerekt. Dus ook zwakkere exemplaren van de soort zijn in staat zich voort te planten. En met zwakker bedoel ik dat ze het niet zouden redden als we nog tussen de dieren zouden leven. Maar nu is dat niet meer van toepassing en heeft iedereen in principe een kans. Wat eigenlijk een nobel streven is. En daardoor raken de genen wat 'vervuild' en heb je mensen die niet zonder medicijn gebruik kunnen.

Dus de medische wereld heeft ook zeker zijn goede kanten, want het feit dat ze streven naar een gelijke overlevingskans vind ik alleen maar goed.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 23:33:16 #76
337425 ramon83
pi_98799340
quote:

[..]

Dat ligt aan de hulp. Bij definitie is hulp uiteraard niet slecht. Maar er zijn inderdaad vormen van hulp die een averechts effect hebben, voorbeelden genoeg.
pi_98799636
quote:

[..]

[..]

Goed we gaan even zinsontleden voor Lambiekje.

Dit zei Bill Gates:
"The world today has 6.8 billion people. That's heading up to about nine billion. Now if we do a really great job on new vaccines, health care, reproductive health services, we could lower that by perhaps 10 or 15 percent."

Ik zal het in het NL vertalen, dat zal je wellicht helpen.

"De wereld huist vandaag de dag 6.8 miljard mensen. Dat groeit richting de 9 miljard. Als we ons flink inzetten voor nieuwe vaccins, gezondheidszorg, reproductieve gezondheidszorg, kunnen we dit met 10 tot 15% verminderen.

Het woordje dit verwijst in deze zin naar groeit. Nergens suggereert meneer Gates dat hij mensen wil afmaken, slechts de onvermijdelijke groei.
  woensdag 29 juni 2011 @ 03:12:54 #78
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_98805706
interessant...
http://www.un.org/esa/dsd/agenda21/
Zo, dan weet ik morgen nog wat ik door moest lezen
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  woensdag 29 juni 2011 @ 05:11:57 #79
28585 Dhalsim
Paradigm shift
pi_98805955
Rustig mensen...

Jullie vergeten 1 heel belangrijk feit: "The bad guys are loosing..."

Als je goed om je heen kijkt zie je de laatste stuiptrekkingen van een stervend regime....er zijn te veel mensen wakker.

The game is over. They loose!
in moments of temporary stillness we can see our chaos in motion
  woensdag 29 juni 2011 @ 08:34:15 #80
52357 Lambiekje
pi_98807045
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 23:33 schreef ramon83 het volgende:

[..]

Dat ligt aan de hulp. Bij definitie is hulp uiteraard niet slecht. Maar er zijn inderdaad vormen van hulp die een averechts effect hebben, voorbeelden genoeg.
In de eerste plaats zijn zij in die situatie beland door ons toedoen. Hulp geven is in mijn ogen dan ook hypocriet. Helemaal dat het zaak nog eens verergerd.
  woensdag 29 juni 2011 @ 08:35:49 #81
52357 Lambiekje
pi_98807071
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 23:38 schreef .SP. het volgende:

[..]

Goed we gaan even zinsontleden voor Lambiekje.

Dit zei Bill Gates:
"The world today has 6.8 billion people. That's heading up to about nine billion. Now if we do a really great job on new vaccines, health care, reproductive health services, we could lower that by perhaps 10 or 15 percent."

Ik zal het in het NL vertalen, dat zal je wellicht helpen.

"De wereld huist vandaag de dag 6.8 miljard mensen. Dat groeit richting de 9 miljard. Als we ons flink inzetten voor nieuwe vaccins, gezondheidszorg, reproductieve gezondheidszorg, kunnen we dit met 10 tot 15% verminderen.

Het woordje dit verwijst in deze zin naar groeit. Nergens suggereert meneer Gates dat hij mensen wil afmaken, slechts de onvermijdelijke groei.
Hoe dan ook vaccins wordt ingezet met de intenties reductie/decimatie.
  woensdag 29 juni 2011 @ 09:16:10 #82
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_98807766
De werkelijke grote problemen van deze wereld, overbevolking, milieuvervuiling en voedsel. Er wordt nu nog weinig over gesproken, omdat niemand deze onderwerpen tot nu toe durft aan te pakken.

Bevolkingsgroei heeft enige expansie door technologische en medische ontwikkelingen, maar op begeven moment houd het op.

Milieuvervuiling zal ook een groot probleem worden, onomkeerbare schade zal niet meer teruggebracht kunnen worden wat grote gevolgen kan hebben. Dit probleem baart me nog de meeste zorgen.

Voedseltekort is het probleem niet, de distributie en de internationale marktwerking is het probleem.

Maarja, we laten ons leiden door geld. Ging het vroeger om geld, nu gaat het om maximale winsten en macht. Bovenstaande onderwerpen moeten daarvoor boeten.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_98808776
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 08:35 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Hoe dan ook?

Dan blijft er weinig mogelijkheid over tot discussiëren met je. :N
pi_98809777
quote:

[..]

Heb je niet al die mooie posts van mij met die mooie grafiekjes gezien? Hoe verklaar je deze want ze laten precies het tegenovergestelde van wat jij zegt zien.
  woensdag 29 juni 2011 @ 11:38:11 #85
52357 Lambiekje
pi_98811655
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 10:02 schreef Gray het volgende:

[..]

Hoe dan ook?

Dan blijft er weinig mogelijkheid over tot discussiëren met je. :N
Over vaccins is dan ook niets goeds te melden. En is dan ook met geen enkele andere rede dan gezondheid ondermijnende motivatie ingesteld.
pi_98812223
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 09:16 schreef Killaht het volgende:
De werkelijke grote problemen van deze wereld, overbevolking, milieuvervuiling en voedsel. Er wordt nu nog weinig over gesproken, omdat niemand deze onderwerpen tot nu toe durft aan te pakken.

Bevolkingsgroei heeft enige expansie door technologische en medische ontwikkelingen, maar op begeven moment houd het op.

Milieuvervuiling zal ook een groot probleem worden, onomkeerbare schade zal niet meer teruggebracht kunnen worden wat grote gevolgen kan hebben. Dit probleem baart me nog de meeste zorgen.

Voedseltekort is het probleem niet, de distributie en de internationale marktwerking is het probleem.

Maarja, we laten ons leiden door geld. Ging het vroeger om geld, nu gaat het om maximale winsten en macht. Bovenstaande onderwerpen moeten daarvoor boeten.
En daar doe je zelf bewust of onbewust ook aan mee. Net als iedereen.
pi_98813103
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 11:38 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Over vaccins is dan ook niets goeds te melden. En is dan ook met geen enkele andere rede dan gezondheid ondermijnende motivatie ingesteld.
Zeg jij selectief lezend persoon, kan je even naar mijn posts kijken, heb een rijtje met heel veel goeds over vaccins te melden! Of schuif je dat ook maar opzij alleen maar omdat het niet in je straatje past? Je zou er op zijn minst over kunnen discussieren in plaats van negeren, dat komt je reeds twijfelachtige betrouwbaarheid niet te goede.
  woensdag 29 juni 2011 @ 14:30:31 #88
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_98818828
quote:

[..]

Vingers in de oren en LALALA?
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 29 juni 2011 @ 18:25:30 #89
337425 ramon83
pi_98829876
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 08:34 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

In de eerste plaats zijn zij in die situatie beland door ons toedoen. Hulp geven is in mijn ogen dan ook hypocriet. Helemaal dat het zaak nog eens verergerd.
Dat ze in die situatie beland zijn door 'ons' ben ik met je eens. Maar veel hulp word wel ingegeven door de wil om ook echt te helpen. Uiteraard zitten er organisaties bij die het meer voor zichzelf doen.

Mooi voorbeeld vind ik de piraterij, die is zo'n beetje ge-explodeert toen onze visquota's werden verscherpt. De grote vissersschepen ( http://www.vesseltracker.com/nl/Ships/Mfv.zeeland-8901913.html zoals deze) hadden hier geen werk meer en zijn toen vertrokken richting de Afrikaanse westkust. Zonder milieu-regels en quota's kunnen ze daar hun gang gaan. En je raad het natuurlijk al, ze zijn druk bezig de zee daar aan het leegvissen waardoor de plaatselijke vissers, die met de hand vissen vanuit kleine bootjes, het nakijken hebben. En ja, als vissen voor jou de enige manier is om aan eten te komen word je algauw radeloos en op het land is er ook niks te halen. Maar je ziet wel dagelijks de grote vrachtschepen richting Europa en Azië voorbij komen. En in landen waar je geen hulp van je 'regering' hoeft te verwachten en waar wapens spotgoedkoop zijn is de keus makkelijk natuurlijk.
Hier zijn ook hele goede, verhelderende docu's over gemaakt.
  woensdag 29 juni 2011 @ 18:35:09 #90
337425 ramon83
pi_98830193
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 05:11 schreef Dhalsim het volgende:
Rustig mensen...

Jullie vergeten 1 heel belangrijk feit: "The bad guys are loosing..."

Als je goed om je heen kijkt zie je de laatste stuiptrekkingen van een stervend regime....er zijn te veel mensen wakker.

The game is over. They loose!
Vind je? Want volgens mij zijn die stuiptrekking juist van ons. Kijk maar naar Griekenland, ze kunnen demonstreren wat ze willen maar de Griekse regering luistert toch alleen maar naar het IMF en alle andere geldschieters. Dus dat is niet echt meer een democratie is het wel?
Hetzelfde geld voor NL, wij luisteren naar Brussel terwijl niemand daar door directe democratie is gekozen, is ook niet echt democratisch is het wel? Sterker nog als we hadden mogen kiezen was er geen EU geweest, o wacht we hebben kunnen stemmen over een Europese grondwet, wat is daar ook alweer mee gebeurt?

Dus zijn die stuiptrekkingen dan van de democratie of van de zgn 'elite'? (of hoe je ze ook wil noemen.)
pi_98837107
Ecofascisme... Hmm..
Ja, dan is het logisch dat we allemaal dood moeten. Dat is de beste milieumaatregel ooit.
  donderdag 30 juni 2011 @ 01:03:53 #92
52357 Lambiekje
pi_98851550
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 18:35 schreef ramon83 het volgende:

[..]

Vind je? Want volgens mij zijn die stuiptrekking juist van ons. Kijk maar naar Griekenland, ze kunnen demonstreren wat ze willen maar de Griekse regering luistert toch alleen maar naar het IMF en alle andere geldschieters. Dus dat is niet echt meer een democratie is het wel?
Hetzelfde geld voor NL, wij luisteren naar Brussel terwijl niemand daar door directe democratie is gekozen, is ook niet echt democratisch is het wel? Sterker nog als we hadden mogen kiezen was er geen EU geweest, o wacht we hebben kunnen stemmen over een Europese grondwet, wat is daar ook alweer mee gebeurt?

Dus zijn die stuiptrekkingen dan van de democratie of van de zgn 'elite'? (of hoe je ze ook wil noemen.)
In wezen hebben we het al zover laten komen dat we gewoon niet eens meer een punt kunnen maken. Zoveel rechten, vrijheden hebben we al verspeeld voor 'veiligheid'. Een wetje hier, een wetje daar een verdragje zus elke individueel iets stelt geen snars voor. Maar alles bij elkaar....
  donderdag 30 juni 2011 @ 01:07:03 #93
52357 Lambiekje
pi_98851688
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 14:30 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Vingers in de oren en LALALA?
Dat hoef je niet uit te typen hoor. dat kunnen we ook wel tussen de regels doorlezen dat je dat doet.
  donderdag 30 juni 2011 @ 01:27:14 #94
28585 Dhalsim
Paradigm shift
pi_98852328
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 18:35 schreef ramon83 het volgende:

[..]

Op dit moment wordt de mening van het volk inderdaad nog grotendeels genegeerd. Het aantal mensen wat nog vertrouwen heeft in het systeem neemt echter in hard tempo af en de bereidheid om er tegen in opstand te komen neemt toe (en dan denk ik niet in eerste plaats aan woedende menigten met molotovcocktails maar vooral aan burgerlijke ongehoorzaamheid). Het "regime" maakt uiteindelijk geen schijn van kans.
in moments of temporary stillness we can see our chaos in motion
  donderdag 30 juni 2011 @ 01:32:19 #95
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_98852493
Gisteren protesteerde viva thuiszorg!
Vandaag de gvb in den haag!

Er zijn in de laatste tijden zoveel protesten geweest!
Studenten die protesteerden tegen slecht onderwijs, de tnt stakers in december.
Wil iemand me aanvullen....
Volg je hart, gebruik je verstand.
  donderdag 30 juni 2011 @ 01:32:54 #96
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_98852508
De boeren!
Volg je hart, gebruik je verstand.
  donderdag 30 juni 2011 @ 06:04:17 #97
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_98854513
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 01:07 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat hoef je niet uit te typen hoor. dat kunnen we ook wel tussen de regels doorlezen dat je dat doet.
Doe eens niet de dingen die jij doet om mij projecteren? Zie de posts hierboven over al de afnames na de invoering van de vaccinaties. Dat ben je nu mooi aan het negeren beste Lambiekje.
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 30 juni 2011 @ 07:29:58 #98
52357 Lambiekje
pi_98854757
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 06:04 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Doe eens niet de dingen die jij doet om mij projecteren? Zie de posts hierboven over al de afnames na de invoering van de vaccinaties. Dat ben je nu mooi aan het negeren beste Lambiekje.
Steek je kop niet zo in de zand.

[ Bericht 32% gewijzigd door Lambiekje op 30-06-2011 08:53:24 ]
  donderdag 30 juni 2011 @ 08:54:15 #99
52357 Lambiekje
pi_98855646
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 23:03 schreef .SP. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
http://childhealthsafety.wordpress.com/graphs/
  donderdag 30 juni 2011 @ 08:57:56 #100
52357 Lambiekje
pi_98855701
quote:
The U.S. health care system has become one gigantic money making scam, and you are about to see the statistics that prove it. Today, the United States spends more on health care per person than any other country in the world by far. The health insurance companies and the big pharmaceutical corporations are raking in gigantic mountains of cash and yet the quality of the health care that we receive in return is rather quite poor. People living in Puerto Rico have a greater life expectancy than we do. Residents of Cuba have a lower infant mortality rate than we do. We are the most medicated population on the planet and yet we are also one of the sickest. If the U.S. health care system was a country, it would have the 6th largest economy on the globe and yet rates of cancer, heart disease and diabetes continue to increase. The U.S. health care statistics that you are about to read below are absolutely stunning. For as much money as we shell out for health care, we should have the greatest system in the entire world. But we don't. Something has gone horribly wrong.
bron
En het domme achterlijke naïeve Nederland holt er snel achteraan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')