Ik zal tussen de regeltjes proberen te lezenquote:Op woensdag 6 juli 2011 18:45 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Let wel op! Het is een papieren versie.
Het Lissabon verdrag is op papier ook goed. En Codex Alimentarius ook. De uitvoering is alleen desastreus. Op papier staat niet wat de implicaties zijn.
Daaronder valt niet MSM (NOS, Telegraaf e.d.) en schoolboeken.quote:Op zondag 3 juli 2011 12:01 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Dat klopt. Alleen zijn daar diverse soorten bronnen voor.
Dat ben ik met je eens.quote:[..]
En jij wil maar niet inzien dat jij dat net zo goed bent.(en vele anderen die dezelfde denkbeelden aanhangen, met jou).
Plus dat beledigen niet bepaald helpt.
Ik ontkende het niet. Ik stelde het ter discussie en daar is aanleiding genoeg voor. Maar dat is klaarblijk in ons land verboten.quote:[..]
Zou het een reden hebben dat het verboden is om er op bepaalde manieren over te praten?
Ik meen me te herinneren dat je wel eens (misschien wel meerdere keren) geband bent omdat je de holocaust ontkende (en nee, dit zet ik niet neer om je woorden in de mond te leggen).
Tja het is ook een moeilijke stap om te doorzien dat alles wat je denkt te weten middels school en MSM berust op leugens en verdraaiingen.quote:[..]
Het heeft niks met 'comfort zone' te maken. Het heeft te maken met ernstige halsstarrigheid van jouw kant gekoppeld aan het niet willen inzien dat maar door blijven drammen je niet gaat helpen om anderen te overtuigen. Integendeel, dat werkt zelfs averechts
Met andere woorden, je wilt alleen discussiëren over dingen die jij bepaalt en die in jouw straatje passen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:48 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee. Je leest niet goed . Ik ga niet (meer) de discussie aan over een overheid nu wel of niet voor de burger is. Dat zijn ze niet. period. Zelfde voor welzijn en BigPharma. De discussie zou moeten zijn: Waarom zijn dergelijke instituten niet in dienst van het volk ?!
Omdat ze vooral in dienst zijn van het Rijk maw het Koninkrijk waar wij met zijn allen in wonen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:48 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee. Je leest niet goed . Ik ga niet (meer) de discussie aan over een overheid nu wel of niet voor de burger is. Dat zijn ze niet. period. Zelfde voor welzijn en BigPharma. De discussie zou moeten zijn: Waarom zijn dergelijke instituten niet in dienst van het volk ?!
Jij en niet stug zijn? Jij en open staan voor kritiek? Laat me niet lachen zeg. Je schrijft kort hiervoor nog dat vaccins en school FOUT is, en dat daar geen discussie over mogelijk is. Je weigert al jaren lang dingen in te zien die van je geloof afwijken, en je denkt niet stug te zijn? Wauw...quote:Op maandag 4 juli 2011 08:02 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee dat heb ik niet verre van dat zelfs.
Ik ben wel open voor kritiek maar niet meer voor bullshit van MSM leugens. Dus als je denkt dat je helder en nuchter denkt over zaken. Think again.
Discussiëren over dit en dat en of de overheid wel z'n werk goed doet. e.d. Dat is een ver gepasseerd station. De vraag is waarom staat de overheid in dienst van de industrie.
Daar doe je precies waar .SP. je in de post die je quote van beschuldigtquote:Op woensdag 6 juli 2011 18:48 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Daar heb ik in m'n eerdere post ook op gewezen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:45 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Let wel op! Het is een papieren versie.
Het Lissabon verdrag is op papier ook goed. En Codex Alimentarius ook. De uitvoering is alleen desastreus. Op papier staat niet wat de implicaties zijn.
Eng ontwikkelingquote:The Green Police
Up until now, most people had considered the idea of "green police" to be something of a joke. Well, the time for laughter is over. It is actually being proposed that the UN should create an army of "green helmets" to fight climate change. An article in The Guardian recently reported that a special meeting of the UN Security Council will be asked to consider the concept of "a new environmental peacekeeping force – green helmets – which could step into conflicts caused by shrinking resources." But we have all seen how a lot of "peacekeeping" and "humanitarian" missions often turn out. The truth is that UN forces have a long track record of brutality, and surely the "green helmets" would be no exception. In fact, someday we may see "green helmets" on American soil enforcing the radical green agenda of the international community.
bron
Auto's, blenders of TV's in ruil voor sterilisatie. Goed bezig!quote:Rajasthan in 'cars for sterilisation' drive
Health officials in the Indian state of Rajasthan are launching a new campaign in an effort to reduce the high population growth in the area.
They are encouraging men and women to volunteer for sterilisation, and in return are offering a car and other prizes for those who come forward.
bron
Zou Nederland dit jaar ook niet een budget beschikbaar stellen voor groene politie? Of was dat de dierenpolitie?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:03 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Eng ontwikkeling
[..]
Auto's, blenders of TV's in ruil voor sterilisatie. Goed bezig!
Wij hebben eerst een dierenpolitie.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:16 schreef Gray het volgende:
[..]
Zou Nederland dit jaar ook niet een budget beschikbaar stellen voor groene politie? Of was dat de dierenpolitie?
jij weet net zo goed als ik dat ik ooit ook zal naïef was om te geloven dat BigPharma het goed met ons voor heeft.quote:Op donderdag 7 juli 2011 05:56 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Jij en niet stug zijn? Jij en open staan voor kritiek? Laat me niet lachen zeg. Je schrijft kort hiervoor nog dat vaccins en school FOUT is, en dat daar geen discussie over mogelijk is. Je weigert al jaren lang dingen in te zien die van je geloof afwijken, en je denkt niet stug te zijn? Wauw...
Hey vriend, doe eens bewijs geven van dingen in vaccins die niet op de verpakking staan! En niet met Philips medical systems aankomen, want dat hebben ze daar niet gedaan.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:01 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
jij weet net zo goed als ik dat ik ooit ook zal naïef was om te geloven dat BigPharma het goed met ons voor heeft.
Inmiddels wordt het met dag fouter hoe bigpharma handelt. Men zou zijn ogen uit de kop moeten schamen dat men vaccins verdedigd.
vaccin >> cow. Je moet dus wel een achterlijke rund zijn.
En school ... achterlijker kan bijna niet. Jij zou natuurlijk trots zijn op je HAVO diploma als je net gefaald bent voor het VWO.
Er wordt gewoon snoeihard gelogen over kwik. Het zit er wel degelijk in ook al zegt de verpakking van niet.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:54 schreef .SP. het volgende:
[..]
Hey vriend, doe eens bewijs geven van dingen in vaccins die niet op de verpakking staan! En niet met Philips medical systems aankomen, want dat hebben ze daar niet gedaan.
Oh, dus 1 ommezwaai 10 jaar geleden en je vind jezelf niet meer stug? Ik heb het over de afgelopen jaren.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:01 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
jij weet net zo goed als ik dat ik ooit ook zal naïef was om te geloven dat BigPharma het goed met ons voor heeft.
Inmiddels wordt het met dag fouter hoe bigpharma handelt. Men zou zijn ogen uit de kop moeten schamen dat men vaccins verdedigd.
vaccin >> cow. Je moet dus wel een achterlijke rund zijn.
En school ... achterlijker kan bijna niet. Jij zou natuurlijk trots zijn op je HAVO diploma als je net gefaald bent voor het VWO.
Geef daar dan bewijs van...quote:Op zondag 24 juli 2011 10:46 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Er wordt gewoon snoeihard gelogen over kwik. Het zit er wel degelijk in ook al zegt de verpakking van niet.
men weet hopelijk dat er maar 15% genoteerd wordt wat er in medicijnen en consumptie producten zit voor een groot aantal producten. Natuurlijk zijn er producten waar het wel volledige uitgewerk vermeldt staat maar gros van de producten is dat niet het geval.quote:Op zondag 24 juli 2011 11:51 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Geef daar dan bewijs van...
Tot die tijd kun je net zo goed roepen dat het absolute bullshit is wat jij beweert.
Dat is geen bewijs. Dat is gewoon weer wat roepen.quote:Op zondag 24 juli 2011 12:09 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
men weet hopelijk dat er maar 15% genoteerd wordt wat er in medicijnen en consumptie producten zit voor een groot aantal producten. Natuurlijk zijn er producten waar het wel volledige uitgewerk vermeldt staat maar gros van de producten is dat niet het geval.
GM-tech en nano-tech zijn uitdrukkelijk verboden om het te vermelden op verpakkingen.
Dus dat men ervan uit gaat dat bigpharma netjes alles noteert is so utterly naive
Je zuigt alles uit je duim, kan je iets meer aan de discussie toevoegen dan je fictieve brain farts?quote:Op zondag 24 juli 2011 12:09 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
men weet hopelijk dat er maar 15% genoteerd wordt wat er in medicijnen en consumptie producten zit voor een groot aantal producten. Natuurlijk zijn er producten waar het wel volledige uitgewerk vermeldt staat maar gros van de producten is dat niet het geval.
GM-tech en nano-tech zijn uitdrukkelijk verboden om het te vermelden op verpakkingen.
Dus dat men ervan uit gaat dat bigpharma netjes alles noteert is so utterly naive
Dat zijn ze wel in mijn geval, aangezien mijn pensioenfonds oa in Ely Lilli, Pfizer en Sanofi-Aventis belegd, en hoe beter die het doen, hoe lager mijn pensioenpremie.quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:48 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee, er zit een stof in waar inderdaad een kwikatoom inzit. Staat gewoon op de verpakking, niks geen leugens! Je kan gewoon niet lezen.quote:Op zondag 24 juli 2011 10:46 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Er wordt gewoon snoeihard gelogen over kwik. Het zit er wel degelijk in ook al zegt de verpakking van niet.
Heren/Dames van de VN zullen het nooit zelf duidelijk aanmerken als "we willen veel mensen dood hebben. Maar daar komt het uiteindelijk wel op neer.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:12 schreef Erasmo het volgende:
Zo behoorlijk overtrokken conclusies hier, neem bv. dat iedereen op deze wereld grondstoffen gebruikt, dat is gewoon een feit wat wordt genoemd in die Agenda.
Vervolgens baseer je daarop dat iedereen dood moet, beetje vergezocht niet?
Tuurlijk en daarom gaat er voor honderden miljoenen aan voedsel naar oost afrika.....quote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:47 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Heren/Dames van de VN zullen het nooit zelf duidelijk aanmerken als "we willen veel mensen dood hebben. Maar daar komt het uiteindelijk wel op neer.
Wauw... de hongerkinderen krijgen medium rare bieftsuk met gekruide krieltjesquote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:18 schreef .SP. het volgende:
[..]
Tuurlijk en daarom gaat er voor honderden miljoenen aan voedsel naar oost afrika.....
Suggestief gezever, iedereen heeft bijbedoelingen met zijn/haar acties.quote:Op zondag 31 juli 2011 00:57 schreef Schenkstroop het volgende:
Wat ik eigenlijk bedoel is, we hebben het over VN en Amerika. Er zijn altijd bijbedoelingen met alles wat zij doen.
Overigens zijn de enige inentingen waar thimerosal in zit in Nederland, die inentingen die niet per stuk verpakt zijn, zoals de tetanus injecties die je in het ziekenhuis krijgt. Alle vaccins uit het rijksvaccinatieprogramma zijn per individuele portie verpakt, daar is dus geen conserveermiddel (wat de functie van thimerosal is) voor nodig.quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:47 schreef .SP. het volgende:
[..]
Nee, er zit een stof in waar inderdaad een kwikatoom inzit. Staat gewoon op de verpakking, niks geen leugens! Je kan gewoon niet lezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |