Okquote:Op zondag 26 juni 2011 11:28 schreef Melting het volgende:
Blijf je nu draaien, Troll? Van mij mag het hoor.
Dat kun je beter 's avonds laat doen!quote:Op zondag 26 juni 2011 11:29 schreef robdriessen het volgende:
Troll, het is gelukt. WOOT!
En Jimi Hendrix nog wel. Iets zegt me dat je van gitaarmuziek houdtAUB geen harde deathmetal en dat soort meuk.
Jaquote:Op zondag 26 juni 2011 11:29 schreef robdriessen het volgende:
Troll, het is gelukt. WOOT!
En Jimi Hendrix nog wel. Iets zegt me dat je van gitaarmuziek houdtAUB geen harde deathmetal en dat soort meuk.
Okquote:Op zondag 26 juni 2011 11:32 schreef robdriessen het volgende:
Mensen, ik ben even weg. Troll, als de rest het OK vindt, mag je na 12 uur ook nog wel doordraaien. Het rooster is in principe leeg de hele dag. Als een andere DJ zich meldt die graag wil draaien, spreek dan met hem/haar af hoe laat je stopt.
Geen problemen mee!quote:Op zondag 26 juni 2011 11:32 schreef robdriessen het volgende:
Mensen, ik ben even weg. Troll, als de rest het OK vindt, mag je na 12 uur ook nog wel doordraaien. Het rooster is in principe leeg de hele dag. Als een andere DJ zich meldt die graag wil draaien, spreek dan met hem/haar af hoe laat je stopt.
Jaquote:Op zondag 26 juni 2011 11:32 schreef Melting het volgende:
Ik hoor niets meer. Draai je nog steeds, Troll?
Ik heb er voor gezorgd dat er 1.5 seconde stilte was tussen jimi en acdcquote:Op zondag 26 juni 2011 11:32 schreef ToT het volgende:
Maarre Troll: liever geen stilte tussen de nummers door!Ik hoor nu namelijk weer niks.
Check even of je nog steeds op connected staat.quote:Op zondag 26 juni 2011 11:33 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik heb er voor gezorgd dat er 1.5 seconde stilte was tussen jimi en acdc
Ik weet niet wat het is?
Wazig dan...quote:Op zondag 26 juni 2011 11:34 schreef Trollscience het volgende:
Hij staat nog steeds op broadcasting/connected
Zou niet zo moeten zijn...quote:Op zondag 26 juni 2011 11:36 schreef Trollscience het volgende:
Dan pakt hij denk ik alleen deck B ofzoiets.
Oh w8, die schakelaar tussen de decks (die naar links of rechts kan) stond helemaal naar links terwijl ik rechts was aant draaienquote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 11:37 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Oh w8, die schakelaar tussen de decks (die naar links of rechts kan) stond helemaal naar links terwijl ik rechts was aant draaien
Dat zal het zijn geweest
quote:Op zondag 26 juni 2011 11:37 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Oh w8, die schakelaar tussen de decks (die naar links of rechts kan) stond helemaal naar links terwijl ik rechts was aant draaien
Dat zal het zijn geweest
Oei.... saaiste? Hoezo dan?quote:Op zondag 26 juni 2011 11:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Och God, daar hebben we de saaiste gozer van het feest!
Hee man!
hee.. hoelang zijn jullie nog doorgegaanquote:Op zondag 26 juni 2011 11:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Och God, daar hebben we de saaiste gozer van het feest!
Hee man!
Hoelaat was jij dan vertrokken?quote:Op zondag 26 juni 2011 11:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hee.. hoelang zijn jullie nog doorgegaan
The lovebirds en ik zijn rond 12 uur vertrokken!quote:Op zondag 26 juni 2011 11:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hee.. hoelang zijn jullie nog doorgegaan
Heb ik ook hoorquote:Op zondag 26 juni 2011 11:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ben beetje bang voor mensen
Ja er was ook echt geen leven in jou te krijgen he!quote:Op zondag 26 juni 2011 11:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ben beetje bang voor mensen
Same here!quote:Op zondag 26 juni 2011 11:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
De versie van Metallica vind ik maar
Was blij dat ik na een tijdje een computer kon vinden om te fokkenquote:Op zondag 26 juni 2011 11:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja er was ook echt geen leven in jou te krijgen he!Beetje autistisch in een hoekje naar je biertje blijven zitten staren enzo!
Ja ik kon zien dat je toen echt in je element was!quote:Op zondag 26 juni 2011 11:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Was blij dat ik na een tijdje een computer kon vinden om te fokken
quote:Op zondag 26 juni 2011 11:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Was blij dat ik na een tijdje een computer kon vinden om te fokken
Nou ja....serieus.....quote:Op zondag 26 juni 2011 11:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
We zaten wel serieus te fokken
Tijdens een feest?quote:Op zondag 26 juni 2011 11:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
We zaten wel serieus te fokken
Ja weet ikquote:Op zondag 26 juni 2011 11:48 schreef robdriessen het volgende:
Troll, misschien voor je eerste echte show even zorgen dat je een wat uitgebreidere muziekcollectie hebt?
quote:Op zondag 26 juni 2011 11:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ben uiteindelijk 5 uur vanochtend thuis gekomen
500 nog ietsquote:
Aiiii....quote:Op zondag 26 juni 2011 11:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
500 nog iets
Voornamelijk metal
Maar ik heb ook nog wishbone ash op een usb stick.
Let me get it.
Wishbone ash
quote:Op zondag 26 juni 2011 11:53 schreef Trollscience het volgende:
Oh, ik zie hier een hardrock collectie van pa!
1000 tracks zoiets.
Dat is een project van de stichter van Toolquote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 11:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat is een project van de stichter van Tool
Ik heb trouwens ook tool erop staan, lateralus enzo
Doeiquote:Op zondag 26 juni 2011 12:00 schreef robdriessen het volgende:
OK, ik kan volgens mij met een gerust hart de rest van de dag vrijnemen. Mensen, veel plezier met draaien. Mocht Guppie weer aan moeten, even Outpost of Knetter of Viro of Redskillz poken, ik ben gezellie naar de verjaardag van Tante Annie. Seriously.
quote:Op zondag 26 juni 2011 12:00 schreef robdriessen het volgende:
OK, ik kan volgens mij met een gerust hart de rest van de dag vrijnemen. Mensen, veel plezier met draaien. Mocht Guppie weer aan moeten, even Outpost of Knetter of Viro of Redskillz poken, ik ben gezellie naar de verjaardag van Tante Annie. Seriously.
Lekker thee drinken met Anniequote:Op zondag 26 juni 2011 12:00 schreef robdriessen het volgende:
klapzoenquote:Op zondag 26 juni 2011 12:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Of een kus, zo'n dikke pakkerd!_____!
Oh ik wil altijd wel draaien hoor.quote:Op zondag 26 juni 2011 12:03 schreef Trollscience het volgende:
Ik heb nog iets heftigs gevonden!
STAIND!
Niemand een verzoekje? Wat dan ook?
Trouwens, als iemand wil draaien na half over ofzo meldt zich maar
quote:Op zondag 26 juni 2011 12:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
heb nog steeds mergpijp in mijn haar
Over een halfuur stop ikquote:Op zondag 26 juni 2011 12:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh ik wil altijd wel draaien hoor.Wil je zelf nog doorgaan of wil je gewoon over een half uur stoppen?
Sowieso mogen anderen ook hoor!
Ah is cool!quote:Op zondag 26 juni 2011 12:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Over een halfuur stop ik
Ik heb sowieso proefwerkweek dus ik moet nog leren
Hoe bedoel je? welk scherm?quote:Op zondag 26 juni 2011 12:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Master + line in doen bij het scherm waar je gegevens moet invoeren
Ik ging om kwart over 4 weg om naar m'n werk te gaanquote:Op zondag 26 juni 2011 12:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
was jij nog lang gebleven?
doorgehaaldquote:Op zondag 26 juni 2011 12:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ging om kwart over 4 weg om naar m'n werk te gaan![]()
als je on air gaat heb je een schermpje waar je de ip adres wachtwoord etc neerzet, daar boven heb je de optie Master, master + line in en line in.quote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 12:11 schreef Trollscience het volgende:
Iemand zin in Classic Rock op zijn best?
Yoquote:Op zondag 26 juni 2011 12:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb je rechts bovenin een klein knopje "config" staan?
Nogsteeds bezigquote:
Ik welquote:Op zondag 26 juni 2011 12:11 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Niets persoonlijks, maar mag je daar wel om vragen?
Deed ik ook tussen 21:00 en 23:00quote:Op zondag 26 juni 2011 12:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nogsteeds bezig
Half 11: "Ja ik ga zo ook maar.."
Half 1: "ik moet zo toch echt gaan.."
1 uur: Carool: "Crash maar op de bank, nu nog naar huis rijden is te ver om dan nog te slapen.."
Toen ging VH draaien en bleef ik luisteren.. Toen stoel erbij en weer gaan zitten.. Om half 4 ging mijn wekker, en om kwart over vertrok ik en de rest ging slapen
Kan je aub even DMen. Ze kent mij al dus ze zal niet erg vinden denk ik.quote:
Half 11 moet trouwens half 12 zijn, nadat jij en Karzai weg warenquote:Op zondag 26 juni 2011 12:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Deed ik ook tussen 21:00 en 23:00
Nee..... er was wel een stilte net.quote:
wij zaten in een kutbusreis door heel omgeving utrecht... 3 kwartierquote:Op zondag 26 juni 2011 12:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Half 11 moet trouwens half 12 zijn, nadat jij en Karzai weg waren
quote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 12:14 schreef Trollscience het volgende:
Zometeen gaat de radio 3 seconden weg, maar daarna is hij weer terug
Ff config
Omdat de redenquote:Op zondag 26 juni 2011 12:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
waarom heb ik zin in een hamburger?
ik heb net 2 hamburgers opquote:Op zondag 26 juni 2011 12:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
waarom heb ik zin in een hamburger?
quote:Op zondag 26 juni 2011 12:23 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ik heb net 2 hamburgers op
W8, ik DM ze evenquote:Op zondag 26 juni 2011 12:23 schreef Zokunen het volgende:
Heeft iemand de server gegevens nog een keer voor me?
Ook even instellen in VDJ enzo
quote:Op zondag 26 juni 2011 12:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
iemand een idee hoe deze rechter griet heet?
quote:Op zondag 26 juni 2011 12:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
iemand een idee hoe deze rechter griet heet?
Doe maarquote:Op zondag 26 juni 2011 12:27 schreef Zokunen het volgende:
Zo ging ToT of niet?
Anders start ik zo gewoon VDJ
ToT ging om half ja.. Helaas geen roosterpeeps aanwezig atmquote:Op zondag 26 juni 2011 12:27 schreef Zokunen het volgende:
Zo ging ToT of niet?
Anders start ik zo gewoon VDJ
:wquote:Op zondag 26 juni 2011 12:28 schreef Trollscience het volgende:
Ik ben weg
Het draaien was geweldig, ik ben er vanavond weer om te luisteren!
Tschus
Roep maar wat!quote:Op zondag 26 juni 2011 12:29 schreef Zokunen het volgende:
ToT, tot hoe laat ga jij?
Dan ga ik daana wel ff
Dat moet ik horen!quote:Op zondag 26 juni 2011 12:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
Als jullie maar goed opletten dat ik om 20:00 aan de beurt ben!
Met wijsheden van de Picknick!
Sure, dan zorg ik dat ik dan fris ende fruitig ben.quote:
we gingen o.a. allemaal ff nep klaarkomen in een kringetje. Daarna eten in elkaars neus stoppenquote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 12:31 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Sure, dan zorg ik dat ik dan fris ende fruitig ben.
Ik zei wijsheden, geen ranzighedenquote:Op zondag 26 juni 2011 12:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
we gingen o.a. allemaal ff nep klaarkomen in een kringetje. Daarna eten in elkaars neus stoppen
quote:Op zondag 26 juni 2011 12:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
we gingen o.a. allemaal ff nep klaarkomen in een kringetje. Daarna eten in elkaars neus stoppen
Thuis wel!quote:Op zondag 26 juni 2011 12:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
en dat zon
[..]
en dat zonder alcohol
quote:Op zondag 26 juni 2011 12:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik ook, maar heb nu 6 uur geslapen, dan moet ik van mezelf nog minimaal 2 uur slapenquote:Op zondag 26 juni 2011 12:35 schreef ToT het volgende:
Nee maar sowieso heb ik gewoon veel slaap nodig, en al HELEMAAAAAAAL met de medicijnen die ik nu heb. Best irritant.
Jij hebt Faye en Naatje gereden met meds?quote:Op zondag 26 juni 2011 12:35 schreef ToT het volgende:
Nee maar sowieso heb ik gewoon veel slaap nodig, en al HELEMAAAAAAAL met de medicijnen die ik nu heb. Best irritant.
Oh deze slik ik al heel lang en ik mag gewoon auto rijden hoor.quote:Op zondag 26 juni 2011 12:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij hebt Faye en Naatje gereden met meds?
Neuh ik denk dat ik hem maar houquote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 12:37 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Neuh ik denk dat ik hem maar houvind em wel lief
quote:Op zondag 26 juni 2011 12:37 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Neuh ik denk dat ik hem maar houvind em wel lief
quote:Op zondag 26 juni 2011 12:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Karzai zei nog dat hij een hele tijd dacht dat ik naatje was
hij had mijn buskaartje nog betaald... had geen kleingeld... zonder hem zat ik nu nog vast bij carooltjequote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 12:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Karzai zei nog dat hij een hele tijd dacht dat ik naatje was
Beneden in het bushokje, bedoel je?quote:Op zondag 26 juni 2011 12:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hij had mijn buskaartje nog betaald... had geen kleingeld... zonder hem zat ik nu nog vast bij carooltje
Ohw en dat is erg omdat??quote:Op zondag 26 juni 2011 12:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hij had mijn buskaartje nog betaald... had geen kleingeld... zonder hem zat ik nu nog vast bij carooltje
idd jah! Dat dacht ik ook!quote:Op zondag 26 juni 2011 12:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Had gedacht dat naatje korte krullen zou hebben.. niet dat hij langer haar zou hebben dan VHs
Hij had toch nog een ander feestjequote:
klopt...quote:
Jaaa klopt maar hij vond het hier veulste gezelligquote:
Ja was het zeker, zat ook flink aan de fles hoor _o-quote:Op zondag 26 juni 2011 12:44 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaaa klopt maar hij vond het hier veulste gezellig
quote:Op zondag 26 juni 2011 12:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
klopt...
was een zooitje daar, speelde een vage band, en er was een dronken naakte punker in een paal geklommen
aan de overkant was ook een feestje waar we stiekem bier gingen halen
Nee hoor had nog wel een plekje op de bank hoorquote:Op zondag 26 juni 2011 12:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Beneden in het bushokje, bedoel je?
Jaah, omdat ik uiteindelijk weg moestquote:Op zondag 26 juni 2011 12:46 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nee hoor had nog wel een plekje op de bank hoor
Haha jij met je "nog een half uurtje"quote:Op zondag 26 juni 2011 12:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja was het zeker, zat ook flink aan de fles hoor _o-
Dat dacht iedereen volgens mijquote:Op zondag 26 juni 2011 12:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Had gedacht dat naatje korte krullen zou hebben.. niet dat hij langer haar zou hebben dan VHs
Jah jij spoort ook gewoon nietquote:Op zondag 26 juni 2011 12:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jaah, omdat ik uiteindelijk weg moest
dat laatste half uurtje had ik ook genomen als karzai er niet op wees dat dit de laatste kans was een trein te halenquote:Op zondag 26 juni 2011 12:47 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Haha jij met je "nog een half uurtje"
quote:Op zondag 26 juni 2011 12:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dat laatste half uurtje had ik ook genomen als karzai er niet op wees dat dit de laatste kans was een trein te halen
Neuh, ik stort vanavond denk ik half in tijdens m'n show, zeker als ik er een biertje bij doe enzoquote:Op zondag 26 juni 2011 12:48 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jah jij spoort ook gewoon nietgaat gelijk door naar je werk
ben je niet kapot?
En wanneer weet je het zeker?quote:Op zondag 26 juni 2011 12:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
vermoedelijk na morgen vakantie
Bijvoorbeeld dat ValHallen prachtig kan zingenquote:Op zondag 26 juni 2011 12:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Neuh, ik stort vanavond denk ik half in tijdens m'n show, zeker als ik er een biertje bij doe enzo
Maar het was het waard
Heb nog wat leuks voor tijdens m'n show, helaas kan die persoon niet luisteren
En Jofu's opgedane wijsheden rubriekje, dingen die ik geleerd heb bij de meet!
haha ben benieuwdquote:Op zondag 26 juni 2011 12:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Neuh, ik stort vanavond denk ik half in tijdens m'n show, zeker als ik er een biertje bij doe enzo
Maar het was het waard
Heb nog wat leuks voor tijdens m'n show, helaas kan die persoon niet luisteren
En Jofu's opgedane wijsheden rubriekje, dingen die ik geleerd heb bij de meet!
quote:Op zondag 26 juni 2011 12:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld dat ValHallen prachtig kan zingen zich door meer dan 1 persoon laat pijpen tijdens het draaien
Foto's post ik nietquote:Op zondag 26 juni 2011 12:52 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha ben benieuwdmaar vraag je wel ff of die foto's gepost mogen worden aan die persoon? Wel zo netjes toch
quote:
Neuh, ik post ze gewoon niet, iedereen die er was heeft ze gekregen, dat is genoeg.. Als men z'n eigen foto's wil delen moeten ze dat zelf maar doen vind ik danquote:Op zondag 26 juni 2011 12:53 schreef ToT het volgende:
[..]Sowieso is het geen kwestie van dat het wel zo netjes is om het te vragen: gewoon helemaal NIET posten tenzij je toestemming hebt, graag.
quote:Op zondag 26 juni 2011 12:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik heb all fotos even achtergelaten op KPD
quote:Op zondag 26 juni 2011 12:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik heb all fotos even achtergelaten op KPD
Maar als er anderen er bij op staan, moet er wel ff toestemming gevraagd worden. Ik wil sowieso niet dat er foto's van mij verspreid worden.quote:Op zondag 26 juni 2011 12:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Neuh, ik post ze gewoon niet, iedereen die er was heeft ze gekregen, dat is genoeg.. Als men z'n eigen foto's wil delen moeten ze dat zelf maar doen vind ik dan
Gewoon blurren of knippen/croppen als er anderen op staan en je vind dat je er zelf geniaal op staatquote:Op zondag 26 juni 2011 12:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar als er anderen er bij op staan, moet er wel ff toestemming gevraagd worden. Ik wil sowieso niet dat er foto's van mij verspreid worden.
quote:Op zondag 26 juni 2011 12:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gewoon blurren of knippen/croppen als er anderen op staan en je vind dat je er zelf geniaal op staat
Whehehe, hee man!quote:Op zondag 26 juni 2011 12:57 schreef Karzai het volgende:
Goeiemorgen, volgens mij heb ik een beetje veel gezopen gister
Als jij mij een pm wil sturen met de namen van de aanwezigen, krijgen ze van mij nog wat dingetjes van m'n foonquote:
Pcies goede afsprakenquote:
Faye is een fotografiehoerquote:Op zondag 26 juni 2011 12:57 schreef ToT het volgende:
Dit was trouwens serieus de eerste keer dat iemand anders MEER foto's met mijn camera maakte dan ikzelf!(Tenminste, volgens mij was dat zo!
)
Kijk maar in de geadresseerdenlijst van die PM die ik eerder vandaag heb gestuurd!quote:Op zondag 26 juni 2011 12:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als jij mij een pm wil sturen met de namen van de aanwezigen, krijgen ze van mij nog wat dingetjes van m'n foon
Doe ik vanavond wel even danquote:Op zondag 26 juni 2011 12:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Kijk maar in de geadresseerdenlijst van die PM die ik eerder vandaag heb gestuurd!
Tja ik zat er ook aan te denken met de trein te gaan zodat ik wat kon drinken, maar ik heb gewoon echt een hekel aan openbaar vervoer!quote:Op zondag 26 juni 2011 13:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
Volgende keer moet ik gewoon vrij hebben zodat ik ook mee kan zuipen, beetje karig maar 1 biertje mogen
was een ramp vanaf die plek, 3 kwartier voor je bij CS bent en dan nog de treinquote:Op zondag 26 juni 2011 13:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja ik zat er ook aan te denken met de trein te gaan zodat ik wat kon drinken, maar ik heb gewoon echt een hekel aan openbaar vervoer!
No offense!
ja carool woont ov gelegen echt kutquote:Op zondag 26 juni 2011 13:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
was een ramp vanaf die plek, 3 kwartier voor je bij CS bent en dan nog de trein
None taken want geen OVquote:Op zondag 26 juni 2011 13:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja ik zat er ook aan te denken met de trein te gaan zodat ik wat kon drinken, maar ik heb gewoon echt een hekel aan openbaar vervoer!
No offense!
Das alleen in het weekend hoorquote:Op zondag 26 juni 2011 13:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oew, lekker dan!quote:Op zondag 26 juni 2011 13:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Haai Meidquote:Op zondag 26 juni 2011 13:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
ja carool woont ov gelegen echt kut
vrijdag toen ik naar dr toe ging.. tien voor 8 vertrokken.. kwart voor elf was ik hier
oh en hoi.. knetterzz hiero
neu.. had de hele tijd hitsige dromen over fokkers enzow.. wou VH nog aanranden.. .maar hij sliep zo liefquote:
Ach, ik moet nog slapen, en ik doe vanavond nog wijsheden en herinneringen ophalen, dus dat worden leuke dromen vannachtquote:Op zondag 26 juni 2011 13:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
neu.. had de hele tijd hitsige dromen over fokkers enzow.. wou VH nog aanranden.. .maar hij sliep zo lief
VH gaat ook over jou dromen.. als jullie goed timen heb je tegelijkertijd een natte droomquote:Op zondag 26 juni 2011 13:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ach, ik moet nog slapen, en ik doe vanavond nog wijsheden en herinneringen ophalen, dus dat worden leuke dromen vannacht
Okay dan!quote:Op zondag 26 juni 2011 13:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
Maar goed, mezelf weer fatsoeneren en weer aan het werk..
Miss krijgt ie wel een kreun terug van mequote:Op zondag 26 juni 2011 13:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
VH gaat ook over jou dromen.. als jullie goed timen heb je tegelijkertijd een natte droom
Jij durft toch heul niet te kreunen jonguhquote:Op zondag 26 juni 2011 13:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Miss krijgt ie wel een kreun terug van me
valt reuze meequote:Op zondag 26 juni 2011 13:10 schreef Karzai het volgende:
Zal wel een puinhoop zijn bij carool thuis, of valt het wel mee?
Oh rlly?quote:Op zondag 26 juni 2011 13:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij durft toch heul niet te kreunen jonguh
nog even naar de kroeg geweest en toen ben ik weer gaan fokken natuurlijkquote:Op zondag 26 juni 2011 13:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wat ben je nog gaan doen in amsterdam
Zelfs IK deed mee!quote:Op zondag 26 juni 2011 13:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
je 'kon' dat toch niet.. jij was het enige mietje hier die niet mee wou doen
hey fayequote:
Kap eens met het posten onder mijn accountquote:
Hee dude!quote:Op zondag 26 juni 2011 13:18 schreef Monopoly het volgende:
Hallo allemaal, net thuis. Prachtige avond gehad
quote:Op zondag 26 juni 2011 13:19 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Kap eens met het posten onder mijn account
Maar Faye is wel poepig ja
Jaa nee, engheid van nieuwe mensen enzoquote:Op zondag 26 juni 2011 13:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
je 'kon' dat toch niet.. jij was het enige mietje hier die niet mee wou doen
quote:Op zondag 26 juni 2011 13:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
IK KEN MEZELF ZO NIET EENS MEER
Whehehe mooi!quote:Op zondag 26 juni 2011 13:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Was ja. Nu ben ik gewoon weer ValHallen
ga jij onder je eigen dan..quote:Op zondag 26 juni 2011 13:19 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Kap eens met het posten onder mijn account
Maar Faye is wel poepig ja
Ah jij bent er ook weer.quote:
lekkert in aparte kamers geslapen?quote:Op zondag 26 juni 2011 13:21 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
[..]
[..]
En naatje!
Hoi allen! Iedereen leeft weer?
Naatmans!quote:Op zondag 26 juni 2011 13:21 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
[..]
[..]
En naatje!
Hoi allen! Iedereen leeft weer?
Is goed, heb je mn nummer?quote:Op zondag 26 juni 2011 13:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ah jij bent er ook weer.
Ik ga je straks bellen dat je het weet.
Nopequote:Op zondag 26 juni 2011 13:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
lekkert in aparte kamers geslapen?
Ja gekregen van Jofu ben je al in Den Haag?quote:
Nee dat had ik ook niet verwacht!quote:Op zondag 26 juni 2011 13:23 schreef ValHallen het volgende:
Wie had verwacht dat naat de weelderigste bos haar had?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |