Okquote:Op zondag 26 juni 2011 11:28 schreef Melting het volgende:
Blijf je nu draaien, Troll? Van mij mag het hoor.
Dat kun je beter 's avonds laat doen!quote:Op zondag 26 juni 2011 11:29 schreef robdriessen het volgende:
Troll, het is gelukt. WOOT!
En Jimi Hendrix nog wel. Iets zegt me dat je van gitaarmuziek houdtAUB geen harde deathmetal en dat soort meuk.
Jaquote:Op zondag 26 juni 2011 11:29 schreef robdriessen het volgende:
Troll, het is gelukt. WOOT!
En Jimi Hendrix nog wel. Iets zegt me dat je van gitaarmuziek houdtAUB geen harde deathmetal en dat soort meuk.
Okquote:Op zondag 26 juni 2011 11:32 schreef robdriessen het volgende:
Mensen, ik ben even weg. Troll, als de rest het OK vindt, mag je na 12 uur ook nog wel doordraaien. Het rooster is in principe leeg de hele dag. Als een andere DJ zich meldt die graag wil draaien, spreek dan met hem/haar af hoe laat je stopt.
Geen problemen mee!quote:Op zondag 26 juni 2011 11:32 schreef robdriessen het volgende:
Mensen, ik ben even weg. Troll, als de rest het OK vindt, mag je na 12 uur ook nog wel doordraaien. Het rooster is in principe leeg de hele dag. Als een andere DJ zich meldt die graag wil draaien, spreek dan met hem/haar af hoe laat je stopt.
Jaquote:Op zondag 26 juni 2011 11:32 schreef Melting het volgende:
Ik hoor niets meer. Draai je nog steeds, Troll?
Ik heb er voor gezorgd dat er 1.5 seconde stilte was tussen jimi en acdcquote:Op zondag 26 juni 2011 11:32 schreef ToT het volgende:
Maarre Troll: liever geen stilte tussen de nummers door!Ik hoor nu namelijk weer niks.
Check even of je nog steeds op connected staat.quote:Op zondag 26 juni 2011 11:33 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik heb er voor gezorgd dat er 1.5 seconde stilte was tussen jimi en acdc
Ik weet niet wat het is?
Wazig dan...quote:Op zondag 26 juni 2011 11:34 schreef Trollscience het volgende:
Hij staat nog steeds op broadcasting/connected
Zou niet zo moeten zijn...quote:Op zondag 26 juni 2011 11:36 schreef Trollscience het volgende:
Dan pakt hij denk ik alleen deck B ofzoiets.
Oh w8, die schakelaar tussen de decks (die naar links of rechts kan) stond helemaal naar links terwijl ik rechts was aant draaienquote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 11:37 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Oh w8, die schakelaar tussen de decks (die naar links of rechts kan) stond helemaal naar links terwijl ik rechts was aant draaien
Dat zal het zijn geweest
quote:Op zondag 26 juni 2011 11:37 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Oh w8, die schakelaar tussen de decks (die naar links of rechts kan) stond helemaal naar links terwijl ik rechts was aant draaien
Dat zal het zijn geweest
Oei.... saaiste? Hoezo dan?quote:Op zondag 26 juni 2011 11:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Och God, daar hebben we de saaiste gozer van het feest!
Hee man!
hee.. hoelang zijn jullie nog doorgegaanquote:Op zondag 26 juni 2011 11:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Och God, daar hebben we de saaiste gozer van het feest!
Hee man!
Hoelaat was jij dan vertrokken?quote:Op zondag 26 juni 2011 11:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hee.. hoelang zijn jullie nog doorgegaan
The lovebirds en ik zijn rond 12 uur vertrokken!quote:Op zondag 26 juni 2011 11:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hee.. hoelang zijn jullie nog doorgegaan
Heb ik ook hoorquote:Op zondag 26 juni 2011 11:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ben beetje bang voor mensen
Ja er was ook echt geen leven in jou te krijgen he!quote:Op zondag 26 juni 2011 11:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ben beetje bang voor mensen
Same here!quote:Op zondag 26 juni 2011 11:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
De versie van Metallica vind ik maar
Was blij dat ik na een tijdje een computer kon vinden om te fokkenquote:Op zondag 26 juni 2011 11:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja er was ook echt geen leven in jou te krijgen he!Beetje autistisch in een hoekje naar je biertje blijven zitten staren enzo!
Ja ik kon zien dat je toen echt in je element was!quote:Op zondag 26 juni 2011 11:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Was blij dat ik na een tijdje een computer kon vinden om te fokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |