Dan ben je hier verkeerd. Optyfen.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:56 schreef MissNJ het volgende:
[..]
het is hier geen datingssiteserieuze tips por favor
Ik slaap in de woestijn in een uitgeholde kameelquote:Op zondag 26 juni 2011 02:00 schreef porsche1 het volgende:
Watje, ik slaap in mijn boxer met alleen een dekbed overtrek en mijn raam open.
echt he. +1quote:Op zondag 26 juni 2011 02:00 schreef porsche1 het volgende:
Watje, ik slaap in mijn boxer met alleen een dekbed overtrek en mijn raam open.
Beter kan het niet worden toch?quote:Op zondag 26 juni 2011 02:00 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik slaap in de woestijn in een uitgeholde kameel.
Ik zoek concrete tips, geen medelevenquote:Op zondag 26 juni 2011 02:01 schreef elplato het volgende:
aaahw...een kleine portie medeleven van mij. Heb je het nu warmer?
Blue waffle?quote:Op zondag 26 juni 2011 01:59 schreef MissNJ het volgende:
Het probleem is dat de druk ipv op 2 bar op 0 staat, tot zover mijn kennis gaat zit er dan te weinig tot geen water meer in en moet ik de kraan van de wasmachine dan aansluiten op de ketel ofzo. Ik laat het mn pa morgen wel doen als hij langskomt..
Foto's komen er niet een omschrijving: rood neusje, blauwe lippen en groenbruine ogen.
Eigenlijk wel ja.quote:
het was er leuker op geworden als er mensen meer serieus zouden reageren op het probleem van een meisje die 0 verstand heeft van verwarmingen en gewoon lief vraagt om wat tips!quote:
En dat doe je in KLB?quote:Op zondag 26 juni 2011 02:06 schreef MissNJ het volgende:
[..]
het was er leuker op geworden als er mensen meer serieus zouden reageren op het probleem van een meisje die 0 verstand heeft van verwarmingen en gewoon lief vraagt om wat tips!
gatverdammequote:Op zondag 26 juni 2011 02:09 schreef KrokanteKrab het volgende:
Ik heb een warme vleesstaaf waar je wel aan mag komen.
laat maar ik bel mn pappie wel morgen vroegquote:Op zondag 26 juni 2011 02:10 schreef Dartanion het volgende:
Ik wil je wel uitleggen hoe de situatie moet worden opgelost.
Maar dat kost je 200 euro
Prutsen met de knop die er op zit of de stekker er uit en er weer in doen.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:08 schreef MissNJ het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan? er moet wel water in dus..
Ja met zo'n instelling snap ik wel dat er geen leuke vriend naast je ligtquote:
Hahaha die is gelukkig iets subtielerquote:Op zondag 26 juni 2011 02:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja met zo'n instelling snap ik wel dat er geen leuke vriend naast je ligt
ja maar de grootste vraag, hoe sluit je je kraan aan op je wasmachine als je geen slang hebt?quote:Op zondag 26 juni 2011 02:13 schreef GizartFRL het volgende:
Stekker van de CV eruit.
Water bijvullen.
CV ontluchten.
Stekker weer in de CV.
Warmte.
Das inderdaad een grote vraag want er klopt geen moer vanquote:Op zondag 26 juni 2011 02:14 schreef MissNJ het volgende:
[..]
ja maar de grootste vraag, hoe sluit je je kraan aan op je wasmachine als je geen slang hebt?
...quote:Op zondag 26 juni 2011 02:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Das inderdaad een grote vraag want er klopt geen moer van
Hoe wil je het hebben? Ik kan er ook een witte plakkerige dressing erover heen spuiten.quote:
Ik gok dat het de TS is.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:18 schreef Lort het volgende:
TS is dik en heeft het koud. Iets klopt hier niet....
deze zag ik aankomen.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:17 schreef KrokanteKrab het volgende:
[..]
Hoe wil je het hebben? Ik kan er ook een witte plakkerige dressing erover heen spuiten.
Zelfs hier ten noorden van de (noord)poolcirkel is het te warm voor dekens en al die onzin. TS stelt zich aan, maar dat mag want ze is een vrouw en die doen dat nou eenmaal graag.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:01 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
echt he. +1
Volgens mij slaapt Ts in de noordpool/zuidpool of noorden van rusland
het is een verschil tussen 20 graden in je huis en 10quote:Op zondag 26 juni 2011 02:19 schreef deadly_kiss het volgende:
Terecht! Wie stookt er nu nog.. swinters als het vriest,dan is het koud!
Hier al sinds eind maart uit, al 2maanden zomersprei op het bed en altijd alle ramen op kiep.
Gooi dan een extra deken op je bed?
quote:Op zondag 26 juni 2011 02:20 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Zelfs hier ten noorden van de (noord)poolcirkel is het te warm voor dekens en al die onzin. TS stelt zich aan, maar dat mag want ze is een vrouw en die doen dat nou eenmaal graag.
Niet alle vrouwen over een venus gillette scheren.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:20 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
TS stelt zich aan, maar dat mag want ze is een vrouw en die doen dat nou eenmaal graag.
Dat zie ik als een ja.quote:
Ik moet nog de eerste vinden die zich niet aanstelt...quote:Op zondag 26 juni 2011 02:21 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen over een venus gillette scheren.
Blijven zoeken knul.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik moet nog de eerste vinden die zich niet aanstelt...
Alle vrouwen met rondingen zijn dik?quote:Op zondag 26 juni 2011 02:18 schreef Lort het volgende:
TS is dik en heeft het koud. Iets klopt hier niet....
Haha, jij bent homo.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:24 schreef MissNJ het volgende:
[..]
Alle vrouwen met rondingen zijn dik?dan heb je of een strijkplankfiguur fetish of je bent gewoon gay
maar ik krijg de kast van mn cv ook niet open dus kan m ook niet bijvullen
Ik was niet eens de gene die jij had gequote.quote:
sorryquote:Op zondag 26 juni 2011 02:27 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik was niet eens de gene die jij had gequote.
Faalpauper.
En jij gelijk boos en ik van haha.
meisjes die rokenquote:Op zondag 26 juni 2011 02:28 schreef MissNJ het volgende:
lig nu heerlijk met eenpeuk, thee en 2 dekens, bedankt voor de adviezen. beter doet mn cv het morgen weer
Tokkie met je peuk.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:28 schreef MissNJ het volgende:
lig nu heerlijk met eenpeuk, thee en 2 dekens, bedankt voor de adviezen. beter doet mn cv het morgen weer
Drama en aanstellerij zijn dé kenmerken van een vrouw. Zelfs als wij mannen het probleem allang hebben opgelost blijven die wijven erover doorzeuren. Maar geeft niet hoor, ik luister toch nooitquote:Op zondag 26 juni 2011 02:21 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen over een venus gillette scheren.
Daarom doet ze het nu met je beste vriend.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:31 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Drama en aanstellerij zijn dé kenmerken van een vrouw. Zelfs als wij mannen het probleem allang hebben opgelost blijven die wijven erover doorzeuren. Maar geeft niet hoor, ik luister toch nooit
Dat was ik.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:27 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik was niet eens de gene die jij had gequote.
Faalpauper.
En jij gelijk boos en ik van haha.
haha ok jongenquote:Op zondag 26 juni 2011 02:33 schreef Lort het volgende:
[..]
Dat was ik.
Hoi btw
Vrouwen die zeggen dat ze rondingen hebben zijn dik. Zo zit dat nou eenmaal.
En ook nog is roken! Maarja als je stopt met roken kom je nog meer aan he!
Kijk jij hebt verstand van econonie, chapeux.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:33 schreef MissNJ het volgende:
[..]
laat me nou even genieten, met mijn roken betaal ik jouw uitkering
Heb je niet nog een fleece plaid erbij?quote:Op zondag 26 juni 2011 02:28 schreef MissNJ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helaas heb jij geen verstand van de Nederlandse taalquote:Op zondag 26 juni 2011 02:36 schreef KrokanteKrab het volgende:
[..]
Kijk jij hebt verstand van econonie, chapeux.
Beetje om half 3 met was pils op je ipod typen.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Helaas heb jij geen verstand van de Nederlandse taal
Dan is het probleem dus allang opgelost. En maar doorzeiken en zeuren.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:32 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Daarom doet ze het nu met je beste vriend.
Zeg, lopen krabben nou voorwaarts als ze dronken zijn?quote:Op zondag 26 juni 2011 02:38 schreef KrokanteKrab het volgende:
[..]
Beetje om half 3 met was pils op je ipod typen.
Geweldig voor je interpunctie ja.
Het feit dat boekenplank er over door blijft gaan bewijst alleen maar de stellingquote:Op zondag 26 juni 2011 02:38 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Dan is het probleem dus allang opgelost. En maar doorzeiken en zeuren.
Zou toch wat zijnquote:Op zondag 26 juni 2011 02:39 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zeg, lopen krabben nou voorwaarts als ze dronken zijn?
Beetje?quote:Op zondag 26 juni 2011 02:00 schreef luckass het volgende:
TS is een heel klein beetje een aandachtshoer.
vrouwen die shag rokenquote:Op zondag 26 juni 2011 02:30 schreef KrokanteKrab het volgende:
Vrouwen die roken.Een enorme afknapper altijd.
Laat dat aandachts maar weg.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:00 schreef luckass het volgende:
TS is een heel klein beetje een aandachtshoer.
quote:
Dan vraag je iemand die wel een slang heeft.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:14 schreef MissNJ het volgende:
[..]
ja maar de grootste vraag, hoe sluit je je kraan aan op je wasmachine als je geen slang hebt?
Misschien woont TS op het zuidelijk halfrond.quote:Op zondag 26 juni 2011 10:02 schreef SuperwormJim het volgende:
wtf ... de verwarming snachts aan hebben in juni?
Het is inderdaad te makkelijk.quote:Op zondag 26 juni 2011 11:28 schreef pussywillow het volgende:
hoe inferieur de rokende medemens wel niet isHou toch eens op.
Het is nou eenmaal een gewoonte die meestal wordt geassocieerd met de wat lagere sociaal-economische milieus. En niet geheel onterecht natuurlijk.quote:Op zondag 26 juni 2011 11:28 schreef pussywillow het volgende:
Al die zonlichtloze internethelden die telkens weer menen te moeten komen melden hoe inferieur de rokende medemens wel niet isHou toch eens op.
Gezien je TT kan er dus nog steeds wel een vriendje in je bed liggen maar is het geen leuk vriendje.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:52 schreef MissNJ het volgende:
of te wel het is faacking koud, met trui en al in bed en nogsteeds koud
Iemand tips?
Jammer dat ik nog geen uitkering heb.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:33 schreef MissNJ het volgende:
[..]
Als je nou stop met roken, dan kan je misschien een goede cv installatie lopenquote:Op zondag 26 juni 2011 02:33 schreef MissNJ het volgende:
[..]
Friesland.quote:Op zondag 26 juni 2011 14:03 schreef icedtea het volgende:
Ik vraag me toch echt af in welk deel van Nederland sommige mensen wonen dat het koud in bed is met dit weer? Ik heb mijn ramen ergens rond maart open gezet en die zijn sindsdien dicht geweest. Idem ditto over de verwarming, die heb ik ook al zeker een aantal maanden niet meer aangeraakt.
Sowieso ook altijd raam open snachts in de winterquote:Op zondag 26 juni 2011 14:03 schreef icedtea het volgende:
Ik vraag me toch echt af in welk deel van Nederland sommige mensen wonen dat het koud in bed is met dit weer? Ik heb mijn ramen ergens rond maart open gezet en die zijn sindsdien dicht geweest. Idem ditto over de verwarming, die heb ik ook al zeker een aantal maanden niet meer aangeraakt.
TS rookt, dus geeft niet om frisse lucht.quote:Op zondag 26 juni 2011 14:12 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Sowieso ook altijd raam open snachts in de winter![]()
Frisse lucht
Ik heb wel een slang voor jequote:Op zondag 26 juni 2011 02:14 schreef MissNJ het volgende:
[..]
Geen problemen gehad vannacht hoorquote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 01:59 schreef MissNJ het volgende:
Foto's komen er niet een omschrijving: rood neusje, blauwe lippen en groenbruine ogen.
Of ga met die vriendin in bed liggen tot het wat speelser wordt en post dan foto's ervan hier...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:46 schreef epischepeter het volgende:
probeer een extra deken te gebruiken
of vraag of een vriendin langs wil komen om te kletsen dan heb je wat afleiding ofzo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |