Gezien je TT kan er dus nog steeds wel een vriendje in je bed liggen maar is het geen leuk vriendje.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:52 schreef MissNJ het volgende:
of te wel het is faacking koud, met trui en al in bed en nogsteeds koud
Iemand tips?
Jammer dat ik nog geen uitkering heb.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:33 schreef MissNJ het volgende:
[..]
laat me nou even genieten, met mijn roken betaal ik jouw uitkering
Als je nou stop met roken, dan kan je misschien een goede cv installatie lopenquote:Op zondag 26 juni 2011 02:33 schreef MissNJ het volgende:
[..]
laat me nou even genieten, met mijn roken betaal ik jouw uitkering
Friesland.quote:Op zondag 26 juni 2011 14:03 schreef icedtea het volgende:
Ik vraag me toch echt af in welk deel van Nederland sommige mensen wonen dat het koud in bed is met dit weer? Ik heb mijn ramen ergens rond maart open gezet en die zijn sindsdien dicht geweest. Idem ditto over de verwarming, die heb ik ook al zeker een aantal maanden niet meer aangeraakt.
Sowieso ook altijd raam open snachts in de winterquote:Op zondag 26 juni 2011 14:03 schreef icedtea het volgende:
Ik vraag me toch echt af in welk deel van Nederland sommige mensen wonen dat het koud in bed is met dit weer? Ik heb mijn ramen ergens rond maart open gezet en die zijn sindsdien dicht geweest. Idem ditto over de verwarming, die heb ik ook al zeker een aantal maanden niet meer aangeraakt.
TS rookt, dus geeft niet om frisse lucht.quote:Op zondag 26 juni 2011 14:12 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Sowieso ook altijd raam open snachts in de winter![]()
Frisse lucht
Ik heb wel een slang voor jequote:Op zondag 26 juni 2011 02:14 schreef MissNJ het volgende:
[..]
ja maar de grootste vraag, hoe sluit je je kraan aan op je wasmachine als je geen slang hebt?
Geen problemen gehad vannacht hoorquote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 01:59 schreef MissNJ het volgende:
Foto's komen er niet een omschrijving: rood neusje, blauwe lippen en groenbruine ogen.
Of ga met die vriendin in bed liggen tot het wat speelser wordt en post dan foto's ervan hier...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:46 schreef epischepeter het volgende:
probeer een extra deken te gebruiken
of vraag of een vriendin langs wil komen om te kletsen dan heb je wat afleiding ofzo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |