gatverdammequote:Op zondag 26 juni 2011 02:09 schreef KrokanteKrab het volgende:
Ik heb een warme vleesstaaf waar je wel aan mag komen.
laat maar ik bel mn pappie wel morgen vroegquote:Op zondag 26 juni 2011 02:10 schreef Dartanion het volgende:
Ik wil je wel uitleggen hoe de situatie moet worden opgelost.
Maar dat kost je 200 euro
Prutsen met de knop die er op zit of de stekker er uit en er weer in doen.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:08 schreef MissNJ het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan? er moet wel water in dus..
Ja met zo'n instelling snap ik wel dat er geen leuke vriend naast je ligtquote:
Hahaha die is gelukkig iets subtielerquote:Op zondag 26 juni 2011 02:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja met zo'n instelling snap ik wel dat er geen leuke vriend naast je ligt
ja maar de grootste vraag, hoe sluit je je kraan aan op je wasmachine als je geen slang hebt?quote:Op zondag 26 juni 2011 02:13 schreef GizartFRL het volgende:
Stekker van de CV eruit.
Water bijvullen.
CV ontluchten.
Stekker weer in de CV.
Warmte.
Das inderdaad een grote vraag want er klopt geen moer vanquote:Op zondag 26 juni 2011 02:14 schreef MissNJ het volgende:
[..]
ja maar de grootste vraag, hoe sluit je je kraan aan op je wasmachine als je geen slang hebt?
...quote:Op zondag 26 juni 2011 02:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Das inderdaad een grote vraag want er klopt geen moer van
Hoe wil je het hebben? Ik kan er ook een witte plakkerige dressing erover heen spuiten.quote:
Ik gok dat het de TS is.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:18 schreef Lort het volgende:
TS is dik en heeft het koud. Iets klopt hier niet....
deze zag ik aankomen.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:17 schreef KrokanteKrab het volgende:
[..]
Hoe wil je het hebben? Ik kan er ook een witte plakkerige dressing erover heen spuiten.
Zelfs hier ten noorden van de (noord)poolcirkel is het te warm voor dekens en al die onzin. TS stelt zich aan, maar dat mag want ze is een vrouw en die doen dat nou eenmaal graag.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:01 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
echt he. +1
Volgens mij slaapt Ts in de noordpool/zuidpool of noorden van rusland
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |