Want?quote:Op zondag 26 juni 2011 00:57 schreef Bellatrix het volgende:
Ik denk niet dat ik nu nog kan plassen in een normale wc.
Het voelde zo goed, die steile trap naar beneden enzo.quote:
Geel jonge! Geel!quote:Op zondag 26 juni 2011 01:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
heb jij ook een oranje balletje in je?
okquote:
crap, ik dacht dat het oranje wasquote:Op zondag 26 juni 2011 01:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
In suprise eieren zitten gele capsules/ballen
Ja!quote:
Ohja. Dinges.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja!
Dateje gehad met dinges![]()
!
Kamer even voor zover opgeruimd
Vervolgens bbq bij vrienden in de regen. erggg gezellig!
ff als een razende gedoucht en daarna een feestje gehad in de stad met weerzien van nog twee oud-middelbareschoolgenoten.
Leukquote:Op zondag 26 juni 2011 01:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja!
Dateje gehad met dinges![]()
!
Kamer even voor zover opgeruimd
Vervolgens bbq bij vrienden in de regen. erggg gezellig!
ff als een razende gedoucht en daarna een feestje gehad in de stad met weerzien van nog twee oud-middelbareschoolgenoten.
En nu twee beugels grolsch naar binnengewerkt en ja... daarvan raak ik vandaag aangeschotenquote:
Jmmr.quote:
Wat de fuck is dat. En wat moet je er mee.quote:
Ow. Dat weiger ik, standaard.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
https://www.google.nl/latitude/b/0/history/manage
Ja, dat doet hij zelfquote:
Nee. Dat zou juridisch gezien niet eens mogen.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:14 schreef iBenny het volgende:
Ik heb zo'n idee dat het uitzetten geen enkel nut heeft en dat het toch wel wordt opgeslagen. De gebruiker zelf ziet het alleen niet.
...en het valt niet te controleren
Ja, ik maak me der ook geen zorgen over dat ik met GPS te vinden ben, maar ik zou het niet zo willen zien.quote:
Klopt. Maar hoe valt te bewijzen dat het wel/niet gebeurd.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee. Dat zou juridisch gezien niet eens mogen.
quote:Op zondag 26 juni 2011 01:14 schreef Bellatrix het volgende:
Google houdt je siewosie in de gaten, via rook uit vliegtuigen enzo.
Wat ze ook verboden werd.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt. Maar hoe valt te bewijzen dat het wel/niet gebeurd.
Zelfde gebeurde toen met het opnemen van wifipunten tijdens de streetviewritten
dat je gps uit staat merk je doordat je accu langer mee gaatquote:Op zondag 26 juni 2011 01:14 schreef iBenny het volgende:
Ik heb zo'n idee dat het uitzetten geen enkel nut heeft en dat het toch wel wordt opgeslagen. De gebruiker zelf ziet het alleen niet.
...en het valt niet te controleren
Ik heb GPS niet eens aan staan, dus moet je nagaan.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat je gps uit staat merk je doordat je accu langer mee gaat
Ze ontvingen geen complete packets, maar delen daarvan omdat die auto's steeds rondreden.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:17 schreef DeZwabber het volgende:
en het opnemen van wifipunten is niet verboden, maar het opslaan van de complete packets die ze opvingen wel
Späterr.quote:
Zijn ze nog aan het maken.quote:
Wut welke.quote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 01:30 schreef iBenny het volgende:
* houdt wijselijk z'n mond en neemt nog wat te drinken
quote:Op zondag 26 juni 2011 01:45 schreef DeZwabber het volgende:
haha, volgende fokmeet gaat benny gewoon bij willekeurige mensen zitten, ziet 'ie toch niet
quote:Op zondag 26 juni 2011 01:45 schreef DeZwabber het volgende:
haha, volgende fokmeet gaat benny gewoon bij willekeurige mensen zitten, ziet 'ie toch niet
Er hingen slingers, moet leuk zijn geweest.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
was het nog gezellig in Drenthe? je hebt het hele weekend in een ander huisje gezeten!
Ik zit er nogquote:Op zondag 26 juni 2011 01:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
was het nog gezellig in Drenthe? je hebt het hele weekend in een ander huisje gezeten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |