Dat vraagt ze zich zelf ook afquote:Op zondag 26 juni 2011 00:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat doe je dan in godvergeten Emmen?
I'm gonna kick your ass next movienightquote:Op zondag 26 juni 2011 00:35 schreef Prophecy67 het volgende:
[..]
Kusje op je toet.Zal 't niet meer doen.
Ik ga wel even bier halen.
Daarom zeg ik dat jij een Keuls potje bier moet gaan drinken. Nou ja, geen bier dan.quote:
HAHA, Dat ga ik tegen Ezechiel zeggen. Dan mag jij niet meer op z'n movienight komenquote:Op zondag 26 juni 2011 00:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
I'm gonna kick your ass next movienight
Ja ja jaquote:Op zondag 26 juni 2011 00:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daarom zeg ik dat jij een Keuls potje bier moet gaan drinken. Nou ja, geen bier dan.
Alsof hij mij zal weigerenquote:Op zondag 26 juni 2011 00:36 schreef Prophecy67 het volgende:
[..]
HAHA, Dat ga ik tegen Ezechiel zeggen. Dan mag jij niet meer op z'n movienight komen
Laten we haar erbij helpen.quote:
Ik heb tietenquote:Op zondag 26 juni 2011 00:37 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik drink bier in Amsterdam
je zult maar bierloos in 1 of ander godvergeten grafoord zitten...
Nog 2 wekenquote:
Neem je de A2, dan is het een eitje. 2e afslag na de grens en de rest is poepsimpel.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ja ja
Ik wil maar maar maar
Oh ik ga zo verdwalen in Duitsland he
Ik vond toeten beter klinken ;-)quote:
Routenet stuurt me direct bij Emmen al de grens overquote:Op zondag 26 juni 2011 00:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Neem je de A2, dan is het een eitje. 2e afslag na de grens en de rest is poepsimpel.
Dat zou zomaar kunnen, Kans is klein maar het zal zo maar kunnen..quote:
Haaaaiquote:
Rechts rijden, dom kijken en naar gas ruiken komt alles goed.quote:Ja ja ja
Ik wil maar maar maar
Oh ik ga zo verdwalen in Duitsland he
Als je een snelle bak hebt, dan kan dat makkelijk. Maar dan zou ik wel even wat dingetjes uitprinten of opschrijven ja...quote:Op zondag 26 juni 2011 00:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Routenet stuurt me direct bij Emmen al de grens over
Nee ik heb geen snelle bakquote:Op zondag 26 juni 2011 00:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als je een snelle bak hebt, dan kan dat makkelijk. Maar dan zou ik wel even wat dingetjes uitprinten of opschrijven ja...
Hij gaat jou eerder weigeren dan mij hoorquote:Op zondag 26 juni 2011 00:38 schreef Prophecy67 het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen, Kans is klein maar het zal zo maar kunnen..
[..]
Haaaai
[..]
Rechts rijden, dom kijken en naar gas ruiken komt alles goed.
Nee geen bierquote:Op zondag 26 juni 2011 00:39 schreef Ripley het volgende:
Nou niks houdt je tegen hm. Ga eens een biertje bij E_M halen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |