SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ja op zichquote:
Haha lieverd de purmerenders die ik ken passen geen van allen in het clichequote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:38 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik pas niet in het cliche.
Zo leer je me ook niet kennen.
Degene die ik ken passen erg goed in het wannabe amsterdam-schap.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Haha lieverd de purmerenders die ik ken passen geen van allen in het cliche
Nee ik ken geen wannabe amsterdam purmerendersquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:40 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Degene die ik ken passen erg goed in het wannabe amsterdam-schap.
Wees blij.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik ken geen wannabe amsterdam purmerenders
Ik heb nog nooit in Purm gewoond.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:40 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Degene die ik ken passen erg goed in het wannabe amsterdam-schap.
Ik woon echt al heel lang niet meer in Purmerend.
Emmenquote:
Jij wil ruzie met me hequote:
k heb nog steeds blauwe plekken van afgelopen weekend, ik doe ff niet meer aan stoeienquote:
Ah breekbaar ding jij, beetje jammerquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
k heb nog steeds blauwe plekken van afgelopen weekend, ik doe ff niet meer aan stoeien
Arme jijquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
k heb nog steeds blauwe plekken van afgelopen weekend, ik doe ff niet meer aan stoeien
Je kan er in ieder geval goed verdwalen heb ik gemerkt.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:46 schreef El_Matador het volgende:
Emmen
Ik zou mezelf voor een hunebed gooien.
Ja erg hequote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah breekbaar ding jij, beetje jammer
Geprobeerd, hunebed deed niksquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:46 schreef El_Matador het volgende:
Emmen
Ik zou mezelf voor een hunebed gooien.
Ja erg hequote:
Was je verdwaald in het centrum?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je kan er in ieder geval goed verdwalen heb ik gemerkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |