Ze zullen wel weer lekker door de introtjes heen blerrenquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:14 schreef Piles het volgende:
Zolang de presentatrice d'r mond maar houd
Muziekpolitiequote:Op woensdag 29 juni 2011 22:16 schreef Aisumasen het volgende:
Koest houden, zij is van de muziekpolitie, en anders wordt AM helemáál nooit meer gedraaid.
Vertel...quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:17 schreef Aisumasen het volgende:
Weten jullie nog wat er gebeurde toen niemand een opname maakte van de radio-uitzending met de 10 songs van het TLSP-concert in Paradiso...
Dat was ook het eerste wat ik dachtquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:20 schreef Aisumasen het volgende:
...nooit meer wat van gehoord.
Om maar even in 3FM-stijl te blijven.
Enige tracks die worden uitgezonden?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:35 schreef Jacobuspower het volgende:
Brianstorm, When The Sun Goes Down en The Chair!
Kijk, daar gaan we alquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:36 schreef Jacobuspower het volgende:
Neemt iemand het wel op trouwens? Ben echt slecht met dit soort dingen...
Ik voel me schuldig.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:39 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Maar je kan 3fm toch ook terug luisteren of niet
En live rete-strak, en in Paradiso net zo enthousiast ontvangen als in Sheffield, opvallend was dat.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:41 schreef Merkie het volgende:
Toch is Chair wel een betere "comeback" (ik haat die term) single dan CL.
Het begin werd ook echt uit volle borst mee geschreeuwd, indrukwekkend.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:43 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
En live rete-strak, en in Paradiso net zo enthousiast ontvangen als in Sheffield, opvallend was dat.
Een SIAS nummer minder dus. Nog steeds zonde dat ze Reckless Serenade niet hebben gespeeldquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:45 schreef Arn0 het volgende:
Ah, weer wat setlist-aanpassingen deze avond in Frankrijk. Black Treacle en She's Thunderstorms hebben het veld mogen ruimen voor Reckless Serenade en All My Own Stunts.
Huh? 2 eraf en 2 erbij tochquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:48 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Een SIAS nummer minder dus. Nog steeds zonde dat ze Reckless Serenade niet hebben gespeeld
Nee toch, Black Treacle en Thunderstorms eraf, Reckless erbij. All My Own Stunts hadden wij ook alquote:
Staat-ie vanavond al wel, als je van 96 kbps houdquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:44 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Het begin werd ook echt uit volle borst mee geschreeuwd, indrukwekkend.
http://www.3fm.nl/gemist/uitzending Hier staat de uitzending al tussen, dus nu maar hopen dat ie er morgen ergens op komt te staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |