quote:
quote:
quote:
Wie is dat blond poppetje in je UI?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:03 schreef Tim86 het volgende:
Paszek holds..10-9 voor haar nu, Schiavone aan service
Is dat niet Gigi Ravelli?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:05 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Wie is dat blond poppetje in je UI?
quote:
Bekend van Belspelletjes en daarna GTST.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:06 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Aah dieVolgens Wikipedia eens actrice en presentatrice
Haha, zo dadelijk wordt het Youzhny teveelquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:11 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Almagro - Youzhny gaat erg langzaam.
Dan moet het over Gigi Ravelli gaan.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bekend van Belspelletjes en daarna GTST.
Er doen 10 verschillende Peng's mee.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:12 schreef Nober het volgende:
Die Peng tennist wat af zeg! Ze is nu aan het dubbelen met Zheng, deed ze gisteren volgens mij ook al en ook nog actief in het single toernooi... doet ze er ook mixed dubbels bij?
Die combinaties begrijp ik ook niet. Feliciano Lopez bijvoorbeeld zit ook in het enkeltornooi en doet nu mixed dubbels met Petkovic, die ook enkel speelt.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:12 schreef Nober het volgende:
Die Peng tennist wat af zeg! Ze is nu aan het dubbelen met Zheng, deed ze gisteren volgens mij ook al en ook nog actief in het single toernooi... doet ze er ook mixed dubbels bij?
Even gekeken, maar deze Peng won van Czink, Vicky Pollard en van Flipkens en moet tegen Sharapova. En speelt momenteel met Zheng tegen Amanmuradova/Panova en zijn zelfs als 8ste geplaatst.quote:
quote:Vicky Pollard
Hopelijk verliest hij dan!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:37 schreef wimderon het volgende:
Als de Toom wint staat hij in de top-100
Die is al een tijdje weg.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:39 schreef Nober het volgende:
Waar is die blonde in 't kamp van Baghdatis eigenlijk gebleven?
Mooi danquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:47 schreef Eppie_NL het volgende:
Gaat Soderling niet lang meer volhouden...die geeft zometeen op nadat Tomic ook de 2e set wint.
Gasquet en Berdych meer favoriet dan Tsonga? Gasque ten Berdych zie ik echt nooit een GS winnen, Tsonga wel.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:58 schreef Norrage het volgende:
[..]
Gasquet en Berdych, maar goed, die hebben wel ff wat zwaardere 4e ronde potten voor de boeg straks.
Wat heeft hij dan? Ik val er net in.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:47 schreef Eppie_NL het volgende:
Gaat Soderling niet lang meer volhouden...die geeft zometeen op nadat Tomic ook de 2e set wint.
Het probleem is dat ik niemand buiten de traditionele top 10 op het moment een GS zie winnenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Gasquet en Berdych meer favoriet dan Tsonga? Gasque ten Berdych zie ik echt nooit een GS winnen, Tsonga wel.
Ik zie buiten de top vier en Del Potro niemand een GS winnen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:50 schreef Salamando het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik niemand buiten de traditionele top 10 op het moment een GS zie winnen.
Ik zie buiten de top 2 niemand Wimbledon 2011 winnen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:50 schreef Salamando het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik niemand buiten de traditionele top 10 op het moment een GS zie winnen.
Hij komt er net achter dat ie maar een matige speler is en dat hakt erin.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat heeft hij dan? Ik val er net in.
Edit: oh, voelde zich niet lekker, maar is daar iets van te merken afgezien van de stand?
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:51 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Hij komt er net achter dat ie maar een matige speler is en dat hakt erin.
Ja natuurlijk, 6-1, 6-0, 6-0... was te verwachten.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:58 schreef Nalbandian het volgende:
Heeft Nalbandian van Federer kunnen winnen?
Ja als Federer zn haarband als blinddoek gebruikt. Pure overacting zou dat zijn.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:58 schreef Nalbandian het volgende:
Heeft Nalbandian van Federer kunnen winnen?
Dat is niet waar. Het was 6-4 6-2 6-4 voor Federer.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, 6-1, 6-0, 6-0... was te verwachten.
Zoals verwacht kansloosquote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:00 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Was het wel een wedstrijd of is ie er kansloos af geslagen?
Was er ook maar iemand die er vanuit ging dat Nalbandian een set zou pakken?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Het was 6-4 6-2 6-4 voor Federer.
Op tv loop je niet achter.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:06 schreef _dory_ het volgende:
[..]
ik loop een minuut achter op internet, kan dat?
Je bedoelde: 'Kan het dat internet een minuut achter loopt op tv?'quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:08 schreef _dory_ het volgende:
[..]
nee maar internet wel achter op tv dus, want dat bedoelde ik, maar zei ik niet
Ik had het zelf idd niet beter kunnen zeggenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je bedoelde: 'Kan het dat internet een minuut achter loopt op tv?'
Ik hoop dat hij wint en dan ernstig ziek wordt. Hij zou namelijk de opponent van Malisse kunnen worden.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:21 schreef Tim86 het volgende:
Respect voor Soderling dat hij doorgaat..hij is zichtbaar totaal niet fit, loopt amper, maar hij doet nog wat hij kan. Meeste spelers hadden halverwege de 2e set al opgegeven. Enige voordeel is dat hij met ziekte ook weinig aan zijn lijf kan verknallen..zo'n knieblessure als bij Haase is toch iets anders.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:24 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij wint en dan ernstig ziek wordt. Hij zou namelijk de opponent van Malisse kunnen worden.
Nu wel, maar het begin was niet echt bijzonder.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:27 schreef Komakie het volgende:
Ik vind trouwens Baghy - Djoko ook wel een aardig potje
Begint nu aantrekkelijker te worden, maar het spel is nog niet geweldig.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nu wel, maar het begin was niet echt bijzonder.
Ik vond het nog wel aardig om naar te kijken. Niet een super pot, maar best ok. Daarnaast zit er ook wat meer spanning in dan bij Fed - Nalby.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nu wel, maar het begin was niet echt bijzonder.
Mwah, die eerste paar rondjes op Wimbledon wint 'ie toch wel, heb je ook wel wat aan qua voorbereiding op de wat moeilijkere potjes.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:29 schreef Piperidine het volgende:
Was denk ik ook helemaal niet slim van Djokovic om geen voorbereiding te doen op gras.
Tja, die moet ook een keer zijn rust pakken en ik heb bij Djokovic altijd het idee dat hij Wimbledon speelt omdat het moet en niet omdat hij het zo verschrikkelijk leuk vind. Volgens mij heeft hij helemaal niets met dat gras.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:29 schreef Piperidine het volgende:
Was denk ik ook helemaal niet slim van Djokovic om geen voorbereiding te doen op gras.
Van tevoren weet je de loting op Wimbledon niet. Nu heeft hij een makkelijke loting gehad bij de eerste twee rondes, hij had ook zomaar tegen een ongeplaatste Gonzalez of Karlovic (niet slecht op gras) kunnen loten.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Mwah, die eerste paar rondjes op Wimbledon wint 'ie toch wel, heb je ook wel wat aan qua voorbereiding op de wat moeilijkere potjes.
de wolken doen het alquote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:52 schreef Bastiefcg het volgende:
Kan iemand dat stukje zon linksachter op de baan even weghalen? Ik zie die hele bal niet
Jij bent belg?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:06 schreef Decrease het volgende:
Ontzettend goeie wedstrijd van Malisse! Straight sets win tegen Melzer is gewoon erg goed!
Nee lijkt maar zo.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:15 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Kom er net in. Baghdatis heeft een set gewonnen?
Huh? Maar Djoko was toch in vorm volgens jullie? Hoe kan da nou....quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:17 schreef TheGeneral het volgende:
2-1 in sets Djoko. Maar al te best is het niet.
Wat heeft dat er mee te maken? Kom je nou weer alleen maar onzinnige opmerkingen maken?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:17 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Huh? Maar Djoko was toch in vorm volgens jullie? Hoe kan da nou....
Op mijn stream was nog te zien dat die midden op de lijn was inderdaad.quote:
Dan kun je beter hebben dat ze eens een bal op je kop slaan en je daardoor in beeld komt. Krijg je na afloop van de partij ook nog een bos bloemen misschien.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:23 schreef DeMessias het volgende:
Hij is toch eens in beeld geweest, iets wat 'm anders nooit zou overkomen
Wel grappig dat op tv net gezegd wordt dat het prima cijfers zijn en het een leuke partij is en jij 2 min later keihard zegt dat het niet al te best isquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:17 schreef TheGeneral het volgende:
2-1 in sets Djoko. Maar al te best is het niet.
Je hebt geen antwoord he?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:21 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken? Kom je nou weer alleen maar onzinnige opmerkingen maken?
Djokovic, Baghdatis en ik op mijn onbetaalde streampje weten 100% zeker dat die bal in is...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:23 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Doen ze nog zelden sinds HawkEye.
Ik bedoel dat ik Djoko niet zo goed vind spelen. De partij zelf is wel spannend. Maar doordat Djoko niet zijnn beste niveau haalt.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:24 schreef Komakie het volgende:
[..]
Wel grappig dat op tv net gezegd wordt dat het prima cijfers zijn en het een leuke partij is en jij 2 min later keihard zegt dat het niet al te best is
Ik vind die Baghdatis wel een mooie vent. Beetje lachen op de baan enzo
quote:
Qua tennis is het toch niet altijd even hoogstaand. Wel een boeiende partij zo.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:24 schreef Komakie het volgende:
[..]
Wel grappig dat op tv net gezegd wordt dat het prima cijfers zijn en het een leuke partij is en jij 2 min later keihard zegt dat het niet al te best is
Oke, wat heeft dat er mee te maken dat de umpire niet overruled?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:24 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Djokovic, Baghdatis en ik op mijn onbetaalde streampje weten 100% zeker dat die bal in is...
Hoef je hem toch niet de overrulen? Als zij (en jij) het er wel eens mee zijn is het punt gespeeld, is er 1 het er niet mee eens vraag je een Hawkeye aan en zie je ook wel dat hij goed is. Dan is een overrule enigzins overbodig.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:24 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Djokovic, Baghdatis en ik op mijn onbetaalde streampje weten 100% zeker dat die bal in is...
Wat je nu zegt maakt de stoelscheidsrechter overbodigquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:26 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hoef je hem toch niet de overrulen? Als zij (en jij) het er wel eens mee zijn is het punt gespeeld, is er 1 het er niet mee eens vraag je een Hawkeye aan en zie je ook wel dat hij goed is. Dan is een overrule enigzins overbodig.
Er moet toch iemand zijn die de score aangeeft?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:27 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Wat je nu zegt maakt de stoelscheidsrechter overbodig
Daar heb je het scorebord voorquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er moet toch iemand zijn die de score aangeeft?
Scoreboard.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er moet toch iemand zijn die de score aangeeft?
Precies. Dit moet je gewoon overrulen. De call is toch gemaakt, het is niet alsof je het punt onderbreekt. Als de umpire er zeker van is dat de call fout is (en dat mag ik hier wel hope), moet het niet op de speler aankomen. Wat als die geen challenges meer heeft?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:27 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Kloon?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:28 schreef RogierWassen het volgende:
Ik neem aan dat Söderling met een blessure stond te spelen?
Hij was inderdaad niet lekker Chriz.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:28 schreef RogierWassen het volgende:
Hij voelde zich blijkbaar niet lekker.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:28 schreef RogierWassen het volgende:
Ja zn blessure was dat hij is wie ie is.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:28 schreef RogierWassen het volgende:
Tomic is ook een misselijkmakend ventje.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hij voelde zich blijkbaar niet lekker.
Hehe, inderdaad.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:29 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Tomic is ook een misselijkmakend ventje.
Malisse gaat hem er af meppen!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:29 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Tomic is ook een misselijkmakend ventje.
Alles behalve. Hij is de baas op het veld. Houdt de stand bij, is eindverantwoordelijke voor de lijnrechters, let op het gedrag van de spelers, coördineerd de ballenkinderen, etc.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:27 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Wie denk je dat de punten op het scorebord zet?quote:
Hij speelt gewoon een matige wedstrijd die hij, normaliter, wel gewoon wint. En Baghdatis serveert maar op 50%. Die mist zowat elke 1e service als ze van enig belang zijn, ondanks dat hij wel 12 aces heeft geslagen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:35 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Djokovic mist de makkelijkste groundstrokes.
Mee eens. En hij mist ook de makkelijkste groundstrokes.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:37 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hij speelt gewoon een matige wedstrijd die hij, normaliter, wel gewoon wint. En Baghdatis serveert maar op 50%. Die mist zowat elke 1e service als ze van enig belang zijn, ondanks dat hij wel 12 aces heeft geslagen.
Wel op Sport1.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:38 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Iemand interviewtje met Haase gezien op de NOS-site? Blijft een beetje een vaag verhaal ...
Dat zei je alquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:38 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Mee eens. En hij mist ook de makkelijkste groundstrokes.
Ja, hartstikke leuk. Hij en Djokovic zijn bijna de enige twee die ik ken die het naar hun zin lijken te hebben op de baan. De rest staat er vaak vooral geconcentreerd en serieus bij.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:24 schreef Komakie het volgende:
[..]
Gedachte.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:45 schreef DeMessias het volgende:
Is dat een gedacht of zei de scheids iets te enthousiast: game djokovic?
Had je gezien hoe hij dat racket aan gruzelementen sloeg?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:45 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Djokovic gooit er even wat frustratie uit hoor.
Waarom?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:44 schreef Rewimo het volgende:
Ik zit naar deze wedstrijd te kijken:
No. 3 Court - Mixed Doubles - 1st Rnd
R.Hutchins GBR
H.Watson GBR
-
M.Melo BRA
R.Stubbs AUS
Spannend en erg leuk!
Nee, helaas.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:46 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Had je gezien hoe hij dat racket aan gruzelementen sloeg?
Kunstgras.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Djokovic is nog wel steeds dezelfde ouwe Servische schreeuwlelijk
Die baan trouwens, bij de baselines is geen sprietje meer te herkennen. Hoe gaan ze dat volgend jaar doen als ze de OS erachteraan pompen?
Ik iig nietquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:46 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Had je gezien hoe hij dat racket aan gruzelementen sloeg?
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:46 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Nee, helaas.
Ander soort ontlading echter.
Kunstgrasquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Die baan trouwens, bij de baselines is geen sprietje meer te herkennen. Hoe gaan ze dat volgend jaar doen als ze de OS erachteraan pompen?
quote:
Federer zo af en toe nog eens en heel sporadisch zijn er nog wel een paar, maar er zijn er ook bij die zich veel te serieus nemen. Een Murray bijvoorbeeld. Dat is gewoon triest om te zienquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, hartstikke leuk. Hij en Djokovic zijn bijna de enige twee die ik ken die het naar hun zin lijken te hebben op de baan. De rest staat er vaak vooral geconcentreerd en serieus bij.
Ik zie trouwens niet echt dat het racket echt helemaal naar zijn grootje is.quote:
dat kon je zonet wel zien toen er op werd ingezoomdquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:48 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik zie trouwens niet echt dat het racket echt helemaal naar zijn grootje is.
Hoezo Murray geen beleving?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:48 schreef Komakie het volgende:
[..]
Federer zo af en toe nog eens en heel sporadisch zijn er nog wel een paar, maar er zijn er ook bij die zich veel te serieus nemen. Een Murray bijvoorbeeld. Dat is gewoon triest om te zien
Dat gras hebben ze dan zo weer terug. Kan heel snel groeien als je het op de goede manier behandeld.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Krijg je daar op wimbledon geen enorme boete voor?quote:
Ja, klopt.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Tsonga heeft vaak ook duidelijk lol op de baan.
Inderdaad.quote:En over het algemeen kun je idd Djoko ook wel bij dat rijtje scharen, maar vandaag absoluut niet ...
Jup. Paar duizend euro had Henman het over. Voor Djoko natuurlijk geen enorme boete.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:50 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Krijg je daar op wimbledon geen enorme boete voor?
Prijzengeld halveren zou eerlijker zijn. Kinderachtig gedragquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:51 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Jup. Paar duizend euro had Henman het over. Voor Djoko natuurlijk geen enorme boete.
En een waarschuwing van de umpire.
Da's dan wel heel af en toe want ik zie het vrijwel nooit. Vandaag een keer een half lachje tegen Nlabandian maar dat had ik het hele jaar nog niet gezien.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:48 schreef Komakie het volgende:
[..]
Federer zo af en toe nog eens en heel sporadisch zijn er nog wel een paar, maar er zijn er ook bij die zich veel te serieus nemen. Een Murray bijvoorbeeld. Dat is gewoon triest om te zien
In twee weken na het zaaien? (weet niet precies wanneer de OS is)quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:50 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat gras hebben ze dan zo weer terug. Kan heel snel groeien als je het op de goede manier behandeld.
Kan me niet voorstellen dat die "enorm" is. Spelers die in de eerste ronde verliezen en een racketje breken kan je moeilijk failliet laten gaan. Een paar duizend kan Djokovic natuurlijk zo missen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:50 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Krijg je daar op wimbledon geen enorme boete voor?
Of een point penalty ofzo?
Dan kijk je niet goed. Al is het zeker geen lachebekkie. Maar ik heb al vaker een lachje gezien van hem.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Da's dan wel heel af en toe want ik zie het vrijwel nooit. Vandaag een keer een half lachje tegen Nlabandian maar dat had ik het hele jaar nog niet gezien.
Even meer bezig met winnen dan met lachenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:54 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Briljant punt, Marcos geniet er duidelijk van ook al verliest hij het punt. Djoko is in machine-modus, kan geen lachje af vandaag
Sportief zijn ze in het algemeen wel hoor.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:54 schreef _dory_ het volgende:
sport is ook veel leuker om naar te kijken als mensen een beetje gezellig en sportief zijn voor elkaar. maar dat is mijn mening...
Djokovic wil Wimbledon winnen. Baghdatis is blij dat hij het leuk doet tegen Djokovic.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:54 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Briljant punt, Marcos geniet er duidelijk van ook al verliest hij het punt. Djoko is in machine-modus, kan geen lachje af vandaag
Datquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:55 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Djokovic wil Wimbledon winnen. Baghdatis is blij dat hij het leuk doet tegen Djokovic.
Eens.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:55 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Djokovic wil Wimbledon winnen. Baghdatis is blij dat hij het leuk doet tegen Djokovic.
Dit.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:55 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Omdat het kanquote:
Ik heb nooit gezegd dat Murray geen beleving heeft, ik heb gezien dat hij zichzelf te serieus neemt. Wat uit dit filmpje alleen maar meer blijkt.quote:
Jij neemt hier ook elke post te serieus.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:59 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat Murray geen beleving heeft, ik heb gezien dat hij zichzelf te serieus neemt. Wat uit dit filmpje alleen maar meer blijkt.
Is trouwens wel een tijdje geleden dat filmpje....
Het is niet iemand met een grootse glimlach als Baghdatis, maar je ziet hem toch redelijk vaak even glimlachen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Da's dan wel heel af en toe want ik zie het vrijwel nooit. Vandaag een keer een half lachje tegen Nlabandian maar dat had ik het hele jaar nog niet gezien.
Maar ja, om nou als een geobsedeerde op die baan te staan en je kapot te schreeuwen na een belangrijk punt, ik weet het niet. Doe toch normaal denk ik dan altijdquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:55 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Ik ben Murrays autobiografie Andy Murray.Coming of Age aan het lezen en hij is daar vooral bezig met zeuren, klagen en verontwaardigd zijn.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:59 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat Murray geen beleving heeft, ik heb gezien dat hij zichzelf te serieus neemt. Wat uit dit filmpje alleen maar meer blijkt.
Is trouwens wel een tijdje geleden dat filmpje....
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:59 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Jij neemt hier ook elke post te serieus.
Ik ook wel een beetje. Ik vind een "Come On" van Murray of Hewitt of een "Vamos" van Nadal nog aardig te begrijpen, maar die oerkreten van Djokovic vind ik ook nooit zo....quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:00 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Maar ja, om nou als een geobsedeerde op die baan te staan en je kapot te schreeuwen na een belangrijk punt, ik weet het niet. Doe toch normaal denk ik dan altijd
Laatste wedstrijd (toch?) dus het publiek is op zijn hand want dan gaan ze nog even door.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:03 schreef alors het volgende:
Wehehe volgens mij begint Baghdatis er wel flink schik ik te krijgen zo met dat publiek
Zeg dat wel.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:05 schreef Komakie het volgende:
Mooi punt
Publiek is wel een beetje irritant tijdens de rally trouwens....
Beide denk ik, maar je ziet het toch niet zo vaak meer bij hem. Al 4 punten weggegeven deze game.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:05 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Lijkt? Heb je die services gezien? Of zal het vermoeidheid zijn?
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zou bijzonder graag een 5e set zien van deze partij.
Ik ook.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zal iets te maken hebben met het feit dat hij vandaag toch niet echt lekker staat te spelen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Beide denk ik, maar je ziet het toch niet zo vaak meer bij hem. Al 4 punten weggegeven deze game.
Lijkt me wel briljant jaquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
jaquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:07 schreef Komakie het volgende:
Is er trouwens nu verlichting op het CC?
MP overleven en bij het verzilveren van de break weer helemaal terug zijn.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:07 schreef Ambrosius het volgende:
Nog maar een fout, Baghdatis lijkt er ook meer in te geloven nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |