Oja..... ik heb inderdaad wat foto's gemaakt.... als ik die ergens naar geuploaded heb zal ik de deelnemers pm-en.
Heb ook een foto van een bowlingbal... dus die post ik straks sowieso even
Mijn verslagje....Rond 16:37 reed mijn trein braaf het station U CS binnen. YUMYUM Vanille Latte.

Al buiten zittend met mijn wit/blauwe plu, zag ik al wel een stel mensen braaf wachten, maar gezien ik geen enkele FoBo gecheckt had, had ik zoiets van laat ik degene maar smsen van wie ik het nr had.
Fok!ers, .... beste medemeters zijn te herkennen aan hun telefoon en dan vooral het gepiel er mee.
En deze zijn aan te spreken met de woorden
Fok! toch???? Kijkt de ander dan vaag vreemder vreemdst... dan is het geen Fok!er..... En dan loop je gewoon weer weg 
BK

zonder zitplaatsen

was de volgende stop.
Vervolgens richting Bowling gelopen..... al daar hebben we braaf gewacht op de rest...

Baantje 7 en 8 zaten naast een soort van afvalhok die helaas slechts gescheiden was door een gordijntje

De stank die we roken was dus een mix van afval, brakke rioollucht en meer van dat soort..

Dat was dan ook gelijk de reden dat ik een uurtje bowlen wel weer lang genoeg vond.... en ja... ik wens voortaan een kortere baan
Tot slot hebben we de Stairways gewoon links laten liggen en hebben we wat te drinken genomen in De Vingerhoed. Wegens het OV liepen we uiteindelijk allemaal samen terug richting CS. En daar bleek mijn trein net vertrokken te zijn. Na ongeveer de tijd doorgebracht te hebben met de vraagstukken Patat nee Friet.... en getver Smullers

Bleek mijn trein bijna te vertrekken... Na wat geren etc. heb ik het toch gehaald en toen ik thuis was, was ik ondanks de shotjes espresso erg moe....