Jij hebt genoeg tiet over..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:59 schreef SP22 het volgende:
Ik heb morgen te weinig tiet voor alles wat ik moet doen..![]()
Veluws! Check!
Waar het hart vol van is...quote:
Ging je niet rond half 3 slapen ofzo..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 10:00 schreef SP22 het volgende:
Ik weet nu al dat ik vanmiddag weer ff ga tukken. Was weer 4 uur vannacht dus heb maar 4 uur en een btje geslapen..
Volgens mij mogen normaal gesproken militairen geen politietaken uitvoeren zoals verkeerscontroles. Volgens de militair mocht dat nu wel omdat het met toestemming en in samenwerking is met de politie.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:08 schreef Isdatzo het volgende:
Dat deden ze ook toen wij met motoren uit Engeland de boot opgingen. Alleen toen hadden ze meer interesse in de motoren![]()
.
Dat is toch maar 1/8 dagquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:10 schreef Merlijn het volgende:
Godver. 3 uur gedaan over een kapper en wat boodschappen. Halve dag naar de knoppen....
Op jouw plaats waar je hem altijd neerzet, of op de plaats die jij huurt/koopt?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:26 schreef Ynske het volgende:
boodschappen gedaan...
wat ben ik toch een tr*t
voor de zoveelste keer, kom ik thuis, staat er weer een auto op mijn plaats.
afgelopen week ook weer een paar keer, lui die aan t verhuizen zijn.
ik heb er geen zin in om iedere keer weer te gaan smeken of iemand zijn auto pretty please van mijn plaats af wil halen.
denk dat ie t nu wel afgeleerd heeft
heb mn auto erachter gezet, een briefje onder de ruit, dat ze me kunnen bellen, zodat ik de auto weer op mn plek kan zetten. en ben naar de kapper gelopen
plek die ik huur.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Op jouw plaats waar je hem altijd neerzet, of op de plaats die jij huurt/koopt?
In het tweede geval zeg ik, goeie actie
Dan had ik waarschijnlijk hetzelfde gedaan als er geen andere parkeervakken waren. En dan met zonder briefjequote:
Welkequote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:32 schreef kanovinnie het volgende:
Openingsbod van 70 op mijn lens. Staat nu alweer op 80. Kan leuk worden
dr waren wel andere vakken, maar dan creeer ik dezelfde situatie voor andere huurders, dus dat doe ik nietquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan had ik waarschijnlijk hetzelfde gedaan als er geen andere parkeervakken waren. En dan met zonder briefje
WEET JE WAT DAT KOST!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:25 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Dat is toch maar 1/8 dag
Brrrrrrrr ben fokking misselijk van de zenuwen...
HAHA WAT EEN HELDquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:35 schreef Merlijn het volgende:
[..]
WEET JE WAT DAT KOST!
waarvoor ben je zenuwlappig?
Moet goedkomen toch? Sowieso valt de spanning wel weg als de expo open gaat. Maak je gewoon niet te druk, heb je niets aan.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:40 schreef Doodkapje het volgende:
Opening van m'n expo...Eigenaresse van de winkel is erg enthousiast geweest in de PR... Dus weet niet wat ik moet verwachten... scheelt dat een hoop vrienden van me komen.
Met die rij motorenquote:
Thnx. Vroeg me al af waar ik dat van kende. Leuk nummer wel...quote:
Dat is inderdaad het enige nadeel van het liedjequote:
Behoorlijk verschil nog.. dacht niet dat het zo groot zou zijn.quote:
Ja, 2 rondjes. Die RSV4 ligt opeens achter en dan weer voor? Sowieso is het camerawerk ook niet echt alles.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Behoorlijk verschil nog.. dacht niet dat het zo groot zou zijn.
Ik heb ook naar zo'n RSV4 zitten kijken maar hij is te klein voor mij.. ik kan er niet goed op zitten.
En ik vind die kerel niet zo geweldig rijden.. ik zou bijna zeggen dat ik 't beter zou doen.
Je kan zien wanneer 'ie hem inhaalt ehh.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, 2 rondjes. Die RSV4 ligt opeens achter en dan weer voor? Sowieso is het camerawerk ook niet echt alles.
Moto73 heeft aantal jaar geleden eens een R6 recht uit het krat met VDG erop laten racen tegen tegen een AMG 55 met Albers erin. De mercedes kreeg iets van een 9 seconden aan zijn been...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:12 schreef kanovinnie het volgende:
Sowieso is alles zo op die RSV gefocust dat hij wel moet winnen
VDG?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Moto73 heeft aantal jaar geleden eens een R6 recht uit het krat met VDG erop laten racen tegen tegen een AMG 55 met Albers erin. De mercedes kreeg iets van een 9 seconden aan zijn been...
Prrrrima. Ik ga even kijken.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:14 schreef Isdatzo het volgende:
Kanooootje, hier dan:
En deze kunnen allebei wél rijden.
Van den goorbergh. We hebben 't over circuit hè, rechtuit geloof ik ook wel ja. Een auto heeft 4 contactpunten, vooral met remmen en snelle verandering van richting heb je dan een voordeel.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
VDG?
Ik vind het echt appels en peren vergelijken. Natuurlijk is een R6 sneller. Veel lichter enzovoorts.
Sowieso is het circuit al een nadeel. Je kan elkaar blokken enzo. En het hangt er vanaf wie er op zit. Dus dragstrip is al beterquote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Van den goorbergh. We hebben 't over circuit hè, rechtuit geloof ik ook wel ja. Een auto heeft 4 contactpunten, vooral met remmen en snelle verandering van richting heb je dan een voordeel.
Oh, dacht dat ze net als die nissan van RSV4 tegelijk zouden rijden.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:21 schreef Isdatzo het volgende:
Dragstrip heeft weinig bochten. Dat de motor dan wint lijkt me sowieso duidelijk.
En hoezo kan je elkaar blokken als je ieder je eigen rondje rijdt.
Traditionele speelgoedwinkels? Mss in Heerlen?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:54 schreef Ynske het volgende:
waarom kun je nergens normale tollen meer kopen
heb je een leuk foto-idee, kun je t nog niet uitvoeren
De enige auto die het me lastig heeft gemaakt was een porsche GT3 in de Eifel (ik nog op de R6 toen).quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oh, dacht dat ze net als die nissan van RSV4 tegelijk zouden rijden.
Ik wil ook wel eens in een afdaling motorrijders het leven zuur maken. Paar jaar terug nog een stel Britse BMW-rijders. Die wisten niet wat ze hadden toen ik op de fiets (met 600km bagage) doodleuk binnendoor stak in een bocht.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
De enige auto die het me lastig heeft gemaakt was een porsche GT3 in de Eifel (ik nog op de R6 toen).
Ik moest alle zeilen bijzetten om hem bij te houden.. alleen hij had wel duidelijk het voordeel dat hij de weg kende en ik wat minder.
Maar zo'n GT3 is dan ook een ultiem vette bak.
Hehehe da's ook zo leuk aan de Eifel, daar zijn ze ook niet te beroerd om met die auto's een beetje gas te geven.
[ afbeelding ]
Whehe, echt stoer. Ik kick er al op als ik hier in het dorp op de altijd verstopte dijk met de fiets overal tussendoor knal maar dat is wel de overtreffende trap!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:19 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ik wil ook wel eens in een afdaling motorrijders het leven zuur maken. Paar jaar terug nog een stel Britse BMW-rijders. Die wisten niet wat ze hadden toen ik op de fiets (met 600km bagage) doodleuk binnendoor stak in een bocht.
das ranjaquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:33 schreef taxibabe het volgende:
Hmm.. ik lust helemaal geen bier, maar ik heb net een wieckse rose op.. die smaakt toch eigenlijk niet verkeerdMaar of dat nou echt bier kunt noemen..
Welke meet?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:20 schreef Merlijn het volgende:
Zo, net terug van een Fokmeet... Blijft toch grappig om gezichten achter namen te zien die je je anders had voorgesteld
Was dat wat? Ik vraag me nog steeds af hoe socios irl is.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:43 schreef Merlijn het volgende:
FHF Buddy bowlingmeet (25-06-2011) YEAH today!!!!
Jammer. Utrecht was ook regenachtig en hier in Rdam heeft het alleen maar geregend.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:48 schreef SP22 het volgende:
Goedzo!![]()
Wij hebben de boel hier ook opgedoekt... begon weer harder te regenen en de vuurkorf ging langzaam uit.
Socios is best oke. Beetje stil. En laaaaannnng :| En vindt 4u treinen schijnbaar best okeequote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Was dat wat? Ik vraag me nog steeds af hoe socios irl is.
nope. Ik ben 9 jaar jonger.quote:
81?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:52 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Jammer. Utrecht was ook regenachtig en hier in Rdam heeft het alleen maar geregend.
[..]
Socios is best oke. Beetje stil. En laaaaannnng :|
[..]
nope. Ik ben 9 jaar jonger.
Hola! Todo está bien aquí.. Solo un poquito cansada..quote:
U gaat door voor de koelkast. Even oud als mijn huis trouwensquote:
Goed jaar..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:54 schreef Merlijn het volgende:
[..]
U gaat door voor de koelkast. Even oud als mijn huis trouwens
Vond ik ook al. Dus dit jaar ga ik daadwerkelijk de twintigers verlaten...quote:
Wanneer?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:56 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Vond ik ook al. Dus dit jaar ga ik daadwerkelijk de twintigers verlaten...
Afhankelijk van het soort trein vind ik dat ook niet erg. Maar een beetje in sprinters enzoquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:52 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Jammer. Utrecht was ook regenachtig en hier in Rdam heeft het alleen maar geregend.
[..]
Socios is best oke. Beetje stil. En laaaaannnng :| En vindt 4u treinen schijnbaar best okee
Ah, iemand op Flickr heeft me toegevoegd en had een aantal fokkers in zijn contactslist, vandaar.quote:[..]
nope. Ik ben 9 jaar jonger.
Et tu, brute?quote:
september.quote:
Niet kunnen vertrekken wanneer je wilt.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Afhankelijk van het soort trein vind ik dat ook niet erg. Maar een beetje in sprinters enzoEn wachten op perrons
En niet thuis aankomen en nie top de plek aankomen waar je aan wilt komen.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:01 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Et tu, brute?
[..]
september.
[..]
Niet kunnen vertrekken wanneer je wilt.
Ben jij zooooo oud?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:56 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Vond ik ook al. Dus dit jaar ga ik daadwerkelijk de twintigers verlaten...
Shhht. Ik voel me jongquote:
Eigenlijk wel logisch, maar waaorm 2 Flickr accounts?quote:
Dat ben ik dusquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:59 schreef kanovinnie het volgende:
Ah, iemand op Flickr heeft me toegevoegd en had een aantal fokkers in zijn contactslist, vandaar.
Hehe, broekie.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:15 schreef tubacloud het volgende:
pff. ik zit nog niet eens bij de twintigers
Ik ook pas een week hoorquote:Op zondag 26 juni 2011 00:15 schreef tubacloud het volgende:
pff. ik zit nog niet eens bij de twintigers
Omdat ik die vorige niet meer in kom. Heb geen idee meer welk e-mailadres daar aan vast zat, waarschijnlijk een oud adres en Yahoo reageert nooit op mijn mailverzoekjes aangaande dat account.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Eigenlijk wel logisch, maar waaorm 2 Flickr accounts?
Hoezo is dat logisch trouwens?quote:Op zondag 26 juni 2011 00:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Eigenlijk wel logisch, maar waaorm 2 Flickr accounts?
RIPquote:Op zondag 26 juni 2011 00:17 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Omdat ik die vorige niet meer in kom. Heb geen idee meer welk e-mailadres daar aan vast zat, waarschijnlijk een oud adres en Yahoo reageert nooit op mijn mailverzoekjes aangaande dat account.
Die is dus dood.
Ik laatst 18 door iemand in de sportschool die wou dat die net zo'n reus als mij wasquote:Op zondag 26 juni 2011 00:17 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik werd laatst 15 geschat in de supermarkt
Mocht je geen drank mee?quote:Op zondag 26 juni 2011 00:17 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik werd laatst 15 geschat in de supermarkt
Dat is irritant zeg. Al moet ik zeggen dat ik mijn flicckremail ook nauwelijks weet.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:17 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Omdat ik die vorige niet meer in kom. Heb geen idee meer welk e-mailadres daar aan vast zat, waarschijnlijk een oud adres en Yahoo reageert nooit op mijn mailverzoekjes aangaande dat account.
Die is dus dood.
gefeliciteerd dan nogquote:
hihiquote:Op zondag 26 juni 2011 00:17 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik laatst 18 door iemand in de sportschool die wou dat die net zo'n reus als mij was.. Maarja, begrijp ik wel, babyface
Ja, ik lijk zo net een noobquote:Op zondag 26 juni 2011 00:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mocht je geen drank mee?
[..]
Dat is irritant zeg. Al moet ik zeggen dat ik mijn flicckremail ook nauwelijks weet.
Want je hebt jezelf (met je FOFK! user name) als contact. En daar heb je dezelfde naam. Vandaar dat ik het al een beetje vermoede.quote:
Auquote:Op zondag 26 juni 2011 00:20 schreef Timmos het volgende:
Ik heb het al zo vaak gehad.. Ook al ben ik zowat 2 meter, bij de disco werd ik eruit geplukt voor ID controle, de rest was allemaal 1.60 ofzo
..
En vorig jaar bij de boerenbond wat vuurwerk ophalen voor de vriendengroep.. Wil mn neef helpen met tillen, zegt die doos achter de kassa ''Ben jij wel 16''![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 26 juni 2011 00:19 schreef Puala het volgende:
[..]
NeeMoest eerst naar huis, ID halen en toen weer terug voor die stomme fles wijn voor pa
![]()
Ik was wel zwaar beledigdquote:Op zondag 26 juni 2011 00:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]Wat een held achter de kassa. Ik wil degene wel zien die jou die moeite aandoet.
Ja, daar word ik chagrijnig vanquote:
je hebt toch wel excuses op nederige knietjes geeist?quote:
Uiteraard. Ik was jarig, wat dacht ze welquote:Op zondag 26 juni 2011 00:24 schreef Merlijn het volgende:
[..]
je hebt toch wel excuses op nederige knietjes geeist?
Kennelijk dat je niet oud genoeg was..quote:Op zondag 26 juni 2011 00:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik was jarig, wat dacht ze wel
Ja leuk, eerst me oud noemen en dan vragen om hulp he?quote:Op zondag 26 juni 2011 00:28 schreef Puala het volgende:
grmbl, ik krijg iets er niet uit gesloopt![]()
![]()
Merlijn, help?
Ik dacht dat hem om brute kracht ging. En je nieuwe huis. Maar niet dus.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:28 schreef Puala het volgende:
grmbl, ik krijg iets er niet uit gesloopt![]()
![]()
Merlijn, help?
Zeg dat ze [selfdestruct10seccountdownstartsnow][start] moet toevoegen.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:29 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ja leuk, eerst me oud noemen en dan vragen om hulp he?
Maar oudere mensen zijn altijd wijzerquote:Op zondag 26 juni 2011 00:29 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ja leuk, eerst me oud noemen en dan vragen om hulp he?
Nee, de nieuwe layout voor mijn meiden forumquote:Op zondag 26 juni 2011 00:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik dacht dat hem om brute kracht ging. En je nieuwe huis. Maar niet dus.
Ik ben wel benieuwd nu.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee, de nieuwe layout voor mijn meiden forumIk krijg de navigatie bar niet omhoog
Test omgeving staat hier: http://schrijfleven.nl/girlzfora/quote:Op zondag 26 juni 2011 00:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd nu.![]()
Maargoed, naar bed dus. Weltrust.
En je denkt dat Merlijn hem, op zijn leeftijd, nog wel omhoog krijgt?quote:Op zondag 26 juni 2011 00:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee, de nieuwe layout voor mijn meiden forumIk krijg de navigatie bar niet omhoog
Uiteraardquote:Op zondag 26 juni 2011 00:36 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
En je denkt dat Merlijn hem, op zijn leeftijd, nog wel omhoog krijgt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeg nou moet je ophoudenquote:Op zondag 26 juni 2011 00:36 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 juni 2011 00:36 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat heeft u knap gedaan meneer!quote:Op zondag 26 juni 2011 00:47 schreef Merlijn het volgende:
Kijk aan, en dat terwijl ik hem supposedly niet meer omhoog zou krijgen en ik oud genoemd word ook
Nice.... verhuistijd!quote:
aanbod staat nog steeds...quote:Op zondag 26 juni 2011 00:53 schreef Puala het volgende:
[..]
Donderdag ja![]()
Of eerder.. maar dan moet ik morgen 7 hoofdstukken ITIL door worstelen..
Truzzuh!quote:Op zondag 26 juni 2011 00:55 schreef SP22 het volgende:
Lieve mensen.. zorgen jullie dat dit topic vol komt en er morgen een nieuwe is?
Ik ga slapen!En dit keer écht!
Voel je je wel lekker?quote:Op zondag 26 juni 2011 00:55 schreef SP22 het volgende:
Geen zorgen, Merlijn gaat voor de LaPoquote:Op zondag 26 juni 2011 00:55 schreef SP22 het volgende:
Ja was vet geslaagd... knettermoe, maar voldaanquote:Op zondag 26 juni 2011 01:03 schreef Merlijn het volgende:
Dan was het een goede expositie, toch ? Happy?
Leuk voor je, gefeliciteerd! Ook al verkocht?quote:Op zondag 26 juni 2011 01:01 schreef Doodkapje het volgende:
Kom ff binnenvallen.... what the fffffffff... niet normaal die vernissage. Drie dichters die tussendoor voordrachten hielden, een meisje die ik gefotografeerd had kwam zingen en er was gewoon een cellist... die ging af en toe op de achtergrond was spelen... ben nog steeds overrompeld
Thanks! Ik heb gezegd op aanvraag een paar hadden interesse en ik heb met visitekaartjes rondgestrooidquote:Op zondag 26 juni 2011 01:09 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Leuk voor je, gefeliciteerd! Ook al verkocht?
Bizar eerder,... nooit verwacht dit ooit te doen...quote:Op zondag 26 juni 2011 01:06 schreef Merlijn het volgende:
Kijk aan. Wel stoer hoor, je eigen expo....
Nee dus.... Maar goed, dat kan dus ook nietquote:
Nee zeker geen kater, dat voelt anders slechtquote:Op zondag 26 juni 2011 08:21 schreef Schanulleke het volgende:
Dat is niet zo mooi knul.
Kater of griep?
Flinke dosis Paracetamol nemen en blijf veel water drinken.quote:Op zondag 26 juni 2011 08:31 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nee zeker geen kater, dat voelt anders slecht![]()
Stond gisteren al te snotteren en te hoesten, nu is dat helemaal bagger. ik denk dat ik een flinke griep te pakken heb.
bedtijd!Tot straks.
Tsjah. Gelukkig hoef ik vandaag bijna niets meer te doen.quote:Op zondag 26 juni 2011 11:03 schreef Schanulleke het volgende:
Dumpert doet het nog steeds niet op mijn iPad.![]()
En als ik mijn laptop erbij pak kan ik mezelf (en mijn vrouw) niet meer wijsmaken dat ik met mijn rapportstaat bezig ben. Ellendig!
Met wie is die shoot?quote:Op zondag 26 juni 2011 11:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
Vandaag kleine fotoshoot en voorderest maar wat foto's gaan bewerken voor de volgende editie van OOR
Ah, nichtje van m'n vriendin. Leuk meisje wel, heeft wat foto's nodig ter portfolio vulling en ik ga eens kijken of ik er wat mee kanquote:
Klinkt tof! In een studio of ergens buiten?quote:Op zondag 26 juni 2011 11:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ah, nichtje van m'n vriendin. Leuk meisje wel, heeft wat foto's nodig ter portfolio vulling en ik ga eens kijken of ik er wat mee kan
Lekker buiten, het gaat mooi weer worden en ga een beetje urban dingen proberen en lekker zoetzappig park, bloempjes, clichéquote:Op zondag 26 juni 2011 11:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Klinkt tof! In een studio of ergens buiten?
trigger!quote:Op zondag 26 juni 2011 11:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
Vandaag kleine fotoshoot en voorderest maar wat foto's gaan bewerken voor de volgende editie van OOR
Remschijven vervangen! Links zat de schijf muurvast, rechts was zo voorelkaar.quote:
lol, dat gaat me te ver hoor. Ik doe de aandrijfashoes ook niet zelf. Eerst nog zien of de einddemper lukt.quote:Op zondag 26 juni 2011 13:22 schreef Timmos het volgende:
Straks vraagt IDZ nog of je z'n motor wil fixen..
Zou kunnen ja.quote:Op zondag 26 juni 2011 13:32 schreef taxibabe het volgende:
Oh trouwens IDZ, ik zei laatst toch dat het motormanagementlampje af en toe gaat branden? Volgens de garage komt dat dus omdat de uitlaat lek is, daardoor meet de lambdasonde een afwijking.
Hier nog nietquote:Op zondag 26 juni 2011 13:43 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ben net lekker een stukje wezen knallen op de fiets.
En anders mooie foto's maken? Het is prachtig weer!
Je site doet het niet?quote:Op zondag 26 juni 2011 13:48 schreef tubacloud het volgende:
Wat woon ik eigenlijk ook in een kutstadgeen mooie architectuur, en de natuur hier ben ik ook al wel een beetje op uitgekeken
Ik vind dit echt zo knapquote:Op zondag 26 juni 2011 14:08 schreef taxibabe het volgende:
Woeii, * taxibabe is toch best wel trots op zichzelf.
Ik heb net ff op het industrieterrein de remmen getest. Auto remt goed, remt ook gelijkwaardig. En en, de trilling in het stuur is nu weg bij het remmen!
Remvloeistof ook meteen vervangen?quote:Op zondag 26 juni 2011 14:08 schreef taxibabe het volgende:
Ik heb net ff op het industrieterrein de remmen getest. Auto remt goed, remt ook gelijkwaardig. En en, de trilling in het stuur is nu weg bij het remmen!
Dankje, op zich valt remblokjes/schijven vervangen nog wel mee, dat is nog niet zo moeilijk.quote:
Goh. Waar ken ik dat probleem van.quote:Op zondag 26 juni 2011 14:46 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Dankje, op zich valt remblokjes/schijven vervangen nog wel mee, dat is nog niet zo moeilijk.
Als ik iemand zou kennen die beter weet wat 'ie doet met auto's maken en een brug heeft, zou ik ook wel meer durven en kunnen. T'is hier gewoon lastig omdat ik alles aan straat moet maken en alleen maar een krikje heb.
Zn hart kon het feesten niet meer aan zo te zien.. Overlijden daar kennelijk elk jaar mensen, vorig jaar zelfs 2..quote:Op zondag 26 juni 2011 15:15 schreef taxibabe het volgende:
Dode man gevonden in toilet bij Glastonbury
Eerder was dat wel gaaf hier. Zat een hal met 10 bruggen ofzo met gereedschap. Dat werd door wao-ers gerunt met een beetje subsidie. Dan kon je voor een paar euro per uur een brug huren en het gereedschap gebruiken. En als je hulp nodig had liepen die lui wel rond die je konden helpen.quote:
Ik snotter nog, maar dat is te overlevenquote:
Ik kan alleen maar zeggen:quote:Op zondag 26 juni 2011 14:08 schreef taxibabe het volgende:
Wie weet, wie weetquote:Op zondag 26 juni 2011 16:16 schreef Merlijn het volgende:
Paula wordt naast CSS/PHP guru ook nog ITIL guru
LOL . Karcher hebbuh?quote:
Mjah, mjah mjah.quote:Op zondag 26 juni 2011 16:59 schreef Merlijn het volgende:
Niet echt. Je hoeft niet exact te weten hoe een bepaald product van je klant werkt, zolang je het proces maar kent ?
En die kun je volgens mij volledig overslaan. Ik ben hem nog nergens tegengekomen in de examens die ik gezien heb.quote:Op zondag 26 juni 2011 17:11 schreef Puala het volgende:
Zo kwam het wel over, maar geeft niet.
En nu het V-model. Zie het plaatje alleen maar en ik denk "oink, veul informatie, aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah "
Ik snap hoe het werkt, dat is volgens mij inderdaad voldoendequote:Op zondag 26 juni 2011 17:16 schreef Merlijn het volgende:
[..]
En die kun je volgens mij volledig overslaan. Ik ben hem nog nergens tegengekomen in de examens die ik gezien heb.
(je moet alleen weten waar het in de lifecycle past. )
Ijsjuh! goed plan...quote:Op zondag 26 juni 2011 17:19 schreef Puala het volgende:
Ja, nog 3 filmpjes te gaan en als ik zo ver was mocht ik van mezelf wat leuks doen![]()
Dus ik ga even beneden een lekker ijsje halen
Ja hé, nu heb ik zin in een chocolademilkshake..quote:Op zondag 26 juni 2011 17:19 schreef Puala het volgende:
Ja, nog 3 filmpjes te gaan en als ik zo ver was mocht ik van mezelf wat leuks doen![]()
Dus ik ga even beneden een lekker ijsje halen
Hehe, valt op de grotere versie allemaal wel meequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |