Jij hebt genoeg tiet over..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:59 schreef SP22 het volgende:
Ik heb morgen te weinig tiet voor alles wat ik moet doen..![]()
Veluws! Check!
Waar het hart vol van is...quote:
Ging je niet rond half 3 slapen ofzo..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 10:00 schreef SP22 het volgende:
Ik weet nu al dat ik vanmiddag weer ff ga tukken. Was weer 4 uur vannacht dus heb maar 4 uur en een btje geslapen..
Volgens mij mogen normaal gesproken militairen geen politietaken uitvoeren zoals verkeerscontroles. Volgens de militair mocht dat nu wel omdat het met toestemming en in samenwerking is met de politie.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:08 schreef Isdatzo het volgende:
Dat deden ze ook toen wij met motoren uit Engeland de boot opgingen. Alleen toen hadden ze meer interesse in de motoren![]()
.
Dat is toch maar 1/8 dagquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:10 schreef Merlijn het volgende:
Godver. 3 uur gedaan over een kapper en wat boodschappen. Halve dag naar de knoppen....
Op jouw plaats waar je hem altijd neerzet, of op de plaats die jij huurt/koopt?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:26 schreef Ynske het volgende:
boodschappen gedaan...
wat ben ik toch een tr*t
voor de zoveelste keer, kom ik thuis, staat er weer een auto op mijn plaats.
afgelopen week ook weer een paar keer, lui die aan t verhuizen zijn.
ik heb er geen zin in om iedere keer weer te gaan smeken of iemand zijn auto pretty please van mijn plaats af wil halen.
denk dat ie t nu wel afgeleerd heeft
heb mn auto erachter gezet, een briefje onder de ruit, dat ze me kunnen bellen, zodat ik de auto weer op mn plek kan zetten. en ben naar de kapper gelopen
plek die ik huur.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Op jouw plaats waar je hem altijd neerzet, of op de plaats die jij huurt/koopt?
In het tweede geval zeg ik, goeie actie
Dan had ik waarschijnlijk hetzelfde gedaan als er geen andere parkeervakken waren. En dan met zonder briefjequote:
Welkequote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:32 schreef kanovinnie het volgende:
Openingsbod van 70 op mijn lens. Staat nu alweer op 80. Kan leuk worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |